دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

آموزش تعمیرات موبایل

در دوره آموزشی تعمیرات موبایل چه مهارتهایی می آموزید؟

محتوای این مطلب نمایش

شناخت مهارت  های متفاوتی که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در بهترین آمورشگاه تعمیرات موبایل به شما آموزش داده می شود، باعث می شود تا شما با دید باز و با بررسی دقیق به انتخاب یک دوره آموزشی بپردازید. بیایید با یکدیگر مهارت  های آموزش  داده  شده در این زمینه را بررسی کنیم.

تسلط و شناخت کامل به اجزای موبایل و نحوه ی تعمیر آن  ها

یکی از مهارت  های اصلی که در دوره آموزش تعمیرات موبایل در تهران به شما آموزش داده می شود، شناخت ساختار تلفن  همراه، بررسی وظیفه هر قطعه روی تلفن  همراه و نحوه تعمیر یا در برخی موارد تعویض آن  ها می باشد. این مهارت یکی از اصلی ترین مهارت  هایی است که شما به  عنوان یک تعمیرکار گوشی باید آن را فرا بگیرید، تا بتوانید در آینده از آن بهره ببرید.

شناخت کامل ساختار انواع متفاوت موبایل

شما به  عنوان فردی که قرار است به تعمیر موبایل بپردازید، باید در دوره آموزش تعمیر موبایل تمامی دستگاه های همراه موجود در بازار و ویژگی  های هر کدام از آن  ها را بشناسید. این  موضوع به شما کمک می کند تا در زمینه عیب یابی و برطرف کردن آن ها راحت تر عمل کنید. برای مثال آشنایی با پارامتر هایی که می توانند نقاط ضعف و قوت دوربین  ها را نشان دهند، آشنایی با دلایل شایع خرابی برخی مدل  های تلفن  همراه و… جزو آن دسته از مواردی می باشند که شما باید به  طور کامل روی آن  ها تسلط داشته باشید.

تسلط بر سخت افزار و نرم افزار موبایل

نحوه باز و بسته کردن درست موبایل و همچنین بررسی و تشخیص مشکلات نرم افزاری آن، از دیگر سرفصل  ها و علوم تخصصی است که در دوره آموزش تعمیرات موبایل به شما آموزش داده می شود. این  که شما بتوانید تشخیص دهید مشکل از کدام بخش موبایل است می تواند تاثیر بسیار زیادی در مهارت تعمیر شما داشته باشد. علاوه  بر این موضوع، برخی از مشکلات مربوط به گوشی های هوشمند، در گروه مشکلات نرم افزاری دسته  بندی می شوند. این  که شما تشخیص دهید که مشکل نرم افزاری موبایل کجاست و چگونه می توانید آن را رفع کنید، از دیگر مهارت  های مهمی است که شما به  عنوان یک تعمیرکار به آن نیاز دارید.

توانایی تعمیر موبایل، صرف  نظر از برند و کمپانی سازنده

از دیگر مهارت  هایی که در دوره آموزشی صفر تا صد تعمیرات موبایل آموزش داده می شود، نحوه تعمیر انواع متفاوت گوشی موبایل صرف  نظر از کمپانی سازنده آن  ها می باشد. یعنی شما در یک دوره مناسب و کاربردی تعمیر انواع متفاوت موبایل سامسونگ، ال جی، سونی، اپل، هواوی و… را به  طور کامل یاد می گیرید و می توانید به  راحتی و بدون هیچ  گونه مشکلی آن  ها را تعمیر کنید و به چرخه استفاده بازگردانید. نحوه تعمیر این گوشی بر اساس قوانین و اصول تعمیرات شرکت  های تولید کننده به  طور کامل به شما آموزش داده می شوند.

تعمیرات تخصصی نرم افزاری

ما پیشتر برای شما گفتیم که شما در دوره آموزشی تعمیرات نرم افزار موبایل یاد می گیرید که چگونه ایرادات نرم افزاری را برطرف کنید. اما به  صورت تخصصی تر، مهارت  های نرم افزاری تنها شامل برطرف کردن ایراداتی جزئی نیستند. برای مثال باز کردن قفل گوشی بدون پاک شدن اطلاعات، نحوه بکاپ گیری و کپی گرفتن از اطلاعات داخل تلفن  همراه و… نیز مهم میباشند. مهارت تعمیر گوشی همراه تنها به تعویض قطعات و سخت افزار ها محدود نمی شود. مشتریان درست به همان  اندازه  که به تعمیرات سخت  افزار نیاز دارند، در برخی موارد ممکن است که به اطلاعات موجود در تلفن  همراه خودشان نیز نیاز داشته باشند. در این شرایط است که شما می توانید با علم تخصصی تعمیر نرم افزاری موبایل، مشکل مشتریان را رفع کنید.

آشنا شدن با ابزار های مهم در زمینه تعمیر موبایل

از دیگر سر فصل  هایی که در دوره آموزشی تعمیرات موبایل به شما آموزش داده می شود، شناخت ابزار های مهم و حیاتی و نحوه کار با هر کدام از آن  ها می باشد. شما به  عنوان یک تعمیر کار برای پیش بردن روند تعمیر، به  ابزار های گوناگون و متنوعی نیاز دارید که نحوه کار با آن  ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به این موضوع توجه داشته باشید که در دوره آموزشی تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی فنی پویان، سرفصل  های آموزش  داده  شده، تنها به مواردی که ما بیان کردیم محدود نمی شوند. مهارت  های گوناگون و متنوعی مانند کار با منبع تغذیه، آموزش نقشه  خوانی، رفع پرش آنتن، آموزش رفع عیب عکس برداری مات و… جزو آن دسته از مشکلاتی می باشند که به  صورت حرفه ای و تخصصی در مجتمع آموزشی فنی پویان به آن  ها پرداخته می شود. اگر قرار باشد تمامی مهارت  هایی که شما در دوره آموزشی تعمیرات موبایل آن ها را یاد میگیرید را برای شما بیان کنیم، باید یک لیست بلند بالا را برای شما آماده کنیم. در این حد بدانید که شما در این دوره آموزشی، تمامی مهارت  های مورد نیاز و نکات موجود را فرا می گیرید و هیچ  چیز ناگفته ای باقی نخواهد ماند.

هزینه آموزش تعمیرات موبایل

هزینه آموزش تعمیر موبایل در مجتمع آموزشی فنی پویان مبلغ 7 میلیون تومان میباشد. اما مجتمع آموزشی فنی پویان برای افراد علاقه مند به یادگیری تعمیرات موبایل تخفیف ویژه در نظر گرفته که این دوره برای شما با تخفیف 50% با مبلغ 3,500,000 برگزار میشود.  همچنین شما با شرکت در این دوره از تجدید دوره رایگان مجتمع آموزشی فنی پویان نیز برخوردار خواهید شد.

مزایای استفاده از خدمات دوره آموزشی تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی فنی پویان

ارائه مدرک فنی  حرفه ای معتبر در دوره آموزشی تعمیرات موبایل

مورد اولی که می تواند در دسته مزایای استفاده از خدمات مجتمع آموزشی فنی پویان قرار بگیرد، دریافت مدرک معتبر فنی  حرفه ای است. این مدرک به شما کمک می کند تا جواز کسب دریافت کنید، یک تعمیرگاه تاسیس کنید و روند بازاریابی را شروع کرد. علاوه  بر این موضوع، مدرکی که به شما ارائه می شود دارای تاییدیه ی معتبر در 168 کشور می باشد. این  موضوع به این معنی است که شما حتی اگر قصد مهاجرت نیز داشته باشید می توانید از مزایای مدرکی که دریافت کردید بهره ببرید. استفاده از خدمات آموزشی به  همراه ارائه مدرک معتبر، همواره یکی از بهترین و کاربردی ترین خدماتی است که بسیاری از آموزشگاه  ها ارائه می دهند.

شما می توانید با استفاده از مدرک دریافتی به  راحتی مجوز دریافت کنید و روند کار خود را به  صورت قانونی شروع کنید. در واقع دریافت مجوز به شما کمک می کند تا به  عنوان یک تعمیرکار متخصص شناخته شوید و روند اعتماد سازی نیز توسط مشتریان راحت تر طی می شود. پس حتما هنگام استفاده از هر گونه خدمات آموزشی به این  موضوع توجه داشته باشید که دریافت مدرک فنی حرفه ای بسیار مهم است.

استادان و مدرسین خبره

از دیگر مزایای استفاده از خدمات مجتمع آموزشی فنی پویان برای آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل، ما می توانیم به کمک گرفتن از استادان و مدرسین خبره اشاره کنیم. مدرس  ها مهم ترین و تأثیرگذارترین عامل در روند یادگیری شما می باشند. در مجتمع آموزشی فنی پویان از مدرسین خبره ای بهره گرفته می شود که علاوه  بر آشنایی با متد های نوین تدریس، در بازار کار نیز فعال می باشند و می توانند در این زمینه نیز شما را راهنمایی کنند. این اساتید دارای مدرک آکادمیک می باشند و به  صورت تجربی به عنوان متخصص شناخته میشوند.

پشتیبانی برای شروع روند درآمدزایی

بعد از این  که شما از خدمات دوره آموزشی تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی فنی پویان بهره بردید، می توانید روند درآمدزایی را شروع کنید. مجتمع آموزشی فنی پویان به شما کمک می کند تا در زمینه راه اندازی فروشگاه یا کارگاه شخصی و استخدام شدن به  عنوان تکنسین های تعمیراتی، بدون مانع خاصی پیشرفت کنید. علاوه  بر این موضوع، شما در مراحل اولیه راه  اندازی کسب  و کار، می توانید به  جای تهیه و خرید ابزار های ضروری، از آموزشگاه ابزار های مورد نیاز را اجاره کنید تا بتوانید با فشار کمتری روند درآمد زایی را شروع کنید.

کمک برای تبلیغات و بازاریابی

در حال حاضر یکی از مهم ترین و حیاتی ترین فاکتور ها برای موفقیت در زمینه کسب درآمد بازاریابی است. بعد از پایان دوره در آموزشگاه تعمیرات موبایل، شما می توانید با مشاوران مجتمع آموزشی فنی پویان ارتباط بگیرید و از آن  ها بخواهید که در زمینه بازاریابی و تبلیغات درست شما را راهنمایی کنند. این  موضوع باعث می شود تا شما راحت تر وارد بازار کار شوید.

ارائه خوابگاه به عزیزانی که برای استفاده از خدمات دوره آموزشی تعمیرات موبایل، از شهرستان مراجعه می کنند

 آموزشگاه تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی فنی پویان تنها مختص عزیزان تهرانی نیست. عزیزان شهرستانی که قصد دارند از این خدمات بهره ببرند می توانند در طول دوره یک  ماهه ای که نیاز دارند تا از خدمات آموزش بهره ببرند، در خوابگاه  های پیشنهاد شده آموزشگاه مناسب اسکان داشته باشند. این آموزشگاه روند اسکان را برای شما طی خواهند کرد و به شما کمک می کند تا بدون هیچ  گونه دغدغه ای از سرفصل  های دوره بهره ببرید.

ارائه خدمات همه  جانبه آموزشی

در مجتمع آموزشی فنی پویان، تمامی مهارت  های تئوری و عملی در کلاس  های آموزشی به شما آموزش داده می شود. در طول دوره یک  ماهه آموزش، شما به  طور کامل روی مبانی تئوری و عملی تسلط پیدا می کنید. اما علاوه  بر موارد تئوری و عملی، فایل  های ویدئویی، صوتی، و همچنین نوشتاری در اختیار شما قرار می گیرند. این فایل  ها به شما کمک می کنند تا در زمانی  که در کلاس درس حضور ندارید نیز از خدمات آموزش بهره ببرید و ابهامات خود را با استفاده از این منابع برطرف سازید. پس آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی فنی پویان تنها به کلاس درس محدود نمی شود، بلکه خارج از کلاس درس نیز منابعی به شما ارائه می شود تا با استفاده از آن  ها، مطالب را راحت تر ملکه ذهن خودتان کنید.

بهتر است تعمیرات موبایل را در کجا بیاموزیم؟

در حال حاضر تعداد زیادی آموزشگاه و همچنین فروشگاه هایی هستند  که تعمیرات تلفن همراه را در قبال دریافت مبالغی به گفته خود آموزش می دهند اما موارد مهمی همچون تجهیزات ، پشتیبانی و به روز بودن و تنها نگذاشتن افراد پس از آموزش از موارد بسیار مهم در آموزش هر حرفه و فنی می باشد که در مجتمع آموزشی فنی پویان این مهم بسیار مورد نظر بوده و بر روی آن پافشاری گردیده است.

مجتمع آموزشی فنی پویان دارای دوره کامل مباحث تعمیرات گوشی همراه بوده و پس از به پایان رساندن دوره و قبولی در آزمون میتوانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای کسب نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید.

در مجتمع آموزشی فنی پویان بر روی چه نوع سیستم عاملی آموزش داده می شود؟

شما در مجتمع آموزشی فنی پویان آموزش کامل دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید، ویندوز ، آی او اس ، بادا و غیره را به صورت تئوری و عملی در زمینه نرم افزار و سخت افزار آموزش می بینید. شما در مجتمع آموزشی فنی پویان تمامی موارد تعمیرات سخت افزار موبایل شامل مدارات آنتن ، صوت ، تصویر ، صفحه کلید ، تاچ ، دوربین ، بلوتوث ، wifi ، NFC ، شارژ و… را آموزش می بینید.

آموزش نرم افزار تلفن همراه به صورت کامل

در مجتمع آموزشی فنی پویان در قسمت نرم افزار کلیه موارد شامل تهیه فایل پشتیبان ، بازگرداندن فایلهای پشتیبان بر روی دستگاه ، انواع فلش نمودن با کامپیوتر و ابزارهای نرم افزاری شامل انواع باکسها و دانگلها به صورت کامل آموزش داده شده و به صورت عملی انجام می گردد. مباحث نرم افزاری امروزه یکی از مهمترین بخش ها در تعمیرات تلفن همراه و کلیه ابزار های دیجیتال می باشد. در مجتمع آموزشی فنی پویان تدریس و تمرین کلیه موارد نرم افزار از پایه شروع شده و تا حد کاملا حرفه ای زیر نظر استاد آموزش داده میشود و توسط کارآموز با داشتن نمونه کارهای به روز موجود در کافه تدریس تکمیل می شود و کارآموز بدست خود کار تعمیرات نرم افزاری را لمس می نماید. نرم افزار یکی از قسمتهای تعمیرات تلفن همراه و در کل تمامی ابزارهای الکترونیکی دیجیتال است که از نظر درآمد نیز برای تعمیرکاران بسیار حائز اهمیت است.

آموزش سخت افزار تلفن همراه از پایه تا سر حد حرفه ای

آموزش سخت افزار دستگاههای اندروید و آی او اس نیز به صورت کامل می باشد و ما برای کار عملی انواع دستگاهها را نیز آماده نموده ایم و خود کارآموز می تواند تمامی مشکلات را از نظر مدارهای صوت ، تغذیه ، شارژ ، صفحه نمایش ، صفحه کلید و… را به صورت عملی فرا گرفته و تمرین نمایند. کار آموز جهت کار عملی همه نوع دستگاه را در کارگاه می تواند مشاهده نموده و برای مشکلات موجود دربازار کار عملی انجام دهد و برای بازار کار تعمیرات تلفن همراه اندرویدی آمادگی کامل پیدا نماید.

آموزش دستگاه های شرکت اپل

در مورد آموزش دستگاههای شرکت اپل نیز تمامی تجهیزات ابتدایی تا جدیدترین و  بهترین دستگاههای تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری به عنوان نمونه پروگرامر ic pro 1000s  و یا دستگاه دوربین حرارتی در کافه آموزش مهیا شده است. همچنین کارهای حرفه ای مانند سوآپ آیفون نیز در کافه آموزش توسط مدرس با سابقه آموزش داده می شود.

تدریس پیشرفته و به روز با تکیه بر تجربه کاری بالا:

مجتمع آموزشی فنی پویان در تیم آموزشی خود از اساتید با حداقل 10 سال سابقه  استفاده نموده تا با کلیه موارد موجود در تعمیرات آشنایی کامل داشته و فن بیان آنها نیز خوب بوده تا سخت ترین مسائل را به بهترین روش قابل درک در کلاس و کارگاه آموزشی کارآموزان بیان نمایند .کار عملی در کارگاه نیز توسط کارآموز انجام می پذیرد.

پشتیبانی برای راه اندازی کار و کسب درآمد:

جهت شروع کار و راه اندازی شرکت ، فروشگاه ، تعمیرگاه ویا استخدام در شرکتها نیز مجتمع آموزشی فنی پویان کارآموزان را تنها نگذاشته و کمک های شایانی عرضه می نماید. در زمینه راه اندازی فروشگاه و کارگاه شخصی خود نیز میتوانید از کمکهای متخصصین مجتمع آموزشی فنی پویان بهره بگیرید. قابل ذکر است در این تاریخ برای داشتن کارگاه خود حداقل بایستی حدود 10 میلیون تومان جهت ابزارها در نظر بگیرید. جهت شروع کار تعمیرات عزیزان همچنین می توانند برای کارخود میز تعمیرات در یک فروشگاه تلفن همراه اجاره نمایند.

مجتمع آموزشی فنی پویان با سابقه کاری بیش از 20 سال خود در بازار تجهیزات نیز با برترین فروشندگان تجهیزات در داخل و خارج از کشور ارتباطات تنگاتنگ داشته است. از این نظر نیز شما در بازار تنها نخواهید بود و مجتمع آموزشی فنی پویان به شما کمک خواهد نمود.

آموزش تا هر زمانی که به آموزش نیاز دارید :

شما پس از پایان دوره در صورت نیاز به باز آموزی می توانید با مجتمع آموزشی فنی پویان هماهنگی لازم را انجام دهید و به روشهای مراجعه حضوری، تماس تلفنی و یا تماس تصویری مشکل خود را مرتفع نمایید. در هیچ زمانی شما از پشتیبانی مجتمع آموزشی فنی پویان و مربی و مدرس مجتمع آموزشی فنی پویان محروم نخواهید بود. همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب به روشهای گفته شده می توانید پشتیبانی دریافت نمایید. امکان تجدید دوره برای کارآموزان عزیز بدون پرداخت هزینه اضافه وجود دارد و در صورت عدم یادگیری میتوانید از این مزیت مجتمع آموزشی فنی پویان بهره ببرید.

دکمه بازگشت به بالا