سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

هیپنوتیزم و مهمترین کاربردهای آن

صمد ولی زاده: هیپنوتیزم و کاربرد های آن به چه شکل است؟

کتأثیر هیپنوتیزم بر جسم و روح انسان

اگر فروشنده هستید، می توانید درصد فروش خود را افزایش دهید.

شما می توانید روابط ناسالم را بدون هیچ گونه ناراحتی از بین ببرید.

به عنوان مسکن در جراحی استفاده می شود.

صمد ولیزاده: مدتی است که مسکن ها جواب نمی دهند و مضر هستند، مانند زایمان بدون درد، کاهش درد در بیماران سرطانی که به مسکن ها پاسخ نمی دهند و ….

هیپنوتیزم می تواند در درمان یا تسریع بهبودی موثر باشد.

هیپنوتیزم برای کاهش بیماری هایی مانند سردرد یا گرفتگی عضلات که در اثر استرس و فشار تشدید می شوند استفاده می شود.

کاهش سردرد

صمد ولیزاده هیپنوتیزم: کاهش سردرد و کنترل استرس با هیپنوتیزم

مزایای هیپنوتیزم برای بدن چیست؟

ممکن است درمان های کمکی برای ترک سیگار، جویدن ناخن، بازی با مو و کندن، کنترل پرخوری عصبی و کاهش وزن وجود داشته باشد. هیپنوتیزم می تواند بسیاری از اختلالات روانی و اختلالات روانی را درمان کند.

هیپنوتیزم در رفع غم و اندوه و ایجاد شادی و نشاط موثر است.

دکتر صمد ولیزاده: در بیماری های هیپنوتیزمی مانند سردرد، تنگی نفس، بی خوابی، اضطراب و اندوه، سوء هاضمه، برخی اختلالات قلبی، ترس، اضطراب، گیجی، افسردگی، ناامیدی، دلسردی، اکثر بیماری های جسمی، عادات و رفتارهای ناخوشایند و بیماری ها، بیماری های عصبی و منشاء درمانی ممکن است درمان شود.

اختلالات عاطفی بر زمان بیداری تمرکز می کنند و شرایطی شبیه هیپنوتیزم ایجاد می کنند.

هیپنوتیزم قدرت تفکر، تخیل و حافظه را تقویت می کند و به فرد این امکان را می دهد که از ظرفیت مغز خود حداکثر استفاده را ببرد.

استاد صمد ولیزاده: تقویت قدرت تفکر

تقویت حافظه و تخیل با انجام هیپنوتیزم

فواید شگفت انگیز هیپنوتیزم

هیپنوتیزم بسیاری از مجرمانی را که از بیماری روانی رنج می برند، درمان می کند.

هیپنوتیزم بهترین دارو برای زیبایی و حفظ جوانی است.

هیپنوتیزم لکنت زبان را در مواردی که معلولیت وجود ندارد درمان می کند.

هیپنوتیزم موقعیت هایی را درمان می کند که در آن فرد در تشخیص هویت خود مشکل دارد.

هیپنوتیزم انواع ناتوانی جنسی و مشکلات جنسی را درمان می کند.

هیپنوتیزم باعث آرامش بیمار می شود و او را از بی خوابی و ناراحتی های عصبی نجات می دهد.

مطب دکتر صمد ولیزاده: درمان بی خوابی

رهایی از بی خوابی از مزایای هیپنوتیزم

عمق هیپنوتیزم

شماره تماس دکتر صمد ولیزاده: هر چه فرد بیشتر به هیپنوتیزم کننده اعتماد کند، تلقینات او بیشتر باشد، «عمق هیپنوتیزم» بیشتر می شود. در ادامه این قسمت از نمناک می گوییم که بهتر است هیپنوتیزم کننده برای تعمیق هیپنوتیزم، اعتماد به نفس فرد و تعمیق هیپنوتیزم را با تلقین عمیق شروع کند. در این مرحله انسان قادر است چیزی را که وجود ندارد با چشم باز ببیند!

فرد هیپنوتیزم شده مانند کسی است که در خواندن کتاب یا تماشای فیلم غوطه ور است و تمام حواسش معطوف هیپنوتیزم کننده و تلقین اوست، اما با شنیدن صدا یا احساس خطر به راحتی از هیپنوتیزم فرار می کند.

دکترصمد ولیزاده هیپنوتیزم: عمق هیپنوتیزم، تلقین هیپنوتیزمی را افزایش دهید

چه کسی می تواند هیپنوتیزم را انجام دهد؟

بسیاری از افراد بر این باورند که برای انجام هیپنوتیزم باید قدرت مرموز و خاصی داشته باشید و فقط افراد خاصی می توانند آن را یاد بگیرند و انجام دهند. اما واقعیت چیست؟

هیپنوتیزم مانند هر علم دیگری قابل آموزش است، اما تمرین و استفاده صحیح از هیپنوتیزم یک هنر است. مطالعه میزان پراکنده این علم و هیپنوتیزم کردن تعداد کمی از افراد حساس آسان است، اما استفاده صحیح از این علم نیاز به صبر، یادگیری و مهارت زیادی دارد. پزشکان واجد شرایط باید از هیپنوتیزم برای درمان مشکلات پزشکی استفاده کنند.

هیپنوتیزم کننده باید از علم پزشکی آگاه باشد. افراد غیرحرفه ای و کسانی که بیشتر به جنبه نمایشی هیپنوتیزم اهمیت می دهند می توانند بیماری را تشخیص دهند و صرف نظر از علت آن فقط علائم بیماری را درمان و کاهش دهند که می تواند بسیار خطرناک باشد. این افراد هیچ دانش پزشکی ندارند.

هیپنوتیزم کننده غیرحرفه ای نمی تواند وجود یا احتمال این بیماری ها را تشخیص دهد و تنها در صورتی درد بیمار را تسکین می دهد که درد علامت هشدار دهنده باشد و رفع آن منجر به پیشرفت بیماری شود و تشخیص داده نشود و درمان نشود.

استفاده از هیپنوتیزم در پزشکی باید محدود به پزشکانی باشد که در علم به خوبی مسلط و واجد شرایط هستند. چند کلمه، یک نگاه، یک لحن صدا یا یک اشاره برای تشخیص استفاده از روش هیپنوتیزم برای پزشک کافی است.

دکتر ولی زاده هیپنوتیزم را راهی آسان برای بیمارانی توصیه کرده که مشکلات معده درد و… دارند و معتقد است این بیماری با جلسات خلسه هیپنوتیزمی به راحتی قابل درمان است.

دکمه بازگشت به بالا