عمومی

فن آوری های توجه در شبکه های اجتماعی


این یک دوره آموزشی برای بازاریابی دیجیتال برای آقای عادل طالبی است.

همگی خوش آمدید
من یک مقاله غنی در این آدرس خواهم نوشت و نظر خواهم گرفت.
بهتر است این آدرس را بپرسید و درک کنید ، و اینگونه جلب توجه در شبکه های اجتماعی است یا بهتر است این سؤال را مطرح کنیم که چگونه باید در شبکه های اجتماعی دنبال کننده را افزایش دهیم

خوب ، این مشکل بسته به فعالیت ما می تواند بسیار مهم باشد و راه حل های ما با توجه به انتخاب این نوع شبکه ممکن است متفاوت باشد. من فکر می کنم نکته مهم در اینجا جلب توجه مخاطب واقعی و خوب است ، این کار آسانی نیست و راه های خاص خود را دارد زیرا ما قصد نداریم برخی از روبات ها را برای انجام این کار یا خرید این پیروان یا انجام به اصطلاح دنبال کنندگان جعلی انجام دهیم. زیرا هدف در اینجا رشد کسب و کار و ارتباط معنی دار با مخاطب واقعی و سپس گرفتن آنها و تبدیل آنها به مصرف کنندگان وفادار است (نام علمی نرخ تبدیل است) که برای هر مشاغل و البته هدف نهایی یک مزیت بزرگ است. من وقتی این تکنیک ها را مرور می کردم ، علاقه و صحت رفتار مصرف کننده ، مطالعه و تحلیل را دیدم و من به عنوان یک مخاطب در اکثر این فناوری ها درگیر شدم و به آنها اظهار نظری دادم ، بنابراین مهم است که آنها را بشناسید و به انتخاب اهداف و سیاست های استراتژی تجاری خود و اعتماد به نفس خود اطمینان داشته باشید و البته استفاده از آنها با دقت و حساس است.

اما طبق تعریف ، لیستی از این تکنیک ها وجود دارد که من به ترتیب ارائه خواهم داد.

اولین تکنیک تیکی تاکا نامیده می شود ، در این فن آوری ، ما در سازمان خود تیمی از افراد مرتبط با موضوع خود را تشکیل می دهیم و با این تیم ، شروع به بررسی محصول یا محصول مورد نظر خود در شبکه های اجتماعی می کنیم. این بررسی را می توان به شعر تقسیم کرد یا کاملاً کلی. به عنوان مثال ، ما در مورد یک محصول با کیفیت از مشاغل خود بحث می کنیم و همکاران ما از طریق حساب های خود شروع به پرسیدن و پاسخ دادن به سؤالات مربوط به این محصول می کنند و به طور ضمنی محصول را نامشهود معرفی می کنند. اما بهتر است آن را پر کنید. بیایید سر و صدا کنیم. از آنجا که مخاطبان شاهد این بررسی و بحث هستند ، موضوع برای آنها جالب می شود و این به افزایش پیروان ما کمک می کند.

روش بعدی گله گرگگروه: البته کمی ترسناک است و به نظر می رسد یک تکنیک عملی و جالب است. شخصی که در حساب اصلی یک تجارت است ، درباره محصول یا خدمات خود سؤال می کند. شرح اصلی نقش قربانی جواب مناسبی نمی دهد و داستان شروع می شود. این حساب درونی با حمله به گرگ مادر با انتقاد شروع می شود و این جایی است که سایر حساب های داخلی وارد داستان می شوند. آنها با حساب منتقد وارد می شوند که خود نیز بنده خدا است (البته هیچ کس نمی داند) و آنها شروع به دفاع و پشتیبانی از حساب گرگ مادر می کنند. این نمایش باعث ایجاد توجه و جذب طرفداران در چشم مخاطب می شود.

تکنیک یک گروه سگدر این تکنیک ، گروهی از حسابهای داخلی ادامه پست یا مقاله ای را ارائه می دهند که محصول یا خدمات را در حمایت از پست ارسال شده از حساب اصلی تجارت ، شروع می کند. انجام دادن. به عنوان مثال ، در شغل خودم ، در مورد یک محصول جدید برای تعمیر آسیب های ورزشی صحبت می کنم ، که عوارض جانبی بسیار کمی نیز دارد. در پست من حساب کاربری سازمان هستم ، سپس حساب سایر همکاران شروع به پشتیبانی و تعریف این محصول می کند و در واقع شروع به نمایش می کنند. این میزان پشتیبانی باید به گونه ای برنامه ریزی و انجام شود که سروصدا زیادی ایجاد کند و توجه مخاطب را به خود جلب کند ، این هدف ماست.

تکنیک بیر فرزانادر این تکنیک ، صاحب حساب فرصت پاسخگویی به مخاطب را ندارد و به همین دلیل یا اصلاً با هدف جذب مخاطب از طریق حساب که این نقش را ایفا می کند و به سؤالاتی مثل یک پیرمرد خردمند پاسخ می دهد و از طرف دیگر کاملاً فراخوانده می شود ، او از عظمت و خیرخواهی این کار را انجام می دهد. ، و سعی می کند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و پیروان را افزایش دهد. به عنوان مثال ، سوالی در مورد مزایای یک محصول توسط یک همکار مطرح می شود و این پیرمرد زیبا که لزوماً پیر نمی شود ، شروع به توضیح این محصول می کند و تجربیات خود را در مورد این محصول ارائه می دهد ، زیرا به عنوان مثال او قبلاً از آن استفاده کرده است او کاملاً به خم شدن و خم شدن عادت کرده است.گاهی اوقات این مرد خردمند ممکن است بسیار جوان و جذاب و البته کوه تجربه باشد.

اما آخرین تکنیک که بی صدا Hast: در این تکنیک ، کلیه پستهایی را که ما منتشر کرده ایم با استفاده از یک حساب کاربری مستعار و البته محتوای حرفه ای و به طور طبیعی جذب دنبال کننده های برتر برای جلب توجه حذف می کنیم و اخبار آزمایشی برای مدتی منتشر نمی شود. سپس در یک فرصت مناسب ، به عنوان مثال ، بعد از دو یا سه ماه ، و هنگامی که حواس حضور ندارد ، چراغ ها به طور کامل خاموش می شوند ، به عنوان مثال ، ساعت سه یا چهار صبح ، اطلاعات سازمان خود را در این حساب بارگذاری می کنیم و شروع به تهیه مطالب و پست های مورد نیاز می کنیم. در تجارت ما مشغول کار هستیم به این ترتیب ، ممکن است کمی از دست بدهیم ، اما پیروان باقی مانده در نهایت سفیر سازمان یا برند ما خواهند شد.

نکته جالب اینجاست که من ناخواسته و ناآگاهانه یکی از دوستانم را در تمرین قبلی این درس که با تمرکز بر سبک خرس فرزانا به اشتراک گذاشتم ، تحت تأثیر قرار دادم. از او خواستم که پست نظر من را دوست داشته باشد و یک نظر بدهد ، باعث می شود مخاطب وارد این سایت شود و به موضوع و پیروان توجه کند. این تمرین را به هم متصل کنید تا یک مرجع حرفه ای در آن ارائه شود اینجا توسعه یافته.

از علاقه شما سپاسگزارم و امیدوارم که این مقاله مفید باشد لطفا مرا با نظرات خود تصحیح کنید.

خیلی ممنونم

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: فن آوری های توجه در شبکه های اجتماعی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا