عمومی

آزمایشگاه های تولید دیجیتال لب لب


این مقاله ، مقدمه ساخته شده است تا وارد دنیای آزمایشگاهی هیجان انگیز شوید.

تصور کنید یک کارگاه عمومی که در آن تمام شده است تکنیک های تولید دیجیتال در دسترس باش. فن آوری هایی مانند چاپگرهای سه بعدی ، دستگاه های سنگ زنی و ابزارهای الکترونیکی.

این آزمایشگاه ها ساخت دیجیتال ؛ برای تقویت سنت های “این کار را خودت انجام بده” یا (DIY) روایتی وجود دارد که سعی دارد به ما بگوید اگر آنچه می خواهید در بازار موجود نباشد ، می توانید خودتان آنرا بسازید. البته ، این سنت بیشتر با جوامع مبتکر و نوآور منتقل کردن.

هدف اصلی این آزمایشگاه ها تولید دیجیتالی و تولید اشیاء است اشتراک داده نتیجه این عملیات با هم اعضای جامعه در نظر گرفته شده است

از آنجا که پرینترهای سه بعدی در ابتدا به لبهای FB قابل دسترسی تر بودند ، آنها همچنین مکانی برای تبلیغ چاپگرهای سه بعدی هستند. Fab Lips همچنین در پروژه های ایجاد شده با پرینترهای سه بعدی مشارکت داشته است ، همه با هم ، این هم به رشد و توسعه چاپگرهای سه بعدی منجر شده است.

البته بیشتر فعالیت های این آزمایشگاه ها هنوز در این زمینه است آموزشی و سرگرم کننده است تمرکز. علاوه بر این فعالیت ها ، فلنج های FB مدل های تولید مشترک را ایجاد و آزمایش می کنند ، که به آرامی اتفاق می افتد.

با کنار گذاشتن موضوعات شیرین داستان ، برخی از چالش های فنی ، اقتصادی و اجتماعی با لب هایی روبرو هستند که باید به آنها توجه کرد و قصد دارم این سری از مقالات را ادامه دهم تا جنبه های مختلف این ایده در حال ظهور را توضیح دهم.

متشکرم که تاکنون مقاله را خوانده اید ، اگر مقاله مفید است ، حتماً آن را دوست دارید و اگر دیدید که این مقاله برای دوستانتان مفید است ، حتما آن را برای آنها ارسال کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آزمایشگاه های تولید دیجیتال لب لب

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا