عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

آوسبیلدونگ، راه نزدیک مهاجرت به اروپا

چکیده : آوسبیلدونگ یک امکان توسط کشور آلمان است. شما به‌واسطه آوسبیلدونگ این امکان را پیدا می‌کنید که ویزای کاری آلمان را در ساده‌ترین شکل ممکن بگیرید. در واقع آوسبیلدونگ یک نوع دوره کارآموزی و مهارت آموزشی توسط دولت آلمان محسوب می‌شود. آلمان در این دوره نیروهای انسانی خارجی را برای مشاغل موردنیاز خود تربیت می‌کند و بعد از اتمام دوره به آنها اجازه کار در آن دسته از مشاغل را می‌دهد.

آوسبیلدونگ یک امکان توسط کشور آلمان است. شمابه‌واسطه آسبیلدونگ این امکان را پیدا می­کنید که ویزای کاری آلمان را در ساده‌ترین شکل ممکن بگیرید. در واقع آوسبیلدونگ یک نوع دوره کارآموزی و مهارت آموزشی توسط دولت آلمان محسوب می‌شود. آلمان در این دوره نیروهای انسانی خارجی را برای مشاغل مورد نیاز خود تربیت می‌کند و بعد از اتمام دوره به آنها اجازه کار در آن دسته از مشاغل را می‌دهد.

بگذارید کمی ساده‌تر بیان کنیم. آلمان یکی از مهم‌ترین کشورهای جهان و اروپا محسوب می‌شود. بر اساس آمار آلمان اقتصاد برتر اروپا را در اختیار دارد. این غول بزرگ اقتصادی به‌خوبی می‌داند که برای این که بتواند این رتبه را حفظ کند باید همچنان در صنعت و تجارت حرف اول را بزند. اما این زمانی ممکن است که آلمان توان تأمین نیروی انسانی مناسب در حوزه‌های مختلف صنعتی را داشته باشد. اما همه ما به‌خوبی می‌دانیم که یک جامعه توان محدودی در نیروی انسانی دارد؛ بنابراین آلمان باتوجه‌به سطح رفاه اجتماعی خوبی دارد سعی کرده است راه ورود نیروی انسانی به کشور خود را باز کند تا بدین طریق بتواند کمبود نیروی انسانی خود را در جنبه‌های مختلف صنعتی و تجاری و … پوشش دهد.

بنابراین، آوسبیلدونگ یک بازی دو سر برد محسوب می‌شود. بر اساس این مفهوم آلمان نیروی کار موردنیاز خودش را به دست می‌آورد و افراد بر اساس این مفهوم می‌توانند ویزا و اقامت یکی از بهترین کشورهای اروپایی را به دست بیاورند. در واقع شما به‌واسطه آوسبیلدونگ می‌توانید اقامت یکی از مهم‌ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به دست بیاورید؛ بنابراین شما با دردست‌داشتن اقامت آلمان می‌توانید به‌سادگی از امکانات 25 کشور دیگر ناحیه شینگن بهره ببرید!

چرا آوسبیلدونگ آلمان؟

ازآنجایی‌که کشور آلمان یکی از اون دسته کشورهای توسعه‌یافته‌ای است که سالانه تعداد زیادی از مهاجران را به‌عنوان نیروی کار مورداستفاده قرار می‌دهد به همین علت هم کاملاً طبیعی است که شرایط نسبتاً آسانی را برای اوسبیلدونگ ایجاد کند. رشته‌های آوسبیلدونگ آلمان دارای انواع مختلفی هستند و تمامی کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند به راحتی می توانند از طریق یک موسسه مهاجرتی معتبر همچون شرکت اقلیما اقدام کنند.

آوسبیلدونگ آلمان دارای هزینه نسبتاً پایینی است و افراد به‌راحتی می‌توانند با ثبت‌نام در دوره‌های اوسبیلدونگ علاوه بر گذراندن دوره‌های کارآموزی و مهارت‌آموزی به‌راحتی به‌صورت عملی کار خود را آغاز کنند تا بتوانند درآمدهای نسبتاً مناسبی برای رفع نیازهای ضروری خود کسب کنند.

دقت داشته باشید که برای گذراندن دوره‌های اوسبیلدونگ آلمان نیاز دارید تا B2 آلمانی داشته باشید و تا حد نسبتاً خوبی بر زبان محاوره آلمانی تسلط داشته باشید. به چند نمونه از مصادیق رشته‌های اوسبیلدونگ آلمان اشاره می‌کنیم:

پزشکی و پیراپزشکی

پرستاری

IT و کامپیوتر

آرایشگری

آشپزی

فنی و مهندسی

شرایط آوسبیلدونگ آلمان چیست؟

آوسبیلدونگ شرایط خاصی دارد. اگر دوست دارید به شکل دقیق با قوانین و شرایط آوسبیلدونگ آشنا شوید پیشنهاد ما این است که با کارشناسان گروه اقلیما تماس بگیرد. این گروه بر اساس نیاز شما می‌توانند بهترین شرایط مهاجرتی را پیشنهاد دهند. اما به‌صورت کلی اگر بخواهیم بیان کنیم، شما برای استفاده از شرایط آوسبیلدونگ باید ابتدا اثبات کنید که در حیطه موردنظر مهارت ابتدایی را دارید.

به بیان ساده‌تر فرض کنید که آلمان در این دوره‌های کارآموزی به دنبال افرادی با مهارت جوشکاری است. شما بدون داشتن هیچ مهارتی نمی‌توانید وارد این دوره کارآموزی شوید؛ بنابراین شما باید ابتدا مدرک لازم از فنی حرفه‌ای مبنی بر مهارت جوشکاری داشته باشید. با اثبات این مهارت است که شما اجازه ورود به این دوره را پیدا می‌کنید.

همچنین شرط مهم دیگر ورود به این دوره‌ها شرایط سنی است. در بهترین حالت گفته می‌شود که سن متقاضی نباید بیش از 35 سال باشد. در واقع آلمان به دنبال کسانی است که بتوانند چندین سال برای این کشور کار کنند؛ بنابراین کاملاً طبیعی است که نسبت به شرایط سنی دراین‌خصوص حساس باشند. شرط دیگر برای ورود به این دوره داشتن مدرک B2 زبان آلمانی است. در واقع شما سراغ هر ویزای آلمانی که بروید داشتن مدرک زبان از شروط اصلی آن است؛ بنابراین کاملاً طبیعی است که شما برای ورود به دوره اوسبیلدونگ باید مدرک زبان موردنیاز را داشته باشید.

همچنین به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که شرکت در این دوره‌ها لزوماً به معنی اخذ ویزای کاری آلمان نیست. بعد از اتمام دوره از شما آزمون گرفته می‌شود. درصورتی‌که در این آزمون قبول شوید این امکان را پیدا می‌کنید که نسبت به دریافت ویزای کاری آلمان اقدام کنید. اگر دوست دارید بیشتر دراین‌خصوص بدانید بهتر است با کارشناسان گروه اقلیما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا