4 مدل از پرفروش‌ترین سرخ کن‌های محبوب فیلیپس

بهترین سرخ کن فیلیپس را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر این کمپانی در سراسر دنیا خریداری کنید، این تجهیزات یکی از اصلی‌ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌آید که به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص و قابلیت‌های جذاب شرایطی را فراهم می‌کنند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن خوشمزه‌ترین غذا‌ها را تهیه کنید.

فیلیپس به عنوان یکی از معتبر‌ترین کمپانی‌های تولید‌کننده انواع لوازم خانگی با بهره‌مندی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنینی نیروی متخصص تولید‌کننده و به کارگیری تجهیزات و دستگاه‌های تولید پیشرفته، بهترین و پر فروش‌ترین سرخ کن‌ها را طراحی و تولید نموده است.

در واقع این مجموعه یکی از بهترین‌های بازار لوازم خانگی به شمار می‌آید، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی چهار مدل از بهترین سرخ کن‌های فیلیپس بپردازیم.

بهترین سرخ کن فیلیپس

در سال‌های اخیر غذا‌های فست فودی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، طعم بی‌نظیر و عطر ماندگار این غذا‌ها به سادگی می‌تواند توجه همه را به خود جلب کنند. استفاده از روش‌های سنتی برای تهیه سرخ کردنی‌ها و فست فود علاوه بر زمان طولانی، به میزان روغن زیادی نیاز دارد که در این حالت سلامت افراد مخصوصاً افرادی که از بیماری‌های چربی خون رنج می‌برند، به خطر می‌اندازد.

بهترین سرخ کن فیلیپس با داشتن قابلیت‌های چشمگیر که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تهیه‌ی غذا با حداقل میزان روغن اشاره کرد، یک خرید‌ ایده‌آل به شمار می‌آید. در واقع این مدل از قیمت سرخ کن های فیلیپس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند به خوبی که می‌توانند حتی برخی غذا‌ها را بدون روغن تهیه کنند که به سرخ کن بدون روغن فیلیپس شهرت دارند.

معرفی پرفروش‌ترین سرخ کن فیلیپس

با توجه به علاقه‌مندی افراد به انواع غذا‌های فست فودی و عملکرد بی‌نظیر انواع سرخ کن‌ها در تهیه غذا‌های خوشمزه، کمپانی فیلیپس مدل‌های متفاوتی از انواع سرخ کن‌ها را طراحی و تولید نموده که هر یک از قدرت و عملکرد متفاوتی برخوردار هستند. در واقع این وسایل با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های متفاوت امکان تهیه انواع غذا‌های سرخ کردنی، فست فود‌ها و همچنین خوراکی‌های رژیمی را نیز فراهم نموده‌اند.

 عملکرد‌های متفاوت هر یک از این وسایل خانگی سبب شده که کمپانی فیلیپس پرفروش‌ترین تولیدات خود را در مدل‌های مختلفی معرفی کند که شامل موارد زیر هستند:

محبوب‌ترین سرخ کن فیلیپس مدل 9270

این مدل یکی از پر فروش‌ترین سرخ کن‌های فیلیپس است که به شما امکان تهیه خوشمزه‌ترین غذا‌ها را با حداقل میزان روغن می‌دهد، در واقع سرخ کن فیلیپس مدل 9270 با داشتن توان مصرفی 2000 وات و مخزن بزرگ با گنجایش 6 لیتر به شما امکان تهیه فست فود‌های خوشمزه را می‌دهد. در این مدل از سرخ کن‌ها می‌توانید با کمترین میزان روغن انواع خوراکی‌های خوشمزه مانند جوجه، اسنک، مرغ، همبرگر و… را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. این سرخ کن مناسب خانواده‌های پرجمعیت است که به طور متوسط امکان تهیه خوراک برای 6 تا 8 نفر را فراهم می‌کند. برای خرید و قیمت سرخ کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ دومینو کالا به این صفحه مراجعه کنید.

محبوب ترین سرخ کن فیلیپس مدل 9270 از تکنولوژی‌های خاصی بهرمند است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان Rapid Air را نام برد که امکان گردش هوا در زمان پخت را فراهم می‌نماید، همچنین تا حد زیادی بوی غذا مخصوصاً مرغ و جوجه را از بین می‌برد. طراحی سرخ کن فیلیپس مدل 9270 به گونه‌ای است که برای کاسه مخزن آن پوشش نچسب و برای قسمت بدنه عایق سرد تعبیه شده است، این اقدامات باعث افزایش طول عمر مفید این وسایل خواهد بود. سیستم خاموش شدن اتوماتیک، چراغ نشانگر، پایه‌های لرزشگیر و قابلیت پخت با کمترین میزان روغن از دیگر قابلیت‌های این سرخ کن به شمار می‌آید.

محبوب‌ترین سرخ کن فیلیپس مدل 9200

یکی دیگر از سرخ کن‌های تولید شده توسط کمپانی فیلیپس، مدل 9200 است که با قابلیت‌های متفاوت‌تر به بازار عرضه می‌شود. توان مصرفی این وسیله 1400 وات است و با داشتن مخزن کاسه‌ای امکان استفاده برای خانواده‌های کم جمعیت تا 4 نفر را فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که تکنولوژی‌های پیشرفته در این سرخ کن به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید انواع سبزیجات، اسنک، مرغ، نان تست، سیب زمینی، همبرگر و غیره را در کمترین زمان ممکن آماده کرد.

برای خرید و قیمت سرخ کن فیلیپس 9200 از نمایندگی فیلیپس مارکت خریداری کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل 9200 از تکنولوژی قطع کن خودکار برخوردار است که امکان سوختن غذا را به صفر می‌رساند، به این ترتیب پس از تمام شدن زمان تعیین شده برای پخت غذا اتصالات برقی به طور خودکار قطع می‌شود و به این ترتیب احتمال آتش سوزی نیز به حداقل می‌رسد. محبوب ترین سرخ کن فیلیپس مدل 9200 در دسته وسایل کم روغن است و شما با خرید سرخ کن فیلیپس مدل 9200 می‌توانید از خوردن غذای خوشمزه و سالم لذت ببرید.

محبوب‌ترین سرخ کن فیلیپس مدل 9650

محبوب ترین سرخ کن فیلیپس مدل 9650 مناسب افرادی است که رژیم غذایی خود را آغاز نموده‌اند، در واقع بر اساس تکنولوژی‌های به کار رفته، سرخ کن فیلیپس مدل 9650 قابلیت سرخ کردن انواع خوراکی را بدون روغن دارد به گونه‌ای که با حفظ طعم و خواص آن تقریباً 80 درصد از چربی را از بین می‌برد.

این سرخ کن از تایمر 60 دقیقه‌ای بهره‌مند است و به دلیل داشتن سیستم قطع کن خودکار، پس از آماده شدن قطع اتصالات برقی به صورت خودکار قطع و ایمنی دستگاه برقرار می‌شود. توان مصرفی 2200 وات این سرخ کن امکان تهیه انواع غذا‌های خوشمزه را با بهترین کیفیت فراهم می‌کند، همچنین شما می‌توانید چگونگی پخت و آماده ساز خوراک را از طریق صفحه نمایش آن دنبال کنید.

این سرخ کن از مخزنی به گنجایش 7 لیتر بهرمند است از این رو یک انتخاب‌ایده‌آل برای خانواده‌های پرجمعیت بیش از 8 نفر مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است که سیستم تهیه غذا در سرخ کن فیلیپس مدل 9650 به گونه‌ای است که بوی نامطبوع آن به هیچ عنوان به بیرون درز نمی‌کند، همچنین برنامه پخت این سرخ کن به گونه‌ای تنظیم شده که بوی نامطبوع انواع جوجه، مرغ، ماهی و دیگر غذا‌ها تا حد زیادی از بین برود.

محبوب‌ترین سرخ کن فیلیپس مدل 9252

اگر به دنبال بهترین سرخ کن فیلیپس هستید، مدل 9252 یک انتخاب ‌ایده‌آل به شمار می‌آید. در واقع این مدل با قابلیت تهیه خوراک بدون روغن امکان آماده کردن انواع غذا‌های رژیمی را برای شما فراهم می‌نماید، به این ترتیب می‌توانید از خوردن غذا‌های سالم با طعم بسیار عالی لذت ببرید. توجه داشته باشید که ظرفیت کاسه و مخزن این سرخ کن 4 لیتر است و برای خانواده‌های کم جمعیت با حداکثر 4 نفر بسیار مناسب خواهد بود. برای خرید و قیمت سرخ کن بدون روغن مدل 9252 فیلیپس مراجعه کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل 9252 از سیستم قطع کن خودکار برخوردار است و این قابلیت برای افرادی که مشغله‌ی کاری دارند بسیار مفید است چرا که می‌توانند با تنظیم زمان‌بندی پخت غذا، بدون نگرانی به دیگر کار‌های خود برسند. همچنین با داشتن یک صفحه نمایشگر علاوه بر جذابیت‌های ظاهری، امکان تماشای روند پخت غذا را برای شما فراهم می‌کند.

بهره‌مندی از تکنولوژی Keep Warm و Rapid Air این امکان را فراهم می‌کند تا در حین پخت هوای گرم در تمام محفظه‌ی غذا در حال چرخش باشد به گونه‌ای که حتی پس از گذشت نیم ساعت از پایان تایم پخت غذا همچنان تازه و گرم باقی بماند. از مهم‌ترین مزایای محبوب ترین سرخ کن فیلیپس مدل 9252 قابلیت جدا شدن قطعات و شستشو در ماشین ظرف شویی است و بر این اساس می‌توانید بابت برطرف شدن چربی غذا از روی قطعات آن مطمئن باشید.

خرید بهترین سرخ کن فیلیپس

در زمان خرید هر یک از مدل‌های معرفی شده توجه به برخی نکات از اهمیت زیادی برخوردار است، اینکه مدل انتخابی شما چه میزان ظرفیت دارد و یا روش پخت آن با روغن است یا بدون روغن از نکات مهم خواهند بود. البته توجه به تکنولوژی‌های به کار رفته و در نهایت قیمت سرخ کن فیلیپس از مواردی هستند که باید حتما مورد توجه قرار بگیرند.

نتیجه‌گیری 4 مدل از انواع سرخ کن های فیلیپس پرفروش

4 مدل عنوان شده از بهترین سرخ کن‌های فیلیپس هستند که با قابلیت و تکنولوژی‌های متعدد و متفاوت امکانات خاصی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. این برند معتبر و معروف با تولید تجهیزات آشپزخانه شرایطی را فراهم می‌کند تا بتوانید آشپزی سالم و ساده را تجربه کنید.

در واقع این وسایل با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا امکان آماده‌سازی انواع خوراکی‌های خوشمزه را با کمترین میزان روغن فراهم نموده‌اند. برای خرید هر یک از مدل‌های معرفی شده می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های معتبر فیلیپس در تهران (فیلیپس مارکت) یا از فروشگاه اینترنتی دومینو کالا با کمترین قیمت خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا