معرفی بهترین پنل اس ام اس قزوین

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً کسب وکاری در استان قزوین دارید و می خواهید از همین حالا یک برنامه مشخص و موثر برای خرید پنل اس ام اس و بازاریابی و جذب مشتری داشته باشید. پنل اس ام اس قزوین  ابزاریست که برای این تبلیغات هدفمند به آن نیاز دارید. اما چطور؟ در این مقاله همین روش را به همراه ارسال پیامک انبوه می خواهیم معرفی کنیم و به مزایایی اشاره کنیم که فقط ارسال پیامک در اختیارتان قرار می دهد و در دیگر ابزارها حتی شبکه های اجتماعی دیده نمی شود.

نوشته های باستانی یونان قزوین را با نام «راژیا» معرفی می کند و پس از آن در نوشته های اروپایی این شهر با نام شهر باستانی «آرساس» یا «آرساسیا» شناخته می شده است. اشکانیان قزوین را به نام مؤسس آن «اردپا» می خواندند؛ و ساسانیان نام این شهر را «کشوین» (یعنی سرزمینی که نباید از آن غافل شد) نهاده بودند.

در برخی متون نام این شهر «قسوین» (یعنی شهری که مردمی پر صلابت و استوار دارد) ذکر شده است. به هر روی مورخان و باستان شناسان عصر حاضر قزوین را عربی شده «کاسپین» می دانند؛ و بر این باورند که قوم کاسپی ها که در سواحل دریای کاسپین می زیستند به مرور کوچ کردند و شهر قزوین را بنا نهادند. و به همین دلیل است که در متون کهن عثمانی و عربی نام دریای خزر «بحرالقزوین» ذکر شده است.

آشنایی با سامانه ارسال پیام کوتاه

برای شروع تبلیغات هدفمند و ارسال پیامک به بلک لیست؛ اول از همه باید سامانه پنل پیامک قزوین داشته باشید، یعنی نرم افزاری آنلاین که برای مدیریت پیامک های تبلیغاتی استفاده می شود. یعنی کاربر بتواند ارسال پیامک انبوه و دریافت پاسخ مخاطبانتان را به راحتی مدیریت کند. برای دریافت سامانه پیامکی باید سراغ شرکت های ارائه دهندۀ پنل پیامکی بروید. اما سوال مهم، کاربران باید کدام شرکت را انتخاب کنند؟

آموت، ارائه دهندۀ پنل های پیامکی

کاربران، پنل اس ام اس قزوین را می توانند از شرکت آموت درخواست کنند. اما یک سوال مهم، چرا آموت را برای تبلیغات اس ام اسی انتخاب کنیم؟ در میان دیگر روش های تبلیغاتی، مانند تیزر در شبکه های اجتماعی یا گوگل ادز، مناسب تر است. توصیه می کنم کسب وکارهای مختلف به خصوص شرکت هایی با بودجۀ محدودتر، از این تبلیغات برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده کنند. قابلیت دیگر شرکت آموت به خصوص برای فروشگاه های آنلاین است. با خدمات وب سرویس می توانید پنل را به سایتتان وصل کنید و پیام های مهمی مانند وضعیت مرسوله، رمز عبور مشتری، پیگیری سفارش و … که جلب اعتماد مخاطبان را به دنبال دارد، برایشان  ارسال کنید.

آموزش صفر تا صد پنل پیامکی را هم می توانید در اینستاگرام و دنبال کنید. ترفندهای فروش و جذب مشتری، اصول بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای کاربر، نحوۀ کار کردن با پنل و ماژول های ارسال اس ام اس را آموت به صورت مفصل برای کاربران آماده کرده است و از هم برای اطلاعات بیشتر می توانید، استفاده کنید. البته علاوه بر تمام این آموزش ها، مشاوره و راهنمایی تیم پشتیبانی آموت هم در کنار کاربران است. در ضمن آموت بانک شماره های ایرانسل و همراه اول را که شامل شهرهای استان قزوین، اصناف مشاغل سراسر استان و … می شود، برای تبلیغات انبوه در اختیار کاربران قرار می دهد.

بانک شماره پنل اس ام اس قزوین

بانک شمارۀ سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول پنل اس ام اس در قزوین اولین ابزار کاربر برای تبلیغات انبوه است. اگر بتوانید برای ارسال انبوه متن جذابی بنویسید، با توجه به اینکه 98% پیام های ارسالی خوانده می شود، می توانید از این ارسال انبوه تعداد زیادی مشتری وفادار جذب کنید که به خرید از شما ترغیب شوند. این بانک شماره شامل شهرستان های زیر است:

 آبگرم، آبیک، ارداق، اسفرورین، اقبالیه، الوند، اوج، بوئین زهرا، بیدستان، تاکستان، خاک علی، خرمدشت، دانسفهان، رازمیان، سگز آباد، سیردان، شال، ضیا آباد، قزوین، محمدیه، محمودآباد نمونه، معلم کلایه، نورجه، کوهین

ارسال پیامک بر اساس شغل!

دومین بانک شماره پنل اس ام اس قزوین ارسال پیامک انبوه بر اساس گروه شغلی است. این بانک شماره شامل 6 دسته بندی اصلی می شود که در ادامه برایتان آورده شده است. برای تبلیغات هدفمند و رساندن پیام به دست مشتری هدف، می توانید از این بانک شماره استفاده کنید.
به عنوان مثال اگر شرکت بازرگانی دارید، نیمی از فروشگاه های شهر مشتریان شما هستند که در این بانک شماره به تمام آن ها دسترسی خواهید داشت.

گروه اول، مشاغل آموزشی پنل پیامک قزوین

پروژه های دانشگاهی، تدریس خصوصی، آموزش رشته های ورزشی، آموزش زبان، فرصت های دانشجویی، آموزش فنی وحرفه ای، تدریس موسیقی، آموزش هنرهای  زیبا، آموزش علوم کامپیوتر، تدریس درس های کنکور

گروه دوم، فعالان اتومبیل و خدمات مرتبط پنل اس ام اس قزوین

پخش و باند، تزئینات خودرو، تعمیرگاه اتومبیل و خدمات جانبی، دزدگیر اتومبیل، ماشین ایرانی و خارجی دست دوم، اتومبیل صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی، لوازم یدکی، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

گروه سوم، اصناف گروه ارتباطات و موبایل پنل پیامک در قزوین

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات ارسال پیامک، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم و تجهیزات تلفن همراه، ارتباط کارت تلفن

گروه چهارم، مشاورین املاک پنل اس ام اس قزوین

اجاره مسکونی،  املاک صنعتی،باغ و زمین، پیش فروش، خدمات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، پخش و تولید مصالح ساختمانی، املاک ویلا، املاک کلنگی

گروه پنجم، مشاغل خدماتی پنل پیامک قزوین

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه گذار، شراکت ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، خدمات باشگاه ورزشی، کارگزاری بیمه، خدمات تایپ و تکثیر،  ترجمه، تعمیرات تخصصی لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، خدمات پزشکی، تشریفات و مجلس، آژانس های مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین های اداری، روانشناسی و مشاوره

گروه ششم، بانک شماره لوازم منزل پنل اس ام اس در قزوین

لوازم و اثاثیه منزل، فروش و پخش سازهای موسیقی، فروش اسباب بازی، ارائۀ لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج ویژۀ خانگی، فروش حیوانات خانگی، پخش ظرف و ظروف، فروش فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم کودکان، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل تمرین و ورزش، لوازم و تجهیزات یدکی، لوازم نصب آنتن، فروش کتاب

تبلیغات هدفمند در میان شهروندان!

سومین بانک شماره پنل اس ام اس قزوین شامل شماره های ایرانسلی است که بر اساس جنسیت مرتب و دسته بندی شده است. در صورتی که ارائه دهندۀ خدمات یا کالاهای زنانه یا مردانه هستید، از این طریق می توانید تبلیغات بهتری داشته باشید. مثثلاً اگر استخر، خدمات ماساژ و اسپای زنانه و .. دارید، ارسال انبوه خیلی مناسب نیست، چون جامعۀ مردان به خواندن تبلیغات شما نیازی ندارد. پس از این طریق برای مشتریان واقعی تان یعنی زنان تبلیغ کنید.

نوبت شماره های خودتان است!

حالا نظرتان در مورد بانک شمارۀ اختصاصی پنل اس ام اس قزوین چیست؟ حتماً شنیدید که نیمی از مشتریان فعلی کسانی هستند که قبلاً هم از شما خرید کردند. پس بهتر است که شمارۀ این مشتریان را از همین امروز در پنل ثبت کنید و اگر لیستی هم از قبل دارید، در دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید. حالا برای ترغیب این مشتریان به خرید مجدد فقط باید یک پیامک جذاب بفرستید، به این گروه کد تخفیف اختصاص دهید و از آن ها برای خرید دوباره دعوت کنید.

قزوین، مهم و تائیرگذار در صنعت!

قزوین یکی از مهم ترین استان های صنعتی کشور با 18٬549 کیلومترمربع و 1٫873/761 نفر جمعیت است. برای اجرای تبلیغات هدفمند در این استان با وجود یک میلیون جمعیّت از پنل پیامک قزوین نباید غافل شوید. پنل امکان تبلیغات هدفمند و موثر را برایتان فراهم کرده است. از این طریق می توانید مطمئن باشید که با بهترین بودجه و هزینه می توانید تبلیغات موثری را در شهرهای استان و در میان تمام اصناف مشاغل فعال این منطقه داشته باشید.

جمع بندی

احتمالاً دیگر تا اینجای مقاله با اهمیّت پنل اس ام اس قزوین برای اجرای تبلیغات هدفمند با دسترسی به تمام شهروندان، قیمت مقرون به صرفه و سرعت بالا آشنا شدید. با توجه به مزایایی که آموت برای شروع اس ام اس مارکتینگ در اختیارتان قرار خواهد داد، توصیه می کنم همین امروز برای دریقَزوین یا قیزوین یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران که در قسمت مرکزی این کشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده است. شهر قزوین، مرکز استان قزوین، در بلندای 1٬278 متری از سطح دریا واقع شده است. تاریخچه شهر قزوین به دوران ساسانیان باز می گردد زمانی که به دستور شاپور پادشاه ساسانی رونق یافت.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق به غرب و جنوب به شمال کشور، نزدیکی به تهران و کرج، دارا بودن چندین شهرک صنعتی و نیز امکانات مناسب آموزشی و علمی از جمله چندین دانشگاه دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دانشگاه آزاد اسلامی – باراجین از موقیت مناسبی در ایران برخوردار است.

دکمه بازگشت به بالا