سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

کدام روش لاغری با دستگاه بهتر است؟

متخصصین با بررسی رژیم لاغری و شرایط بدنی افراد، میزان چربی های موضعی و سلولیت ها، دستگاه مناسب را برای درمان انتخاب می کنند. لاغری با دستگاه می تواند همزمان با ایجاد فرم دلخواه، سلولیت ها را بهبود بخشد.

لاغری با دستگاه چگونه انجام می شود؟

مکانیسم به حدی پیشرفت کرده است که با استفاده از روش های متعددی مانند  محاسبه bmi، انجماد، امواج اولتراسوند، لرزش و … می توانند بافت چربی را کاهش دهند. بافت چربی با توجه به ناحیه بدن به دو دسته برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم می شوند.

عملکرد به گونه ای است که تا جایی که امکان پذیر است بافت چربی ها را به حالت برگشت ناپذیر تبدیل کند. به طوری که سلول های چربی در سوخت و ساز بدن وارد شوند و به انرژی تبدیل شوند. در این حالت دیگر سلول چربی برای رشد مجدد وجود نخواهد داشت.

بهترین دستگاه لاغری موضعی

پزشک با توجه به بافت چربی و ناحیه مورد نظر بهترین دستگاه را برای شما انتخاب می کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که به مراکز و کلینیک های معتبری مراجعه کنید که تمامی دستگاه های مورد نیاز را داشته باشند.

کلینیک لاغری آتریسا با فراهم کردن بهترین دستگاه های  لاغری ران موجود مانند ، RF، کویتیشن، LPG، بادی اسکالپتور و کرایولیپولیز کامل ترین خدمات را به شما ارائه می دهد. این دستگاه های لاغری را می توان برای نواحی غبغب، پشت، پهلو، بازو، شکم، ران، باسن و … استفاده کرد.

در نظر داشته باشید که استفاده از دستگاه های لاغری باید در جلسات مداوم انجام شود. معمولا برای دست یابی به بهترین نتیجه بین 8 تا 12 جلسه توصیه می شود. مدت زمان هر جلسه با توجه به دستگاه و ناحیه بدن متفاوت است و بین 15 تا 45 دقیقه طول می کشد. اکثر افراد تاثیر لاغری با دستگاه را از جلسه چهارم به بعد مشاهده می کنند.

عوارض لاغری موضعی

برای انجام کارهای پزشکی همواره به یک متخصص مراجعه نمایید. استفاده نادرست و غلط از دستگاه های لاغری احتمال بروز عواملی مانند تورم، احساس درد، کبودی، سوختگی، تخریب بافت پوست، حساسیت، آسیب به بافت عروقی و ماهیچه ای را ایجاد می کند.

لطفا قبل از شروع جلسات درمانی پزشک خود را از شرایط بدنی و بیماری های زمینه ای با خبر سازید

مهم ترین عارضه هایی که نشانه های بهبودی آن پس از جراحی لاغری نمایان می شود عبارتند از:

حداقل 70 درصد از بیمارانی که فشار خون بالا دارند و داروهایی برای کنترل آن مصرف می کنند، معمولاً ظرف دو تا سه ماه پس از جراحی می توانند تمام داروها را قطع کنند و فشار خون طبیعی داشته باشند،. هنگامی که داروها هنوز مورد نیاز هستند، دوز آنها را می توان با کاهش عوارض جانبی کاهش داد.

بیش از 80 درصد از بیماران در عرض دو تا سه ماه پس از جراحی کاهش وزن، سطح کلسترول طبیعی را ایجاد می کنند.

اگرچه نمی  توانیم به طور قطعی بگوییم که خطر ابتلا به بیماری  های قلبی کاهش می  یابد، اما بهبود مشکلاتی مانند فشار خون بالا، کلسترول خون بالا و دیابت مطمئناً نشان می  دهد که کاهش آن بسیار محتمل است.

هیچ درمان دارویی برای دیابت وجود ندارد که بتواند به اندازه عمل جراحی کاهش وزن تأثیر کامل و عمیقی داشته باشد، که باعث شده برخی از پزشکان پیشنهاد کنند که جراحی ممکن است بهترین درمان برای دیابت در بیماران دارای اضافه وزن باشد. به عنوان مثال، معمولاً در عرض چند روز پس از جراحی، بیش از 90 درصد از بیماران دیابتی نوع 2 نتایج عالی به دست می آورند مانند سطح قند خون طبیعی، مقادیر طبیعی هموگلوبین A1C، و رهایی از تمام داروهای خود، از جمله تزریق انسولین.

اکثر افراد مبتلا به آسم متوجه می شوند که حملات کمتری دارند یا گاهی اوقات هیچ حمله ای ندارند. هنگامی که آسم با بیماری ریفلاکس معده به مری (GERD) همراه باشد، به ویژه با جراحی های چاقی مانند اسلیو گاسترکتومی و بای پس معده بهبود می یابد.

توانایی انجام انواع ورزش های هوازی و توانایی تنفس طبیعی معمولاً در چند ماه اول پس از جراحی رخ می دهد. اغلب، بیمارانی که به سختی قادر به راه رفتن هستند، متوجه می شوند که می توانند در فعالیت های خانوادگی، حتی فعالیت های ورزشی شرکت کنند.

با کاهش وزن بیماران، تسکین چشمگیر آپنه خواب رخ می دهد. بسیاری گزارش می دهند که در عرض یک سال پس از جراحی، علائم آنها به طور کامل از بین رفته و حتی خروپف آنها کاملا متوقف شده است.

برای کسانی که در زمان جراحی به بیماری کیسه صفرا مبتلا هستند، این وضعیت با برداشتن کیسه صفرا در حین عمل “درمان” می شود.

بیماران معمولاً تسکین قابل توجهی از درد و ناتوانی ناشی از آرتریت دژنراتیو و بیماری دیسک و درد در مفاصل تحمل کننده وزن را تجربه می کنند. این نتیجه مثبت معمولاً سریع و با از دست دادن 11 تا 13 کیلوگرم در حدود یک ماه اول پس از جراحی، حاصل می شود. البته، اگر تحریک عصبی یا آسیب ساختاری از قبل وجود داشته باشد، ممکن است با کاهش وزن، معکوس نشود و برخی از علائم درد ممکن است باقی بماند.

این وضعیت به طور چشمگیری به کاهش وزن پاسخ می دهد و گاها کنترل کامل را به فرد هدیه می دهد. فردی که هنوز از بی  اختیاری ادرار رنج می  برد، می  تواند بعدا از جراحی با شانس بسیار بیشتری برای نتیجه موفقیت آمیز با کاهش وزن بدن روبرو شود

 

دکمه بازگشت به بالا