محبوب ترین و پرفروشترین اکودرایو های سیتیزن

برند سیتیزن از پیشگامان در تکنولوژی و نوآور در صنعت ساعت سازی است. سیتیزن یکی از بزرگترین و موفقترین شرکت های ساعت سازی در جهان است که در سال 1918 در ژاپن تاسیس شد. این شرکت با بیش از 100 سال تجربه در تولید ساعت، به عنوان یکی از پیشگامان تکنولوژی و نوآوری در این صنعت شناخته میشود. سیتیزن در سال 1918 با موسسه تحقیقات ساعت شوکوشا در توکیو تاسیس شد. این شرکت اولین ساعت مچی ژاپنی را در سال 1924 تولید کرد. در سال 1930، شرکت ساعت سازی سیتیزن تأسیس شد و در سال 1931 اولین ساعت مچی خود را با نام “Citizen” معرفی کرد.

در دهه 1960، سیتیزن به یکی از پیشگامان در تولید ساعت های کوارتز تبدیل شد. در دهه 1980، سیتیزن اولین ساعت مچی با شارژ نوری خود را با نام ساعت اکودرایو“Eco-Drive” معرفی کرد. این ساعت ها از نور خورشید یا نور مصنوعی برای شارژ خود استفاده می کنند و نیازی به باتری ندارند. برند سیتیزن با شعار “اکنون بهتر شروع می شود” در جستجوی اهداف خود و دستیابی به آنهاست که قصد دارد زندگی را بهتر کند.

پرفروش ترین ساعت های سیتیزن در بازار 2023

سیتیزن یک برند تاریخی با جذاب ترین ساعت های موجود در بازار است. در ادامه قصد داریم به معرفی پرفروش ترین ساعت های سیتیزن در بازار 2023 و نکات طلایی خرید ساعت اکودرایو بپردازیم.

CITIZEN BJ7000-52E ECO-DRIVE NIGHTHAWK

سری Nighthawk از صفحه پیچیده اش گرفته تا بند و استایل، هر چیزی را که در مورد ساعت های خلبانی جالب است، ارائه می دهد. این ساعت از زیبایی شناسی پایلوت استفاده می کند، تا عمق 200 متری در برابر آب مقاوم است و قیمت مناسبی دارد.

CITIZEN BN0151-09L PROMASTER PROFESSIONAL DIVER

یکی از بهترین پیشنهادات سیتیزن Promaster Professional Diver است. این ساعت اغلب به عنوان یکی از بهترین ساعت های غواصی نام برده می شود و یک ساعت غواصی 48 میلی متری دارای گواهی ISO با حرکت کوارتز، قاب یک جهته و تاج ساعت 4 (به جای ساعت 3) است. این ساعت احتمالا بهترین ساعت Citizen Eco-Drive است. این ساعت از جنس استنلس استیل در قاب 39 میلی متری شیک با صفحه جذاب و عقربه های سفید است که خوانایی را بهبود می بخشد.

سیتیزن BL8000 54L

در نگاه اول، صفحه این ساعت ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما هر چه بیشتر به آن بنگرید، ویژگی هایش آشکارتر و چشمگیرتر می شوند. پیکربندی کرنوگراف ساعت، زمان های روزانه، ماهانه و شبانه روزی را ارائه می دهد. BL8000 همچنین دارای یک تقویم دائمی و البته فناوری اکودرایو است و از پرفروش ترین ساعت های سیتیزن در بازار 2023 به شمار می رود.

Citizen BL5250 02L Titanium Eco Drive

بدنه این ساعت از جنس سوپرتیتانیوم سبک وزن، بسیار بادوام و دارای فناوری Eco-Drive، کرنوگراف و آلارم است. بااین حال، دلیل این که این ساعت بسیار مورد توجه قرار گرفته این است که در موقعیت تاج ساعت 4 نیز یک تقویم دائمی را ارائه می دهد. این ساعت دارای صفحه مشکی تمیز و بند چرمی شیک است.

سیتیزن برایسن

Citizen Brycen یک نمونه عالی از یک کرنوگراف کلاسیک با یک صفحه سیاه و سفید فوق العاده جذاب است. قاب 44 میلی متری و مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری در کنار پنجره تاریخ در موقعیت ساعت 3 و قیمت مناسب تر نسبت به قیمت ساعت اکودرایو باعث شده که این ساعت جزو پرفروش ترین ساعت های سیتیزن در بازار 2023 قرار بگیرد.

CITIZEN NH8350-59L

مردم فکر می کنند که ساعت های اتوماتیک باید گران باشند، به همین دلیل است که مدل های کوارتز را انتخاب می کنند. اما سیتیزن علاوه بر ساعت اکودرایو و کوارتز، ساعت های اتوماتیک باکیفیت را نیز ارائه می کند. Citizen NH8350-59L نمونه ای از یک ساعت اتوماتیک عالی با قیمت متوسط در زمینه آبی نیمه شب است. این ساعت همچنین دارای سیم پیچی اتومات و دستی است که در این رنج قیمت نادر است. NH8350 قادر است هر استایلی را کمی کلاسیک تر  کند.

CITIZEN Star Wars MILLENNIUM FALCON CA4281-00W

اگر از طرفداران جنگ ستارگان هستید، می توانید این ساعت را به لیست آرزوهای خود اضافه کنید و از استایل آینده نگر آن لذت ببرید. ساعت Citizen Star Wars Millennium Flacon همانطور که از نامش پیدا است، بر اساس مفهوم هزاره فالکون طراحی شده است. صفحه آن دارای سه شمارنده فرعی و همچنین نمایشگر سفید رنگ خوانا در ساعت 4:30 است.

CITIZEN CZ SMART HYBRID JX1008-01E

ساعت های هوشمند Citizen واقعا مقرون به صرفه هستند و طیف گسترده ای از ویژگی های جذاب مختص ساعت های هوشمند را ارائه می دهند.  Citizen CZ Smart Hybrid JX1008-01Eبا باتری 25 روزه، جنس استیل ضدزنگ یون اندود مشکی با صفحه 44 میلی متری، یک ساعت باکیفیت و مطمئن است. طراحی اسپرت این ساعت، عقربه دقیقه آنالوگ را به رنگ سفید در مقابل صفحه لمسی سیاه و همچنین رنگ نارنجی جذابی را ارائه می دهد. شما می توانید با کمک این ساعت مقرون به صرفه اعلان های خود را مدیریت کنید و از تمام گزینه های ساعت هوشمند بهره مند شوید.

ساعت مردانه سیتیزن مدل JY8085-81E

ساعت سیتیزن مدل JY8085-81E ساعتی است که هم شیک و هم کاربردی است. این ساعت دارای یک بدنه استیل ضد زنگ با روکش یونی مشکی، صفحه مشکی با عقربه ها و نشانگرهای نقره ای و یک پنجره تاریخ در عدد 3 است. باتری این ساعت از نوع اکودرایو است و توسط نور خورشید و یا نور مصنوعی شارژ میشود. همچنین این ساعت دارای فناوری رادیوکنترل است؛ این به معنای آن است که این ساعت به طور خودکار با ساعت های اتمی همگام میشود تا دقیق ترین زمان سنجی را داشته باشد.

این ساعت تا عمق 200 متر ضد آب است و به همین دلیل یک ساعت مناسب برای شنا و سایر فعالیت های آبی به شمار میاید. ساعت سیتیزن مدل JY8085-81E یک انتخاب عالی و مناسب برای کسانی است که به دنبال یک ساعت شیک و کاربردی میگردند. این یک ساعت خوش ساخت است که مطمئناً سال ها دوام می آورد. از جمله ویژگی های بارز این ساعت میتوان به زمان سنجی اتمی 43 شهر،تقویم خودکار پرپچوال، آلارم، تایمر شمارش معکوس، نور پس زمینه دیجیتال و قاب چرخشی مخصوص خلبانان اشاره کرد.

ساعت مردانه سیتیزن مدل JY8078-52L

بلو آنجل، نمادی از پرواز نخبه های نیروی دریایی هستند. این ساعت ها به دلیل دقت و ظرافتی که خلبانان در هر یک از مانورهای پروازی خود به نمایش گذاشتند، شهرت دارند. این دقت و ظرافت در ساعت های بلو آنجل با زمان سنج دقیق اتمی 43 شهر به نمایش گذاشته شده است. از دیگر ویژگی های ساعت مردانه سیتیزن مدل JY8078-52L میتوان به کرنوگراف، تقویم دائمی، دوزمانه، زنگ هشدار، تایمر شمارش معکوس، نور پس زمینه دیجیتال و قاب چرخشی مخصوص خلبانان این ساعت مچی اشاره کرد. این مدل در یک قاب و دستبند استیل ضد زنگ، صفحه و قاب آبی تیره برجسته زرد با نشان فرشته آبی تکرار شده در پشت قاب ظاهر می شود. همچنین موتور این ساعت هم از نوع اکودرایو است که با نور طبیعی و مصنوعی شارژ میشود.

ساعت سیتیزن مناسب چه کسانی است؟

به طورکلی، Citizen یک برند معتبر ساعت است که طیف گسترده ای از ساعت های با کیفیت بالا را تولید می کند. چه به دنبال یک ساعت مردانه مقتدرانه یا یک ساعت زنانه ظریف یا حتی ساعتی اسپرت یا کلاسیک با قیمت متوسط اما زیبا و منحصربه فرد باشید، این احتمال وجود دارد که سیتیزن نیازهای شما را برآورده کند و حتی از انتظارات شما هم فراتر رود.

دکمه بازگشت به بالا