دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

همه چیز درباره موبایل قاب

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا همه چیز درباره موبایل قاب را برای شما کاربران گرامی توضیح دهیم تا بیشتر با این وبسایت نوپا آشنا شوید. موبایل قاب بزرگترین و کامل ترین مرجع چاپ و فروش قاب موبایل در ایران است. این گفته مدیر عامل موبایل قاب، محسن حسن آبادی، است.

در موبایل قاب شما می توانید هر قابی که نیاز دارید را برای تمامی برند های گوشی موبایل و مدل های آن سفارش دهید. در موبایل قاب حتی برای برند موتورولا هم قاب پیدا میشه.

شما کاربران عزیز می توانید هم از طرح های از پیش ساخته شده موبایل قاب استفاده کنید و هم می توانید طرح مورد نظر خودتان را برای پشتیبانان موبایل قاب ارسال کنید تا طرح مورد نظر خودتان بر روی قاب موبایل شما چاپ شود.

همه چیز درباره موبایل قاب

همه چیز درباره موبایل قاب

در موبایل قاب 2 نوع کیفیت چاپ وجود دارد که در ادامه به توضیح و شرح آنها خواهیم پرداخت.

کیفیت چاپ متوسط و کیفیت چاپ عالی دو نوع کیفیتی هستند که در موبایل قاب موجود هستند و امکان ثبت سفارش برای شما در این دو نوع کیفیت وجود دارد.

“در کیفیت چاپ عالی تمام جزئیات طرح یا عکس انتخابی شما در قاب چاپ شده و بدون تاری یا تداخل رنگی است.”

“اما در کیفیت چاپ متوسط فقط سوژه اصلی طرح یا تصویر شما با کیفیت چاپ میشود و اجزای دیگر تصویر امکان دارد کمی تار شود.”

البته در اینجا دو نکته حائز اهمیت است که باید حتما در هنگام ارسال تصویر یا طرح به آنها دقت کنید.

نکته 1 : هرچه کیفیت عکس ارسالی شما بالاتر باشد قطعا عکس یا طرح بهتری بر روی قاب موبایل شما چاپ خواهد شد و به این معنا نیست که اگر عکس بی کیفیت برای ما ارسال کنید ما می توانیم آن را در کیفیت چاپ عالی بی نقض چاپ کنیم. پس لطفا این نکته مهم در هنگام ارسال طرح یا عکس توجه لازم را داشته باشید.

نکته 2 : نه تنها در کار های چاپ قاب بلکه در هر کار چاپی امکان تغییر اندکی از رنگ های موجود در تصویر یا طرح وجود دارد. چراکه میلیون ها طیف رنگی وجود دارد و دستگاه های چاپ تمام طیف های رنگی را در خود ندارند. با این حال دستگاه های چاپی موبایل قاب تاکنون بهترین نتیجه را داشته اند و اگر عکس ارسالی شما طیف رنگ دستگاه ما را نداشته باشد، دستگاه به طور خودکار نزدیک ترین طیف رنگی را انتخاب می کند که کمترین آسیب به طرح شما وارد شود.

در موبایل قاب همیشه در تلاش بوده ایم تا بهترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت برای مشتریان عزیز خود فراهم کنیم.

همه چیز درباره موبایل قاب

پردازش سفارشات در موبایل قاب به چه صورت است؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که نحوه پردازش سفارشات در موبایل قاب به چه صورت است و چقدر طول می کشد تا محصول شما به دستانتان برسید. پس در ادامه همراه ما باشید.

با توجه به حجم بالای سفارشات در موبایل قاب، پس از اینکه سفارش شما در سیستم ثبت شود، بین 2 الی 3 روز کاری زمان لازم است تا طرح شما متناسب با قاب گوشی موبایل شما طراحی شود و برای دستگاه ارسال شود تا چاپ شود. بلافاصله بعد از چاپ طرح یا عکس شما بر روی قاب موبایلتان، مرسوله به دست شرکت پست تحویل داده می شود.

پس از اینکه کد رهگیری پستی توسط شرکت پست صادر شود کد رهگیری از طریق پیامک (sms) به شماره ثبت شده در سیستم در هنگام ثبت سفارش ارسال می شود تا شما هم وضعیت مرسوله خود را از طریق پست پیگیری کنید.

موبایل قاب در فضای مجازی

شما کاربران عزیز می توانید علاوه بر وبسایت موبایل قاب از طریق اپلیکیشن موبایل قاب و یا اینستاگرام ما نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

شماره تماس پشتیبانی : 71057673_021 داخلی 2 ورا وب

همه چیز درباره موبایل قاب

سخن آخر

در پایان از شما کاربران عزیز سپاس گذاریم که تا اینجای این مقاله همراه ما بودید. تیم تخصصی موبایل قاب برای تشکر از همراهی شما یک کد تخفیف 10% مخصوص کاربران وبسایت اینفوجاب مارکت آماده کرده است که در هنگام خرید می توانید از آن استفاده کنید.

کد تخفیف : Ifjk1T

منبع : موبایل قاب

دکمه بازگشت به بالا