دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

فولاد پارسه تنوع محصولات صنعتی خود را در سال 1402 افزایش می‌دهد

شرکت فولاد پارسه همواره به دنبال روش‌هایی برای پیشرفت و عرضه محصولات متنوع‌تر و کارآمدتر متناسب با نیازهای روز مصرف‌کنندگان است؛ بنابراین امسال نیز همانند سال‌های پیشین، روندی جدید در پیش گرفته تا برای سال آتی تنوع محصولات صنعتی خود را افزایش داده و بازار را از برترین و کارآمدترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات شیرآلات و لوله‌ و اتصالات صنعتی پر کند. از سال 1390 که فولاد پارسه در ایران تاسیس گردید، بهترین زمینه برای ارائه و تامین متریال‌های مورد نیاز صنایع و شرکت‌های گاز و پتروشیمی و نفت و حتی کشاورزی و ساختمان‌سازی با قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر از بازار فراهم آمد.

تلاش سال‌ها و ممارست بی‌اندازه این برند خوشنام در صنعت، تولید محصولاتی باکیفیت و با طول عمر زیاد است که بخش بزرگی از زیرساخت‌های صنایع بزرگ و ساختمان‌سازی را شامل می‌شوند. مدیریت فولاد پارسه با هدف ایجاد تنوع بیشتر در محصولات خود برای سال 1402، تیمی حرفه‌ای از برترین فروشندگان ایران را به خدمت گرفته تا با دانش و ذهن خلاق خود، طرح‌هایی نوآورانه جهت ساخت و عرضه شیرآلات و اتصالات صنعتی و ساختمانی با تنوع بیشتری ارائه داده و محصولاتی متنوع و کاربردی را به فروش برساند و روانه بازارها نماید.

فروش محصولات متنوع فولاد پارسه برای سال 1402

بخش اعظمی از تقاضای بازار در زمینه صنعت و ساختمان‌سازی به شیرآلات صنعتی و ساختمان‌سازی مربوط می‌شود. کمپانی فولاد پارسه بر اساس کاربرد شیرآلات صنعتی در پروژه‌های مختلف و پیش بینی نوع نیاز مصرف‌کنندگان، محصولاتی جدید و متنوع را با استانداردهای بالاتری طراحی و عرضه می‌کند که از هر لحاظ مورد تایید استانداردهای اروپایی بوده و همه جوره قادر به رفع نیازهای کاربران خواهند بود. تیم مجرب و حرفه‌ای فولاد پارسه در سال آتی محصولاتی متنوع و مدرن را با به‌روزترین تکنولوژی‌ها طراحی و عرضه می‌کند و با مناسب‌ترین قیمت‌ها و در عین حال با کیفیتی خارق العاده به بازار عرضه می‌دارد.

سایت: https://fooladparseh.com/

دکمه بازگشت به بالا