عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس

جارو برقی ها یکی از ابزار های مکانیکی به درد بخور و پرکاربرد در بین لوازم خانگی می باشند که برای تمیزی و طراوت خانه مورد استفاده قرار می گیرند. جارو برقی ها به راحتی جای پای خود را در بین لوازم منزل مردم جهان سفت کرده و سالیان سال است که ماندگار شده اند. اما مانند اکثر ابزار مکانیکی و لوازم خانگی برای جارو برقی ها هم مشکلات و خرابی های ریز و درشتی به وجود می آید. در این مقاله سعی داریم به بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس بپردازیم. اگر جارو برقی شما نیز از برند فیلیپس می باشد، با ما همراه باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را حل کنید.

دلیل خرابی جارو برقی فیلیپس چیست؟

جارو برقی دارای یک سیستم پیشرفته می باشد که از اجزای گوناگونی تشکیل شده است و هر کدام از این بخش  ها می  توانند با مشکلات و ایرادات مختلفی سر و کار داشته باشند.

عامه مردم از تجربه و مهارت کافی برای تعمیر و بررسی این مشکلات و خرابی ها برخوردار نیستند و بهتر است برای بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس به نمایندگی این برند در سراسر کشور مراجعه کنند. زیرا اگر بخواهند خود دست به کار شده و به تعمیر مشکل پیش آمده بپردازند، ممکن است به کلی جارو برقی را از کار انداخته و مجبور به خرید دوباره این لوازم برقی شوند. در ادامه برخی از دلایل خرابی جارو  برقی فیلیپس را بررسی خواهیم کرد.

صدای بالای جارو برقی فیلیپس

سر و صدای زیاد از مشکلات رایج جارو برقی می تواند باشد که در این بخش به بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس در این زمینه خواهیم پرداخت.

دلایلی همچون خرابی پروانه ها، خرابی و فرسودگی بلبرینگ، خرابی نگهدارنده های لاستیکی، خرابی و فرسودگی موتور، شکستگی قطعات جارو برقی، کثیف بودن فیلتر جارو برقی، پر بودن یا سوراخ بودن کیسه جارو برقی و انسداد شیلنگ جارو برقی فیلیپس می توانند باعث تولید صدای بالا هنگام کار با جارو برقی شوند. در این زمان باید قطعات جارو برقی را تعویض کرده یا دستگاه به کمک یک تعمیر کار متخصص به طور کامل باز و سرویس شود.

کاهش مکش جارو برقی فیلیپس

در زمان کاهش مکش جارو برقی باید به بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس که شامل مواردی همچون انسداد یا سوراخ بودن لوله خرطومی، لوله تلسکوپی و پارویی، پر بودن کیسه جارو برقی یا پارگی کیسه، کثیف بودن فیلتر، ضعیف بودن موتور جارو برقی و خراب بودن غلتک برس جاروبرقی می باشند، پرداخت.

خاموش شدن ناگهانی جارو برقی فیلیپس

خاموش شدن جارو برقی 20 دقیقه بعد از زمان شروع کار، طبیعی است. اما علت خاموش شدن ناگهانی جارو برقی فیلیپس ممکن است پر بودن پاکت، کثیف بودن فیلترها یا خرابی موتور و سنسور گرمایش باشد. در این صورت باید جارو برقی را به یک تعمیرکار ماهر نشان دهید تا به بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس بپردازد و به علت اصلی خاموش شدن ناگهانی جارو برقی پی برده و در نهایت به تعمیر آن بپردازد.

داغ کردن جارو برقی فیلیپس

گاهی اوقات ممکن است با این مشکل مواجه شوید که جارو برقی شما داغ می شود. به همین دلیل به بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس در زمان داغ شدن آن خواهیم پرداخت.

خرابی ترموستات یا سنسور حرارتی، پر شدن کیسه یا سوراخ بودن آن، نوسان برق، نیم سوز شدن موتور، ضربه خوردن به جارو برقی، مسدود شدن لوله های جارو برقی، آسیب دیدگی لاستیک نگهدارنده موتور، خرابی فن موتور و برد آن می توانند از دلایل داغ شدن جارو برقی باشند.

داغ شدن جارو برقی مشکلی بسیار جدی است که اگر در پیگیری این مشکل کوتاهی کنید، ممکن است به تمام قطعات جارو برقی فیلیپس آسیب جدی وارد شود. پس بهترین کار در چنین شرایطی این است که برای رفع مشکلات و تعمیر جارو برقی  خود با یکی از نمایندگی های جارو برقی فیلیپس تماس بگیرید و سریعاً برای تعمیر آن اقدام کنید.

خروج بوی سوختگی از دستگاه

معمولاً بوی سوختگی همراه با دود است. این اتفاق نشان دهنده این مسئله است که موتور، سیم پیچ یا کلکتور دچار آسیب دیدگی شده اند. پس در چنین مواقعی قبل از این که موتور جارو  برقی بسوزد، برای بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس دستگاه را از برق جدا کنید و با نمایندگی تعمیرات جارو برقی فیلیپس تماس بگیرید تا آن ها به عیب یابی و تعمیر جارو برقی فیلیپس اقدام کنند.

خرابی سیم جمع کن جارو برقی فیلیپس

در بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس می توان به جمع نشدن سیم جارو  برقی فیلیپس نیز اشاره کرد. این مسئله یکی دیگر از دلایل خرابی جارو  برقی فیلیپس است که در چنین مواقعی باید از یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر آن کمک گرفت.

ترکیبی از قطعات مختلف در کنار یک دیگر سیم جمع کن جارو برقی فیلیپس را تشکیل می دهند که یکی از این قطعات فنر سیم جمع کن است که در صورت خرابی سیم جمع کن باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم این قطعه تعویض شود. سایر قطعات نیز اگر به درستی کار نکنند سبب بروز مشکل در سیم جمع کن می شوند.

جرقه زدن جارو برقی فیلیپس

بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس به دلیل جرقه زدن آن می تواند شامل خرابی برد یا کلکتور، فرسوده شدن بلبرینگ موتور یا گیر کردن زغال دستگاه باشد. در چنین شرایطی باید برای تعمیر جارو برقی خود آن را در اختیار متخصصان با تجربه نمایندگی تعمیرات جارو برقی فیلیپس بگذارید.

سخن پایانی

برند فیلیپس یکی از معروف ترین و بهترین تولیدکنندگان جارو برقی در جهان به حساب می آید. با این  وجود ممکن است هر چند وقت یک بار لازم باشد که این دستگاه را هم مثل هر دستگاه دیگری تعمیر کنید. باز کردن و چک کردن جارو برقی فیلیپس نیاز به تخصص و مهارت کافی در این زمینه دارد و مراجعه به نمایندگی تعمیر جارو برقی فیلیپس مهم ترین کاری است که در زمان بررسی دلایل خرابی جارو برقی فیلیپس باید انجام دهید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اصفهان، معتبر ترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر لوازم خانگی است که انواع خدمات تعمیر جارو برقی فیلیپس یا تعویض قطعات را با استفاده از لوازم اصل این برند عرضه می کند. شما عزیزان می توانید با یک کلیک به طور مستقیم وارد سایت نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اصفهان شوید و به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری از خدمات این نمایندگی برخوردار شوید.

دکمه بازگشت به بالا