برای جوان شدن چه باید کرد؟ 14 بهترین تغییر برای جوانی صورت و چهره

شما نمی توانید زمان را متوقف کنید، نمی توانید ساعت را بکشید تا موهای بیشتر، عقربه ها و پوستی جوان تر داشته باشید. و شما به جراحی پلاستیک، درمان های گران قیمت یا کابینت پر از داروها و لوسیون ها و معجون ها نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عادات و استفاده روزانه خود را تغییر دهید یک استراتژی ساده ضد پیری است.


از شستن مو خودداری کنید

برای طراوت، پرش-مو-گرم کننده-ابزار چه باید کرد- از مرتب کردن مو با اتو خودداری کنید

موهای جوان براق هستند، اما استفاده از سشوار یا سشوار می تواند به مو آسیب برساند و آن را چند ساله جلوه دهد.

فرانسیسکا، استادیار پوست در دانشکده پزشکی Mount Sinai گفت: “من آسیب و اختلال زیادی در موهای زنانی که از اتو یا سشوار استفاده می کنند دیده ام.”

بازگشت به زمان: دو روز در هفته موهای خود را کوتاه کنید و از وسایل گرمایشی استفاده نکنید. موها به طور خودکار خشک می شوند.


روزانه از عینک آفتابی استفاده کنید

برای طراوت چه باید کرد، روزانه در آفتاب استفاده شود- روزانه استفاده می شود

متخصصان پوست همیشه بر استفاده از ضد آفتاب و ضد آفتاب برای محافظت در برابر سرطان پوست تاکید دارند. کرم ضد آفتاب نقش مهمی در جلوگیری از پیری دارد.

مطالعه‌ای که در سال 2013 در مجله پزشکی داخلی انجام شد، نشان می‌دهد افرادی که سه تا چهار روز در هفته از آفتاب استفاده می‌کنند، نسبت به افرادی که از آفتاب استفاده نمی‌کنند، بیشتر در معرض ابتلا به عفونت‌های پوستی هستند.

چه باید بکنیم SPF 30 یک کرم معمولی است که توسط پزشکان توصیه می شود. روزانه اعمال کنید. قانون کلی: هر بار از یک لیوان عینک آفتابی استفاده کنید.


از لوسیون دست استفاده کنید

برای جوانسازی چه باید کرد، لوسیون دست - از لوسیون دست استفاده کنید

پوست پشت دست آنقدر نازک است که راحت تر از هر بدن دیگری پیر می شود. و هنگامی که هوا خشک است و پوست کم آب می شود، دستان شما پیرتر از آنچه واقعا هستند به نظر می رسند. از لوسیون با لیوان استفاده کنید.

دکتر می گوید: «این کرم به طور قابل توجهی آسیب های ناشی از نور خورشید و همچنین لک ها و چین و چروک ها را کاهش می دهد. فوسکو

چه باید بکنیم هر روز صبح یک مرطوب کننده با SPF 30 به پشت خود بزنید.


از غذاهایی که دندان های شما را آلوده می کنند اجتناب کنید

برای طراوت، پرهیز از غذا، دندان‌های کثیف، دندان‌های آلوده به مواد غذایی چه باید کرد

دندانپزشکی در مرکز شهر نیویورک می گوید: «سفید شدن دندان ها نشانه سلامت و جوانی است. غذاهای تیره، داغ و چسبناک مانند سس باربیکیو یا سس سویا از بدترین آنها هستند. قهوه، نوشابه و نوشابه نیز دندان ها را لکه دار می کنند.

چه باید بکنیم به جای استفاده از سس باربیکیو روی سینه مرغ، مثلا از سس آبی یا سبزیجات تازه استفاده کنید. بهتر است نوشیدنی های گازدار را از برنامه غذایی خود حذف کنید.


ناخن ها را لاک بزنید

برای طراوت چه کاری باید انجام دهید، ناخن های خود را رنگ کنید، ناخن های خود را لاک بزنید

بخشی از بدن که سن واقعی شما را نشان می دهد نه تنها صورت بلکه دست ها نیز هستند. یکی از روش های جوان تر، نشان دادن ناخن است. علاوه بر استفاده از جواهرات، لاک می تواند شما را جوان تر نشان دهد.

چه باید بکنیم از جواهرات در رنگ های مختلف مانند قرمز و بنفش استفاده کنید تا جوان تر به نظر برسید.


به طور منظم تمرین کن

برای سرحال شدن چه باید کرد، ورزش - ورزش منظم انجام دهید

دکتر می گوید: «ورزش باعث بهبود جریان خون و جوانتر شدن پوست می شود. فوسکو علاوه بر این، یک مطالعه جدید از دانشگاه مک مستر در کانادا نشان می دهد که ورزش روی پیری پوست تأثیر می گذارد. به علاوه، وقتی زیبا هستید، به طور طبیعی جوانتر به نظر می رسید.

چه باید بکنیم 30 دقیقه در روز ورزش کنید. ورزش را به بخشی از زندگی روزانه خود تبدیل کنید.


به میزان سدیم مصرفی توجه کنید

برای طراوت، مصرف سدیم چه باید کرد- به میزان سدیمی که مصرف می کنید توجه کنید

غذاهای نمکی باعث می شوند آب در بدن باقی بماند و نفخ کنید، به خصوص قسمت پایین چشم.

چه باید بکنیم سعی کنید مصرف سدیم خود را کنترل کنید. نمک در همه جا وجود دارد: در نان ها، سس ها، گوشت ها، غلات و حتی نان های شیرین.


وابستگی گوشی هوشمند خود را کم نگه دارید

برای تازه کردن، معتاد به گوشی هوشمند-تحت کنترل- معتاد به گوشی هوشمند چه باید کرد

با گذشت زمان، پایین نگه داشتن سر برای خواندن پیامک یا فیس بوک باعث ایجاد چین و چروک در گردن شما می شود. فوسکو هر حرکتی که تکرار می شود یک خط دائمی ایجاد می کند.

چه باید بکنیم بدانید کجا بیشترین پیام را بفرستید. روی کاناپه، در دفتر، از بسیاری از خانواده، دوستان روبروی خود عکس بگیرید و تماشا کنید و سعی کنید هنگام ارسال اس ام اس سر خود را پایین نیاورید.


کوبانینا روزانه با دهانشویه

برای طراوت چه باید کرد، دهانشویه روزانه با دهانشویه

اگر از قبل هر روز از دهانشویه استفاده می کنید، ادامه دهید.

دکتر می‌گوید: «این پاک‌کننده‌های باکتریایی زباله‌های بین دندان‌ها را از بین می‌برند و لثه‌ها را تمیز می‌کنند. لیلیو عواقب: دندان های تمیزتر کمتر مستعد زردی و زردی هستند (قرمزی، نشانه دندان درد).

چه باید بکنیم با دهانشویه های بدون الکل و غیر مصنوعی مانند فلوراید ضد لثه بشویید.


از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا استفاده کنید

برای شادابی، رژیم غذایی پروتئینی چه باید کرد- رژیم غذایی پر پروتئین بخورید

وقتی می خواهید موهای سالمی داشته باشید، باید قوانین اولیه را رعایت کنید. این بدان معناست که پروتئین کافی برای رشد موهایتان بخورید. مواد مغذی مانند اجزای سازنده مو هستند و آن را تقویت می کنند.

چه باید بکنیم اکثر زنان نیاز به خوردن 46 گرم پروتئین در روز دارند (اگر باردار، شیرده یا ورزش می کنند، بیشتر). یک وعده 3 اونس ماهی سالمون حاوی 22 گرم پروتئین است، در حالی که یک لیوان شیر تغلیظ شده حاوی 8 گرم پروتئین است.


مراقب موهای خیس باشید

برای جوانسازی، مرطوب کردن و مراقبت از مو چه باید کرد

اگر موهایتان اتو نشده است، پروتئین مناسب می خورید، اما همچنان موهای نازک و کدر دارید. عادات شما بعد از حمام کردن مشکل ساز است. برس زدن موهای خیس موها را آسیب دیده، خشک و بلند می کند.

چه باید بکنیم هرگز موهای خیس را شانه نکنید. هنگام بیرون رفتن از حمام از شانه ای با دندانه های بزرگ استفاده کنید.


سبزیجات بخورید

برای تجدید قوا چه باید کرد، سبزی های خود را سبز کنید

سبزیجات یک مسواک طبیعی هستند. سبزیجات پر فیبر مانند اسفناج، کاهو و کلم بروکلی به تمیز کردن دندان ها کمک می کنند. فیبر گیاهی از چسبیدن صفحات به مینای دندان جلوگیری می کند. (البته هنوز هم باید هر روز و هر شب موهایتان را برس بزنید و برس بزنید)

یکی دیگر از مزایای سبزیجات پوست بهتر است. افرادی که سه کاروتنوئید مصرف می کنند سبزیجات تیره تری مانند بروکلی، پوست سالم تر و جذابیت بیشتری خواهند داشت.

چه باید بکنیم نیمی از کاسه خود را با سبزیجات پر کنید. زنان زیر 50 سال باید روزی دو و نیم فنجان سبزیجات مصرف کنند.


استرس خود را کنترل کنید

برای جوانسازی چه کاری باید انجام دهید، استرس چهره خود را کنترل کنید

استرس نه تنها از درون شما را آزار می دهد، بلکه بر ظاهر شما نیز تاثیر می گذارد. استرس باعث اختلالات پوستی مانند پسوریازیس، آکنه و اگزما می شود.

چه باید بکنیم حمایت اجتماعی نقش مهمی در کاهش استرس دارد، بنابراین سعی کنید بیشتر با دوستان خود ملاقات کنید. تکنیک های تمدد اعصاب مانند تمرینات یا نوشتن حافظه نیز امکان پذیر است.


به اندازه کافی خوابیدن

برای سرحال شدن چه باید کرد، بیشتر بخوابید - به اندازه کافی بخوابید

دکتر می گوید: «بدن هورمون های استروژن و پروژسترون بیشتری را در طول خواب عمیق ترشح می کند. پینسکی این تقویت باعث می شود که پوست خود را ترمیم کند تا زمانی که از خواب بیدار می شوید پوست شفاف تری داشته باشید. او می گوید: «این هورمون ها از بروز آکنه نیز جلوگیری می کنند.

چه باید بکنیم دکتر می گوید: “به اندازه کافی بخوابید و قبل از خواب از داروهای آرام بخش مانند شیر گرم و یک لیوان عسل استفاده کنید.” پینسکی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا