عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین روش‌های خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

استراتژی های پیروزی در نبردهای کالاف دیوتی

شما با استفاده از استراتژی های مناسب و خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان می­توانید در نبردها پیروز شوید.

سبک چندنفره: سعی کنید محیط همه نقشه ها را بررسی کرده و نقاط مخفی و قسمت هایی که امکان تیراندازی در آنها بهتر است را شناسایی کنید. مسیر هایی را که احتمال حمله در آنها بیشتر است را به خاطر سپرده و حین عبور از آنها، بیشتر احتیاط کنید. اسلحه های قدرتمندی در بازی وجود دارد که در ابتدا قفل هستند. با افزایش سطح شما در بازی، این اسلحه ها در دسترس شما قرار می­گیرد. بعضی از اسلحه­ها با امتیاز به دست می­آیند. شما با کشتن دشمنانتان در بازی امتیاز به دست می­­آورید و سپس با این امتیاز ها می­توانید این تجهیزات را تهیه کنید.

برای پیروزی در نبرد اسلحه­ی متناسب با نقشه و نوع بازی را انتخاب کنید. در بخش تیمی بهتر است با بقیه اعضای تیم هماهنگی بیشتری داشته باشید. در حالت چندنفره و تیمی، می­توان با هماهنگی بین اعضا تیم حریف را به راحتی شکست داد. در حین نبرد، مدام حرکت کنید. با حرکت سریع در اطراف می­­توانید دشمن را زیرنظر بگیرید. در صورتی که مهمات شما در حال تمام شدن است، بهتر است در یک گوشه پناه بگیرید. سپس با توجه به مهماتی که دارید، از پناهگاه خود خارج شده و به دشمن حمله کنید. حمله زمانبندی شده در این اوقات بسیار مفید خواهد بود. استفاده از نارنجک را از یاد نبرید. پرتاب نارنجک به خصوص در ابتدای بازی، دشمن را سردرگم می­کند.

سبک بتل رویال: همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم، در سبک بتل رویال بر روی یک جزیره فرود می­آید. در این حالت سعی کنید در قسمت هایی که تعداد بازیکن کمتری وجود دارد، فرود بیاید تا بتوانید در دقایق ابتدایی بازی زنده بمانید. سپس در قسمت های مختلف نقشه از جمله ساختمان ها، تجهیزات متنوعی را جمع آوری کنید. آشنایی قبلی با نقشه همانند حالت چند نفره بسیار مفید خواهد بود. در سبک بتل رویال باید سریع حرکت کنید، در غیر اینصورت دیگر بازیکنان اسلحه های قوی تر را به دست می­آورند. استفاده از وسایل نقلیه نیز در بسیاری از موارد مفید است. در هنگام شدید شدن درگیری، استفاده وسایل نقلیه به شما کمک می­کند که از منطقه خطر به سرعت دور شوید.

ترفند های پیشرفت در بازی کالاف دیوتی

با کارگیری ترفند هایی، لول و ارزش اکانت شما بیشتر خواهد شد. ما در این قسمت به این ترفندها  اشاره خواهیم کرد.

ماموریت ها و تورنمنت های فصلی

در بازی Call of Duty Mobile ماموریت های مختلفی وجود دارد. شما می­توانید این موارد را در بخش بازی چند نفره مشاهده کنید. با انجام ماموریت ها، سریعتر به تجهیزات و سلاح دست پیدا می­کنید. با طی کردن این مراحل، نقاط پنهان نقشه های مختلف را می­یابید و با محیط آن ها بیشتر آشنا می­شوید. علاوه بر رویداد ها و ماموریت های ثابت، تورنومنت های فصلی با مدت زمان مشخصی نیز برگزار می­شود. شما با انجام این تورنمنت ها و پیروزی در آنها، جوایز مختلفی دریافت می­کنید. با دریافت هر چه بیشتر این پاداش ها، به تجهیزات بیشتری دست پیدا کرده و لول خود را بالا ببرید.

جوایز روزانه

سعی کنید هر روز وارد بازی شوید. کالاف دیوتی موبایل جوایز روزانه ای به بازیکنان ارائه می­کند که دریافت آنها بر سرعت پیشرفت اکانت شما می­افزاید.

پرک (Perk)

بخش پرک ها در کالاف دیوتی اهمیت زیادی دارند. با استفاده از آنها می­توانید سرعت تعویض خشاب در اسلحه ها را افزایش دهید. همچنین با استفاده از پرک ها می­توان شلیک بی صدا را فعال کرد و موقعیت بازیکن را در رادارها مخفی نمود. با افزایش سطح، پرک های مختلفی در دسترس قرار می­گیرند.

استفاده از اعتبارات درون برنامه ای

سی پی اعتبار درون برنامه ای بازی کالاف دیوتی است. شما با استفاده از سی پی می­توانید از امکانات متنوع این بازی به صورت کامل استفاده کنید. روش های مختلفی برای به دست آوردن سی پی وجود دارد. از دریافت رایگان سی پی گرفته تا خرید سی پی از وب سایت های فعال این حوزه. در ادامه به موضوع سی پی (CP)کالاف دیوتی می­پردازیم.

سی پی (CP) چیست؟

سی پی اعتبار درون برنامه ای بازی کالاف دیوتی است. استفاده از سی پی بازی را برای گیمر بسیار جذاب تر می­کند. شما با استفاده از سی پی می­توانید تجهیزات جدیدی تهیه کرده و یا حتی تجهیزات قبلی خود را ارتقا دهید. با خرید سی پی می­توان به اسلحه های مختلفی دسترسی داشت. گردونه شانس کالاف نیازمند سی پی است. با خریدCP این امکان به گیمر داده می­شود که در گردونه شانس کالاف شرکت کرده و جوایز بسیار بارزشی را دریافت کند. اگر می­خواهید نام یا آواتار خود را در بازی تغییر دهید باید مقدار مشخصی سی پی داشته باشید. روش های مختلفی برای دریافت سی پی وجود دارد:

دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی

یکی از روش های دریافت سی پی رایگان این است که ماموریت های خود را کامل کنید. با شرکت در رویداد ها و چالش های فصلی می­تواند مقداری سی پی دریافت نمایید. همچنین با دنبال کردن صفحات کالاف دیوتی در شبکه ها اجتماعی می­توان CP رایگان دریافت کرد. بعضی از یوتیوبر ها نیز ممکن است به مخاطبان خود سی پی رایگان هدیه دهند؛ البته این روش نیازمند کمی شانس است!

تمام روش هایی که در بخش سی پی رایگان برایتان بیان نمودیم، نیازمند صبر زیاد و صرف زمان طولانی است. راه مناسب دیگری نیز وجود دارد و آن خرید سی پی کالاف دیوتی از وب سایت های معتبر است. با استفاده از این روش می­توانید به سرعت مقدار سی پی مورد نیاز خود را دریافت نمایید. اکسین گیم یکی از وب سایت های معتبر حوزه خدمات کامپیوتری و گیم است که در زمینه ارائه سی پی نیز فعالیت می­کند. این مجموعه دارای مجوز قانونی می­باشد و نشان اعتماد الکترونیک را هم دریافت نموده است. برای خرید سی پی کافی است به وب سایت اکسین گیم مراجعه کنید و سپس حساب کاربری خود را ایجاد کنید. در منوی مربوطه مقدار سی پی کالاف دیوتی خود را مشخص کرده و سفارش خود را ثبت کنید. با ثبت سفارش، سی پی شما در کمترین زمان به اکانتتان منتقل خواهد شد.

نحوه به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای به دست آوردن ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی می توانید از دو روش استفاده کنید؛ 1- خرید سی پی، 2- به دست آوردن سی پی به صورت رایگان. در ادامه مقاله هر یک از این دو روش را برایتان توضیح خواهم داد.

1- خرید سی پی

برای خرید  ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی لازم است تا مراحل زیر را طی کنید که عبارتند از:

1- در مرحله اول و به منظور تهیه ارز اختصاصی بازی کالاف دیوتی موبایل، در ابتدا باید گیفت کارت تهیه کنید.

2- حساب کاربری خود را با استفاده از گیفت کارتی که خریداری کرده اید، شارژ نمایید.

3- به بخش استور اکانت خود رفته و به بخش COP Point بروید و سپس یکی از سی پی های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

انواع اعتبار ارز اختصاصی بازی کالاف

    80

    160

    240

    320

    420

    580

    880

    2400

    5000

    10800

2- به دست آوردن سی پی به صورت رایگان

علاوه بر روش پول و خرید سی پی از استور اکانت خود می توانید به صورت رایگان نیز ارز اختصاصی این بازی را به دست آورید. برای به دست آوردن ارز بازی کالاف دیوتی می توانید یکی از روش های زیر را انجام دهید که عبارتند از:

ماموریت های بتل رویال

بازیکنانی که در رقابت های بتل رویال شرکت کنند و ماموریت های این بخش را تکمیل کنند، به آن ها سی پی رایگان تعلق خواهد گرفت.

کامل کردن چالش ها و ماموریت های بازی

یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توانید ارز اختصاصی بازی کالاف را به صورت رایگان به دست بیاورید، کامل کردن چالش ها و ماموریت های بازی است.

شما با انجام ماموریت های روزانه و هفتگی و چالش های در نظر گرفته شده در این بازی خواهید توانست ارز اختصاصی این بازی را به صورت رایگان به دست بیاورید.

غارت تجهیزات داخل بازی

هر چه شما به عنوان بازیکن کالاف دیوتی در این بازی بتوانید تعداد تجهیزات بیشتری را غارت کنید، به عنوان پاداش به شما مقداری سی پی تعلق خواهد گرفت.

خرید بتل بعد از انجام بازی کالاف دیوتی

شما با استفاده از این روش نیز می توانید سی پی رایگان به دست بیاورید. اما در ابتدا باید 80 سی پی برای خرید بازی کالاف بپردازید. به نظرتان شاید مبلغ زیادی باشد؛ اما با کامل کردن ماموریت های بتل می توانید همان مقدار را دوباره بازگردانید.

دنبال کردن سوشال مدیای کالاف دیوتی

عده ای از گیمرهای بازی اقدام به راه اندازی شبکه های اجتماعی می کنند و داخل سوشال مدیای خود چالش می گذارند که با پیروز شدن در هر یک از چالش ها می توانید ارز اختصاصی بازی کالاف را به دست بیاورید.

آنلاک کردن Gun XP Card

اگر Gun XP Card را آنلاک کنید، موفق می شوید که مقداری ارز اختصاصی به دست بیاورید.

 

منبع :

 g2a.com

youtube.com

دکمه بازگشت به بالا