دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

افزایش عمر و ظرفیت باربری آسفالت

با افزایش صنعت باربری با ماشین های سنگین و افزایش سایر وسایل نقلیه سواری فردی یا عمومی مانند اتوبوس های BRT، باید به فکر بهسازی و افزایش عمر آسفالت جاده­ها بود. تعمیر پی در پی آسفالت، هم بسیارهزینه بردار است و هم نیاز به نیروی کار زیاد دارد و باعث ترافیک جاده ای نیز می شود.

به منظور جلوگیری از خرابی مداوم آسفالت ها و معایبی که به دنبال دارد، مهندسان روزبه شن روش هایی را جهت افزایش عمر و ظرفیت باربری آسفالت پیشنهاد میدهند. روش هایی از قبیل روکش آسفالت، بهسازی آسفالت و… کمک می کند که طول عمر آسفالت از نظرکمی و کیفی افزایش پیدا کند و دچار فرسایش زود هنگام نشود. علاوه بر آن تولید انواع دیوار و سقف های پیش ساخته از جمله نیوجرسی بتنی پیش ساخته درکارخانه روزبه شن تولید و عرضه می شود.

بهسازی آسفالت

بهسازی آسفالت به جهت تقویت و افزایش ظرفیت بابری انجام میشود. روکش آسفالت بهترین روش بهسازی است. مهندسان روزبه شن با بهترین ترکیبات عملیات بهسازی آسفالت را انجام می دهند. البته روشبازیافت آسفالت هم یکی دیگر از روش های بهسازی است. بنابر موقعیتمکانی و شرایط جوی می توان بهترین گزینه را برای تقویت آسفالت انجام داد. یهسازی به دو روش زیر سازی و روسازی توسط مهندسان روزبه شن دراقصی نقاط کشور قابل اجراست.

جهت بهسازی ابتدا باید نوع خرابی از نظر بنیادی و سطحی شناسایی شود تا بتوان نوع مرمت و بهسازی آسفالت را به درستی انجام داد. خرابی های سطحی معمولا از نوع وظیفه ای و خرابی های بنیادی ازنوع سازه ای هستند. باید روش درستی را برای بهسازی هر دو مورد برگزید. مشاوران و کارشناسان روزبه شن با تجربه چندین ساله خود بهترین روش راانتخاب و اجرا میکنند.

روکش آسفالت و ژئوگرید

به جهت ترمیم خرابی های آسفالتی مانند انواع ترک خوردگی و شیار شدگی از روکش آسفالت استفاده می شود. اما اگر روکش آسفالت به تنهایی استفاده شود، خسارت های هزینه برداری را به دنبال خواهد داشت. چرا که بعد از خرابی آسفالت و روکش آن در مدت زمان کوتاهی شاید جلوی تخریب گرفته شود اما بعد از رفت و آمد زیاد وسایل نقلیه، تنش زیادی در بالای ترک ایجاد شده و به همین طریق باعث ترک های انعکاسی می شود و برای تعمیر آن باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

بنابر بررسی کارشناسان روزبه شن، مکانیزم درگیری ژئوگرید کمک میکند که روکش آسفالت تقویت شود. ژئوگرید یک نوع لایه جاذب تنش است که تمرکزهای وارد را به محل ترک از بین می برد و باعث افزایش چسبندگی می شود. درتمام پروژههای کششی بالا، روزبه شن ابتدا ژئوگرید را وارد عمل میکند تا نیرو و تنش بالایی که به ترک وارد می­شود را جذب و سپس توزیع کند.

خرابی ها و آسیب دیدگی های آسفالت

شرکت روزبه شن چندین سال است که در زمینه ارائه خدمات جادهای و اجرای آن ها فعالیت می کند. ترمیم و مرمت آسفالت توسط متخصصان امر در روزبه شن با مناسب ترین قیمت انجام می شود و کل فرایند تضمین شده است. علاوه بر این انواع دیوار و نیوجرسی بتنی پیش ساخته در کارخانه روزبه شن تولید می شود که باتوجه به کیفیت بی نظیر آن قیمت بسیار به صرفه ای را به خود اختصاص داده است. با مراجعه به سایت روزبه شن میتوانید از روند انجام پروژه و تجربه چندین ساله کارشناسان مطلع شوید.

امیر خیرخواه

امیرخیرخواه هستم، فعالیت چندین ساله در زمینه عمرانی را دارم، بصورت تخصصی بر روی مقالات تولیدات قطعات بتنی مشغول به فعالیت هستم
دکمه بازگشت به بالا