معرفی لوله مانیسمان کاوه (دقیق) + قیمت

برسی اجمالی محصولات تولیدی لوله دقیق کاوه

لوله مانیسمان کاوه(دقیق) یکی از اجزای مهم سیستم های لوله کشی می باشد و معمولاً پرکاربردترین جنس مورد استفاده در این سیستم ها، نوع فولادی آن است. اهمیت استفاده از لوله های فولادی در سیستم های لوله کشی به دلیل دارا بودن ویژگی هایی از قبیل استحکام بالا، مقاومت در برابر گرما و مقاومت نسبی در برابر خوردگی می باشد. عملیات ساخت لوله های فولادی باکیفیت توسط شرکت خصوصی لوله دقیق کاوه انجام می شود. این شرکت اقدام به ساخت لوله های بدون درز دقیق فولادی باکیفیت بالا می کند.

مشخصات تماس با کارشناسان پایپ تهران
پایپ تهران به عنوان یکی از برترین مجموعه های بازرگانی کشور از سال 1380 فعالیت خود را با هدف تامین، تجهیزات و تاسیسات صنعتی و ساختمانی آغاز نمود و در بیش از دو دهه فعالیت خود توانست بخش وسیعی از نیازمندی های صنایع مختلف کشور از قبیل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان، صنایع غذایی
آدرس تهران ،چهار راه گلوبندک خیام شمالی روبروی دادگاه جرائم اقتصادی پلاک928 (بازار تهران)
تلفن1 2155699825
تلفن2 2155699826
تلفن3 2155610448
تلفن4 2155610449

محصولات تولیدی لوله دقیق کاوه به سه حوزه کلی تقسیم میشود:

1- حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه ها است که ازاین  محصولات در مبدل های حرارتی و دیگ های بخار،  تیوب های فین دار وکندانسورها استفاده می کنند.

2- صنایع خودروسازی و هر قطعه ای که در خودرو احتیاج به یک استوانه فولادی دقیق دارد مانند: کمک فنر، ستون فرمان، دسته موتور، میل فرمان و … .

3 – در کارخانجات قند و شکر نیز ازتیوب های دقیق کاوه استفاده میشود درواقع صنایع قند یک دفتر مشاوره دارند که 36کارخانه عضو آن هستند که تمام این کارخانه ها  تیوب  های فولادی مورد نیاز خودر را  ازشرکت لوله دقیق کاوه تامین میکنند .

شرکت لوله دقیق کاوه محصولات زیر را تولید مینماید :

  • لوله دقیق کاوه فولادی
  • لوله دقیق کاوه گازی
  • لوله دقیق کاوه سبک

علاوه بر این، شرکت لوله دقیق کاوه، عملیات ساخت لوله های بدون درز فولادی خود را در دو روش کشش سرد و نورد گرم به انجام می رساند. در روش کشش سرد این شرکت سالانه 15000 تن تیوب بدون درز تولید می کند و در روش نورد گرم تولید این لوله ها به 75000 تن می رسد. این محصولات شرکت لوله دقیق کاوه از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و حتی به خارج از کشور نیز صادر می شود.

لوله مانیسمان رده 40 کاوه

مهمترین شرکت های تولیدکننده لوله مانیسمان، شرکت لوله دقیق کاوه ایرانیان، صنعت فولاد ایران، شرکت لوله گستر اسفراین، شرکت پروفیل فولادی اصفهان، نورد و لوله اهواز، نورد و پروفیل ساوه هستند.

لوله های بدون درز، همان لوله مانیسمان است که خط جوش ندارند و در برابر فشار و تنش های فیزیکی از مقاومت بالایی برخوردارند. این لوله ها در رده های 20 و 40 و … تولید می شوند. لوله مانیسمان رده 40 کاوه از انواع آنها و دومین لوله بدون درز تولیدی در ایران به شمار می آید.

معرفی لوله مانیسمان رده 40 کاوه

لوله های مانیسمان لوله های آهنی فولادی هستند که تولید آنها در فرآیند ذوب فولاد و سپس قالب گیری و تولید می باشد. به دلیل اینکه این لوله ها باید بتوانند، فشار گاز خیلی بالایی را تحمل کنند، باید بدون درز باشند. این لوله ها در سایزهای مختلف تولید می شوند و رده های مختلفی دارند.

لوله مانیسمان رده 40 کاوه یکی از این لوله ها است که وزن آن با توجه به سایز تغییر می کند. به طور مثال لوله مانیسمان رده 40 کاوه 1 اینچ، ضخامت 3.38 دارد و وزن آن 14 می باشد. شرکت تولید کننده این محصول، با 20 سال سابقه تولدی لوله های مانیسمان، به نام شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان است.

تولید لوله مانیسمان رده 40 کاوه با توجه به استانداردهای جهانی متعدد انجام می شود. این لوله ها از پرفروش ترین نوع لوله های مانیسمان به شمار می آیند. قیمت این لوله ها به لحاظ ابعاد و وزن متفاوت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

لیست قیمت لوله مانیسمان رده 40 کاوه

همانطور که اشاره شد، لوله های مانیسمان رده 40 کاوه در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. این لوله ها با ضخامت و اندازه و قطر متنوعی در بازار هستند. بنابراین برای این محصول می توانید تنها با یک تماس با کارشناسان ما، لیست قیمت انواع این لوله ها را با توجه به نوع، اندازه و متراژ و وزن آن که مناسب پروژه شما باشد را دریافت نمایید.

به دلیل آنکه متریال ساخت این تجهیزات بطور دائم در حال تغییر قیمت هستند، شما می بایست قیمت ها را به روز دریافت نمایید. بنابراین برای دریافت قیمت ها حتما با ما تماس حاصل فرمایید. با این تماس شما از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره خواهید برد و اطلاعات خود را در زمینه برند، نوع لوله ها، اتصالات و شیرآلات آنها تکمیل کنید. کارشناسان تمامی قیمت ها و اطلاعات شما را جمع بندی کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند کرد.

جدید ترین لیست قیمت لوله پلیمر گلپایگان- قیمت (ریال)

لیست قیمت لوله های مانیسمان رده 40 کاوه
ردیف سایز قیمت (ریال)
1 2/1 ——
2 4/3 ——
3 1 8.300.000
4 4/11 11.500.000
5 2/11 13.500.000
6 2 17.500.000
7 2/21 27.200.000
8 3 34.500.000
9 4 48.000.000

کاربرد لوله مانیسمان رده 40 کاوه

این لوله ها در رده های سبک و سنگین و معمولی تولید و روانه بازار می شوند. مهمترین رده های این لوله ها، لوله مانیسمان رده 40 تولید شرکت کاوه است که دارای مقاومت بالایی در جهت تحمل فشار، خورندگی و حرارت می باشند.

دقیقا به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت، از آنها بطور کلی در آتشنشانی ها، برج ها و مکان هایی که از حساسیت بالایی برخوردارند استفاده می شود. خطوط انتقال آب و گاز و صنایع نفت و پتروشیمی از جمله دیگر کاربردهای این لوله ها هستند.

به دلیل اینکه این لوله ها بدون درز هستند در پروژه های انتقال بخار نیز استفاده می شوند. محیط های ترش و غیر ترش، آب و فاضلاب و موتورخانه ها نیز از این لوله ها استفاده می کنند. نیروگاه های حرارتی یکی دیگر از مواردی هستند که از این لوله ها استفاده می نمایند. تنها یک تماس با کارشناسان ما به شما در انتخاب نوع لوله ها و سایز مورد نظر پروژه خود کمک شایانی خواهد کرد.

مزایای استفاده از لوله مانیسمان رده 40 کاوه

استحکام عالی و یکنواختی ضخامت لوله ها و مقاومت بسیار عالی در برابر مواد خورنده و اکسیداسیون، ضد زنگ، مقاوم در برابر پوسیدگی و انواع ضربه ها از جمله مزایای استفاده از لوله های مانیسمان رده 40 کاوه می باشد.

جنس مواد اولیه ساخت آنها کربن استیل است و از یک نوع لوله فولادی استفاده می شود که ویژگی های خاص دارد. به همین دلیل در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از ویژگی های بسیار عالی این لوله ها، جلوگیری از رسوب گذاری است که به همین دلیل در خطوط انتقال نفت و گاز به خوبی استفاده می شود. اطلاعات تکمیلی را می توانید از کارشناسان ما دریافت نمایید. تنها یک تماس کافیست تا از مشاوره رایگان کارشناسان استفاده لازم را نمایید.

خرید لوله مانیسمان رده 40 کاوه

جهت استعلام شرایط خرید انواع لوله های مانیسمان رده 40 کاوه با ابعاد متفاوت با ما تماس بگیرید. مفتخریم، بهترین قیمت های به روز را در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم و با ارائه مشاوره رایگان در زمان خرید، بهترین تجربه را از تهیه این محصولات داشته باشید.

خدمات پس از فروش لوله مانیسمان رده 40 کاوه

کارشناسان ما همواره برای رفع سوالات و ابهامات شما در تلاشند. به این ترتیب می توانید پیش از هر اقدامی حتما با ما تماس بگیرید و از شرایط فروش و خدمات پس از فروش ما مطلع گردید تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

لوله مانیسمان رده 40 کاوه از پرفروش ترین لوله ها می باشد. یکی از برتری های این محصولات، دقیقا دریافت خدمات پس از فروش می باشد که با بهترین شرایط به شما ارائه خواهد شد. نمونه های خارجی این محصولات یا امکان ارائه خدمات پس از فروش ندارند و یا اگر دارند با هزینه های خیلی بالا انجام می شود.

اما در اینجا پس از ارائه مشاوره رایگان و خرید شما، بهترین و کم هزینه ترین خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهند شد. حتما با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا