دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

خرید ویو استوری، راهی شگفت انگیز برای موفقیت

ترفندهای طلایی بالا بردن تعداد ویو استوری و مزایای آن

محتوای این مطلب نمایش

بالا بردن تعداد ویو استوری یک از اهداف کاربران است. حتی کسانی که در فضای اینستاگرام به دنبال درآمدزایی نیستند و صرفاً برای سرگرمی در این برنامه فعالیت می‌کنند؛ علاقه بسیار زیادی دارند تا میزان ویو استوری خود را افزایش دهند. اما دراین‌بین کسانی هستند که افزایش میزان ویوی استوری برای آنها مانند یک موفقیت بزرگ است. چون به‌خوبی می‌دانند که استوری چه تأثیری بر موفقیت کار آنها دارد. یکی از دلایل بزرگی که کاربران باید از این روش استفاده کنند؛ صرفه‌ جویی در زمان و هزینه‌ ها است.

شما به‌خوبی می‌دانید برای اینکه ویو استوری‌ها بالا برود؛ باید زمان بسیار زیادی را به آن اختصاص داد و در این بازه زمانی هزینه‌های زیادی برای تبلیغات و تولید محتوا صرف کرد. درحالی‌که با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب می‌‌توان تعداد بسیار زیادی ویو استوری را خریداری کرد و در کمترین زمان ممکن به هدف خود رسید.

خرید بازدید اینستاگرام و ویو استوری سبب افزایش فالوورهای شما شده، بالا رفتن ویو استوری شما باعث توجه بیشتر مخاطبین شده و در اعتماد به شما و اعتبار پیج تاثیر زیادی خواهد داشت. با خرید ویو استوری میتوانید به تبلیغات بالا در استوری ها خود برسید و به تعداد ویو که دوست دارید برسید.

شما می‌توانید به‌ راحتی اقدام به خرید ویو استوری و پست اینستاگرام در سایت ‌های گوناگون نمایید. این سایت ‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا شما بتوانید بازدید واقعی اینستاگرام را خریداری نمایید تا بتوانید کسب‌ و کار خود و استوری های خود را سریع‌ تر و راحت ‌تر گسترش دهید و باعث می‌شود که شما بیشتر دیده شوید و به اهداف خود سریع‌تر نزدیک شوید.

10 تکنیک برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

تردیدی در این واقعیت نیست که برای یک ادمین حرفه‌ای و یا صاحب ایده و کسب و کار، افزایش بازدید استوری اینستاگرام بسیار اهمیت دارد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش دریغ نخواهد کرد.

شما را در این مقاله با 10 تکنیک برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا خواهیم کرد اما قبل از آن به سراغ ماهیت بازدید استوری در اینستاگرام و ویژگی‌های خود استوری خواهیم رفت. بدون تردید یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب در اپلیکیشن اینستاگرام توانایی گذاشتن استوری در صفحه خود و نمایش آن برای دوستان‌تان است. استوری‌های اینستاگرام شامل تصاویر و ویدیوهایی هستند که به طور کلی ۲۴ ساعت عمر داشته و پس از آن ناپدید می‌شوند.

تنها سابقه موجود از استوری گذاشته شده در گالری گوشی ذخیره شده و فرد می تواند با مراجعه به پوشه اینستاگرام خود در گالری، استوری هایی که قبلا در Instagram منتشر کرده است را مشاهده کند.

در استوری معمولی شما می‌توانید از میان تصاویری که در گالری خود دارید، یا تصویری که با دوربین موبایل خود می‌گیرید و یا ویدیویی که از قبل در گالری خود دارید یا در لحظه فیلم برداری می‌کنید، مورد یا مواردی را با سایر فالوورها به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی‌های جالب استوری اینستاگرام این است که به شما اجازه می‌دهد محتوای ایجاد شده در 24 ساعت گذشته از رول دوربین یا گالری گوشی‌ هوشمند خود را آپلود کنید. برای این کار کافی است بر روی دوربین استوری ضربه بزنید، سپس آخرین محتوای رول دوربین خود را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. از این قسمت می‌توانید به راحتی محتوایی که می‌خواهید را به استوری خود اضافه کنید.

اگر شما حساب کاربری خود را خصوصی کنید، استوری‌های شما فقط برای دنبال‌کنندگان‌تان نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید به راحتی تمام استوری‌های خود را از هر کسی که نمی‌خواهید آن را ببیند پنهان کنید، حتی اگر آن‌ها جزو دنبال‌کنندگان شما باشند.

برای اضافه کردن لوکیشن به استوری اینستاگرام خود باید برروی دکمه برچسب یا استیکر ضربه بزنید و سپس گزینه Location را انتخاب کنید. در این قسمت با لیستی از مکان‌های نزدیک که در یک نوار جستجو قرار دارد مواجه می‌شوید که می‌توانید مکان مناسب خود را انتخاب کنید. سپس برروی مکان مورد نظر ضربه بزنید تا به استوری شما اضافه شود.

    اگر پروفایل شما در حالت عمومی تنظیم شده باشد و شما یک لوکیشن یا هشتگ را به آن اضافه کنید استوری‌های شما نیز ممکن است در قسمت Explore اینستاگرام نمایان شود.

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام کافی است به مخاطب ثابت کنید که متخصص حوزه خود هستید و او مطمئن باشد که از صرف وقت برای بازدید از استوری شما متضرر نخواهد شد و البته سود هم خواهد کرد.

خیلی مهم است که در راستای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، اصل مهم و تاثیرگذار استفاده از هشتگ در استوری را رعایت کنید و تکنیک‌های مهم در این حوزه را به خوبی بدانید.

اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا کسب و کار خود را راه‌اندازی و از این بستر برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند.

با 10 تکنیک برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا شوید

در ادامه شما را با تکنیک‌های مهم و تاثیرگذار برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

1. استفاده از آمار و اطلاعات خود اینستاگرام

بعد از هر پست، اینستاگرام اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد که با مقایسه آنها به مرور زمان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و برای کسب و کار خود، نقشه راه مناسب‌تری ترسیم خواهید کرد.

در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. اما اطلاعاتی مثل reach و impression ممکن است در وهله‌ی اول برای شما ملموس نباشد و دقیقا متوجه نشوید که چه چیزی را نشان می‌دهد.

Reach: طبق تعریف خود اینستاگرام، این معیار به صورت حدودی تعداد کاربرانی که از پست شما بازدید کردند را نشان می‌دهد.

Impression: این معیار تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان می‌دهد.

    فاکتورهای مهمی که بعد از هر پست اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد شامل reach، impression، تعداد لایک، کامنت، سیو، ارسال و تعداد افرادی که از روش‌های مختلف پست شما را مشاهده کردند.

2. پرهیز از خرید یا جذب فالور فیک یا تقلبی

با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازه‌ی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود.

3. تداوم و استمرار درتولید محتوای مناسب برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.

4. استفاده از هشتگ‌های مناسب و موثر

استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. در استفاده از هشتگ نیز دقت کنید زیرا اگر هشتگ نامرتبط با موضوع پیج خود بگذارید و مخاطب وارد پیج شما شود و محتوای مورد نظر خودش را پیدا نکند، از پیج شما خارج خواهد شد و احتمال کمی دارد که شما را فالو کند و اینکه اگر در تمام پست‌ها از هشتگ‌های کاملا مشابه استفاده کنید نیز، باعث می‌شود تا هشتگ‌ها آن طور که باید تاثیرگذار نباشند.

5. درخواست محترمانه برای لایک کردن، کامنت گذاشتن و اشتراک

بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.

6. نقش حیاتی زمان درست در ارسال استوری

یکی دیگر از بخش‌هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست. در بخش insight در صفحه‌ی خود می‌توانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر افراد پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید.

7. مردم متن طولانی را نمی‌خوانند (متاسفانه!)

طبق گفته کارشناسان و متخصصین این حوزه، اگر کپشن طولانی باشد، اکثر مخاطبان آن را نمی‌خوانند و به همین دلیل اگر حرف مفیدی هم در آن بین گفته شود مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، به جای استفاده از کپشن طولانی، از عکس نوشته به صورت اسلایدی استفاده کنید.

    بهتر است کپشن‌ها حاوی یک توضیح کوتاه و معرفی کلی درباره موضوع محتوا، یک کال تو اکشن برای گذاشتن کامنت و تعدادی از هشتگ‌های مرتبط باشند.

8. معجزه ویدئو برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

تحقیقات نشان داده است که مخاطبان حال حاضر اینستاگرام، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی می‌پسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پست‌های خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.

9. تعامل با صفحه‌های مرتب حتی رقیب!

یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد، تعامل با پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خودتان است. پیج‌های مرتبط را فالو کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند.

10. معجزه خلاقیت در استوری

از معجزه خلاقیت غافل نشوید، تبلیغ‌های خلاقانه و استوری‌های جذاب کلید موفقیت شما خواهند بود. بعد از اینکه برای مدتی محتوا تولید و مخاطبان خود را پیدا کردید، وقت آن است که در پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خود تبلیغ کنید، تبلیغ کردن باعث می‌شود تا مخاطبان پیج مرتبط با شما به سراغ شما بیایند.

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام به صورت واقعی بهترین راه حرکت بر مدار قانون است و اینکه به طورکامل از قوانین اینستاگرام پیروی کنید و هوش مصنوعی در اینستاگرام مطمئن شود که در صفحه شما آنچه موج می‌زند، تولید، خلاقیت، رعایت حقوق دیگران و قانون مداری است.

تدوین جدول یا تقویم محتوایی

خیلی اهمیت دارد که نظم، ویژگی مهم کار شما باشد، ادمین‌های حرفه‌ای معمولا جدول یا تقویم زمان بندی شده برای محتوای خود دارند، این کار به مخاطب شما پیغام مهمی می‌دهد و آن این که در این صفحه خاص، طبق اصول و قوانین مهمی، پست ارسال می‌شود و این استوری‌ها یا پست‌ها تصادفی ارسال نمی‌شوند.

برگزاری لایو برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

در مورد موضوعی که در پیج خود دارید، سعی کنید با متخصصان آن موضوع لایو برگزار کنید. لایو باعث می‌شود تا تعامل شما با مخاطبان بیشتر شود و حس اعتماد پذیری آنها را افزایش می‌دهد.

لایو اینستاگرام

اهمیت لوکیشن برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

بسیار مهم است که مخاطبان شما از موقعیت جغرافیایی یا لوکیشن در استوری اینستاگرام آگاه شوند. این فقط به خاطر اعتمادسازی نیست بلکه در الگوریتم تازه گوگل و اینستاگرام این کار نشانه حرفه‌ای بودن شما، رسمی بودن برند شما و امتیاز مثبت شما است.

لوکیشن در استوری اینستاگرام یکی از علت‌های مهم برای دیده شدن و حضور در جستجوهاست.

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام طبیعی است که ادمین یک صفحه از هر راهی مثل استفاده از هشتگ در استوری، تعیین لوکیشن در استوری اینستاگرام، خلاقیت در استوری، حتی گاهی خرید ویو استوری و تلاش برای رسیدن به بازدید استوری واقفعی استفاده و بهره خواهد برد اما همه این موارد باید اصولی وحساب شده انجام شود تا تاصیر معکوس نداشته باشد.

مشاهده استوری ساده و بدون دردسر است. بررسی ها نشان داده که بازدید استوری ها نسبت به پست های اینستاگرامی خیلی بیشتر است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد روی استوری هایی که در اینستاگرام منتشر می کنند سرمایه گذاری کنند. به همین جهت افزایش بازدید استوری ها در اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است.

در حال حاضر روزانه نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر از قابلیت استوری شبکه اجتماعی اینستاگرام بازدید می کنند. بخش استوری‌ اینستاگرام در واقع برای نمایش تصاویر و ویدیوهای کاربران به طور پی در پی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استوری اینستاگرام یک قابلیت فوق العاده قدرتمند برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی و برندسازی شخصی است. با توجه به محبوبیت روزافزون قابلیت استوری اینستاگرام، این اپلیکیشن هر روزه امکانات بیشتر و ویژگی‌های جدیدتری را برای آن ارائه می‌دهد که قادر است توجه کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

انتشار استوری تولید شده توسط کاربر

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌توانید به جای انتشار محتوای تکراری از محتوای تولید شده توسط کاربر در رابطه با آن خدمات استفاده کنید تا استوری‌های شما جذاب‌تر شوند. نمونه‌های بسیاری از محتوای تولید شده توسط کاربران در استوری‌های برندهای معروف مشاهده می‌شود.

انتشار استوری‌های اینستاگرام و اشتراک گذاشتن مطالب تولید شده توسط کاربر (UGC) شیوه‌ای عالی برای پر کردن صفحه شما با محتوای زیباست و این برای مخاطبان شما نیز بسیار ارزشمند خواهد بود.

با بکار بردن انیمیشن و استیکرهای مرتبط با موضوع موردنظرتان در واقع مخاطب را ترغیب می کنید تا استوری‌های بعدی شما را دنبال کند و آن را به بقیه افراد نیز معرفی کند. به این صورت نرخ تعامل شما با مخاطبان تان قطعا بالا می رود.

یکی دیگر از اقدامات که در قالب ترفند افزایش بازدید استوری اینستاگرام است، هایلایت کردن استوری‌های قبلی و پربازده است.

    استوری اینستاگرام، یک قابلیت بسیار جذاب است. استوری به شما این امکان را می‌دهد که رابطه نزدیک‌تری با دنبال‌کنندگان خود داشته باشید و در مورد افکار و فعالیت‌های خود بیشتر به آنها بگویید.

اینستاگرام هرچندوقت یکبار الگوریتم‌های خود را تغییر می‌دهد. بهترین راه برای بیشتر دیده شدن و افزایش فالوور که موجب افزایش فروش و کسب درآمد میشود همراه شدن با تغییرات این الگوریتم‌ها است. امروزه استوری‌ها نقش بسیار پررنگی در تبلیغات دارند و افزایش بازدید استوری اینستاگرام نقش بسیار پررنگی در تعداد فالوور ها و معرفی شما دارد. استوری اینستاگرام به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی در اینستاگرام محسوب می‌شود.

اگر به صورت حرفه‌ای از استوری استفاده کنید و همچنین یک استوری خوب و خاص را به اشتراک بگذارید و استوری شما توسط تعداد زیادی دیده شود، به عبارت دیگر سین استوری بالایی داشته باشید، در تاپ استوری ها قرار می‌گیرید.

افزایش بازدید استوری اینستا با 12 روش جادویی (2022)

افزایش بازدید استوری اینستاگرام چگونه ممکن است؟ چه روش‌هایی برای بازدید بالای استوری در اینستاگرام وجود دارد؟ چگونه استوری پربازدید داشته باشیم؟ چرا بازدید استوریم کم شده؟

استوری اینستاگرام، قابلیتی است که در پیشرفت پیج شما تاثیر بسزایی دارد و یکی از پرقدرت ترین ابزارهای فروش در دنیا می‌باشد که میتواند به‌خوبی باعث افزایش فروش و بالا رفتن درآمد پیج اینستاگرام شما شود.

کم بودن بازدید استوری اینستاگرام، یکی از دغدغه‌هایی است که صاحبان پیج‌ها با آن مواجه هستند. احتمالا برای خود شما هم پیش آمده است که استوری‌هایتان نسبت به تعداد فالوورهایتان، آنچنان بازدید خوبی نداشته باشند. حتی ممکن است با بالا و پایین شدن میزان بازدید استوری روبرو شده باشید. اینجاست که به کمک راهکارهای کاربردی که در این مقاله بررسی خواهیم کرد، به راحتی می‌توانید ویو استوری خود را چندین برابر کنید.

چرا باید بازدید استوری اینستا را افزایش دهیم؟

تحقیقات نشان داده که استوری اینستاگرام، نسبت به پست اینستاگرامی از بازدید بالایی برخوردار است؛ همین امر سبب شده بیشتر افراد وقت خود را روی استوری‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنند، بگذارند.

استوری اینستاگرام، تاثیر فوق‌العاده‌ای در افزایش فالوور و دیده شدن پیج شما در اینستاگرام و در نتیجه افزایش تعامل دارد؛ به همین جهت میزان بازدید استوری اینستاگرام بسیار مهم است.

فرقی نمی‌کند که هدف شما از پیجتان در اینستاگرام چه چیزی است. ممکن است هدف شما از پیج خود در اینستا، اینفلوئنسر مارکتینگ یا خرید و فروش باشد.

با افزایش ویو استوری اینستاگرام خود، می‌توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

نکته: توجه داشته باشید هرچقدر تعامل در پیج شما بالا باشد، نمایش استوری‌های شما در اولویت قرار خواهند گرفت. از طرفی با افزایش نرخ تعامل، با راهیابی پست‌هایتان به اکسپلور اینستاگرام نیز روبرو می‌شوید.

چرا بازدید استوریم کم شده؟

ممکن است برای شما در اینستاگرام این اتفاق افتاده باشد که بازدید استوری شما به‌طور چشمگیری کم شود یا خود اینستاگرام فعالیت شما را محدود کند. دلیل کم شدن سین استوری، رعایت نکردن موارد زیر است:

  • گذاشتن استوری‌های بدون محتوا و تکراری
  • قرار دادن هشتگ‌های زیاد و تکراری
  • استفاده از ربات‌ برای بالا بردن سین استوری
  • شادوبن شدن

دلایل دیگر کم شدن بازدید استوری

مواردی که در بالا گفته شد، اصلی ترین دلایل کم شدن بازدید استوری بودند. از دیگر مواردی که می‌تواند در میزان بازدید استوری اینستاگرام شما موثر باشد، به شرح زیر است:

داشتن فالوور فیک

داشتن فالوور فیک در اکانت اینستاگرامتان، مشکلات زیادی از قبیل شادوبن شدن پیج، ریزش فالوورها، افت شدید پیج، بسته شدن پیج اینستاگرامتان و… را برایتان به وجود می‌آورد. همچنین وجود فالوورهای فیک، موجب پایین آمدن نرخ تعامل پیجتان می‌شود که طبق الگوریتم اینستاگرام این موضوع باعث می‌شود که استوری‌هایتان برای افراد کمتری نمایش داده شود.

برای از بین بردن سریع و آسان فالوورهای فیک پیجتان، حتما مقاله‌ی ابزارهای حذف فالوور فیک را مطالعه نمایید.

تغییر موضوع فعالیت پیج

تغییر موضوع فعالیت پیج، ممکن است باعث ایجاد تاثیر منفی در عملکرد پیج اینستاگرام شما شود.

فالوورهای کنونی شما به موضوع فعلی علاقمند بوده و در صورت تغییر موضوع مطمئنا تعداد زیادی از آن‌ها را از دست خواهید داد. همچنین طبق الگوریتم اینستاگرام نیز تغییر موضوع پیج باعث می‌شود دسته‌بندی که پیج شما در آن قرار دارد، تغییر کند. به همین دلیل تا قرار گرفتن پیج شما در دسته‌بندی جدید، میزان بازدید پیج شما کاهش خواهد یافت.

12  روش جادویی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام!

استوری اینستاگرام، یکی از قابلیت‌های قدرتمند برای بازاریابی در اینستاگرام است. کسب و کار‌هایی که در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، از اهمیت استوری آگاهی کاملی دارند و به دنبال روش‌هایی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌باشند. ما در ادامه‌ی این مقاله، راهکارهای کاربردی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

1. افزایش ویو استوری با قرار دادن هشتگ

استفاده‌ی درست از هشتگ‌ها در استوری، تاثیر زیادی در بازدید استوری اینستاگرام شما دارد.

در صورت استفاده صحیح از این هشتگ‌ها، کسب و کار اینترنتی شما با پیشرفت چشمگیری روبرو خواهد شد. همچنین استفاده از هشتگ، باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما نیز می‌شود. معمولا قرار دادن هشتگ در استوری آنچنان رایج نیست و کاربران کمی از آن در استوری خود استفاده می‌کنند، غافل از اینکه هشتگ در بالا بردن بازدید استوری بسیار موثر است.

توجه داشته باشید که در استفاده از هشتگ موارد زیر را حتما رعایت کنید:

  • استفاده از هشتگ‌های بی‌ربط یا تکراری ممنوع
  • زیاده‌روی نکردن در استفاده از هشتگ‌ها
  • خودداری کردن از هشتگ‌های اسپم
  • استفاده کردن از هشتگ‌های رقیبان خود در اینستاگرام
  • ساختن هشتگ اختصاصی
  • الگو گرفتن از پیج‌های پرطرفدار
  • به‌کارگیری هشتگ‌های ترند

در صورت درست استفاده نکردن از هشتگ‌ها، با جریمه شدن توسط الگوریتم‌های اینستاگرام روبرو می‌شوید. اگر دانش کافی درباره‌ی نحوه‌ی استفاده از هشتگ‌ها را ندارید، مقاله‌ی راهنمای استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام برای افزایش بازدیدکننده را از دست ندهید.

2. بالا بردن بازدید استوری از طریق لوکیشن (Location)

استفاده از لوکیشن یا همان موقعیت مکانی، از دیگر روش‌های ساده ولی کاربردی برای افزایش سین استوری می‌باشد. کاربران بسیاری هستند که از اینستاگرام، شغل‌هایی را جستجو می‌کنند.

به عنوان مثال، شما قصد دارید برای صرف غذا به رستوران بروید. با سرچ کردن رستوران تبریز در قسمت سرچ اینستاگرام، لیستی از رستوران‌های تبریز را به شما نشان می‌دهد.

در اینستاگرام، کسب و کار‌های بسیاری وجود دارند که از همین روش توسط کاربران شناخته شده‌اند.

نکته: در اینستاگرام، کاربرانی هستند که پست‌های منتشر شده براساس موقعیت جغرافیایی را دنبال می‌کنند و استوری‌های مربوط به آن لوکیشن را می‌بینند. پس حتما از تگ لوکیشن در پیج خود استفاده کنید.

3. پاسخ دادن به دایرکت

یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدید استوری، پاسخ دادن به دایرکت است. فرض کنید به یک مهمانی رفته‌اید و در میان آن جمع، شخصی با شما صحبت کرده و با شما ارتباط برقرار می‌کند. طبیعتا شما این فرد را به افراد دیگر در مهمانی ترجیح خواهید داد.

دقیقا در اینستاگرام هم شرایط اینگونه است.

برای بالا رفتن بازدید استوری و همچنین افزایش فالوور در اینستاگرام، باید با مخاطب‌های خود تعامل داشته باشید.

پاسخ ندادن به این دایرکت‌ها، باعث می‌شود با گذشت زمان مخاطبان خود را در اینستاگرام از دست دهید.

توجه داشته باشید که راه‌های مختلفی برای افزایش تعامل میان شما و مخاطبانتان وجود دارد. حتی می‌توانید در بیو پیجتان اعلام کنید که چه زمانی به مخاطب‌های خود در دایرکت پاسخ خواهید داد. این کار باعث می‌شود که شما در نظر فالوورهایتان فردی منظم باشید.

برای استفاده از قابلیت پاسخ سریع در دایرکت اینستا، به مقاله‌ی پاسخ سریع در دایرکت اینستاگرام مراجعه نمایید.

4. استفاده کردن از نظرسنجی یا استیکر Poll

یکی از استیکرهای محبوب برای بالا بردن استوری، استیکر Poll یا همان نظرسنجی می‌باشد.

شما می‌توانید به‌وسیله‌ی این استیکر، هر سوالی را از مخاطبان خود بپرسید که به‌ صورت دو گزینه‌ای است. به عنوان مثال می‌توانید از طریق این استیکر، از مخاطبان خود بپرسید که از فعالیت شما راضی هستند یا خیر و دو گزینه‌ی بله و نه برای آن انتخاب کنید.

در صورت نداشتن ایده برای استیکر نظرسنجی، به مقاله‌ی ایده برای نظرسنجی استوری اینستا مراجعه کنید.

5. افزایش سین استوری رایگان با پرسش و پاسخ

یکی دیگر از استیکرهایی که در اینستاگرام از آن زیاد استفاده می‌شود، استیکر پرسش و پاسخ است.

در این استیکر، شما می‌توانید هر سوالی را بنویسید. این کار باعث می‌شود که فالوورهای شما نظرات خود را درباره‌ی سوالتان بگویند.

حتی شما می‌توانید پاسخ‌ها و نظرات مخاطب‌های خود را در یک استوری دیگر قرار دهید. استوری کردن جواب مخاطب‌هایتان، باعث می‌شود که آن مخاطب برای دیدن پاسخ خود، به احتمال بسیار زیاد همه‌ی استوری‌های شما را ببیند. این کار باعث افزایش بازدید اینستاگرام رایگان و نرخ تعامل بین شما و مخاطب‌های شما می‌شود.

نکته: توجه داشته باشید که از هر استیکر به اندازه استفاده کرده و زیاده‌روی نکنید.

6. ویدیو‌های بیشتری در استوری منتشر کنید

از جمله راهکارهایی که به رشد پیج شما در اینستاگرام کمک بسیاری می‌کند، منتشر کردن ویدیوهای بیشتر در استوری است.

استفاده از ویدیوهای بیشتر در استوری اینستاگرام، باعث افزایش تعداد بازدید استوری‌های شما و همچنین افزایش میزان ماندگاری مخاطب در پیج شما می‌شود.

برای بهتر درک کردن این مورد، مثالی را بررسی می‌کنیم.

فرض کنید در یک روز 5 استوری در پیج خود قرار داده‌اید که هر 5 استوری به صورت عکس است. دقت کنید که معمولا مخاطب به سرعت از عکس در استوری عبور می‌کند. اما اگر به عنوان مثال 3 تا از استوری‌ها را به صورت ویدیو قرار دهید، مخاطب مجبور می‌شود برای دیدن ویدیو در استوری شما وقت بگذارد، حتی ممکن است ویدیوی شما را دوباره ببیند.

7. استفاده از انواع چالش‌ها در استوری

برای بالا بردن بازدید اینستاگرام، می‌توانید از چالش‌های مختلفی در استوری استفاده کنید.

به چالش دعوت کردن مخاطب‌های خود در اینستا باعث افزایش تعامل، میزان ماندگاری مخاطبان در پیج خود و از همه مهمتر زیاد شدن بازدید استوری اینستاگرام می‌شود.

با چالش‌ها کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنید.

8. به صورت مداوم تولید محتوا کنید

تداوم در تولید محتوا، یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام است.

به صورت مداوم تولید محتوا کردن، باعث افزایش ویو پیج، استوری و همچنین افزایش بازدید از پیج شما می‌شود.

سعی کنید روزانه حداقل یک پست و یک استوری در اینستاگرام منتشر کنید.

توجه داشته باشید که اگر هر روز محتوای جدیدی را منتشر کنید، تمایل مخاطب به پیج شما بیشتر می‌شود و در میان پیج‌های دیگر شما را فراموش نمی‌کند. از طرفی دیگر، می‌توانید رفتار مخاطب‌های خود را بررسی کنید.

9. استوری ارزشمند بگذارید

توجه داشته باشید محتوایی را که در استوری خود منتشر می‌کنید، از ارزش بالایی برخوردار باشد. به عنوان مثال استوری کردن چای یا ساندویچ چندان جذابیتی برای کاربر شما ندارد و باعث از بین رفتن اعتبار شما میشود. پس محتوایی را در استوری قرار دهید که مخاطبتان بخاطر آن محتوا، شما را فالو کرده باشند. در غیر اینصورت با انتشار استوری‌های بی‌ارزش، استوری‌های ارزشمند و جذابتان به چشم نمی‌آیند.

نکته مهم: آیا میدانستید با ابزار Insights می‌توانید بازدید استوری‌های خود را افزایش دهید؟

در Insights اینستاگرام بخشی وجود دارد که آمار استوری‌های شما را نیز نشان می‌دهد. با نگاه کردن به این قسمت متوجه خواهید شد که مخاطبان شما چه استوری‌هایی را بیشتر دوست دارند و چه استوری‌هایی برایشان خسته کننده است. در نتیجه شما میتوانید با آنالیز کردن استوری‌هایتان و توجه به قسمت‌های Exited ،Share ،Reach از علایق مخاطب‌های خود آگاه شوید و متناسب با سلیقه‌ و علاقه‌ی کاربرانتان برای استوری‌های خود برنامه‌ریزی کنید.

10. برای افزایش بازدید استوری، بخشی از محتوای پست را به استوری منتقل کنید!

یکی از روش های مناسب برای بیشتر کردن بازدید استوری این است که قسمتی از محتوای پست ها را در استوری قرار دهید. اما به شرط رعایت تناسب! اجازه بدهید با یک مثال این موضوع را کمی شفاف تر کنیم. برای مثال تصور کنید که شما یک پیج فروشگاهی با موضوع فروش ساعت هوشمند دارید. در پستی که قرار است محصولی را معرفی کنید و یا مثلا برای آن تخفیفی در نظر بگیرید، میتوانید ویدیوهای رونمایی و معرفی محصول را در استوری اینستاگرام قرار دهید. سپس حتما در یک اسلاید مجزا و یا در کپشن حتما ذکر کنید که ویدیوهای مربوط به آن در استوری قرار دارد.

در نظر بگیرید که این ترفند زمانی جوابدهی خوبی خواهد داشت که زیاده روی نکنید! سعی کنید اطلاعات ضروری را به استوری موکول نکنید و در همان پست شرح دهید. تنها مواردی را برای استوری نگه دارید که اطلاع از آن ها برای کاربران خوب است و یا جذابیت آن فوق العاده بالاست، نه مطالب کاملا حیاتی!

11. اجازه ندهید فالوورهای فیک پیجتان را تسخیر کنند!

یکی از مواردی که ممکن است در طولانی مدت باعث کاهش بازدیدهای استوری شما شود، افزایش بی رویه کاربران فیک در پیجتان است. با بیشتر شدن دنبال کننده های غیر واقعی، نرخ تعامل پیجتان کاهش یافته و این موضوع باعث می شود در صفحه فید دنبال کنندگانتان جایگاه مناسبی نداشته باشید.

اگر نمیدانید از چه راه هایی میتوان از افزایش فالوورهای فیک پیج جلوگیری کرد، توصیه میکنیم حتما مقاله 7 راه برای جلوگیری از افزایش فالوور فیک را مطالعه کنید!

12. استوری های مناسبتی را فراموش نکنید!

هر کسب و کاری که داشته باشید، مناسبت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید محتوای خودتان را با آن‌ها هماهنگ کنید! برای مثال، تصور کنید که یک پیج آشپزی دارید. بد نیست در هفته منتهی به یلدا سعی کنید راجع به غذاها و یا کیک‌هایی محتوا تولید کنید که به تم یلدا مربوط هستند. این موضوع نه تنها به افزایش سین استوری کمک خواهد کرد، بلکه باعث می‌شود فروش شما نیز بیشتر شود.

استوری‌های مناسبتی معمولا باعث می‌شوند تعامل کاربران با شما شدیدا افزایش یابد که نه تنها به خودی خود باعث بیشتر شدن سین استوری شما خواهد شد، بلکه به دلیل الگوریتم‌های اینستاگرام جایگاه بهتری نیز در صفحه فید کاربرانتان به دست خواهید آورد که این موضوع هم به بیشتر شدن بازدید استوری کمک خواهد کرد. البته باز هم به خاطر داشته باشید که هیچگاه زیاده روی خوب نیست!

دکمه بازگشت به بالا