سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

قیمت انواع ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان قیمت متفاوتی دارد و تعیین قیمت هر واحد ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مثل تعداد ایمپلنت دندان ، نوع ایمپلنت ، مارک ایمپلنت دندان و دستمزد متخصص ایمپلت در قیمت نهایی ایمپلنت دندان تاثیرگذار هستند.

در ادامه این مطلب به معرفی انواع ایمپلنت دندان و قیمت انواع ایمپلنت می پردازیم با ما همراه باشید.

به دلیل اینکه ایمپلنت دندان قیمت و انواع مختلفی دارد، برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و با آگاهی کامل کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهید.

لازم است انواع ایمپلنت دندان را بشناسید و با قیمت هر واحد ایمپلنت دندان و کیفیت هرکدام آشنا شوید.

انواع ایمپلنت دندان

  • ایمپلنت اندواستیل endosteal
  • ایمپلنت ساب پریواستیل Subperiosteal
  • ایمپلنت دندان یک مرحله ای
  • ایمپلنت دندان دو مرحله ای

تمامی ایمپلنت دندان ها کار کاشت دندان طبیعی را انجام می دهند اما روش هرکدام در مدل درمان و مدت زمان جراحی متفاوت است.

برای اینکه بهترین نوع ایمپلنت دندان را انتخاب کنید باید با تمامی انواع ایمپلنت دندان آشنا باشید و در ادامه هرکدام را توضیح می دهیم با ما همراه باشید.

  • اندواستیل : امروزه بهترین نوع ایمپلنت اندواستیل است که روش بسیار رایجی می باشد و مورد استقبال قرار گرفته است.

این روش از پایه های کوچک و گرد تشکیل شده است که در جای ریشه دندان قرار میگیرند و از جنس تیتانیوم می باشند.

  • ساب پریواستیل : این نوع ایمپلنت دندان دارای پایه های بسیار باریک هستند و مناسب افرادی می باشند که تراکم استخوان کمی دارند و یا دچار پوکی استخوان هستند.
  • ایمپلنت یک مرحله ای: در این روش همانطور که از نامش مشخص است یک بار جراحی دارد و پایه ایمپلنت درون لثه قرار میگیرد و پس از آن تاج دندان بر روی پایه قرار میگیرد.
  • ایمپلنت دندان دو مرحله ای : این روش محبوب ترین و رایجترین نوع ایمپلنت دندان است که یک پایه تیتانیومی درون استخوان قرار میگیرد.

پس از طی دوره درمان که حدودا 1 ماه است مجددا برای نصب روکش و هیلینگ ایمپلنت دندان یک جراحی کوتاه دیگر انجام دهید. که این ایمپلنت به دو مرحله ای شناخته شده است.

ایمپلنت فوری چیست؟

اگر می خواهید ایمپلنت دندان را بصورت یکروزه و فوری انجام دهید و مدت زمان کمتری را برای کاشت ایمپلنت تحمل کنید بهترین روش ایمپلنت فوری در تهران است.

به غیر از انواع ایمپلنت دندانی که در بالا ذکر کردیم انواع دیگری وجود د ارد که در مدت زمان و نوع درمان ایمپلنت متفاوت است.

مقلا ایمپلنت فوری در مدت زمان کمتری انجام می شود و با یکبار جراحی انجام می شود به اینصورت که در جلسه اول کل جراحی ایمپلنت انجام می شود و روکش موقتی بر روی ایمپلنت قرار میگیرد.

ایمپلنت فوری به دلیل اینکه روکش موقت دارد و سیاهی پایه ایمپلنت دیده نمی شود بیشتر برای ایمپلنت دندان جلو مناسب است زیرا تاثیر منفی در لبخند و زیبایی شما ندارد.

ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد؟

ایمپلنت دندان چقدر طول میکشد؟  این سوال عمده بیماران است که برای ایمپلنت دندان به دندانپزشکی آیریک مراجعه میکنند.

ایمپلنت دندان به دلیل اینکه درمانی پیچیده است درمانی طولانی است و حدودا 4 الی 6 ماه طول میکشد. جراحی ایمپلنت دندان معمولا زیر 20 دقیقه انجام می شود.

اما مدت زمان بهبودی و دوره استراحت بیمار است که طولانی می شود و دوره درمان ایمپلنت دندان را زیاد می کند.

مدت زمان جراحی ایمپلنت معمولا در یک جلسه و زیر 20 دقیقه است و بعد از اینکه در جلسه اول پایه ایمپلنت دندان قرار گرفت به مدت 2 الی 3 ماه نیاز به استراحت است تا پایه ایمپلنت دندان به خوبی با استخوان فک جوش بخورد.

پس از آنکه دوره 2 الی 3 ماهه تمام شد نوبت به بستن هیلینگ میرسد و پس از هیلینگ می توانید دو هفته بعد برای انجام قالبگیری و روکش دائم اقدام کنید.

بصورت کلی مدت زمان کاشت ایمپلنت دندان از 4 الی 6 ماه است که با توجه به وضعیت دهان و دندان و استخوان فک شما و همچنین درمان های جانبی ممکن است این مدت بیشتر شود.

چه افرادی می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

ایمپلنت دندان به دلیل اینکه با استخوان افراد در ارتباط است بهترین سن برای انجام ایمپلنت سن 18 سال به بعد است که استخوان ها کاملا شکل گرفته باشند.

متخصص ایمپلنت دندان دکتر آقاجری توصیه می کنند که برای انجام ایمپلنت دندان حتما به سن افراد توجه کنید و باید توسط متخصص حتما معاینه و ویزیت شوید تا بصورت کامل شرایط شما مشخص شود.

طبق توصیه دکتر آقاجری متخصص ایمپلنت دندان در تهران، پایان سن بلوغ بهترین زمان برای انجام ایمپلنت دندان است و محدودیت سنی ندارد.

دکتر آقاجری مدیریت دندانپزشکی آیریک با سابقه انجام ایمپلنت دندان برای افراد بالای 80 سال نیز دارای تبحر و سابقه درخشانی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان هستند.

برای انجام ایمپلنت دندان بهتر است که از ویزیت ایمپلنت رایگان در دندانپزشکی آیریک استفاده کنید تا بهترین مشاوره را دریافت کنید و بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا