سلامتی و پزشکی

بهترین تمرینات کاردیو بوکس برای تناسب اندام در خانه

آموزش بوکس نه تنها به شما کمک می کند تا از شر تمام احساسات خود خلاص شوید، بلکه می تواند به بهبود سلامت شما کمک زیادی کند. این بدان معناست که قاعده بدن همیشه در بازوها و تا مغز درگیر است.

قبل از شروع چنین تمریناتی و تبدیل شدن به یک بوکسور حرفه ای باید استقامت خود را افزایش دهید. تمرینات کاردیو پایه و شروع این نوع تمرینات است. سپس می توانید روی تکنیک خود کار کنید.

در این مقاله 13 تمرین الهام بخش بوکس را ارائه می دهیم که می تواند به بدن شما فرم عالی بدهد. پس با ما.

چگونه از این لیست استفاده کنیم؟ تمرینات زیر را در کمتر از 1 دقیقه انجام دهید.

اگر می خواهید روی یک تمرین تمرکز بیشتری داشته باشید، هر بار 30 دقیقه، تا 10 دقیقه اضافه کنید. بعد از اینکه دو دقیقه تمرین را به خوبی انجام دادید و بر آن مسلط شدید، 5 تا 6 فعالیت را با هم ترکیب کنید.


  1. طناب بازی

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

این تمرین یک تمرین گرم کردن کلاسیک برای بوکس است و بهترین و موثرترین راه برای بهبود ضربان قلب شما خواهد بود. اگر به نوعی نیاز دارید، طناب را بگیرید و طناب را بالای سر خود بگیرید و جلوی بدن خود بیندازید.

اگر طناب ندارید، زیاد نگران نباشید. مچ دست خود را به همین ترتیب وارد کنید (فرض کنید در حال کشیدن طناب هستید). پریدن روی طناب فرضی. با تغییر.

پاهای شما ممکن است این تمرین را دشوارتر کنند.

برای مشاهده فعالیت های بیشتر روی صفحه زیر کلیک کنید.


  1. بلندی زانو (زانوهای بالا):

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

روی پاهای خود بایستید و آنها را در عرض نرده پخش کنید. زانوهای خود را روی سینه خود قرار دهید. این عمل را سریع انجام دهید. بازوهای خود را فشار داده و بچرخانید.


  1. ضربه پاشنه:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

بلند شو بگذارید پاهایتان از هم جدا شوند. زانوی راست خود را خم کنید تا بتوانید پای خود را روی کمر خود بیاورید. پاهای خود را عوض کنید و با سرعت بالا برگردید.

ایده چنین تمریناتی این است که تا جایی که می توانید پاشنه های پا را به باسن نزدیک کنید و با کمک آنها بتوانید قدرت و کشش خوبی برای همسترینگ خود ایجاد کنید.


  1. گسترش:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

در رقابت واقعی، باید این حرکت را انجام دهید تا باخت نشوید. اما وقتی تمرین می کنید، این حرکت می تواند یک نسخه بوکس بوکس باشد.

به حالت بوکس بروید (یعنی پای چپ خود را جلوتر بگذارید، بگذارید پای راست کمی بیشتر از شانه شما بازتر باشد و آن را پشت خود قرار دهید و 45 درجه بچرخانید). دست ها باید جلوی فک بسته شوند. از صحنه نبرد، دستان خود را به زمین بیاورید و پاهای خود را به عقب برگردانید.


  1. هاپ اسپرینتر (Sprinter Hops):

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

در حالت ایستاده، زانوی راست خود را خم کنید، پای چپ خود را روی پشت خود قرار دهید و نوک پای چپ خود را روی زمین قرار دهید. این عمل را تکرار کنید.


  1. اسکات اسکوات:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

بایستید و پاهای خود را از حصار باز کنید. باسن خود را خم کنید و زانوهای خود را خم کنید تا خم شوند. از پاهای خود برای بالا رفتن از زمین استفاده کنید.

به آرامی روی زمین بنشینید، باسن خود را به عقب و زانوهای خود را به عقب برگردانید. برای تعادل بیشتر می توانید دستان خود را در حالت نماز در مقابل سینه قرار دهید. این عمل را تکرار کنید.


  1. پرش جانبی:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

بلند شو زانوهای خود را کمی خم کنید. پای چپ را به عقب برگردانید، پای راست را به سمت راست ببرید و روی پای راست بنشینید. این عمل را تکرار کنید.


  1. جامپ تاک:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

از حالت ایستاده به بالا بپرید و با استفاده از قسمت پایین شکم زانوهای خود را بکشید تا با زمین هم سطح شوند.

پایه بدن را در این حرکت قرار دهید. این به شما کمک می کند دست های خود را جلوی بدن خود نگه دارید تا بتوانید با آنها به زانوهای خود ضربه بزنید. به آرامی روی پاهای خود بنشینید و این حرکت را تکرار کنید.


  1. سایه بوکس:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

کار خود را به روش بوکس شروع کنید. چند بار مشت بزنید. وقتی این کار را کردید، با یک حرکت سریع برگردید. مانند جنگیدن با حریف در جنگ است.


  1. کوهنوردان:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

تمرین پلانک را انجام دهید، پایه بدن را وارد کنید، مچ ها را زیر شانه ها قرار دهید. زانوهای خود را داخل سینه قرار دهید و این حرکت را با پای دیگر تکرار کنید. پایه بدن را برای حمایت از ستون فقرات وارد کنید و ارتفاع باسن را تا شانه ها تنظیم کنید.


  1. Plyo Push-Up:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

در حالت پلانک بایستید، پایه بدن را وارد کنید و مچ ها را زیر شانه ها قرار دهید. آرنج خود را خم کنید و سینه خود را به زمین بیاورید و شنا کنید. در پایان حرکت، دستان خود را روی زمین بلند کنید.

روی دستان خود بنشینید و این عمل را تکرار کنید. مطمئن شوید که آرنج های خود را در یک طرف قرار داده و در حالی که به سمت پایین می روید آنها را تا کنید. اگر می خواهید این حرکت را تسهیل کنید، از منطقه شنا شروع کنید.


  1. فست فود:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

بایستید، پاها را به اندازه عرض کمر بالا بیاورید و دست ها را جلوی فک بلند کنید، زانوهایتان را کمی خم کنید، برگردید و وزن را برگردانید و آن را بین پاهایتان تقسیم کنید.

هرچه سرعت حرکت بیشتر باشد سخت تر است. پایه بدن را وارد کنید و بالاتنه را تا حد امکان محکم نگه دارید.


  1. چرخش پا:

بهترین ورزش های حرفه ای در خانه

وارد حالت بوکس شوید و دست خود را روی حالت مبارزه قرار دهید. از آن حالت، روی یک پا بپرید و در حین نشستن باسن خود را بچرخانید. دوباره به مکان مقابل بپرید.

اگر این کار را به درستی انجام دهید، می توانید از آن به عنوان یک استراتژی خوب برای مبارزه با حریف خود استفاده کنید. در اسرع وقت مکان خود را تغییر دهید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا