عمومی

به این ترتیب ، تاریخچه بیمه بارگیری می شود …


اگر نمی دانید چگونه تاریخچه بیمه را بارگیری کنید ، بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید. استعلام تاریخ بیمه یکی از مهمترین کارهایی است که هر بیمه شده باید در سالهای پرداخت حق بیمه آن را انجام دهد. مهم نیست از چه نوع بیمه تأمین اجتماعی استفاده می کنید ، مهم است که در هر شرایطی درباره سابقه بیمه خود تحقیق کنید و اگر از بیمه اجباری اجتماعی استفاده می کنید و کارفرمای شما لیست بیمه شما را رد می کند ، از اهمیت بیشتری برخوردار است. وجود دارد برای استعلام در مورد تاریخچه بیمه خود ، باید تعدادی کار را انجام دهید که در ادامه توضیح داده می شود.

بدیهی است برای بارگیری تاریخچه بیمه ابتدا باید درباره سوابق خود استعلام دهید. برای ورود به سیستم باید در سایت تأمین اجتماعی ثبت نام کنید. ثبت همزمان در سایت تأمین اجتماعی همچنین حاوی تعدادی جزئیات کوچک است که نادیده گرفتن آن باعث عدم موفقیت ثبت نام می شود. برای بارگیری تاریخچه بیمه ، مسیری را که دنبال می کنید دنبال کنید.

همانطور که گفتیم ، برای بارگیری تاریخچه بیمه ، باید سوابق خود را جویا شوید. برای استعلام در مورد تاریخچه سایت تأمین اجتماعی ، کاربر برای ایجاد صفحه کاربر خود باید در سایت پیشنهاد ثبت نام کند. پس از ایجاد صفحه کاربر ، سوابق بیمه را می توان از بانک اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی استخراج کرد. در غیر این صورت ، این فقط یک دیدار چهره به چهره است که می تواند مشکل را برطرف کند.

برای ثبت نام در سایت تأمین اجتماعی به قسمت ثبت نام / پورتال / 9090: ir.tamin.auth بروید و بر روی گزینه ثبت نام در پایین کادر سفید کلیک کنید تا صفحه ثبت نام باز شود. کد ملی و شماره تلفن را به نام خود در قسمت های مناسب وارد کنید. نوع اپراتور (Hamrah Aval ، Irancell، Rytl) را برای تلفن همراه خود انتخاب کرده و به صفحه بعدی بروید. بصورت مرحله به مرحله ، تمام اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و با کلیک بر روی کلید تأیید ، به مرحله نهایی ثبت نام در وب سایت تأمین اجتماعی بروید و صبر کنید تا پاسخ ثبت نام از طریق پیام کوتاه برای شما ارسال شود. اگر ثبت نام شما موفقیت آمیز باشد ، می توانید به راحتی تاریخچه بیمه خود را مشاهده کنید.

برای مشاهده تاریخچه بیمه از طریق سایت ، پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ، باید به صفحه کاربر خود وارد شوید و از لیست قفل شده ، گزینه تاریخچه خدمات و کلیه سوابق را انتخاب کرده و تاریخچه خود را مشاهده کرده و سپس تاریخچه بیمه را ایجاد کنید. برای بارگیری ، می توانید بر روی گزینه سبز “ثبت بیمه بیمه” کلیک کنید تا PDF رکورد خود را بارگیری کنید. همچنین ، اگر روی “ارسال به جعبه شخصی” کلیک کنید ، گزارش تاریخ بیمه به ایمیلی که در سیستم ثبت نام کرده اید ارسال می شود.

همچنین می توانید پس از ثبت نام در وب سایت تأمین اجتماعی ، پیش زمینه خود را از طریق کدهای فرمان زیر سؤال کنید. در این روش ، دیگر نیازی به بارگیری تاریخچه بیمه ندارید.

اگر اولین مشترک مشترک تلفن همراه هستید ، از کد فرمان * 142 # استفاده کنید.

اگر در ایرانسل مشترک هستید ، از کد فرمان * 4 * 1420 # استفاده کنید.

اگر در Rytl مشترک شدید ، از کد فرمان * 4 * 1420 # استفاده کنید.

پس از وارد کردن این کدهای فرمان ، گزینه 1 مربوط به پرس و جو را در منو وارد کنید که به نظر می رسد لیست پرس و جو را برای شما باز کند. برای مشاهده تاریخچه بیمه ، گزینه اول یا “آخرین تاریخ” را وارد کنید. سپس کد ملی خود را وارد کنید و منتظر پاسخ سیستم باشید.

حتما از شماره تلفن خود به نام خود استفاده کنید.

زمینه دقیق شهر / استان را پر کنید. دلیل اصلی عدم ثبت نام در سایت تأمین اجتماعی به دلیل عدم تکمیل درست این قسمت است. این قسمت را بر اساس استان یا شهری که سابقه بیمه شما رد شده است ، پر کنید.

رمز عبور صحیح را انتخاب کنید. نمای سایت ترجیح داده است. در غیر این صورت ، قوانین انتخاب و طراحی رمز عبور ایمن را رعایت کنید.

به سؤالات در پایین صفحه به طور جداگانه پاسخ دهید تا در هنگام نیاز به بازیابی اطلاعات با این سؤالات بتوانید صفحه کاربر خود را بازیابی کنید.

اگر ثبت نام شما موفقیت آمیز نبود ، برای حل مسئله باید با شعبه تأمین اجتماعی و کارگزار تماس بگیرید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد به هر دلیلی ثبت نام در سایت تأمین اجتماعی را دشوار می دانند ، بدون ثبت نام در این سایت به دنبال راهی برای استعلام سوابق بیمه خود هستند. باید بگوییم که این اساساً امکان پذیر نیست. باید یا در سایت تأمین اجتماعی ثبت نام کنید یا شخصاً به یکی از شعب و کارگزاری بروید و در مورد سوابق بیمه خود سوال کنید. البته ، ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم که برای تسهیل کار خود به دفتر کافه اینترنت بروید ، از فرد مسئول بخواهید که در سایت تأمین اجتماعی ثبت نام کند و در آخر هم طبق اطلاعات هویتی که ارائه می دهید. تاریخچه بیمه خود را بارگیری کنید.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که فرقی نمی کند از کدام شهر یا استان برای ثبت نام در وب سایت تأمین اجتماعی متقاضی شوید. حتی اگر از وب سایت استان خود برای ثبت نام در وب سایت تأمین اجتماعی درخواست کنید ، در نهایت به سایت اصلی و مرکزی تأمین اجتماعی هدایت می شوید. همچنین ، هرگونه بیمه تأمین اجتماعی که شما استفاده می کنید ، هیچ تفاوتی با نحوه سؤال درباره تاریخ خود ندارد. تنها نکته مهم این است که بتوانید در سایت تأمین اجتماعی ثبت نام کنید.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه بازنشستگی همه به سالها یا اقساط پرداختهای آنها بستگی دارد ، لازم است در نظر بگیرید که چگونه اقساط شما در فواصل منظم پرداخت می شود تا در دوران بازنشستگی با مشکلی روبرو نشوید. به خصوص اگر از بیمه اجباری تأمین اجتماعی استفاده می کنید ، باید کاملاً آگاه باشید که چگونه و چگونه کارفرما حق بیمه شما را کسر می کند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: به این ترتیب ، تاریخچه بیمه بارگیری می شود …

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا