عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

در خانه کاردستی های زیبا بسازید…

کودکان و نوجوانان می توانند کاردستی های زیبا و خلاقانه را بسازند و کافیست که کمی از ذوق و هنر خود استفاده کنند و البته خلاقیت به خرج بدهند. ساخت کاردستی با وسایل مختلفی انجام می‌شود و برخی از افراد از کاردستی با کاغذ  همراه با چسب ، قیچی و وسایل دیگری استفاده می‌کنند.

عده‌ای علاقه‌مند به کاردستی اوریگامی هستند و به این واسطه به ساخت تفنگ اسباب بازی یا موشک کاغذی می پردازند و در نهایت یک کاردستی کاغذی جذاب را خواهند داشت که ساعت ها می توانند با آن مشغول شوند. در همین ابتدا بد نیست که بدانید نتران می تواند به شما در آموزش ساخت کاردستی کمک کند و شما را با انواع آموزش به صورت کلیپ و فیلم همراهی می کند و جدیدترین و بروز ترین آموزش ها را در اختیار شما می گذارد.

از جمله رایج ترین وسایلی که با آن میتوان کاردستی زیبا را ایجاد کرد کاغذ و مقوا می باشد که البته به راحتی نیز در دسترس هستند و می‌توان آنها را تهیه کرد و استفاده از این وسایل ساده می توانند منجر به کمک به کودکان در نمایش خلاقیت و هنر آنها باشند و با توجه به علاقه مندی هایشان وسایل سرگرم کننده و جذابی را بسازد.

 البته در کنار مقوا و کاغذ برخی برای درست کردن کاردستی از چوب هم استفاده می کنند یا برخی با کاغذهای رنگی به ساخت کاردستی اوریگامی می‌پردازند که در این نمونه از کاردستی ها استفاده از چسب یا قیچی رایج نیست و فقط به وسیله تا کردن کاغذ می توانند اجسامی مثل موشک‌ کاغذی بسازند یا به ساخت تفنگ اسباب بازی بپردازند و این اشکال سه بعدی و دوبعدی را به بهترین شکل ایجاد می کنند و با عنوان کاردستی های متحرک هم شناخته می‌شوند.

 

آیا درست کردن کاردستی در روحیه کودکان تاثیر دارد؟

بسیاری از مدیران و مسئولین مدارس همواره کودکان و دانش آموزان را به درست کردن کاردستی تشویق می‌کنند و از والدین می‌خواهند تا کاردستی های متنوعی را به کودکان خود آموزش بدهند که البته این کار در کنار آموزش کاردستی های متعدد مدارس بسیار تاثیرگذار خواهد بود و منجر به رشد و خلاقیت کودکان می گردد.

اگر شما هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص آموزش ساخت کاردستی ندارید می توانید از نتران استفاده کنید و به راحتی به ساخت تفنگ اسباب بازی ،موشک کاغذی، کاردستی با وسایل دور ریختنی، کاردستی با کاغذ و…. بپردازید و اشکال متنوعی را ایجاد کنید. نتران شما را با جدیدترین و بروزترین آموزش ساخت کاردستی از طریق فیلم، کلیپ و…. آشنا می کند.

فواید انجام کار دستی در کودکان بسیار زیاد است و البته در روحیه آنها تاثیرات مثبتی را به جای می گذارد؛ شما باید همیشه تشویق به کودکان در ساخت کاردستی را فراموش نکنید و اگر کودک شما کاردستی را با توجه به سلیقه خود می سازد حتماً آن را در معرض نمایش بگذارید و اگر لازم است در مقابل دیگران از کاردستی وی تعریف کنید و نقاط مثبت آن را بازگو کنید و هیچگاه بیش از حد و اندازه آن را ارزیابی نکنید. بسیاری از خانواده‌ها از تکنولوژی برای سرگرم کردن فرزندان خود استفاده می‌کنند و فواید انجام کار دستی یا فعالیت های هنری را نادیده می گیرند.

کاردستی از جمله فعالیت‌های محسوب می‌شود که به طور هماهنگ با دست ارتباط خواهد داشت و علاوه بر آن ذهن را نیز درگیر می‌کند و وقتی که دستها و ذهن در کنار همدیگر باشند موجب می‌شود تا فرد بتواند هماهنگی لازم بین ذهن و دست ایجاد نماید مثلاً وقتی بر روی کاغذ نقطه‌ای کشیده می شود و آن را برش می دهد دقت او افزایش خواهد داشت و البته در کنار آن از این کار لذت هم می برند و این تمرین ها کمک می کند تا فرد بتواند در فعالیت های مختلف عکس العمل سریع تر از خود داشته باشد و البته اطلاعات او نیز برای استفاده از لوازم هنری افزایش می یابد.

پس می توان نتیجه گرفت انجام کاردستی و آموزش ساخت کاردستی امری ضروری و مهم می باشد و منجر به افزایش مهارتهای ارتباطی و حرکتی در فرزند خواهد شد. فرقی نمی کند که شما کاردستی کاغذی  را به صورت کاردستی اوریگامی یا به روش های دیگری همچون کاردستی با وسایل دور ریختنی تهیه می کند در هر صورت درست کردن کاردستی فواید بیشماری را دارد.

افزایش انعطاف پذیری کودکان با درست کردن کاردستی

کاردستی را می توان به روش های مختلفی انجام داد و کاردستی با کاغذ از جمله رایج ترین نمونه های کاردستی محسوب می‌شود که می‌توان با آن به ساخت موشک کاغذی ، ساخت تفنگ اسباب بازی و… پرداخت. اگر نگاهی دقیق تر داشته باشید متوجه خواهید شد که هنر عملی برعکس ریاضی بوده و با روش‌های مختلف می‌توان آن را امتحان نمود و این تنوع در انجام روش‌ها سبب می گردد که کودک انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند و احتمالات مختلف را در شرایط متفاوت زندگی ارزیابی نماید، قطعاً این مورد می تواند تاثیر جدی در زندگی فرزندان در آینده داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا