اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین مارک گاز صفحه ای (مشاوره خریدی مطمئن)

لازمه پختن یک غذای خوشمزه، داشتن یک اجاق گاز ایمن و با کیفیت در آشپزخانه است. مدل های مختلفی از اجاق گاز در بازار وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل اجاق گازهایی که در سال های اخیر به بازار عرضه شده است، گاز صفحه ای است. بیشتر افراد این مدل اجاق گاز را به عنوان گاز رومیزی هم می شناسند. گاز صفحه ای با انواع مارک های ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد. مارک های مختلف از لحاظ کیفیت و طول عمر با هم متفاوت هستند. آشنایی با بهترین مارک گاز صفحه ای به شما کمک می کند تا هنگام خرید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از پرطرفدارترین مدل اجاق گازهایی که در سال های اخیر به بازار عرضه شده است، گاز صفحه ای یا رومیزی است.

اجاق گاز صفحه ای پرطرفدارترین مدل اجاق گاز

اجاق گاز صفحه ای، به صورت یک صفحه صاف از جنس استیل، شیشه، سرامیک و … طراحی شده است که بر روی کابینت و میز مخصوص آشپزخانه نصب می شود. معمولاً اجاق گاز صفحه ای با تعداد 1 تا 6 شعله در بازار وجود دارد که مدل 5 شعله آن متداول تر است. استفاده از این نوع اجاق گاز ها به خصوص در آشپزخانه ای که با محدودیت فضا روبرو هستند ایده بسیار کاربردی است. استفاده از گاز صفحه مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • ایجاد فضایی زیبا و مدرن
  • تنوع طرح و رنگ
  • هماهنگی با سایر انواع طراحی های دکوراسیون داخلی آشپزخانه و کابینت ها
  • سهولت در نگهداری و تمیز کردن
  • تنوع سایز و مناسب برای خانواده خانواده های پرجمعیت
یکی از مزایای استفاده از گاز صفحه ای سهولت در نگهداری و تمیز کردن آن است.

نکات مهم هنگام خرید بهترین مارک گاز صفحه ای

هنگام خرید گاز صفحه ای نکات مهمی وجود دارد که توجه به این نکات به شما کمک می کند که یک انتخاب خوب داشته باشید. یک انتخاب خوب باعث می شود که در کنار زیبایی محصول، از کیفیت و طول عمر آن اطمینان داشته باشید.

  1. خدمت پس از فروش معتبر

سعی کنید در هنگام انتخاب گاز صفحه ای مارکی را انتخاب کنید که گارانتی معتبر را ارائه می دهد. این گارانتی معتبر، تضمین کننده کیفیت کالا توسط تولید کننده خواهد بود؛ از سوی دیگر در صورت خرابی احتمالی اجاق گاز، استفاده از خدمات پس از فروش تا حدود زیادی هزینه ها را کاهش می دهد.

  1. ایمنی

در طراحی اجاق گاز به خصوص اجاق هایی که با گاز کار می کنند، ایمنی حرف اول را می زند. انتخاب بهترین مارک گاز صفحه ای خیال شما را بابت ایمنی و کیفیت کالا راحت می کند.

  1. شیوه طراحی اجاق گاز

اجاق گاز یکی از المان های مهم در آشپزخانه محسوب می شود. یک طراحی زیبا و جذاب می تواند اجاق گاز را به یکی از جذابیت های بصری آشپزخانه شما تبدیل می کند؛ از سوی دیگر تنوع طرح و رنگ در یک مدل از گاز صفحه ای این امکان را به شما می دهد که با انواع طراحی ها و رنگ کابینت ها بتوانند یک هارمونی زیبا را ایجاد کنید.

  1. قیمت

مانند سایر کالاها گاز صفحه ای هم از تنوع قیمت بالایی برخوردار است. سعی کنید با مشخص کردن میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، بهترین مارک گاز صفحه ای را انتخاب کنید تا از طول عمر و کیفیت محصول اطمینان لازم را داشته باشید.

  1. مارک گاز صفحه ای

گاز صفحه ای با انواع مارک های ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد. انتخاب گاز صفحه ای با مارک معتبر خیال شما را از هر بابت راحت می کند. به دلیل اهمیت این پارامتر در انتخاب گاز صفحه ای در ادامه مطلب به معرفی بهترین مارک گاز صفحه ای می پردازیم.

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب گاز صفحه ای، نام مارک (برند) تولید کننده محصول خواهد بود.

گاز صفحه ای داتیس

گاز صفحه ای داتیس به واسطه داشتن ویژگی های منحصر به فرد و ظاهر زیبا، به یکی از بهترین مارک های گاز صفحه ای تبدیل شده است. مدل های مختلفی از این اجاق گاز در بازار وجود دارد که از ویژگی های آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • رتبه انرژی مناسب
  • وجود ترموکوبل ایمنی
  • فندک اتوماتیک
  • صفحه شیشه ای سکوریت
  • شبکه چدنی

برند اخوان یکی از بهترین مارک گاز صفحه ای

لوازم خانگی و آشپزخانه اخوان با سابقه ای درخشان در این حوزه فعالیت دارد و محصولات باکیفیت را به بازار عرضه می کند. یکی از ویژگی های بارز این برند تنوع فوق  العاده محصولات است. هر کدام از مدل هایی که توسط این برند طراحی و ساخته می شود طرفداران خاص خود را دارد. دارا بودن صفحه ضد خش، ظاهر زیبا و شیک، دارا بودن سیستم ایمنی و … از ویژگی های مثبت محصولات با برند اخوان محسوب می شود.

گاز صفحه ای استیل البرز

استیل البرز جزو بهترین مارک گاز صفحه ای ایرانی محسوب می شود. تضمین کیفیت و طول عمر محصول با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله انجام می گیرد بطوریکه که خیال شما بابت تعمیر گاز رومیزی داتیس خود در صورت خرابی احتمالی راحت است. محصولات با این برند در اکثر مدل ها با صفحه ای از جنس استیل و شیشه طراحی و ساخته می شوند. این شیوه طراحی ظاهری زیبا و جذاب را ایجاد می کند. شبکه چدنی با لعاب مات، ترموکوپل ایمنی، رتبه انرژی مناسب از دیگر ویژگی های این برند محسوب می شود.

ایلیا استیل

ورقه های استیل و بسیاری از قطعات به کار رفته در طراحی و ساخت گاز صفحه ای ایلیا استیل از کشورهای دیگر وارد می شوند. استفاده از قطعات با کیفیت دستیابی به محصولی استاندارد را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

  • صفحه با جنس شیشه سکوریت
  • ولوم های باکالیت نسوز
  • ترموکوبل سوپر تایم ایتالیایی
  • مصرف بهینه گاز
  • شبکه چدنی

بیمکث جزو بهترین مارک گاز صفحه ای ایرانی

این برند هم یک از برندهای با کیفیت ایرانی است که طیف وسیعی از مدل ها را طراحی و به بازار عرضه می کند. تمامی مدل ها صرف نظر از تفاوت های ظاهری که با هم دارند جزو پرطرفدارترین مدل های اجاق گاز صفحه ای موجود در بازار هستند. محصولات با این برند علاوه بر زیبایی از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند.

در انتها اگر قصد خرید شما از خرابی اجاق گاز فعلیتان برخواسته، پیشنهاد میکنیم راه تعمیر اجاق گاز خود را نیز امتحان فرمایید. برای این امر می توانید به سایت گاز سرویس مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا