عمومی

طرز تهیه قهوه Dalgona ، نوشیدنی محبوب در روزهای تاج


در روزهای بیماری کرون و نیاز به فاصله اجتماعی ، بالاخره باید از سرمان محافظت کنیم. یکی از بهترین راه های تفریح ​​، پخت و پز و امتحان کردن دستور العمل های مختلف است. یکی از دستور العمل هایی که این روزها در رسانه های اجتماعی بسیار محبوب شده است قهوه Dalgon است. نوشیدنی خوشمزه و نیرومند از افراد مشهور و افراد مشهور گرفته تا افراد عادی که فیلم می گیرند. آنها اگر اینستاگرام هستید یا Tic Tac برای تماشای این فیلم ها ، آن را به وایرلس تبدیل کرده اند. طرز تهیه قهوه Dalgona از وب سایت روزنامه نیویورک تایمز بخوانید

Dalguna در واقع نوشیدنی است که قسمت اصلی و هیجان انگیز کرم شلاق است. این نوشیدنی با خامه ای ساخته می شود که علاوه بر قند و آب بسیار سریع و قوی می چرخد. در نتیجه یک شکل تافی شکل با بافت تافی روی این نوشیدنی ایجاد می شود که روی شیر و یخ اعمال می شود. خوب است بدانید که ریشه های این نوشیدنی به کره برمی گردد و به نام آب نبات کره ای نامگذاری شده است. هندی ها نیز نوشیدنی شبیه به اصطلاح فنوتی هوی دارند و نوشیدنی یونانی Frappi ممکن است شربت Dalgon را بنوشاند ، به عبارت دیگر دلفین های یونانی و Fribes خواهر و برادر هستند. یک نسخه از این نوشیدنی همچنین از سفیده های تخم مرغ خرد شده تهیه شده است که به شکل فوم در شربت قرار می گیرند.

حتما بخوانید آیا ماسک صورت و شستشوی دست برای جلوگیری از تاج و آنفلوانزا بسیار مفید است؟

قهوه فوری: 2 قاشق غذاخوری (قهوه فوری نباید استفاده شود ، نه پودر قهوه)

شکر: دو قاشق غذاخوری مصرف کنید (اگر دوست دارید دو قاشق غذاخوری)

آب گرم: 2 قاشق غذاخوری

شیر ساده یا طعم دار: 1 فنجان

یخ: چند قطعه

ابتدا شکر و آب داغ را در یک کاسه متوسط ​​قهوه فوری مخلوط کرده و به مدت دو دقیقه با دست یا میکسر برقی کاملاً هم بزنید تا کف پفی ایجاد شود. اگر میکسر ندارید ، از یک چنگال استفاده کنید و به مدت 15 دقیقه هم بزنید تا به فوم متورم برسد. چند تکه یخ را درون یک فنجان یا لیوان بریزید و نیمی از شیر را روی یخ بریزید. کف کف رنگ دلفین ها را روی شیر بریزید. در صورت دلخواه کف آن را با پودر قهوه یا شکلات تزئین کنید.

منبع: مجله کوروش

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: طرز تهیه قهوه Dalgona ، نوشیدنی محبوب در روزهای تاج

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا