پنومونی نوزادی چیست؟ – باکره



بادی مثبتبادی مثبت

باد خوش بینی نام حرکتی است اگر بخواهیم معادل فارسی مناسب را پیدا کنیم ، می توانیم از کلمه نگرش مثبت به بدن استفاده کنیم.

حرکت باد مثبت چیست؟

این جنبش یک جنبش اجتماعی برای انتقال این پیام است که همه افراد ، صرف نظر از آنچه هستند ، باید دارای نگرش و تصویر مثبتی به اعضای خود باشند و همه اعضا ، صرف نظر از اندازه ، رنگ ، شکل ، کاستی و ناتوانی ، چشم انداز جمعی باید قابل قبول باشد و همه باید بتوانند دوست داشته باشید و از تناسب اندام راضی باشید.

فعالان این حوزه بر این باورند که هیچ استانداردی برای زیبایی وجود ندارد و استانداردهای فعلی آنهایی هستند که مربوط به سیستم سرمایه داری و صنعت مد و پوشاک است که کاملاً غیر واقعی ، تخیل و غالباً دور از دسترس نیست.

برخلاف سایر حرکات معاصر ، رشد و تبلور این جنبش بیشتر از سال 2012 در اینستاگرام رخ داده است و در طی این سالها و سالهای بعد ، فعالان این زمینه تصاویری از اجسام طبیعی و واقعی را با همه عیب و نقص خود منتشر کرده اند. آنها سعی کرده اند مفاهیم هنجاری و کلیشه هایی را که در طول سال ها به عنوان فاکتورهای زیبایی شناختی در اذهان تزریق شده اند ، تغییر دهند و با حرکت به سمت پذیرش جهانی همه اشکال بدن ، همه ، به ویژه زنان عاشق بدن شوند. آموزش با همه کاستی ها برای بهبود کیفیت زندگی افراد دارای لذت جهانی “حس زیبایی و پذیرش”.

در مقاله بعدی با جزئیات در مورد تاریخ و ریشه های این جنبش صحبت خواهیم کرد.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: پنومونی نوزادی چیست؟ – باکره

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا