عمومی

شبکه های اجتماعی هرم مازلو


رسانه های اجتماعی یک ابزار برای پاسخگویی به نیاز ما به ارتباط ذاتی انسان است. انطباق با رفتارهای انسان با محیط زیست برای پاسخگویی به نیازهای روانی. ما در تلاش برای پاسخگویی به این نیازها در محدودیت های فن آوری از محیط ما است. ارتباط و همکاری Alajtmaian در قلب انگیزه انسان است. قبل از اختراع تلفن، ما فیزیکی ملاقات نیاز ما به شبکه های اجتماعی ملاقات کرد. هنگامی که تلفن اختراع شد، ما با استفاده از تلفن به با دوستان ما از راه دور صحبت کنید. وقتی تکنولوژی با اختراع اینترنت تغییر، مردم استفاده از رسانه های اجتماعی برای رفع نیازهای خود برای ارتباط انسانی است. این رفتارهای جدید – با استفاده از تلفن و یا پیام های متنی به جای صحبت کردن چهره به چهره – تنها راه های جدید برای مردم اجازه می دهد برای مقابله با انگیزه فعلی و اهداف می باشد. هیچ چیز جدیدی اساسا در مورد فن آوری اجتماعی وجود دارد. فیس بوک و تعامل چهره به چهره همان عملکرد هستند. تکنولوژی یک ابزار است که تسهیل اهداف انسان است. آن را مانند یک ماشین هنوز هم ما را از نقطه A به نقطه B، در سرعت های خاص. را با استفاده از ارتباطات شبکه های اجتماعی بسیار اجتماعی به آسانی به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف دیگر است.

با توجه به درک ما از چگونگی استفاده از ابزارهای ارتباطی اجتماعی، ما می توانیم از شرایط زیر برای مدت کوتاهی با توجه به سلسله مراتب مازلو از نیازها و انگیزه تعیین می کند. این نیازها بیشتر اینجا پرداخته شده است.

ارتباطات یکی از نیازهای اساسی فیزیولوژیکی سلسله مراتب مازلو است. همه ما باید به نفس کشیدن و خوردن و نوشیدن برای زنده ماندن در این سیاره است. آیا شما آخرین باری که من در حال حاضر بدون چک کردن صفحه خود در فیس بوک و یا انتشار یک تصویر در نمایش مشخصات عمومی صرف یاد داشته باشید؟ ما بسیار در زندگی اجتماعی مجازی غوطه ور به طوری که ما واقعا نمی توانید متوقف کردن این لینک ها

حریم خصوصی ترین ویژگی های جذاب از شبکه های اجتماعی است و نیاز به یک راه حل دقیق است. حریم خصوصی حق شخصی برای کنترل اطلاعات شما به اشتراک بگذارید.

است نیاز به تعلق به همه انسان ها وجود دارد. به همین دلیل است رسانه های اجتماعی بسیار محبوب است. حس برتر تعلق به نیازهای مانند تمایل به تعامل با دیگران، و برای شناسایی مشکلات و به اشتراک گذاشتن احساسات رایج است. نشان می دهد تحقیقات اخیر که ارتباط با دوستان و بستگان و به روزرسانی آنها بزرگترین علت غرق شدن مردم در استفاده از ارتباطات اجتماعی است.

ما همه خودخواه. همانطور که می بینید، حتی زمانی که به نظر می رسد ما در حال انجام کارهایی را برای دیگران، ما در واقع آن را برای خودمان در وهله اول. ما باید از مردم Ohmutena آگاه در این جهان، و می دانیم و احترام به منحصر به فرد از شخصیت ما، و Nhkurna در آنچه که ما انجام دهید تا ما احساس مهم و عشق است. توسعه اعتماد به نفس و اعتبار آن چیزی است که با استفاده از ارتباطات اجتماعی را انجام دهید!

این نشان می دهد خلاقیت و جستجو برای معنویت و جستجو برای دانش نمونه هایی از نیازهای از پیشرفته ترین و نیاز به خود تحقق هستند. برخی از کاربران در تعامل با رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن اطلاعات و دانش مفید است. Ted.com یک نمونه عالی از یک شبکه اجتماعی است که مردم را از طریق ایجاد محتوای ویدئو با کیفیت بالا از طریق حوادث زندگی می کنند را جذب می کند. بنیانگذاران به راه عجیب و غریب Ted.com نیاز به جذب کاربران، به دلیل محتوای ارائه شده توسط خدمات خود را بسیار قانع کننده به طوری که مردم به بازگشت دوباره و دوباره.

هستند بسیاری دیگر از ابزارهای اجتماعی مفید است که می ناشر اخبار و دیگر ارائه دهندگان محتوا با کیفیت بالا جایگزین وجود دارد. بسیاری از آنها به فیس بوک جلب برای دریافت اخبار. توییتر این نیز یک محل عالی برای پیدا کردن اخبار و اطلاعات از مورد علاقه خود را. یوتیوب هزاران نفر از فیلم های آموزشی و “چگونه به انجام این کار،” کلیپ های ارسال شده توسط کاربران.

در این مقاله ما به بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی و سلسله مراتب مازلو بررسی قرار گرفت. مردم با استفاده از برنامه های اجتماعی برای پاسخگویی به نیازهای روانی و دسترسی به محتوای جالب است. ارائه راه حل های جذاب و آسان برای نیازهای مردم می توانند آنها را تشویق به ماندن در یک برنامه اجتماعی در دراز مدت.



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: شبکه های اجتماعی هرم مازلو

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا