سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

روش های غیر جراحی برای لیفت چشم

یکی از روش های زیبایی که در بین خانم ها و حتی آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است، لیفت چشم می باشد. افراد زیادی به دلیل افتادگی پلک، حلقه تیره دور چشم و چین و چروک این ناحیه به دنبال روش های درمانی هستند. به خصوص با افزایش سن این مشکلات بیشتر شده و پزشکان متخصص زیبایی روش های مختلف لیفت چشم و ابرو را به افراد پیشنهاد می کنند. البته بهتر است، قبل از هرگونه اقدام برای لیفتینگ چشم به دنبال دلایل و یا باشید. در برخی موارد با درمان این ناراحتی ها، می توان تاثیر لیفت را افزایش داد. پس اگر شکایتی دارید و برای رفع آن به دنبال کرم سفت کننده پوست گاتیو چشم هستید، بهتر است که ابتدا با جراح پلاستیک و چشم پزشک مشورت کنید.

هزینه لیفت چشم چقدر است؟

قیمت کرم دور چشم گاتیو با توجه به نوع روش لیفتینگ، میزان تجربه پزشک و نیاز بیمار متفاوت است. به عنوان مثال در روش لیفت با تزریق ژل، برند ژل در قیمت گذاری تاثیر بسزایی دارد. در لیفت با تزریق بوتاکس، قیمت با توجه به حجم مورد استفاده تعیین می شود. بنابراین باید در جلسه مشاوره با دکتر زیبایی، پس از تعیین روش لیفت و نوع مواد یا دستگاه  استفاده شده از هزینه لیفتینگ چشم مطلع شوید.

هزینه لیفت چشم در سال 1402 بین 3 میلیون تومان (با بوتاکس) تا 30 میلیون تومان (جراحی) متفاوت است.  از آن جایی که لیفت یک روش زیبایی بوده و برای درمان از آن استفاده نمی شود، بیمه هزینه لیفتینگ را پوشش نمی دهد. عموما هزینه روش های درمانی که پزشک آن را توصیه می کند، توسط بیمه پرداخت می شود. در رابطه با جراحی لیفت چشم باید علاوه بر هزینه اصلی هزینه بیمارستان، آزمایش و نسخه داروها را در نظر گرفت.

لیفت چشم در خانه چگونه است؟

برای سفت شدن و جوانسازی پوست ناحیه اطراف چشم می توانید لیفت چشم در خانه را امتحان کنید. ماساژ یک دقیقه ای در هر روز باعث سفت شدن پوست اطراف چشم می شود. حرکات مختلفی برای سرم لیفتینگ گاتیو وجود دارد. این حرکات را عموما سه بار باید تکرار کرد. برخی ماسک های خانگی مثل ماسک سفیده تخم مرغ یا چای بابونه به ایجاد پوستی شاداب تر و روشن  تر در اطراف چشم کمک می کند. البته این اقدامات در صورت تکرار و روند مداوم تاثیرگذار است و پس از چندین سال نتایج آن مشخص می شود. اگر به دنبال نتایج سریع لیفتینگ چشم و ابرو هستید، باید لیفت چشم غیرجراحی یا جراحی پلک را امتحان کنید.

چگونه برای لیفت چشم بهترین پزشک متخصص زیبایی را پیدا کنیم؟

برای انجام لیفتینگ چشم غیر جراحی باید بهترین پزشک متخصص زیبایی را پیدا کنید. حتما در جلسه مشاوره نمونه های قبل و بعد لیفت را مشاهده کرده و نظر مراجعه کنندگان دیگر را بپرسید. همچنین لازم است، نوع برند مواد و دستگاه مورد استفاده را از پزشک خود بپرسید و در مورد آن تحقیق کنید. تجربه پزشک متخصص در نتیجه حاصل از لیفت چشم و ابرو و کاهش عوارض احتمالی آن بسیار تاثیرگذار است.

اگر قصد جراحی لیفت چشم را دارید، باید به دنبال بهترین جراح پلاستیک زیبایی و ترمیمی باشید. در صورتی که جراح زیبایی تجربه کافی نداشته باشد، ممکن است دچار عوارض شدید لیفت چشم شوید. برخی جراحان در میزان ایجاد برش مهارت کافی نداشته و پلک بیمار پس از جراحی به طور کامل بسته نمی شود. به همین دلیل باید پیش از جراحی از تجربه جراح و امافتادگی پلک به حالتی گفته می شود که زمانی که چشم باز است، پلک بالا حالت شل و افتاده دارد و ممکن است جلو مردمک را گرفته و در دید فرد اختلال ایجاد کند. علت این عارضه، ایجاد مشکل در عضله بالا برنده پلک می باشد. با توجه به علت این عارضه، درمان افتادگی پلک بدون جراحی و یا با جراحی است.به عملیاتی که با هدف از بین بردن مشکل افتادگی پلک انجام می شود می گویند

. این روزها با پیشرفتی که در علم و حوزه زیبایی به وجود آمده شاهد روی کار آمدن روش های مختلفی با هدف انجام بلفاروپلاستی هستیم. لیفت غیرجراحی پلک گزینه مناسب برای افرادی است که مشکل افتادگی پلک را دارند؛ اما به دلایلی نمی خواهند از روش جراحی بهره ببرند؛ چرا که عمل جراحی نیاز به بیهوشی، برش و بخیه دارد و این موضوع برای برخی از کاندیدهای بلفاروپلاستی (جراحی لیفت پلک) غیر ممکن است. روشهای غیرجراحی در کلینیک اردکیده شهرکرد، با بهترین نتایج قابل انجام می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32225455 – 038 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیف پلک بدون جراحی

  • لیفت پلک غیر جراحی، ایمن تر است.
  • تمام چین و چروک های ریز در اطراف لبه های خارجی چشم، کیسه های چربی و همچنین پوست اضافی پلک بالای چشم از بین می برد.
  • باعث می شود چشمان شما جوان تر به نظر برسد و چهره را سرحال تر و سالم تر نشان می دهد.
  • لیفت پلک در بهبود بعضی از مشکلات بینایی مؤثر واقع می شود. در واقع با از بین بردن هرگونه چربی که جلوی دید چشم را می گیرد، بینایی را بهبود می بخشد و خط دید را گسترده تر می کند.
  • لازم نیست که زمان زیادی را برای بهبودی و نقاهت بعد از عمل صرف کنید.

روشهای لیفت پلک بدون جراحی

لیفت پلک با نخ همچون روش های دیگر در این روش نیز از نخ  PDO که نخ هایی قابل جذب هستند، استفاده می شود. البته به دلیل حساس بودن چشم ها معمولاً نخ های مورد استفاده در لیفت چشم کمی ظریف تر است. عمل لیفت چشم با نخ، نیازی به بیهوشی نداشته و پزشک برای به صفر رساندن احتمال ایجاد درد از بیحسی موضعی استفاده می کند. در این عمل که معمولاً کمتر از یک ساعت طول می کشد، پزشک نخ های مخصوص را با استفاده از سوزن بسیاری ریزی از زیر پوست شما رد کرده و آنها را می کشد. همین کشش نخ ها باعث کشیده شدن پوست شده و لیفت را انجام می دهد. در این روش هیچ زخمی بر روی صورت شما ایجاد نشده و آسیبی به چشم نمی رسد؛ چراکه محل های ورود و خروج سوزن کاملاً دقیق مشخص شده و رد شدن سوزن آسیبی به بافت چشمان شما نمی رساند. ماندگاری این روش بین 12 تا 18 ماه است.

لیفت پلک با لیزر یکی از گزینه ها جهت لیفت پلک، لیزر می باشد که بر روی سفت کردن پوست شل شده تمرکز می کند. انجام لیزر در ناحیه پیشانی و اطراف چشم به بالاآوردن یا و پلک فوقانی کمک می کند. لیزر برای بازسازی کلاژن، بافت را تحریک می کند. لایه های عمیق بافت را بدون آسیب رساندن به لایه های سطحی پوست گرم می کند. بازسازی مجدد ، با گذشت زمان این افتادگی را بهبود می بخشد و معمولاً بین 3 تا 6 ماه زمان خواهد برد. نتایج این روش در هر فردی متفاوت است. مدت زمان این روش حدود 15 دقیقه طول می کشد و داروهای ضد درد و بیحسی موضعی قبل از انجام آن تجویز می شود.

لیفت پلک با پلاسما جت پلاسما جت یا از جدید ترین تکنولوژی های رفع افتادگی پلک چشم است. این روش در چند جلسه انجام پذیر است و تعداد جلسات در هر فردی با توجه به شدت افتادگی متفاوت است. در این روش لیزر ها پلاسما با استفاده از تصعید سلول های سطحی پوست سوختگی مختصری تا در پلک ایجاد می کند که پس از التیام زخم معمولاً ظرف یک هفته پوست آن ناحیه براق و سفت تر می شود.

این روش بدون برش، بدون از بین بردن پوست اضافی و یا چربی و بدون اصلاح عضله پلک ها انجام می شود. تأثیرگذاری بیشتری نسبت به روش لیزر دارد؛ اما همچنان نتایج آن در هر فردی متفاوت است. ازآنجایی که این تکنولوژی جدید می باشد عوارض بلند مدت مشخصی ندارد و عوارض موقت آن شامل قرمزی پوست و باقی ماندن اثر سوختگی در صورت عدم استفاده از دستگاه های معتبر می باشد. لیفت پلک با تزریق بوتاکس

لیفت پلک با تزریق ژل بسیاری از افرادی که دارای پلک های ضعیف و افتاده و همچنین چروکیده می باشند، می توانند با به پلک های خود توسط پزشک باعث رفع چروکیدگی و افتادگی شده و فرم و شکل زیبایی به پلک های خود بدهند. استفاده از ژل های حاوی اسید هیالورونیک در عمل زیبایی تزریق ژل این عمل را به یک روش درمانی امن و غیر تهاجمی بدون نیاز به عمل جراحی تبدیل کرده است که با ماندگاری حدود 1 ساله، افراد زیادی را برای استفاده از این روش تشویق کرده است. تأثیرات تزریق ژل برای افتادگی پلک را می توان بلافاصله بعد از تزریق مشاهده کرد. ریسک بسیار پایین واکنش های آلرژیک را می توان به عنوان یکی از مهم ترین مزیت های ژل حاوی نسبت به سایر ژل ها دانست.

لیفت پلک با هایفوتراپی پلک یکی از روش هایی پر کاربرد می باشد که برای زمانی که فرد دچار افتادگی پوست در ناحیه پلک می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. روش هایفو پلک به این صورت است که از طریق نیروی امواج، پلک ها لیفت شده و حالت کشیده پیدا می کنند و منجر به زیبایی و جوانی خواهد شد. عملکرد هایفوتراپی به این صورت است که ابتدا باید امواج دستگاه هایفوتراپی گرمای موضعی را در زیر پوست پلک به وجود آورد و بدین گونه است که کلاژن سازی در پوست پلک شروع می شود.

سپس پوست پلک، سفت و منقبض خواهد شد که از بین رفتن افتادگی پلک را به دنبال دارد. این روش باعث کشیدگی صورت شده و از آنجایی که به جراحی نیاز ندارد، اثری از لیفت در صورت باقی نمی ماند. نتایج هایفوتراپی تا دو سال باقی خواهد ماند. هزینه های لیفت پلک بستگی به نوع روشی دارد که استفاده می کنید. معمولاً هزینه های لیفت پلک با جراحی بیشتر از روش های بدون جراحی است. البته کلینیکی که برای انجام عمل به آن مراجعه کرده اید در تعیین هزینه ها مؤثر است. ضمن اینکه سن شخص و شدت افتادگی پلک هم از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا