سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

رفع بوی بد واژن با قرص شیاف ماریانا اصل

قرص شیاف ماریانا چیست؟

زنان در ناحیه تناسلی خود در موقعیت های مختلف دچار بیماری های زیادی میشوند که باید از داروهای شیمیایی و گیاهی استفاده کنند، یکی از درمان های گیاهی استفاده از قرص شیاف ماریانا می باشد و زمانی که خانم ها از درمان های شیمیایی خسته شده اند، میتواند بسیار موثر واقع شود، ما نیز در این مقاله به بررسی قیمت شیاف ماریانا، کارکردها و خواص بی نظیر این شیاف گیاهی می پردازیم.

خواص شیاف ماریانا

شیاف ماریانا برای عفونت نوعی دارو از طب سنتی میباشد که به درمان بسیاری از بیماری های زنانه، افزایش میل جنسی و مرمت ساختار از بین رفته تناسلی بدن زنان میپردازد. این شیاف گیاهی میتواند به خانم ها کمک کند که در صورت مداوا نشدن با داروهای شیمیایی و بروز مجدد مشکلات شان بعد از قطع داروهای شیمیایی، بدون هیچ خطری به رفع مشکلات و بیماری های خود بپردازند.

این داروی گیاهی به خوبی میتواند ترشحات داخلی بدن خانم ها را تنظیم کند و از بروز بسیاری از سوزش ها، عفونت ها، خارش ها و التهابات جلوگیری کند. بدن خانم ها در ناحیه تناسلی، از واژن تا رحم دارای قسمت های حساسی است که هر کدام کاری را انجام میدهند و میتوانند تحت تاثیر آلودگی ها، ترشحات نامنظم هورمون ها، بیماری ها، نوع تغذیه و … قرار بگیرند و مشکل ساز شوند، استفاده از این شیاف گیاهی و موثر میتواند خیلی از مشکلات بانوان را رفع کند.

شیاف ماریانا چه کاری میکند ؟

این شیاف میتواند در درمان بسیاری از بیماری ها به بانوان کمک کند که ما در اینجا به توضیح برخی از مهم ترین کاربردهای آن میپردازیم. به طور کلی این داروی گیاهی و معروف در طب سنتی میتواند به رفع انواع خارش و سوزش ، بوی بد ، معطر شدن ، تنظیم ترشحات هورمونی، جلوگیری از ایجاد جوش و زخم در ناحیه تناسلی و ضد عفونی کردن این قسمت از بدن زنان بپردازد.

قرص شیاف ماریانا میتواند بدون ضرر باشد چون از گیاهان تشکیل شده است، البته گیاه ماریانا نیز دارای خواص زیادی است، خانم ها به راحتی و با اطمینان خاطر میتوانند به جای استفاده از انواع مواد شیمیایی، ژل ها و کرم های شیمیایی از آن بهره بگیرند و خود را از جراحی ها، درمان ها و معاینه های مداوم خلاص کنند.

خواص قرص ماریانا چیست؟

یکی از خواص قرص ماریانا درمان خارشو سوزش واژن است . از مشکلاتی که بسیاری از بانوان از سنین بلوغ به بعد از آن رنج میبرند و برای مداوا و رفع آن بارها به پزشکان مراجعه کرده اند، خارش واژن است. خانم ها برای رفع این مشکل از قرص های مختلف شیمیایی که میتوانند دارای عوارض نیز باشند، استفاده میکنند، تا مگر این مشکل شان رفع شود و دیگر خارش و سوزشی در قسمت آلت تناسلی خود احساس نکنند.

این بیماری میتواند به دلایل مختلفی اعم از رعایت نکردن بهداشت فردی، استفاده از مواد شوینده نامناسب، نامتعادل بودن ترشحات واژن، ایجاد عفونت، بیماری مقاربتی، خشکی واژن، استفاده از لباس نامناسب، استفاده از دستمال توالت  معطر و آغشته به مواد شیمیایی، استفاده از حوله  نامناسب و … در انسان رخ دهد و او را گرفتار کند.

این بیماری برای بانوان بسیار دردآور می باشد که با سوزش همراه است و به مرور زمان با پیگیری نکردن و عدم مداوای آن سبب ایجاد زگیل ، التهابات و انواع جوش  میشود. در بین تمام داروهای شیمیایی و روش  معالجه مختلف پزشکان، بسیاری از اطباء سنتی، بیماران را برای رفع این مشکل، به استفاده از قرص ماریانا ترغیب میکنند تا نتیجه موثری بگیرند. خانم ها میتوانند طی دوره ای منظم، بعد از شست و شوی ناحیه واژن و پاکسازی آن از قرص ماریانا استفاده کنند تا بعد از مدتی این شیاف تاثیرگذار باشد و مشکل خارش واژن رفع شود.

فواید شگفت آور قرص و شیاف ماریانا

از جمله فواید گیاه ماریانا علاوه بر تنگ کنندگی قوی واژن به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • از بین بردن عفونت های واژن و رحم
    • خوشبو کننده و رافع بوی بد واژن
    • خوشبو کننده و رافع بوی بد واژن
    • کمک به درمان بیماری های زنانه
    • افزایش میل جنسی ورفع سردی
    • قطع خارش ،سوزش وبوی بد
    • ایجادتعادل در ترشحات زنانه
    • رفع عفونت و باکتری واژن
    • متعادل کردن ترشحات زنانه
    • سفت کننده عضلات واژن
    • درمان افتادگی رحم
    • درمان کیست تخمدان
    • کمک به رفع کیست
    • افزایش لذت جنسی
    • رفع خارش واژن
    •  شیاف ماریانا برای درمان فیبروم

درمان خارش واژن با شیاف ماریانا

یکی از مشکلات عمده خانم‌ها، خارش واژن است. بسیاری از خانم‌ها از این موضوع گله مند هستند و می‌گویند درمان‌های شیمیایی تاثیری در برطرف کردن مشکل آن‌ها نداشته است و با قطع دارو، مشکل آن‌ها همچنان وجود دارد. شیاف ماریانا با ضد عفونی کردن محیط واژن، این مشکل خانم‌ها را به راحتی درمان می‌کند.

درمان عفونت‌های ادراری مکرر

وجود عفونت در واژن و سرایت آن به مجاری ادراری باعث ایجاد عفونت ادراری می‌شود. در صورت عدم درمان عفونت واژن، عفونت ادراری به طور متناوب تکرار می‌شود. یکی از خواص مهم شیاف ماریانا که در کتاب قانون بوعلی سینا ذکر شده است، درمان عفونت‌های واژن است. همان طور که گفته شد ماریانا با ضد عفونی کردن واژن و از بین بردن عفونت‌های قارچی و باکتریایی، با درمان عفونت واژن، از ایجاد عفونت‌های ادراری جلوگیری می‌کند.

روش استفاده از شیاف ماریانا

برای استفاده از شیاف ماریانا، قبل از زمانی که می‌خواهید رابطه داشته باشید، باید شیاف را استفاده کنید. دراز بکشید و شیاف را حدود 3 تا 4 سانتی متر داخل واژن قرار دهید. برای حدود نیم ساعت به صورت خوابیده بمانید تا شیاف جذب شود، پس از آن می‌توانید به کارهای روزانه خود بپردازید.

نکات مهم در مورد نحوه استفاده صحیح از شیاف های ماریانا:

  • شیاف ها هر 3روز درمیان و یا نهایتا 2 روز در میان استفاده میشه.
    • افرادی که دارای واژن های خشک هستند و در رابطه سرد هستند قبل از شیاف حتما واژن رو شست و شو بدن و واژنشون رو با ویتامینE یا روغن نارگیل آغشته کنند.
    • به هیچ عنوان از 3روز مانده به دوران قاعدگی و در دوران قاعدگی از قرص_ماریانا استفاده نشود
    • افرادی که خارش احساس میکنند بدلیل دفع عفونت در آنها این احساس را دارند. این افراد (گل پنیرک- گل ختمی- پونه کوهی_اسطخودوس) تهیه فرمایند و از هر کدام 10 گرم به صورت روزانه مخلوط نمایند و بجوشانند و صاف نمایند و روزانه 10 دقیقه آن را درون تشت تمیز و شسته شده بریزند و در آن بنشینند یا بمدت 10 روز 3بار در روز خود را با آن شست و شو دهند .

موارد استفاده و کاربردهای شیاف ماریانا

تنگ کنندگی سریع

مهم ترین ویژگی شیاف ماریانا این است که در زمانی بسیار کم و به سرعت واژن را جمع می کند. این شیاف به این ویژگی معروف است. در مدتی کم پس از استفاده واژن تنگ می شود. همچنین با استفاده های مستمر این ویژگی تثبیت می شود. یعنی اگر این شیاف مدتی به صورت مستمر استفاده شود واژن تنگ تر می شود. افرادی که به دلایل ارثی و ژنتیکی یا کهولت سن دچار گشادی واژن هستند می توانند از این محصول استفاده کنند.

مدت زمان اثرگذاری شیاف ماریانا بسیار کوتاه است. پس از این که شیاف ماریانا را وارد واژن می کنید در مدت خیلی کوتاهی اثرگذاری آن را خواهید دید. این اثرگذاری کوتاه باعث شده است که بسیاری افراد به منظور افزایش لذت قبل از رابطه جنسی از این محصول استفاده کنند. خانم ها می توانند مدتی قبل از برقراری رابطه جنسی یک عدد شیاف ماریانا استفاده کنند. اثرگذاری سریع این محصول کیفیت رابطه جنسی را برای زوجین دوچندان می کند. افزایش لذت جنسی به صورت دوجانبه این محصول را به محصولی خاص و عالی تبدیل کرده است. یعنی آقایان و خانم ها به یک اندازه از رابطه جنسی خود لذت خواهند برد.

افزایش لذت جنسی

شیاف ماریانا با تنگ کردن واژن باعث افزایش لذت رابطه جنسی می شود. بسیاری از کسانی که از این محصول استفاده کرده اند می گویند که با استفاده از شیاف لذت جنسی به اندازه همان ابتدای ازدواجشان را تجربه کرده اند! این محصول باعث افزایش لذت جنسی هم برای آقایان و هم برای بانوان می شود. کافی است مدتی در حدود نیم ساعت قبل از شروع رابطه جنسی یک عدد شیاف ماریانا استفاده کنید.

مدتی صبر کنید تا مواد گیاهی ماریانا توسط واژن جذب شود. اثر آن را به سرعت خواهید دید. لذت رابطه جنسی که پس از استفاده شیاف ماریانا تجربه می کنید بسیار متفاوت خواهد بود. در صورتی که از محصولات دیگر برای افزایش میل جنسی استفاده کرده باشید متوجه تفاوت این محصول خواهید شد. با وجود این که شیاف ماریانا پایه گیاهی دارد در مدت زمانی بسیار کم اثر می کند. همچنین کیفیت اثرگذاری آن بسیار بالاست.

از بین برنده قارچ و باکتری

گیاه ماریانا خواص آنتری باکتریال دارد. به همین دلیل باعث می شود که قارچ و باکتری های ناحیه تناسلی بانوان از بین برود. از این محصول از قدیم برای قارچ زدایی ناحیه واژن استفاده می شده است. بسیاری از پزشکان نیز برای از بین بردن قارچ هایی که در واژن وجود دارند شیاف ماریانا را توصیه کرده اند. پس این محصول یک محصول درمانی فوق العاده است. خاصیت ضد میکروبی شیاف ماریانا فوق العاده است.

گیاه ماریانا از قدیم به عنوان یک پاکسازی کننده استفاده می شده است. امروزه از محصولات ماریانا در جهت از بین بردن کامل قارچ های ناحیه تناسلی استفاده می شود. اگر به سلامت جسمی و بهداشت خود اهمیت می دهید می توانید از این محصول به خاطر خاصیت ضد میکروبی آن استفاده کنید. استفاده از شیاف ماریانا به شما کمک می کند از ایجاد قارچ های داخلی و مشکلات بیشتر جلوگیری نمایید.

رفع بوی بد واژن

بوی بد و نامطبوع واژن با استفاده از شیاف ماریانا از بین می رود. اگر از ترشحات نامطبوع رنج می برید می توانید از این شیاف گیاهی فوق العاده استفاده کنید. پس از مدتی از این بوی بد خلاص می شوید. این بوها گاها نیز در اثر قارچ و آلودگی ها هستند. این شیاف با خواص ضد میکروبی که دارد از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

خانم هایی که مشکل بوی نامطبوع واژن دارند می توانند از شیاف ماریانا به عنوان یک داروی بسیار عالی در جهت رفع مشکل خود استفاده کنند. کافی است این محصول را به صورت مستمر استفاده کنید. به تدریج بوی نامطبوع به طور کامل رفع خواهد شد. با از بین رفتن باکتری های عامل بوی نامطبوع دیگر اثری از بوی بد بر جای نمی ماند. به تدریج رطوبت این ناحیه نیز تثبیت می شود.

تنظیم ترشحات زنانه

به طور معمول از واژن بانوان ترشحاتی خارج می شود. این ترشحات عموما بدون رنگ و بو هستند. اما گاهی مقدار این ترشحات بیش از حد طبیعی می شود. یا اینکه گاهی و در بازه زمانی کمی میزان این ترشحات بسیار زیادتر از مقدار طبیعی آن می شود. با استفاده از شیاف ماریانا می توان این ترشحات را به حالت نرمال تبدیل کرد. همچنین بانوانی که ترشحات زرد یا شیری و یا ترشحات دارای بوی نامطبوع دارند می توانند از شیاف ماریانا استفاده کنند. پس از مدتی با استفاده از خواص طبیعی گیاه ماریانا این ترشحات تنظیم می شوند. همچنین در صورتی که این ترشحات دارای بوی نامطبوع باشند این بو از بین می رود.

جلوگیری و درمان کیست تخمدان

اگر شما نیز مانند بسیاری بانوان دیگر نگران هستید که مبادا به کیست دچار نشوید می توانید از شیاف ماریانا استفاده کنید. شیاف ماریانا از ایجاد کیست های ناحیه تخمدان بانوان جلوگیری می کند. این کیست ها اغلب به دلیل قارچ و باکتری های ناحیه تناسلی بانوان ایجاد می شوند. ماریانا قادر است با از بین بردن این قارچ ها و میکروب ها از ایجاد کیست جلوگیری نماید. همچنین قادر است کیست های به وجود آمده را نیز درمان کند! با خرید شیاف ماریانا می توانید به جنگ با کیست ها بروید.

از بین برنده ترشحات سوزناک

بسیاری خانم ها از ترشحات واژنی که ایجاد سوزش می کند رنج می برند. این مشکل به دلیل وجود بسیاری آلودگی های میکروبی در داخل واژن به وجود می آید. امروزه بسیاری پزشکان برای درمان این مشکل شیاف ماریانا را تجویز می کنند. با استفاده از شیاف ماریانا داخل واژن به خوبی از میکروب ها و قارچ ها پاکسازی می شود. همین موضوع باعث می شود که ترشحات سوزناک به طور کامل از بین بروند. داروهایی که برای درمان ترشحات سوزناک وجود دارد بیشتر ریشه شیمیایی دارند. به همین دلیل ممکن است عوارضی را هم ایجاد کنند. اما شیاف ماریانا کاملا گیاهی و بدون عوارض جانبی بوده و به شما کمک می کند تا به طور کامل ترشحات سوزناک میکروبی را از بین ببرید.

درمان مشکلات نزدیکی های اوایل ازدواج

در بسیاری موارد نزدیکی های اوایل ازدواج برای بانوان مشکلاتی ایجاد می کنند. بسیاری از بانوان در داخل واژن احساس سوزش یا خارش می کنند. شیاف ماریانا این حساسیت را تا حد زیادی کاهش می دهد. به همین دلیل باعث ایجاد رابطه جنسی بدون استرس و لذت بخش تری برای زوجین می شود. جذب شیاف ماریانا باعث پاکسازی واژن و کاهش بسیاری آلودگی های داخلی می شود. به همین دلیل از ایجاد واکنش های آلرژیک به دلیل باکتری های داخلی می کاهد. این واکنش ها گاها به دلیل واکنش ناحیه داخلی بانوان با باکتری هایی است که از طریق آقایان وارد بدن می شود. با از بین بردن این باکتری ها احتمال ایجاد بیماری های احتمالی داخلی بسیار کمتر می شود.

درمان سرد مزاجی خانم ها

شیاف ماریانا با تنگ کردن واژن باعث افزایش لذت جنسی تا چندین برابر بیشتر برای خانم ها می شود. بانوانی که از رابطه جنسی خود لذت نمی برند می توانند از این محصول فوق العاده استفاده نمایند. به این صورت که قبل از رابطه جنسی خود یک عدد شیاف ماریانا را به صورت واژینال استفاده کنند. با تنگ شدن دهانه واژن لذت جنسی بسیار بیشتر می شود. این باعث می شود که زمان ارگاسم بسیار کوتاه تر باشد.

نکته جالب در مورد شیاف ماریانا این است که به صورت دوطرفه لذت جنسی را افزایش می دهد. یعنی این محصول یک افزایش دهنده لذت مردانه یا زنانه نیست. بلکه یک محصول حرفه ای برای زوجین است. با استفاده از این محصول هم آقایان و هم بانوان از رابطه جنسی لذت بیشتری خواهند برد. با استفاده از این محصول گیاهی کیفیت روابط زناشویی بسیار بیشتر می شود.

درمان دردهای قائدگی

دردهای قائدگی سخت و خسته کننده هستند. بسیاری از خانم ها این دردها را بارها تجربه کرده اند. داروهای شیمیایی زیادی برای از بین بردن این دردها وجود دارد. اما بیشتر آنها حالت مسکن دارند. یعنی به صورت موقت درد را از بین می برند. اما مدتی بعد ممکن است درد دوباره شروع شود. یعنی از بین رفتن درد تا زمانی است که اثر شیمیایی دارو در بدن وجود دارد. اما قائدگی دیگر با دردی دیگر همراه خواهد بود.

یکی از داروهای گیاهی که باعث می شود برای قائدگی های بعدی درد کمتری بکشید شیاف ماریانا است. خرید شیاف ماریانا نسبت به خرید مسکن بسیار بهتر است. چرا که با استفاده مستمر باعث می شود به تدریج و برای همیشه درد قائدگی از بین برود. یا حداقل بسیار کمتر شود. البته استفاده از شیاف ماریانا باید در زمان های غیر از قائدگی باشد. استفاده از این شیاف چندین بار در هفته به صورت مستمر تا حد خیلی زیادی دردهای قائدگی را درمان می کند.

درمان تنبلی تخمدان

شاید جالب باشد که بدانید شیاف ماریانا قادر است حتی مشکل تنبلی تخمدان را تا خد خیلی زیادی برطرف کند. از این محصول در بسیاری از کشورهای دنیا برای از بین بردن این مشکل در خانم ها استفاده می شود. خرید شیاف ماریانا را به عنوان یک مکمل دارویی به کسانی که از چنین مشکلاتی رنج می برند توصیه می کنیم. گیاهی بودن این شیاف به شما این اجازه را می دهد که بدون هیج نگرانی از آن استفاده کنید. از بین رفتن باکتری ها و جلوگیری از افزایش عفونت های داخلی باکتریایی به مشکلات ناباروری بسیار کمک می کند. می توانید با مشورت پزشک در کنار داروهای خود از شیاف ماریانا نیز استفاده کنید. این محصول به شما کمک می کند تا بسیار سریع تر مراحل درمان را طی کنید.

دکمه بازگشت به بالا