قیمت ایمپلنت دندان در تهران چقدر است ؟ (آبان 1400)

کشت کنند ایمپلنت های دندانی یکی از رایج ترین روشهای جبران دندان های از دست رفته تعداد بیمارانی است که به کلینیک دندانپزشکی ایریک مراجعه می کنند. در عین حال هزینه ایمپلنت دندان این بخشی از نگرانی دائمی بیماران است.

اگر نگران پر کردن شکاف دندان از دست رفته و بازیابی عملکرد و زیبایی آن هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان یکی از راه هایی است که می توانید برای بازگرداندن سلامت دهان و درخشش با لبخندی دلپذیر برای همه گروه ها از آن استفاده کنید.

قیمت ایمپلنت

مزایای ایمپلنت دندانی 1400

ایمپلنت های دندانی مزایای زیادی دارد. بر خلاف ایمپلنت های دندانی، ایمپلنت های دندانی از دهان خارج نمی شوند و در فک ثابت می شوند تا از پوسیدگی فک جلوگیری کنند و فضایی مشابه دندان اصلی در دهان اشغال کنند و نه بیشتر. آنها نسبت به سایر روش های جایگزینی دندان مانند دندان یا بریج طول عمر بیشتری دارند و اگر تمیز باشند می توانند سال ها بدون مشکل زندگی کنند.

به دلیل شباهت زیاد به دندان های شما و ظرافت آنها، لبخندی دلنشین به شما هدیه می دهند که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. با ایمپلنت دندان حتی برای یک روز دندان از دست نخواهید داد.

هزینه کاشت دندان در مقایسه با سودی که به دست می آورد، بسیار مقرون به صرفه است. قیمت ایمپلنت دندان و انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قیمت ایمپلنت دندان 1400

زمانی که به مزایای ایمپلنت دندان عادت کردید و آن را به عنوان روشی برای ترمیم دندان انتخاب کردید، مهم ترین سوال پیش می آید. هزینه ایمپلنت دندان دیا

به طور کلی هزینه ایمپلنت دندان (خمیردندان) بین 3 تا 12 میلیون تومان است ، اما آیا به نوع خدمات مورد نیاز شما و تعداد دندان هایی که باید تعویض شوند بستگی دارد؟ ایمپلنت دندان نیمه فک یا فک کامل (پر)، هزینه کاشت ایمپلنت را متفاوت خواهد کرد.

علاوه بر این، قبل از قرار دادن ایمپلنت دندان، یک طرف درمان را انجام دهید هزینه ایمپلنت دندان 1400 می باشد کار می کند.

قیمت خمیر دندان در تهران

نمودار قیمت ایمپلنت دندان 1400

قیمت ایمپلنت

عناصر مربوط به 14000-1

همانطور که گفته شد، عوامل مختلفی می تواند بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر بگذارد.

  • مجموعه پایه: ناخن ایمپلنت دندان فلزی به شکل بدن است که وارد فک شده و پس از چسباندن به فک می تواند به عنوان پایه ایمپلنت (ریشه دندان) عمل کند. ایمپلنت های مختلفی وجود دارد که بسته به برند و کشور سازنده و همچنین نوع خدمات و بیمه، قیمت ایمپلنت دندان متفاوت خواهد بود.

قیمت ایمپلنت دندان در آمریکا و سوئیس به دلیل استفاده از تکنولوژی جدید و پیشرفته در تولید محصولات با کیفیت بالا، کیفیت بالا و خدمات بالا نسبت به سایر کشورهای تولید کننده ایمپلنت دندان بالاتر است.

ایمپلنت های دندانی کره ای دارای کیفیت بهتر و ارزان تری هستند.

  • دستگاه تاج (پوشش ایمپلنت): ایمپلنت روکش تاج دندانی است که روی پین (پایه ایمپلنت) قرار می گیرد.

دو پوشش متداول عبارتند از پوشش زیرکونیوم و پوشش pmf.

روکش های زیرکونیومی دوام بیشتری دارند و شکل طبیعی تری دارند و اگر می خواهید با ایمپلنت های دندانی شکل لبخند (دندان های جلویی) ایجاد کنید، اغلب به شما توصیه می شود از روکش های زیرکونیومی استفاده کنید. پوشش های زیرکونیوم گران تر از پوشش های PFM هستند.

پوشش‌های PFM از فلز سرب ساخته شده‌اند و گران‌تر از پوشش‌های زیرکونیا هستند. استفاده از روکش PFM برای آب بندی دندان های خلفی (خارج از مدل لبخند) مقرون به صرفه خواهد بود.

  • تعداد ایمپلنت های دندانی: دندان هایی که از بین رفته اند و نیاز به تعویض دارند هر چه تعداد دندان های بیشتری کاشته شود هزینه ایمپلنت بیشتر می شود.

درمان های دیگری که ممکن است قبل از کاشت ایمپلنت دندان نیاز داشته باشید، مانند کشیدن دندان یا افزایش سینوس

انواع ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی انواع مختلفی دارند و نوع کاشت دندان برای هر فردی متفاوت است. انواع ایمپلنت عبارتند از: ایمپلنت دندان فوریقرار دادن دندان در جلو SY ایمپلنت پل

روش کاشت هر دندان بسته به وضعیت دهان و دندان و تعداد دندان های مورد نیاز برای کاشت متفاوت است و پس از ویزیت رایگان توسط متخصص در کلینیک دندانپزشکی اریک با نحوه قرار دادن دندان آشنا خواهید شد. استفاده کنید.

مثلا پس از معاینه و مشاوره با متخصص ایمپلنت دندان دکتر. صادق آغاجاری و برای کاشت دندان جلو، متوجه خواهید شد که بهترین راه برای کاشت دندان های جلو، کاشت فوری دندان ها است.

قیمت فوری ایمپلنت در تهران متفاوت و بهترین هزینه ایمپلنت فوری موجود در کلینیک دندانپزشکی اریک. برای اطلاع از هزینه ایمپلنت های دندانی ، به وب سایت دندانپزشکی Iric مراجعه کنید.

ایمپلنت فوری اغلب به عنوان یک روش کاشت فوری دندان در نظر گرفته می شود و باید ابتدا روی دندان ها استفاده شود که تاثیر بسزایی در زیبایی و اعتماد به نفس فرد دارد.

دکتر.  صادق آغاجاری

متخصص ایمپلنت دندان در تهران

دکتر. صادق آغاجاری وی یکی از متخصصان برجسته ایمپلنت دندان در تهران ، متخصص در جراحی لثه و کاشت دندان و یکی از دندانپزشکان برجسته در ایمپلنت دندان است. دکتر. صادق آغاجاری در سال 1375 در رشته دندانپزشکی عمومی فارغ التحصیل شد. و سپس به عنوان بهترین در زمینه پریودنتیک (دندانپزشکی) رتبه بندی شد. وی پس از گذراندن دوره ویژه آزمون دولتی به مدت سه سال، موفق به اخذ بورد ویژه (که بالاترین مدرک در این رشته می باشد) با نمرات خوب شد.

دکتر. صادق آغاجاری در حال حاضر دو کلینیک فعال در تهران دارد که بهترین خدمات را در زمینه کاشت دندان و ایمپلنت دندان به صورت ویژه ارائه می دهد و می توانید به کلینیک دندانپزشکی ایریک منطقه مراجعه کنید.میرداماد در تهران.

سرمایه گذاری روی ایمپلنت های دندانی

اگرچه ممکن است هزینه کاشت ایمپلنت در نگاه اول در مقایسه با سایر روشهای جایگزینی دندان از دست رفته گران به نظر برسد ، اما با نگاه دقیق تر نشان می دهد که اینطور نیست.

پل ها و پروتزها اغلب هر 5 تا 10 سال یکبار نیاز به تعویض یا تعمیر دارند. هزینه نگهداری و ترمیم آنها در آینده نزدیک از هزینه ایمپلنت های دندانی بیشتر خواهد شد. علاوه بر این، طول عمر ایمپلنت های دندانی از نظر بهداشت دهان و دندان و جلوگیری از آتروفی استخوان ها بیشتر می شود.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا