بازاریابی اینترنتیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین نرم افزار ارسال پیامک طولانی چیست ؟

معرفی 10 تا از بهترین برنامه پیامک برای اندروید | رایگان و کاربرپسند

بار دیگر در آموت اس ام اس با کوله باری از ترفندها و اپلیکیشن های جدید خدمت شما رسیدیم! این بار قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین برنامه پیامک برای اندروید آشنا کنیم، پس همراه ما باشید. به نظر شما بهترین برنامه پیامک برای اندروید و بهترین پنل پیامکی کدام است؟ کدام برنامه می تواند تمام توقعات شما را از یک اپلیکیشن مدیریت دریافت و ارسال پیامک، برطرف سازد؟! شاید یافتن پاسخ این سوالات برای شما هم چالش برانگیز باشد! اما نگران نباشید، زیرا امروز قرار است به معرفی 10 تا از بهترین برنامه پیامک برای اندروید بپردازیم. تنها کافیست تا انتهای گفتار ما را همراهی کنید، تا پنل اس ام اس رایگان بدون ثبت نام و برنامه مورد علاقه خود را از بین اپلیکیشن های معرفی شده، برگزینید.

لیست بهترین برنامه پیامک برای گوشی های اندروید

    Chomp SMS

    Facebook Messenger

    Google Messages

    Handcent Next SMS

    Link to Windows

    Pulse SMS

    QKSMS

    Signal Private Messenger

    Textra SMS

    Yaata SMS

معرفی برنامه پیامک Chomp SMS

اپلیکیشن Chomp SMS یکی از محبوب ترین برنامه ها برای مدیریت دریافت و ارسال سریع پیام در سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه به صورت رایگان؛ اما با پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است. این اپلیکیشن با گرافیک زیبا و رابط کاربری ساده و جذاب، به یکی از بهترین برنامه پیامک در گوشی های اندروید تبدیل شده است. با استفاده از این پلتفرم، به راحتی می توانید تمام پیام های ورودی و خروجی خود را مدیریت نمایید. همچنین با قابلیت سیستم پشتیبان گیری که دارد، می توانید از پیامک های خود در بازه های زمانی مختلف بکاب بگیرید، تا در زمان نیاز قادر به بازبینی پیامک های خود باشید.پس اگر در پی یک برنامه ساده و کاربردی برای مدیریت پیامک در گوشی موبایل خود هستید، از برنامه محبوب و رایگان chomp SMS غافل نشوید!

اپلیکیشن Facebook Messenger

برنامه Facebook Messenger با گنجاندن چندین و چند قابلیت ساده و کاربرپسند در دل خود، به یکی از بهترین برنامه پیامک در گوشی های اندرویدی تبدیل شده است. این برنامه به قدری کامل و منحصربفرد است که با داشتن آن، به احتمال زیاد از برنامه پیش فرض پیامک در گوشی خود خداحافظی خواهید کرد! این پیام رسان پرطرفدار، در انحصار شرکت فیس بوک بوده و به صورت کاملا رایگان در بستر گوگل پلی عرضه می شود. این اپلیکیشن دارای قابلیت های مختلفی نظیر: ویوئوکال، ارسال پیام نامحدود، تماس صوتی، چت گروهی، همگام سازی مخاطبین و… می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با هر شخصی در هر کجای دنیا، به راحتی ارتباط برقرار نمایید.

بهترین برنامه پیامک: Google Messages

اپلیکیشن Google Messages بهترین برنامه پیامک برای سیستم اندروید یه شمار می رود، که در مدت زمان کوتاه توانست به محبوبیت کم نظیری در بین کاربران اندروید دست یابد. به طوریکه در همان اوایل انتشار و در بازه زمانی محدود، بیش از نیم میلیارد کاربر به استفاده از این پلتفرم ترغیب شدند. این برنامه برای شرکت قدرتمند گوگل می باشد که با یک محیط ساده و کاربرپسند، توجه مردم را در سرتاسر دنیا به خود جلب مرده است. چت گروهی، اشتراک گذاری فیلم، عکس، موسیقی و فایل از جمله قابلیت های جالب این اپلیکیشن به شمار می روند.

مدیریت راحت پیام ها با Handcent Next SMS

برنامه Handcent Next SMS توسط استودیوی Handcent طراحی و در پلتفرم گوگل پلی، به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید در سرتاسر جهان قرار گرفته است. این برنامه به عنوان بهترین برنامه پیامک اندروید، فضای مدیریت دریافت و ارسال پیام در سیستم شما را متحول خواهد کرد. از جمله قابلیت های پرطرفدار این پلتفرم می توان به محافظت از پیام ها، امکان ارسال ایموجی و شکلک های مختلف، تم های زیبا و جذاب، ارسال پیام به صورت زمانبندی شده، پشتیبانی SMS و MMS، فونت های متنوع، پشتیبانی زبان های مختلف دنیا و… اشاره نمود. تمام این قابلیت ها در کنار هم، موجب برتری این برنامه نسبت به رقبای خود شده اند.

آشنایی با قابلیت های برنامه Link to Windows

این روز ها اپلیکیشن های مختلفی جهت برقراری ارتباط بین کاربران در فضای وب انتشار یافته است. از جمله این برنامه ها که توانسته به جایگاه خوبی از نظر محبوبیت در بین کاربران دست یابد، برنامه Link to Windows می باشد. این برنامه به دلیل ثابلیت همگام سازی بر روی سیستم ویندوز مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته است. لذا شما به راحتی می توانید پس از نصب آن بر روی گوشی موبایل خود، با نصب نرم افزار Phone Link بر روی کامپیوتر؛ این برنامه را در کامپیوتر خود همگام سازی نمایید. از جمله سایر قابلیت های فوق العاده این اپلیکیشن می توان به: مدیریت اعلامات دریافتی از طریق رایانه، ارسال و دریافت سریع پیام در گوشی و کامپیوتر و… اشاره کرد.

با بهترین برنامه پیامک اندروید آشنا شوید: Pulse SMS!

از جمله برنامه های کاربردی و پرطرفدار در زمینه مدیریت پیام های ارسالی و دریافتی برای گوشی های اندروید، می توان به Pulse SMS اشاره کرد. دانلود این برنامه رایگان می باشد، اما برای برخورداری از برخی ویژگی های آن، نیاز به پرداخت درون برنامه ای خواهید داشت. یکی از ویژگی های قابل توجه برنامه Pulse SMS، امکان همگام سازی پیام ها در سایر دستگاه های هوشمند است. ارسال پیام به صورت زمانبندی شده، وجود تم های مختلف و کاربرپسند، امکان ارسال و دریافت گیف های متنوع، مجهز به سیستم جستجوی پیام ها، افزودن شماره های تبلیغاتی، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان از جمله ویژگی های دیگر این برنامه می باشد، که به واسطه آنها عنوان بهترین برنامه پیامک در گوشی های اندروید را، از سوی کاربران این سیستم عامل؛ دریافت کرده است.

اپلیکیشن پیام رسان پرطرفدار QKSMS

اگر قرار باشد که چند اپلیکیشن عالی برای مدیریت پیام ها به شما عزیزان معرفی کنیم، بدون شک برنامه QKSMS به عنوان بهترین برنامه پیامک اندروید؛ در لیست موردنظر خواهد بود. برای دانلود این برنامه به صورت رایگان می توانید به گوگل پلی سر بزنید، البته برای برخورداری از برخی ویژگی های آن، نیاز به پرداخت درون برنامه ای خواهید داشت. این برنامه با داشتن یک محیط کاربری زیبا و شیک، به طور کلی محیط مدیریت پیام های شما را متحول خواهد کرد، به علاوه با قابلیت های بی شماری که دارد، شما را از هرگونه پیام رسانی بی نیاز می نماید. همچنین این اپلیکیشن دارای قابلیت حالت شب بوده و با تنظیم نور برنامه، از ضعیف شدن چشم ها جلوگیری می کند.

مسنجر خصوصی سیگنال (Signal Private Messenger)

این مسنجر یک پلتفرم امن و مطمئن با قابلیت ارسال و دریافت سریع پیام ها می باشد، و به دلیل همین ویژگی خوبی که دارد، به عنوان بهترین برنامه پیامک اندروید شناخته شده است. در ضمن امنیت بالای اطلاعات در این برنامه، دلیل اصلی محبوب آن در بین کاربران سرتاسر جهان شده است. شاید برایتان سوال باشد که چطور امنیت پیام ها در این برنامه از هر پلتفرمی بیشتر است؟!

در پاسخ باید بگوییم که این اپلیکیشن توسط یک شرکت خصوصی طراحی و عرضه شده و هیچ نهاد یا کشوری اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران این برنامه را ندارد. همچنین تمام پیام های کاربران به صورت رمزگذاری دو طرفه، حفاظت می شود و حفظ حریم خصوصی کاربران همواره در اولویت قرار دارد. به دلیل همین قابلیت منحصر بفردی که دارد، از سایر پیام رسان ها به طورکلی متمایز شده و بسیاری از مردم جهان، طرفدار پروپاقرص این اپلیکیشن هستند.

پیام رسان فوق العاده Textra SMS

مگر می شود در رابطه با بهترین برنامه پیامک اندروید صحبت کرد؛ اما نامی از Textra SMS نبرد؟! این برنامه یکی از قدرتمندترین پلتفرم های مدیریت مسیج بر روی سیستم عامل اندروید به شمار می رود. این اپلیکیشن با قابلیت های مختلفی، نظیر: ارسال پیام چند رسانه ای، شخصی سازی مخاطبین،  ارسال ایموجی و شکلک، همگام سازی مخاطبین، سفارشی سازی تصویر و صدا، رمزگذاری پیام ها و از همه مهم تر رایگان بودن و نداشتن تبلیغات مزاحم و… توجه هر کاربری را به سمت خود معطوف می نماید. اگر شما هم فرصت استفاده از این اپلیکیشن زیبا و چند منظوره را داشتید، خوشحال می شویم تجربه تان را با ما و سایر کاربران آموت اس ام اس، در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با برنامه Yaata SMS آشنا شوید!

پیام رسان Yaata SMS به صورت رایگان در گوکل پلی عرضه می شود؛ اما برخورداری از یکسری آپشن ها، نیاز به پرداخت درون برنامه ای می باشد. این برنامه یکی از قدرتمندترین و بهترین برنامه پیامک در گوشی های اندروید به شمار می رود و دلیل آن هم قابلیت های بیشماری است که دارد!

در کنار ویژگی های خاصی که در ادامه برای این برنامه نام خواهیم برد، حجم کم آن (4 مگابایت) موجب شده بسیاری از کاربران به دریافت و نصب آن تمایل نشان دهند، چراکه از نظر بهینه سازی فضای داخلی می تواند کارآمد باشد. از جمله سایر ویژگی های کاربرپسند این برنامه نیز، می توان به قابلیت پشتیبان گیری از تمام اطلاعات (پیام ها، فیلم، عکس، گیف، صدا و…)، تبدیل SMS به MMS، چت گروهی، محیط کاربری زیبا و متنوع، قابلیت پاسخگویی خودکار پیام های ارسالی و… اشاره کرد.

جمع بندی

از زمانی که گوشی های موبایل پا به عرصه نهادند، با دو راه ارتباطی معروف (تماس صوتی + پیام کوتاه)؛ توانستند در بین کاربران به محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. پس از نسخه اندروید و ios هم، راه های مشابه گسترش یافتند و امروزه برنامه های مختلفی برای مدیریت پیامک و تماس های صوتی و تصویری در سرتاسر دنیای وب و فضای مجازی در حال انتشار است.

امروز به چند مورد از بهترین برنامه پیامک برای اندروید اشاره کردیم و ویژگی هریک را شرح دادیم، تا شما آنچه را که باب میل تان است، انتخاب نمایید. اگر تابحال با این برنامه ها کار کرده اید و در رابطه با مزایا و معایبشان، اطلاعاتی دارید؛ خوشحال می شویم که در بخش کامنت ها با ما و سایر کاربران آموت اس ام اس به اشتراک بگذارید. از اینکه تا انتهای این گفتار ما را همراهی کردید؛ سپاسگزاریم.

دکمه بازگشت به بالا