سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

جراحی لاغری با بهترین پزشک متخصص ایران – دکتر نعمتی

معرفی دکتر نعمتی و روش های تماس با مطب ایشان

شاید این تصور نادرست که جراحی هر بیماری نیازمند یک پزشک متخصص مجزاست، در جامعه وجود داشته باشد؛ اما به واقع چنین نیست و می توانیم دکتر نعمتی را دلیلی برای این ادعا معرفی کنیم.

دکتر بهزاد نعمتی هنر به عنوان متخصص جراحی عمومی، سرطان های گوارشی و همچنین فلوشیپ لاپاروسکوپی و چاقی، طیف گسترده ای از خدمات پزشکی را به مراجعین محترم ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با دکتر نعمتی و خدمات ایشان، در این مقاله نگاهی اجمالی به روش های درمانی و جراحی های ایشان خواهیم داشت.

جراحی سرطان دستگاه گوارش

جراحی سرطان گوارش، شامل جراحی و درمان مسیر دستگاه گوارش می شود که جراحی در تمامی اعضای این مسیر می تواند رخ دهد و دکتر نعمتی بهترین جراح دستگاه گوارش است که می تواند برای رهایی از انواع سرطان های این حوزه، کمک رسان بیماران باشد.

سرطان روده بزرگ یا کولورکتال

سرطان روده بزرگ یکی از سرطان های شایع به حساب می آید که دلایل مختلفی می توانند باعث به وجود آمدن این سرطان شوند. مهم ترین اقدام برای درمان این بیماری، جراحی سرطان روده بزرگ است که به یکی از دو روش کولکتومی و یا پولیپکتومی انجام می شود. بنا بر تشخیص پزشک ممکن است در کنار جراحی از شیمی درمانی و پرتودرمانی هم استفاده شود.

سرطان روده کوچک

سرطان روده کوچک در مقایسه با سرطان روده بزرگ شیوع کمتری دارد و در سه نوع دوازدهه، ژیونوم و ایلئوم طبقه بندی می شود. درمان این سرطان با کمک جراحی، پرتودرمانی و شیمی درمانی صورت می گیرد. عمل جراحی سرطان روده کوچک با تشخیص پزشک به یکی از دو روش بای پس و رزکشن انجام می شود.

سرطان معده

سرطان معده یکی از سرطان های شایع است که یک یا چند لایه، از پنج لایه معده را درگیر می کند. روش های مختلفی برای درمان سرطان معده وجود دارد که از بین آن ها جراحی سرطان معده یا گاسترکتومی مهم ترین انتخاب پزشکان است. گاسترکتومی به هفت روش صورت می گیرد و معمولا علاوه  بر جراحی از روش های مکمل دیگر هم استفاده می شود.

سرطان مری

سرطان مری یکی از سرطان های نادر است که از رشد بافت سرطانی در مری شروع می شود. عمل جراحی در درمان سرطان مری نقشی اساسی دارد. عمل جراحی سرطان مری به سه شیوه جراحی باز، روش کم تهاجم و روش برداشتن مخاط آندوسکوپی انجام می شود.

سرطان لوزالمعده یا پانکراس

سرطان پانکراس یک سرطان خاموش است که در طولانی مدت شروع به نشان دادن علائم خود می کند. بیشترین احتمال به وجود آمدن این سرطان، در سلول های برون ریز پانکراس است و سلول های درون ریز پانکراس، کمتر دچار سرطان می شوند. عمل جراحی سرطان پانکراس اولین مرحله درمان به حساب می آید و در صورت نیاز روش های دیگر درمان هم استفاده می شوند. سه روش جراحی عمل ویپل یا پانکراتودئودنکتومی، عمل توتال پانکراتکتومی و عمل دیستال پانکراتکتومی برای سرطان لوزالمعده وجود دارد.

سرطان رکتوم

سرطان رکتوم در چند سانتی متر پایانی روده بزرگ اتفاق می افتد. پزشک با توجه به شرایط بیمار یکی از چند روش رایج برای درمان را انتخاب می کند. همانند سایر سرطان های دستگاه گوارش که به آن اشاره شد، عمل جراحی اصلی ترین روش درمان سرطان رکتوم به حساب می آید.

با توجه به اهمیت درمان سرطان های دستگاه گوارش، نیاز به حضور پزشکی حاذق و با تخصص بالا امری بدیهی است. دکتر نعمتی با دارا بودن چنین خصوصیاتی و کارنامه ای درخشان می تواند یاریگر بیمار در مراحل درمان باشد.

جراحی عمومی دکتر نعمتی

واژه جراح عمومی را بسیار شنیده ایم، اما مهم است که بدانیم چنین فردی، چه توانمندی هایی را در حوزه درمان و جراحی دارد.

عمل جراحی سرطان تیروئید

سرطان تیروئید به دلیل رشد بی رویه سلول ها در تیروئید و تشکیل تومورهای سرطانی در بافت تیروئید ایجاد می شود. درمان سرطان تیروئید با جراحی اصلی ترین روش درمان این سرطان است. عمل جراحی تیروئیدکتومی رایج ترین جراحی سرطان تیروئید (https://drnematihonar.com/general-surgery/thyroid-cancer-surgery/) به شمار می رود. جراحی لوبکتومی تیروئید و جراحی برداشتن غدد لنفاوی دو عمل جراحی دیگر سرطان تیروئید شمرده می شوند.

عمل ندول تیروئید یا گره تیروئید

ندول تیروئید توده ای غیرطبیعی در تیروئید است که به صورت جامد یا مایع درون کیسه یا ترکیب هر دو حالت جامد و مایع است. با اینکه بیشتر ندول ها مشکلی برای بدن ایجاد نمی کنند اما برخی از آن ها ندول های تیروئید، سرطانی هستند. در صورتی که نیاز به عمل ندول تیروئید باشد جراحی به یکی از روش های لوبکتومی، ساب توتال تیروئیدکتومی و توتال تیروئیدکتومی انجام می شود.

عمل آپاندیس

آپاندیس کیسه کوچک و نازکی به طول 5 تا 10 سانتی متر در انتهای روده بزرگ است. به تورم دردناک آپاندیس، آپاندیسیت گفته می شود. حالت آپاندیسیت نیاز به درمان دارد و اگر درمان صورت نگیرد ممکن است اصطلاحا آپاندیس بترکد که به درمان فوری و اورژانسی دارد. در بیشتر موارد این کار با برداشتن آپاندیس طی عمل جراحی آپاندکتومی انجام می شود. عمل آپاندیس (https://drnematihonar.com/general-surgery/appendix-surgery/) یا آپاندکتومی یا به صورت جراحی باز یا به صورت لاپاراسکوپی صورت می گیرد.

جراحی لاغری توسط دکتر نعمتی

یکی از جراحی های بسیار مهم است که در موارد فراوانی اهیت آن نادیده گرفته شده و موجب آسیب به بیمار می شود. برای رهایی از این مشکلات، چنین عمل های باید توسط یک پزشک با تجربه و دارای دانش روز انجام شود.

عمل اسلیو معده

جراحی اسلیو معده به صورت لاپاراسکوپی و با برداشتن بخش بزرگی از سمت چپ معده صورت می گیرد. عمل اسلیو معده (https://drnematihonar.com/bariatric-surgery/bariatrics-gastric-sleeve/) برای درمان چاقی شدید، توصیه می شود و اثر فوق العاده مطلوبی بر کیفیت زندگی این افراد دارد. میزان موفقیت جراحی اسلیو معده 80 تا 90 درصد است و بیش از نیمی از جراحی چاقی در کشور ایالات متحده به این روش انجام می شوند. به دست آوردن نتایج مطلوب و ارزشمند این روش، با تخصص بالا و حرفه ای بودن پزشک جراح ارتباط مستقیم دارد که می توان این وارد را با دکتر نعمتی به دست آورد.

عمل بای پس معده برای لاغری

برای رسیدن به دو هدف صورت می گیرد. هدف اول مصرف غذای کمتر و هدف دوم کاهش جذب کالری مواد غذایی توسط بدن است. عمل بای پس معده (https://drnematihonar.com/bariatric-surgery/gastric_bypass_surgery/) با برداشتن بخشی از معده و اتصال قسمتی از روده کوچک به آن بخش صورت می گیرد. این عمل به دو صورت لاپاراسکوپی و جراحی باز انجام می شود. برایروش های انجام عمل بای پس از بای پس کلاسیک، مینی بای پس، ساسی بای پس، سادی بای پس نام می برند.

جراحی لاپاراسکوپی توسط دکتر بهزاد نعمتی هنر

یک روش جراحی ویژه برای دوری کردن از شیوه جراحی باز و قدیمی تر که نتایج مطلوبی را برای بیماران فراهم می آورد. این روش جراحی نیاز به تخصص خاص داشته و توسط تمامی جراحان انجام نمی گیرد. دکتر نعمتی به دلیل دارا بودن فلوشیپ لاپاراسکوپیک توانایی انجام چنین عمل های را دارد.

عمل کیسه صفرا

عمل کیسه صفرا، جراحی کم خطر به حساب می آید. این کار به دو روش جراحی باز و جراحی لاپاراسکوپی قابل انجام است. مزایای روش لاپاراسکوپی نسبت به جراحی باز بسیار بیشتر است، ضمن اینکه بعد از روش لاپاراسکوپی به ندرت عوارضی برای بیمار اتفاق می افتد. در روش لاپاراسکوپی برش های کوچکی بر روی پوست شکم می دهند و با دستگاه لاپاروسکوپ جراحی را انجام می دهند. امروزه روش ارجح، روش کم عارضه تر است که همین روش لاپاراسکوپی در مقایسه با جراحی باز عارضه های کمتری دارد.

سخن پایانی

آشنایی با این بیماری ها و روش های درمانی آن ها به صورت جراحی به ما می گوید که تمامی این خدمات در حوزه دانش و تخصص دکتر نعمتی وجود داشته و می توانیم برای جراحی عمومی، سرطان های گوارشی و لاپاروسکوپی و چاقی با یکی از روش های زیر با ایشان ارتباط برقرار کنیم. آدرس سایت دکتر نعمتی: https://drnematihonar.com/

آدرس مطب دکتر نعمتی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای الوند، شنبه تا چهارشنبه از 8:30 الی 17:30

شماره های تماس: 021-88774444 و 09391677979

دکمه بازگشت به بالا