اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

4 نکته مهم هنگام انتخاب بند مناسب برای ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در بازار دستگاه‌های دیجیتال بدل شده‌اند. یکی از اصلی‌ترین قطعاتی که در این ساعت‌های هوشمند خودنمایی می‌کند، بندهای قابل تعویض آن‌ها است. بند ساعت هوشمند می‌تواند بخش قابل‌توجهی از جذابیت بصری اسمارت‌واچ شما را تضمین کند. از سوی دیگر یک دستبند ساعت هوشمند باید سازگاری مناسب با ساعت را داشته باشد و در هنگام استفاده، مچ دست شما را اذیت نکند. ما در ادامه به‌صورت کامل در خصوص خرید بند ساعت­ هوشمند صحبت خواهیم کرد.

قابلیت شخصی‌سازی بند ساعت هوشمند، تفاوت را احساس کنید

از جمله اصلی‌ترین قطعاتی که در ساعت‌های هوشمند وجود دارد، بند آن‌ها است. بدون شک بارزترین نقطه قوت ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، قابلیت شخصی‌سازی آن‌ها است. البته باید اشاره کرد که این قابلیتی است که با تعویض بند ساعت به وجود خواهد آمد؛ ازاین‌رو شما می‌توانید بسته به سلیقه، ذائقه و یا حتی کاربری موردنظر، بندهای ساعت خود را تعویض کرده و از تنوع آن‌ها لذت ببرید.

اکثر ساعت‌های هوشمند مانند اپل، شیائومی یا سامسونگ امکان تعویض بندهای ساعت را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید تا بند ساعت هوشمند سامسونگ یا شیائومی خود را تعویض کنید یا این که می‌خواهید با خرید یک بند اسمارت‌واچ جدید، استایل خودتان را تغییر دهید. بندهای ساعت هوشمند این امکان را به‌سادگی در اختیار شما قرار خواهند داد.

تنوع در طرح‌ها و مدل‌های بند اسمارت‌واچ

شاید یکی دیگر از مزایای بند ساعت هوشمند، تنوع در طرح‌ها و مدل‌های مختلف آن باشد. شما می‌توانید بند اسمارت‌واچ خود را در رنگ‌های مختلف و بسته به سلیقه خود تهیه کنید. البته شانس این را دارید تا جنس بند اسمارت‌واچ خودتان را هم انتخاب کنید. تولیدکنندگان بسته به نوع کاربری که ساعت‌های هوشمند دارند، بندهای آن‌ها را هم در مدل‌های مختلف تولید کرده‌اند. انواع بندهای ساعت هوشمند بسته به جنس آن‌ها عبارت خواهند بود از:

  • بند فلزی

یکی از پرکاربردترین بندهای ساعت‌های هوشمند، بند فلزی است. بندهای فلزی از طیف گسترده‌ای از مواد تولید شده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فولاد ضدزنگ و تیتانیوم اشاره کرد. بند فلزی ساعت هوشمند یک بند مستحکم، کاربردی و مقاوم است. با اینکه بند فلزی بیشتر کاربردی اداری دارد، اما می‌توان از آن به‌عنوان بندهای ضد آب و مناسب دورهمی‌های دوستانه، نام برد.

  • بند چرمی

بدون شک کلاسیک‌ترین جنسی که برای بندهای ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرم است. یک بند ساعت هوشمند چرمی می‌تواند حس کلاسیکی به شما ببخشد و استایلی جذاب برای شما ایجاد کند. بندهای چرمی در طیف وسیعی از رنگ‌ها، از قهوه‌ای روشن گرفته تا قهوه‌ای تیره، در بازار موجود هستند. بااین‌وجود، قیمت بند ساعت هوشمند چرمی می‌تواند از سایر موارد، بیشتر باشد.

  • بند ناتو

بندهای ساعت ناتو که به‌جامانده از ارتش بریتانیا در دهه 70 است دارای استایلی زیبا، قابل‌اعتماد و مقرون‌به‌صرفه هستند. با اینکه شاید جنس اصلی آن‌ها از نایلون باشد، اما می‌توان در ساخت آن‌ها از مواد دیگری مانند پنبه نیز استفاده کرد. یکی از مزایای بند ساعت هوشمند ناتو، یک‌تکه بودن شکل ظاهری آن است که استفاده از آن‌ها را بسیار ساده خواهد کرد.

  • بند سیلیکونی

اما در میان تمامی بندهای ساعت‌های هوشمند، شاید بند سیلیکونی از رقبا خود محبوبیت بیشتری داشته باشد. بند سیلیکونی ساعت هوشمند بسیار راحت و منعطف بوده و در زمان استفاده به‌هیچ‌عنوان دست شما را خسته نخواهد کرد. از سوی دیگر این بندهای بسیار شیک و جذاب بوده و باب سلیقه جوانان و نوجوانان هستند. اگر می‌خواهید دست به تهیه بند ساعت هوشمند شیائومی، سامسونگ و یا اپل بزنید، بندهای سیلیکونی بهترین گزینه شما خواهند بود.

نکات مهم در زمان خرید بند ساعت هوشمند

حال که قصد دارید با خرید یک بند ساعت هوشمند، تنوعی به استایل و اسمارت‌واچ خود بدهید، باید در زمان خرید به نکات مهمی توجه داشته باشید. این نکات می‌توانند به شما در داشتن یک خرید مطمئن و متناسب با نیازها و خواسته‌های شما کمک فراوانی کنند. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه به مدل ساعت هوشمند

هنگام خرید بند ساعت هوشمند نکته ی اولی که باید به آن توجه کنید نوع ساعت هوشمند شماست چرا که ممکن است به ساعت های مختلف بندهای متفاوتی بخورد. بسیاری از ساعت های هوشمند بندهای استاندارد می خورند که نحوه اتصال آن ها به ساعت هوشمند مانند ساعت های کلاسیک می باشد. برخی از مدل های ساعت های هوشمند سامسونگ، شیائومی، هواوی و … جز این دسته می باشد. این بندها معمولا در سایزهای 20 و 22 میلی متر در بازار موجودند.

بندهای اپل واچ نیز طراحی خاص خود را دارند که از تنوع بسیاری متنوعی نیز در بازار برخوردارند و بسته به سایز اپل واچ یا اسمارت واچ خود می توانید از بند سایز 38، 40، 41 یا بند سایز 42، 44، 45 استفاده کنید. برخی از ساعت ها و مچ بندهای دیگر نیز بندهای مخصوص خود را می خورند که با هیچکدام از دو مورد بالا یکسان نیستند از جمله بندهای آنر بندها و می بندها.

  • توجه به سایز مناسب دست

این که سایز دست شما چقدر است نیز تعیین کننده است که باید از بند سایز اسمال، لارج یا مدیوم استفاده کنید تا به صورت کامل دور دست شما محکم شود و برای مچ دست شما تنگ نباشد یا ساعت در دست شما خیر بزرگ نباشد و لق نخورد.

  • دلیل خرید بند ساعت هوشمند

بدون شک دلیلی وجود دارد که قصد خرید بند ساعت هوشمند را دارید. این دلیل می‌تواند به‌صورت مستقیم به کاربری بند اسمارت‌واچ شما مرتبط باشد. برای مثال شما می‌خواهید بندی را خریداری کنید که بیشتر در زمان‌های ورزش یا در فضای باز از آن بهره‌مند شوید یا حتی قصد دارید تا دستبند ساعت هوشمند خود را با استایل جدیدتان هماهنگ کنید؛ ازاین‌رو باید در ابتدا بدانید که دلیل خرید و هدف شما از تهیه یک بند جدید برای ساعت هوشمند چیست و سپس دست به خرید بزنید.

  • مرکز خرید معتبر

در نهایت اگر قصد دارید تا یک خرید مطمئن و باکیفیت را پشت سر بگذارید، باید خرید بندهای ساعت هوشمند خود را در یکی از مراکز خریدوفروش معتبر به ثبت برسانید به خصوص اگر فروشگاه مورد نظر به صورت تخصصی در زمینه خرید ساعت هوشمند کار می کند و علاوه بر اعتبار بالا، فقط یک فروشگاه ساعت هوشمند می باشد می توانید برای انتخاب بهترین بند ساعت هوشمند می توانید از بخش پشتیبانی آن مرکز خرید نیز راهنمایی بگیرید.

به یاد داشته باشید که بازار بندهای تقلبی و نامرغوب بسیار داغ‌تر از همیشه شده است و درصورتی‌که در زمان خرید، وسواس و دقت زیادی را به خرج ندهید و کیفیت را فدای قیمت بند ساعت هوشمند کنید، در نهایت بندی را خریداری می‌کنید که نه‌تنها عمر طولانی ندارد، بلکه هر بار پس از استفاده، مچ دست شما را اذیت می‌کند.

باتوجه‌به نکات گفته شده در این قسمت شما می‌توانید یک خرید مطمئن و البته متناسب با نیازهای خود داشته باشید. هرچند که در این میان توجه به جنس بند، نوع ساعت هوشمند، نحوه استایل شما و… نیز می‌تواند در خریدتان تأثیرگذار باشد؛ ازاین‌رو سعی کنید تا قبل از خرید یک بند اسمارت‌واچ، دقت مناسب را به خرج داده تا انتخابی دقیق داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا