سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین شورت برای دوران قاعدگی چیست؟

انتخاب شورت مناسب برای دوران قاعدگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا این دوره با نیازهای فیزیولوژیکی خاصی همراه است. شورتکس یا شورت مخصوص دوران پریودی می تواند یکی از بهترین انواع شورت برای دوران قاعدگی باشد که پس از بررسی عوامل مهم برای انتخاب شورت مناسب در دوران پریودی، به بررسی ویژگی های یک شورتکس مناسب نیز خواهیم پرداخت.

 بهترین شورت برای دوران قاعدگی چیست؟

خصوصیات بهترین شورت برای دوران قاعدگی

شورت های مخصوص دوران قاعدگی باید به خوبی با نیازهای زنانه در این دوره سازگاری داشته باشند و در انتخابشان، موارد زیر در نظر گرفته شود تا بتوانید بدون کمترین مشکل این دوره را پشت سر بگذارید. این موارد عبارتند از:

  • جنس مناسب: از شورت هایی با جنس نرم و تنفس پذیر مانند پنبه یا نخی استفاده کنید. این جنس ها به خوبی تعریق را جذب کرده و از تحریک پوست جلوگیری می کنند.
  • طراحی مناسب: شورت باید دارای طراحی مناسب باشد تا به بخش های حساس بدن نچسبد و از هرگونه ایجاد فشار یا اذیت جلوگیری کند.
  • اندازه مناسب: هنگام خرید اینترنتی شورت زنانه، انتخاب اندازه مناسب بسیار مهم است. شورت نباید خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد. اندازه مناسب به احساس راحتی کمک می کند و از تعریق فراوان جلوگیری می کند.
  • پوشش مناسب: شورت باید مناطق حساس را کاملاً پوشش دهد تا از هرگونه احتمال تحریک یا اذیتی محافظت کند.
  • راحتی در حرکت: شورت باید به شما امکان حرکت راحت و آزادی حرکت بدهد تا در طول فعالیت های روزانه به راحتی بتوانید حرکت کنید.
  • قابلیت شستشو: شورتی که به راحتی قابل شستشو است و در طی دوره قاعدگی همچنان می تواند حالت خود را حفظ کند، یک شورت ایده آل است.
  • انتخاب رنگهای تیره: انتخاب رنگهای تیره برای شورت می تواند لکه های خون را کمتر قابل مشاهده کند.

  خصوصیات بهترین شورت برای دوران قاعدگی

سوالات متداول

شورتکس (شورت مخصوص دوران قاعدگی) چیست؟

شورتکس یا شورت مخصوص دوران پریودی، یکی از بهترین انواع لباس زیر زنانه است که برای استفاده در طول دوران قاعدگی طراحی شده است. شورت مخصوص دوران پریودی معمولاً دارای قسمت  هایی با جنس جذب کننده است که از نفوذ خون جلوگیری می کند. هدف اصلی شورتکس قاعدگی، دادن درصد بیشتری از میزان اطمینان و راحتی نسبت به سایر انواع مدل های شورت در دوران پریودی است.

انواع مدل های شورتکس یا شورت مخصوص عادت ماهیانه کدامند؟

انواع مدل های شورتکس عبارتند از شورتکس معمولی، شورتکس جیب دار، شورتکس گنی، شورتکس ماساژور دار، شورتکس مودال و فاق بلند.

فرق شورتکس با سایر شورت ها چیست؟

مهمترین فرق شورتکس با سایر شورت های زنانه، داشتن سه لایه اضافه برای جلوگیری نشت خون به لباس هاست. هم چنین فاق این نوع شورت در مقایسه با انواع دیگر شورت های زنانه، بلندتر است.

آیا استفاده از شورت دوران قاعدگی یا شورتکس باعث حساسیت و عفونت می شود؟

کاملا خیر؛ زیرا شورتکس ها از جنس الیاف ضد حساسیت ساخته شده اند و به همین سبب موجب بروز حساسیت و عفونت نمی شوند.

 آیا استفاده از شورت دوران قاعدگی یا شورتکس باعث حساسیت و عفونت می شود؟

بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید شورتکس کدام فروشگاه است؟

شما می توانید برای خرید انواع لباس زیر زنانه با قیمت مناسب در طرح و رنگ های مختلف و هم چنین خرید شورتکس با کیفیت، از فروشگاه آنلاین شیک لیدی دیدن کنید.

چه زمانی می توان از شورتکس یا شورت پریودی استفاده کرد؟

زمان های مناسب برای استفاده از شورت دوران پریودی عبارتند از : پیش از دوران قاعدگی، در دوران عادت ماهیانه، انتهای دوره پریودی (زمان لکه بینی) و هم چنین زمانی که مشکوک به نزدیک شدن به دوره قاعدگی هستید.

کلام آخر

شما با خرید شورتکس (شورت زنانه مخصوص عادت ماهانه) می  توانید دوره پریودی خود را آسان تر پشت سر بگذارید. در صورتی که بخواهید از همان شورت های معمولی برای که به صورت روزانه می پوشید، استفاده کنید، باعث میشود که اثار لکه خون روی لباس های شما بماند. در صورتی که هرگز از این نوع شورت استفاده نکرده اید و نمی دانید که شورتکس چیست؟، پیشنهاد میکنیم حتما یکبار از آن استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا