عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

موضوع پایان نامه شما و تعیین هزینه پایان نامه

هزینه پایان نامه کارشناسی ارشد (سال 1402)

محتوای این مطلب نمایش

اگر در خصوص هزینه سفارش انجام پایان نامه ابهام دارید و قصد این رو دارید که پایان نامه رو برونسپاری کنید و در انتخاب بهترین موسسه انجام پایان نامه تردید دارید ابتدا بخش اول این پست رو بخونید. عوامل بسیار زیادی در تعیین هزینه پایان  نامه تاثیر دارند که در ادامه به 6 مورد از آن ها ذکر می شود :

1 – مقطع تحصیلی – طبیعی است که هزینه آموزش و انجام پایان نامه دکتری نسبت به مقطع ارشد بیشتر است.

2 – دانشگاه محل تحصیل – معمولا پایان نامه دانشگاه های برتر نسبت به دیگر دانشگاه ها پیچیده تر است.

3 – میزان پیچیدگی موضوع پایان نامه – این مورد در تعیین هزینه پایان نامه بسیار اهمیت دارد.

4 – تعداد صفحات مورد نگارش – هر چه تعداد صفحات مورد نیاز برای نگارش بیشتر باشد هزینه افزایش پیدا میکند.

5 – زبان نگارش پایان نامه – نگارش به همراه آموزش پایان نامه به زبان های غیر فارسی، هزینه متفاوتی دارد.

6 – نرم افزارهای مورد استفاده – برای مثال کار با نرم افزار R و متلب پیچیده تر از سایر نرم افزارهای آماری است.

هزینه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

به طور کلی هزینه مشاوره و آموزش انجام پایان  نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت برای انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال، انجام فصول پایان نامه، انجام پاورپوینت دفاع و برگزاری جلسه آموزشی حدود 15 تا 25 میلیون تومان هست.

جدول هزینه پایان  نامه مدیریت در سال 1402

خدمت هزینه حدودی
انتخاب موضوع [ آموزش، مشاوره و انجام ] یک میلیون تومان
آموزش نگارش پروپوزال [ آموزش، مشاوره و انجام ] چهار میلیون تومان
آموزش نگارش فصول پایان نامه [ آموزش، مشاوره و انجام ] پانزده میلیون تومان

به طور کلی هزینه مشاوره و انجام پایان  نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری برای انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال، انجام فصول پایان نامه، انجام پاورپوینت دفاع و برگزاری جلسه آموزشی حدود 15 تا 20 میلیون تومان هست. توجه بفرمایید که هزینه جمع آوری داده های مربوط به صورت های مالی به این هزینه اضافه خواهد شد.

هزینه پایان  نامه روانشناسی و علوم اجتماعی

به طور کلی هزینه مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری برای انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال، انجام فصول پایان نامه، انجام پاورپوینت دفاع و برگزاری جلسه آموزشی حدود 17 تا 30 میلیون تومان هست.

هزینه انجام پایان نامه رشته صنایع

به طور کلی هزینه آموزش و انجام پایان نامه رشته صنایع برای انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال، انجام فصول پایان نامه، انجام پاورپوینت دفاع و برگزاری جلسه آموزشی حدود 17 تا 30 میلیون تومان هست.

هزینه ارزان انجام پایان نامه

برخی از موسسات هزینه خیلی پایین و غیرمعقولی برای قیمت انجام پایان نامه ارشد پیشنهاد می نمایند، واضح هست که این موسسات جای تردید دارند و در حقیقت به اندازه مبلغ پرداختی شما تعهد و کیفیت کاری کمی دارند. طبیعی است که در این صورت نتیجه کار شما چیزی جزء داشتن موضوع قدیمی و بی اهمیت، کپی پیست، سرقت علمی، استفاده از منابع قدیمی، کیفیت ظاهری و علمی بسیار ضعیف، عدم چاپ مقاله از پایان نامه و کسب نمره پایین، نیست. اضافه کردن مبلغ قرارداد به بهانه های مختلف مانند دریافت هزینه برای انجام هر بار اصلاحات از ویژگی های این موسسات است.

بازخوردها و اصلاحات اساتید، برای ما با اهمیت هستند

برخلاف خیلی از موسسات که ارزشی برای اصلاحات قائل نیستند ! در موسسه پژوهشی همراه دانشجو انجام تمامی اصلاحات چه قبل از دفاع و چه بعد از دفاع و همچنین نکات مدنظر و اصلاحات شخص دانشجو نیز انجام می شود. حتی اصلاحات غیر علمی و غیر منطقی پایان نامه را نیز به اجبار اساتید انجام داده ایم !

با توجه به تخصصی بودن و پیچیدگی نگارش پایان  نامه و رساله، کمک گرفتن و مشورت با متخصصان رشته ها ضروری است. موسسه پژوهشی همراه دانشجو با همکاری بسیاری از کارشناسان باتجربه و متخصص آماده ارائه مشاوره و راهنمایی دانشجویان و پژوهشگران در اکثر رشته ها است. همچنین توجه بفرمایید که قیمت های اعلام شده در این پست تقریبی است. برای اعلام دقیق زمان می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

چرا باید انجام پایان نامه خود را برونسپاری کنم؟

ممکن است این سؤال پیش آید که اصلاً چه لزومی به برونسپاری انجام پایان نامه داریم؟ دوره تحصیلات تکمیلی، مانند دوره کارشناسی، برای دانشجویان خالی از دغدغه نیست. بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی یا مشغول به کار هستند و یا تشکیل خانواده داده اند. این موضوع سبب می شود که این افراد زمان کمتری برای انجام پایان نامه داشته باشند. برونسپاری خدمات پایان نامه به این افراد کمک می کند تا بتوانند با خیال راحت به کار و زندگی خود بپردازند و در کنار آن پایان نامه با کیفیتی ارائه دهند.

بسیاری از اوقات، دانشجویان نوشتن پایان نامه را شروع می کنند، اما در میانه راه خسته می شوند و کار را نیمه تمام رها می کنند. به اصطلاح کار انجام پایان نامه آن ها، به پروژه ای فرسایشی تبدیل شده است. در این مواقع می توان ادامه راه را به دست محققان و پژوهشگرانی سپرد که کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و به پایان برسانند.

انجام پایان نامه در بهترین موسسه

یکی دیگر از مزایای برونسپاری انجام پایان نامه، داشتن دردسر کمتر است. اگر مطالعات شما به روش کتابخانه ای باشد، باید کتاب های زیادی خریداری و مطالعه کنید. این کار، برای انجام یک پایان نامه، به لحاظ هزینه و زمان مقرون به صرفه نیست. بسیاری از محققان و پژوهشگران که به صورت تخصصی فعالیت می کنند، با در اختیار داشتن منابع کامل، می توانند پایان نامه ای با منابع غنی برای شما بنویسند.

اگر تحقیق شما به روش میدانی و جمع آوری داده و پرسشنامه باشد، نیز مشکلات خود را دارد. مراجعه به مکان های مشخص توزیع پرسشنامه، جمع آوری داده، تحلیل آماری داده ها و… همه و همه زمان و هزینه بر است. شما می توانید با برونسپاری انجام پایان نامه خود در سریع ترین زمان ممکن، داده هایی صحیح و پایان نامه ای با کیفیت ارائه دهید.

انجام پایان نامه را به موسسات انقلاب نسپارید !

اگر گذرتان به میدان انقلاب تهران افتاده باشد با تعدادی از افرادی مواجه می شوید که تابلو یا کاغذی دستشان گرفته اند و با صدای بلند تبلیغات پایان نامه، مقاله و … را انجام می دهند. به این افراد «دادزن» میگن. وقتی با دادزن ها صحبت کنید و مثلا بگویید که قصد سفارش پایان نامه را دارید، شما را به موسسه ای که برایش کار می کنند راهنمایی می کنند.

در اکثر مواقع شما می روید و توضیحات مربوط به کار خودتان را به شخصی به عنوان منشی موسسه می دهید. منشی موسسه ممکن است خودش جز محققین باشد و شما را در خصوص نحوه انجام پایان نامه، هزینه و زمان بندی راهنمایی کند. همچنین ممکن است محققی که در موسسه فعالیت میکند به شما معرفی کنند و در این خصوص با شما صحبت شود. حتی ممکن است با مدیر موسسه هم جلسه ای داشته باشید.

سوالی که پیش میاد اینه که آیا موسسات انجام پایان نامه در انقلاب مجوز دارند و قانونی هستند ؟ بله – ممکن است اکثر این موسسات مجوز داشته باشند. اما نه مجوز انجام پایان نامه ! مجوز ممکنه برای کارهای ترجمه، تایپ، صحافی، کلاس های آموزشی و … باشه. بنابراین برای انجام پایان نامه نمیشه روی این مجوزها حساب باز کرد.

سفارش انجام پایان نامه از طریق سایت

همین الان که این متن را می خوانید احتمالا در خصوص انجام پایان نامه در گوگل جست و جو کرده اید. سایت های زیادی هستند که در زمینه انجام پایان نامه فعالیت می کنند. مطالب آموزشی وبسایت را بررسی و مطالعه کنید. ظاهر سایت را بررسی کنید. شماره تماس های قرار داده شده را مورد بررسی قرار دهید. تاریخ مطالب نوشته شده برای بررسی تجربه کاری بسیار مهم است.

بهترین موسسه انجام پایان نامه کجاست ؟

مؤسسات بسیاری ادعا می کنند که می توانند انجام پایان نامه شما را بر عهده گیرند. اما آیا واقعاً انجام پایان نامه کاری است که بتوان به راحتی آن را به کسی سپرد؟ بسیاری از مؤسسات، با استفاده از القابی نظیر دکتر و … سعی می کنند دانشجو را متقاعد کنند که پایان نامه آن ها توسط یک آقا یا خانم که مدرک دکتری دارند، انجام می شود. واقعاً می توان به این تبلیغات اعتماد کرد؟ متأسفانه عده زیادی نیز تنها با سر هم کردن چند مقاله مروری و ترویجی و کمی جدول و آمار، پایان نامه ناقصی به شما تحویل می دهند. عده زیادی نیز به جای وقت گذاشتن و جمع آوری داده های صحیح میدانی، پشت میز خود داده سازی می کنند.

بهتر است گول این تبلیغات فریبنده را نخورید. اگر به هر دلیلی زمان کافی برای انجام پایان نامه ندارید، می توانید از مؤسسات مختلف کمک بگیرید. بهترین موسسه انجام پایان نامه، موسسه ای است که محققان و پژوهشگران خود را با وسواس انتخاب کند. کسانی که تجربه نگارش پایان نامه و چاپ مقاله علمی پژوهشی داشته باشند. افرادی که با اصول نگارش و نویسندگی فنی برای نوشتن پایان نامه آشنا باشند.

به علاوه در بسیاری از اوقات، دانشجویان به دلایلی وقت کافی برای آزمون و خطا برای انتخاب بهترین موسسه انجام پایان نامه ندارند. برخی باید در کوتاه ترین زمان اپلای بگیرند. عده ای در صورت عدم دفاع در زمان معین، سنوات می خورند. برخی هم برای استخدام یا شرکت در آزمون دکترا باید هر چه سریع تر از پایان نامه خود دفاع و مقاله خود را استخراج کنند. انتخاب بهترین موسسه انجام پایان نامه، می تواند خیال شما را بابت تمام این نگرانی ها رفع کند. به نظر من برای این که تشخیص بدیم کدوم موسسه یا سایت برای انجام پایان نامه مناسب هست چند تا ویژگی رو بایستی بررسی کنیم. این ویژگی ها در ادامه آورده شده است.

1- تخصص فردی که پایان نامه شما رو انجام میده

خب طبیعتا شخصی که قصد دارید زحمت پایان نامه را به او بسپارید بایستی، هم رشته شما باشد و قبلا تجربه انجام پایان نامه با موضوع مشابه پایان نامه شما را داشته باشد. بهتر است برای نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد، فردی را انتخاب کنید که در مقطع دکتری باشد. اگر پایان نامه به موسسه سپرده شود روال کار به این صورت است که یک محقق را برای انجام پایان نامه شما انتخاب می کنند. شما ممکن است که اصلا با این فرد هیچ برخورد حضوری یا تماس تلفنی نداشته باشید و درباره اون چیزی ندونید.

البته اگر درخواست کنید که با محقق موسسه، جلسه ای داشته باشید و با او صحبت کنید ممکن است داخل موسسه برایتان جلسه ای حضوری برگزار کنند و یا تماس تلفنی غیر مستقیمی بگذارند. اما به طور معمول شما اجازه داشتن تلفن محقق و ارتباط مستقیم با او را ندارید. مگر این که در ابتدا با موسسه، طور دیگری قرارداد کنید. تقریبا در همه موسسات حتی اگر محقق، هم رشته شما نباشد از او خواسته می شود خود را هم رشته شما معرفی کند !

2- پاسخگویی – زمان مشخصی برای پاسخگویی وجود داشته باشد.

فرد یا موسسه ای را که قصد دارید پایان نامه تان را انجام دهد بایستی در طول روز، یک زمان پاسخ گویی مشخصی داشته باشد. تا بتوانید در خصوص انجام پایان نامه از او سوالات خود را بپرسید و در جریان روال کار قرار بگیرید.

3- انجام اصلاحات پایان نامه – در مورد انجام اصلاحات احتمالی اساتید متعهد باشد.

پایان نامه بدون انجام اصلاحات ؟ این اصلا شدنی نیست ! هر استادی سلیقه و نظر خاص خود را دارد و باید در پایان نامه لحاظ شود. بنابراین فرد یا موسسه ای که پایان نامه شما را انجام می دهد بایستی انجام اصلاحات را نیز قبول زحمت کند.

4- برگزاری جلسه توجیهی – اصلا بدون آموزش نمیشه !

حتما فرد یا موسسه ای که پایان نامه شما را انجام میدهد باید شرایط آموزش به شما را فراهم کند. فرقی نمی کند که آموزش به صورت مجازی باشد یا حضوری. بدون آموزش نمی توانید به خوبی دفاع کنید.

5- قیمت انجام پایان نامه مناسب – نه خیلی کم و نه خیلی زیاد

بعضی از سایت ها و موسسات انجام پایان نامه قیمت خیلی کمی برای انجام پایان نامه ارشد پیشنهاد می کنند، واضحه که این موسسات اولا جای تردید دارند، دوما به اندازه مبلغ پرداختی شما تخصص، تعهد و کیفیت کاری کمی ارائه خواهند کرد. در مقابل برخی از این سایت ها و موسسات هزینه های خیلی زیادی برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد پیشنهاد می کنند. راهکار چیه ؟ این که از چند تا موسسه دیگه هم قیمت بگیریم و حدود قیمت دستمون بیاد !

داخل پرانتز این رو هم بگم بهتون که ممکنه یه نفر کارش خیلی خوب باشه و با توجه به انرژی و زمانی که براتون میذاره بهتون هزینه رو اعلام کنه .. شما یه چلو کباب پایین شهر تهران بخورید یه قیمته ! همون چلو کباب تو یه رستوران مثلا تو سعادت آباد یه قیمت دیگست ! اما با یه کیفیت دیگه … در بخش بعد به ویژگی هایی که یک پایان نامه خوب بایستی داشته باشد می پردازم.

6- انجام پایان نامه با کیفیت بالا

در مرحله اول کیفیت ظاهری پایان نامه مطلوب باشد. موارد زیر برای این مرحله است :

  • استفاده درست از علائم نگارشی شامل نقطه، ویرگول و …
  • استفاده صحیح از فاصله و نیم فاصله در متن پایان نامه.
  • تنظیم نوع و اندازه فونت برای متن و تیترهای استفاده شده.
  • جاستیفای بودن و تنظیم فاصله پاراگراف ها
  • منظم بودن جداول، نمودارها و اشکال

در مرحله دوم کیفیت علمی پایان نامه مناسب باشد. موارد زیر برای این مرحله است :

  • از منابع جدید در نگارش متن به خصوص در فصل اول و دوم استفاده شود.
  • ترجیحا از منابع خارجی برای نگارش استفاده شود و تعداد آن ها مناسب باشد.
  • عدم وجود سرقت علمی – پایان نامه کپی پیست نباشد.
دکمه بازگشت به بالا