لباس شخصیت کارتونی چیست؟

تم تولد از دغدغه های مهم برای کودکان و والدین به شمار می رود و با توجه به تم های جذاب و متنوعی که در بازار موجود است، کودکان می توانند برای جشن تولد خود انتخاب های زیادی داشته و از آن ها استفاده نمایند. یکی از معروف ترین تم های لباس دخترانه  است که یک تم خاص و منحصر به فرد با رنگ زمینه رنگ آبی بوده که مربوط به تم کارتون جذاب فروزن می باشد. فروزن یک انیمیشن داستانی با روایت تخیلی است که قصه آن مربوط به یک ملکه برفی به اسم السا می باشد. شخصیت اصلی این انیمیشن محبوب با یکی از پرطرفدارترینلباس های تم تولد در بین کودکان است.

در این مقاله قصد داریم تا به محبوبیت و دوست داشتنی بودن تم تولد کودکان با شخصیت های کارتونی مانند لباس السا و لباس مرد عنکبوتی بپردازیم. اگر علاقمند هستید تا درباره خرید لباس السا از فروشگاه میلی جون بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها بخوانید.

تم تولد کارتون فروزن و شخصیت محبوب السا

شخصیت السا با استایل و شخصیت خاص خود محبوب بچه ها در رده های سنی مختلف بوده و همچنان هست. لباس السا مربوط یه یک شخصیت کارتون از کارتون مشهور فروزن است و السا با لباس شخصیت های کارتونی معروف خود از شخصیت های مورد علاقه کودکان است. از آن رو که کودکان به لباس های شخصیت های کارتونی و پرنسس های کارتونی علاقمند هستند و این لباس ها کودکان را بسیار خوشحال کرده و سر ذوق می آورد. امروزه با الهام از این کارتون تم تولد کودکان طبق لباس السا و انا مناسب برای جشن تولد بچه ها طراحی می شود.

تم تولد با حضور شخصیت های کارتونی

جشن تولد از جمله خاطره انگیزترین جشن ها در دوران کودکی فرزندان در سراسر جهان است. خاطره خوش از جشن تولد به قدری اهمیت دارند که والدین تلاش می کنند تا جشن تولد کودکان خود را به صورت هر چه تمام تر، بهتر و خاص تر برای فرزند خود تدارک ببینند. از جمله راهکار های جذاب تر ساختن تولد و به یاد ماندنی کردن جشن تولد برای فرزند، استفاده از تم های جشن تولد است که امروزه تنوع بسیار چشم گیری دارد. تم تولد بر اساس شخصیت های کارتونی محبوب ماندد لباس مرد عنکبوتی، کارتون فروزن با لباس السا و انا و … همراه با موسیقی زیبای این کارتون ها می تواند فرزندان و کودکان خردسال را بسیار خوشحال و هیجان زده کرده و جشن تولد را برای کودک به یاد ماندنی نماید.

دلایل جذابیت خرید لباس السا برای کودکان

 در سال 2014 بیشتر از 18 میلیون باز پخش تلویزیونی داشته است و در دسته پرفروش ترین فیلم های در امریکا قرار دارد. دلایل زیادی از نظر کودکان در سراسر دنیا مطرح شده است که چرا شخصیت السا و لباس السا را دوست دارند که به مواردی از محبو ب ترین دلایل آن در ادامه اشاره می گردد.

  • از دلایل جذاب بودن و دوست داشتنی بودن این شخصیت، زیبایی بسیار زیاد آن در کنار مهربانی زیاد، زیبایی ظاهری با موهای طلایی بلند، لباس های خاص و زیبا و چشم های آبی این شخصیت کارتونی است که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است،
  • بچه ها السا را الگوی خوبی برای خود می دانند چون السا همیشه به دنبال جواب سوال خود رفته و مشکلات خود را حل می کند، همچنین با قدرت بیشتر برای حل مشکلات بعدی قدم برمی دارد،

السا با دارا بودن قدرت های جادویی و پیراهن زیبای خود طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده، علاوه بر این موارد کارتون السا از نظر تم موسیقی و همچنین روایت داستانی، تمامی مخاطبان خود را مجذوب کرده است. انیمیشن فروزن اولین فیلم در دیزنی بوده که به دختران یاد داده که آن ها برای زنده ماندن و شاد زندگی کردن به مردها نیاز ندارند. بلکه دخترها در کنار هم قدرت زیادی می توانند داشته باشند. شما می توانید این لباس را از فروشگاه میلی جون خریداری کنید.

خرید لباس مرد عنکبوتی

 یا همان لباس اسپایدر من از لباس های پرطرفدار برای پسر بچه ها است که به عنوان لباس تم تولد، بازی، جشن و … کاربرد دارد و محبوب بچه ها می باشد. لباس مرد عنکبوتی برای کودکان از اقلامی شامل تیشرت مردعنکبوتی، شلوار مرد عنکبوتی، نقاب پلاستیکی، کمربند و … تشکیل شده است.

خرید لباس السا از فروشگاه معتبر

خرید لباس السا این شخصیت جذاب و دوست داشتنی به راحتی از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند میلی جون از سراسر ایران امکان پذیر بوده و کاربران می توانند در تهران و یا در شهرستان سفارش خود را تحویل بگیرند.

فروشگاه میلی جون، تامین کننده لباس کارتونی کودک

میلی جون یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کودک عرضه کننده وسایل و لباس شخصیت های کارتونی ، تم تولد ، اسباب بازی و … می باشد و از سال ۹۷ تا کنون میزبان هزاران مشتری از سراسر ایران بوده است. فروشگاه با ارسال سریع و به موقع، قیمت مناسب، مشاوره خرید و پشتیبانی در خدمت مشتریان از سراسر ایران است. میلی جون دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و مجوز ساماندهی ارشاد و عضو اتحادیه کسب و کار های اینترنتی نیز می باشد.

محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی میلی جون

فروشگاه میلی جون عرضه کننده و تولید کننده محصولاتی شامل:

  • وسایل و لباس شخصیت های کارتونی
  • اسباب بازی
  • عروسک
  • تم تولد
  • ست های شخصیت های کارتونی ، قهرمانها و پرنسس ها و … می باشد.

افزودنی جذاب لیست رسمی شاهزاده خانم ها توسط النا 16 ساله – اولین دختر آمریکای لاتین در این نقش – تکمیل شد. در مورد قهرمان جدید، مشخص است که او در پادشاهی افسانه ای افسون شده آوالور زندگی می کند، با الهام از فرهنگ و فرهنگ عامه آمریکای جنوبی. این برنامه با مشارکت او در سال 2016 ظاهر می شود و صداپیشگی افسونگر “با اعتماد به نفس و حساس” Aimee Carrero از سریال “جوان و گرسنه” خواهد بود. سبزه در حال سوختن شبیه چه کسی است: جنیفر لوپز، شاید سلما هایک? دوست دارید شبیه کدام قهرمان باشید؟

سفید برفی و مارج بلچر

اولین شاهزاده خانم دیزنی و جوانترین آنها سفید برفی 14 ساله است. خود کاریکاتوریست بزرگ واقعاً دوست داشت که او بلوند شود، اما خیلی زود نظرش تغییر کرد. تجسم زنده دوست دختر هفت کوتوله رقصنده مشهور آن زمان مارج بلچر بود که با او از سبزه متعارف کپی کردند. او همچنین برای پری آبی در کارتون پینوکیو ژست گرفت. اما صدای پرنسس را خواننده جوان آدریانا کازلوتی داد.

علیرغم این واقعیت که او طبق قرارداد به شدت از خواندن در فیلم یا رادیو منع شده بود ، نقش خارج از صفحه برای او پیروزی بود – صدای او در دهه 1940 به یکی از شناخته شده ترین صداها در آمریکا تبدیل شد. کارتون سفید برفی چنان محبوب شد که در پیاده روی مشاهیر هالیوود یک ستاره و یک اسکار دریافت کرد. برگزارکنندگان مراسم به شوخی یک مجسمه کلاسیک برای او و هفت مجسمه کوچک برای آدمک ها درست کردند.

سیندرلا و هلن استنلی

پس از پیروزی مطلق سفید برفی، دیزنی تصمیم گرفت تا خط انیمیشن های فرعی را با زیبایی های نقش اصلی ادامه دهد. چارلز پررو کلاسیک تزلزل ناپذیر فرانسوی به کمک آمد. یک فرد معمولی صبور و دلسوز که از خشونت خانگی رنج می برد، قلب شاهزاده را به دست می آورد – این داستان میلیون ها دلار را به انیماتور مبتکر وعده داده است! در همین حال، سیندرلا – هنوز یکی از قدیمی ترین شاهزاده خانم های پانتئون دیزنی – 19 ساله است. خود دیزنی در این نقش حضور داشت اینگرید برگمن، اما هلن استنلی بازیگر، الگوی انیماتورها شد. بعداً او همچنین برای تصویر آنیتا – معشوقه 100 و 1 dolmatians – ژست گرفت.

آرورا و آدری هپبورن

زیبای خفته 16 ساله از کارتون 1959 با همین نام تنها دختر پادشاه استفان و ملکه لیا است که در بدو تولد توسط جادوگر شیطان صفت Maleficent نفرین شده است. به عنوان حمایت از انیماتورها، استایلیست تام اوریوا، ژست‌ها و فیگور افراد مورد تحسین را گرفت آدری هپبورن. دیزنی با تاکید تاکید کرد: تمام صحنه های کارتون که شامل شخصیت های انسانی است ابتدا باید توسط بازیگران زنده اجرا شود و انیماتورها با دیدن این نمایش تئاتری باید طرح هایی را بسازند. در نسخه اصلی ، آرورا توسط خواننده اپرا ماریا کاستا صداگذاری شد (طبق گفته دیزنی ، صدای او “آنقدر گرم است که عشق را تنفس می کند”) و در دوبله روسی – تکنواز تئاتر بولشوی کارینا سربینا.

آریل و آلیسا میلانو

پری دریایی کوچک مو قرمز، “کنسرو شده” در 16 سالگی، امسال 42 ساله می شود. به هر حال، طبق طالع بینی آریل – ترازو (متولد 8 اکتبر)، و نه ماهی ها، همانطور که ممکن است فکر کنید. جنجال های زیادی به دلیل رنگ موی یک دوزیست زیبا ایجاد شد.

مدیران استودیو اصرار داشتند که آریل بلوند باشد، هنرمندان تسلیم نشدند – قرمز با دم سبز تضاد بهتری دارد و سایه ها را به طور موثرتری در آب و روی زمین تغییر می دهد. این بازیگر نمونه اولیه پری دریایی کوچک بود آلیسا میلانوانیماتورها برای تقلید از حرکت موهای باشکوه آریل در زیر آب، به تازگی در سال ساخت کارتون 16 ساله شدند. و سپس مدلی را استخدام کردند که در یک مخزن شفاف شناور بود و هنرمندان سعی کردند حرکات رشته های او را کپی کنند.

خوشگل و جولی گارلند

درست مانند سیندرلا، این زن فرانسوی 17 ساله استانی نه از طریق ارث، بلکه تنها پس از ازدواج با شاهزاده آدام، عنوان خود را دریافت کرد و او را از جادوگری هیولایی آزاد کرد. ظاهر تماشایی دختر خوشگل با موهای قهوه ای ، هنرمندان به معنای واقعی کلمه از بازیگر جولی گارلند – مادر کپی کردند. لیزا مینلی.

یاسمین و جنیفر کانلی

اولین شاهزاده خانم با ظاهر غیر اروپایی الگویی برای دختران در سراسر جهان شده است. مشخص است که این مروارید شرق 16 ساله است و در 23 سپتامبر در خانواده سلطان پادشاهی خیالی عرب آگرابه متولد شد. به گفته مارک هن، انیماتور، یک روز در دیزنی لند یک بازدیدکننده جوان فوق العاده زیبا با موهای بلند آبی-مشکی را دید که ظاهرش الهام بخش تصویر یاسمین بود. دومین نمونه اولیه برای شاهزاده خانم عرب، به اندازه کافی عجیب، بازیگر بود جنیفر کانلی .

مولان و کریستینا آگیلرا

مولان چینی نیز جزو پرنسس های رسمی دیزنی است. داستان آن بر اساس یک شعر شرقی قرون وسطایی در مورد هوآ مولان، زنی است که به ارتش پیوست. خلق این شخصیت در سال 1994، پس از اینکه گروهی از هنرمندان برای الهام گرفتن به مدت سه هفته در سراسر پادشاهی میانه سفر کردند، آغاز شد.

با این حال ، پاسخ ها به شاهزاده خانم جنگجو بسیار مبهم بود – این کارتون موضوع انتقاد فمینیست ها شد: “چرا همه همیشه در تلاش هستند تا یک دختر شجاع و زیبا را موجودی خانگی کنند؟ و برای مبارزه برای ارزش های خود حتما باید به پسر منتقل شوید وگرنه جدی گرفته نمی شوید؟ مولان کمک کرد. کریستینا آگیلرا، که آهنگ Reflection را در کارتون اجرا کرد تا کار انفرادی را شروع کند. پس از انتشار فیلم، نمایندگان RCA Records فوراً با خواننده تماس گرفتند و قراردادی را امضا کردند.

پوکاهونتاس و پرنسس ماتوآکا

یکی دیگر از ژست های زیبا و درست از نظر سیاسی از سوی استودیو، تیانای آفریقایی-آمریکایی، قهرمان کارتون شاهزاده خانم و قورباغه است. این سیندرلای زمان جدید، کف خانه یک نامادری شیطانی را جارو نمی کند، بلکه به عنوان پیشخدمت در نیواورلئان کار می کند تا اینکه با شاهزاده نوین ازدواج می کند، تاج بر سر می گذارد و با آن – نقش یک زن تاجر و باز می شود. رستوران خودش پشت ظاهر تیانا یک بازیگر زن وجود دارد جنیفر هادسون، اما پشت صدا – خواننده آنیکس نونی رز.

راپونزل و تیلور سویفت

یکی از آخرین برندهای والت دیزنی پیکچرز که تاج راپونزل 18 ساله را امتحان کرد. شاهزاده خانم صحنه پاپ به عنوان یک الگوی زنده برای این قهرمان خدمت کرد تیلور سویفت. آه، آن موها! مشخص است که طول مدل موی طلایی جادویی او 21 متر بود، بیش از 100000 فر جداگانه دارد. تا به حال هیچ کس در تاریخ انیمیشن تا این حد مو نکشیده است. برای بازتولید صادقانه این تجمل، گروه فیلم 147 زن را با موهایی با ساختارهای مختلف انیمیشن ساختند که حجم مورد نظر رشته از آنها به دست آمد. کار روی موهای راپونزل به قدری پر زحمت بود که یکی از مهندسان کامپیوتر پس از شروع فیلم، از پایان نامه خود در مورد انیمیشن مو دفاع کرد.

یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی این روزهای بچه ها بن تن می باشد. این شخصیت کارتونی دارای یک ساعت مخصوص است که شاید آرزوی هر کودکی داشتن چنین ساعتی بوده و این امکان امروز در فروشگاه میلی جون برای شما فراهم شده تا محصول  را برای کودکان و فرزندان خود تهیه نمایید و اوج خوشحالی و شادمانی را در چهره انها مشاهده کنید.ما امکان  را به صورت آنلاین و خرید پستی در سایت فراهم کرده ایم و شما در هر کجای کشور که باشید تنها با چند کلیک ساده می توانید نسبت به تهیه و سفارش این محصول اقدام نمایید.

دکمه بازگشت به بالا