اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

کاغذ دیواری سه بعدی ترند سال 2024

یکی از جدیدترین و محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری، طرح سه  بعدی است که تصویری سه  بعدی و نزدیک به واقعیت دارد و این احساس را به بیننده القا می کند که طرح روی کاغذ دیواری چیزی فراتر از یک طرح معمولی است. کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس متریال و بافت هیچ  گونه تفاوتی با کاغذ دیواری های معمولی ندارد، اما طراحی آن به  گونه ای است که سایه های سطحی روی طرح را از فاصله حدود سه متری به  صورت برجسته و فرو رفته نشان  می دهد و نمای شبیه به دیوارپوش ایجاد می کند.

ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

یک کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت و مرغوب، دارای ویژگی های زیر است:

  • کاملاً ضد آب و مقاوم به رطوبت
  • قابلیت شستشو با شوینده های الکلی ضعیف
  • نصب آسان
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه
  • دوام و طول عمر بسیار بالا
  • خلق فضایی دلنشین، جذاب و پر نشاط
  • مقاومت و ماندگاری بالا در برابر خراشیدگی، حریق، سایش و آسیب های سطحی
  • کیفیت چاپ عالی
  • تنوع طرح و رنگ فوق العاده بالا
  • نگهداری و شستشو پذیری راحت

سبک طراحی کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری طرح سه بعدی با هر مدل طرح، سبک دکور (مدرن یا سنتی) و هر مکانی (مسکونی یا اداری) قابلیت تطبیق دارد، فقط کافی است طرح متناسب با فضای مورد نظر را انتخاب کنید. این نوع کاغذ دیواری­ها به  دلیل طرح بندی متفاوت و خاص، محدودیتی از لحاظ نصب در فضاهای مختلف ندارند.

از طرح های گل، پنجره مجازی، منظره دریا یا طبیعت، تونل و عمق دار کاغذ دیواری گرفته تا طرح های هندسی و مدرن، همگی جزو ترندهای چاپ کاغذ دیواری سه بعدی هستند. کاغذ دیواری سه بعدی برای آپارتمان های کوچک و بسته گزینه بسیار مناسبی است، زیرا به بزرگ تر و دلباز دیده شدن فضا کمک می کند و هم از احساس فشار موجود در محیط بسته آپارتمان می کاهد.

با استفاده از طرح اشکال هندسی و المان های انتزاعی، طبیعت، حیوانات و منظره، دریا و ساحل، سنگ و کنده کاری های مرمری، گل و گیاه، طرح شهر، مناظر شهری و ساختمان، اسپرت، طرح لاکچری و لوکس، صحنه های اکشن ورزشی، طرح تونل و عمق دار، طرح مینیاتوری، فانتزی و هنری کاغذ دیواری سه بعدی ترند سال 2024 می توانید فضایی دلچسب و شاد را در فضای منزل یا دیگر فضاها ایجاد کنید.

قیمت چاپ کاغذ دیواری سه بعدی

در زمان انتخاب و خرید کاغذ دیواری به هماهنگی طرح با فضای مورد نظر توجه نمایید. فضاهایی مانند آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق مطالعه، دیوار پشت تلویزیون، اتاق  خواب والدین، اتاق کودک، اتاق نوزاد، اتاق نوجوان، سرویس های بهداشتی، سالن غذاخوری، دفاتر کار، فضاهای اداری و تجاری، هتل ها، کافی شاپ­ها، رستوران ها، فست  فودها، پاساژها و فروشگاه های بزرگ جزو مناسب ترین فضاها برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی محسوب می شوند.

فاکتورهای متعددی از جمله نوع متریال، نوع برند تولید کننده، کشور محل سازنده کاغذ دیواری، کیفیت چاپ و وضوح تصاویر کاغذ دیواری انتخابی، نوع ضخامت، ابعاد و متراژ کاغذ دیواری، پوشش های محافظ، تعداد طرح ها، خدمات اضافه، تحویل فوری، نحوه ارسال و همچنین امکان چاپ به  صورت سفارشی باعث افزایش قیمت چاپ کاغذ دیواری سه بعدی می شوند. در مطلب کجا کاغذ دیواری چاپ کنم؟ می توانید اطلاعات مفیدی درباره بهترین مراکز خدمات چاپ کاغذ دیواری در تهران و ایران کسب کنید.

دکمه بازگشت به بالا