بازاریابی اینترنتیکارافرینیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

دلایل برتری خرید فالوور ارزان نسبت به فالوور فیک

دلایل برتری خرید فالوور ارزان نسبت به فالوور فیک

 بسیاری از کاربران اینستاگرام برای رشد پیج های خود، فالوور می خرند. فالوورها انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. فالوور فیک و فالوور ارزان از جمله فالوورهای انتخابی توسط بعضی از کاربران هستند. این فالوورها قیمت پایین تری نسبت به دیگر پکیج های خرید فالوور دارند. کاربران اینستاگرام می خواهند بدانند که چرا خرید فالوور ارزان بهتر از فالوور فیک است تا انتخاب درستی داشته باشند.

اگر از روش های صحیح برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده نکنید، پیشرفتی در این بستر نخواهید داشت. مزایای فالوور ارزان نسبت به فالوور فیک باعث شده است تا بیشتر کاربران نسبت به خرید آن اقدام نمایند. بدین روش در اینستاگرام پیشرفت خوبی خواهید داشت و به موفقیت می رسید. اگر شما هم می خواهید بدانید که چرا خرید فالوور ارزان بهتر از فالوور فیک است با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

فالوور ارزان چیست؟

فالوور ارزان در واقع به فالوورهایی گفته می شود که با هزینه کم تری نسبت به دیگر فالوورها قابل خریداری هستند. این فالوورها در کوتاه ترین زمان به پیج افزوده شده و تعداد دنبال کنندگان را به تعداد دلخواه، افزایش می دهند. زمانی که شما تعداد فالوور بالایی داشته باشید، برای دیگر کاربران جلب توجه کرده و آنها را جذب می نمایید. داشتن فالوور ارزان باعث می شود که شما با صرف هزینه ای کم به تعداد دنبال کنندگان پبج خود بیفزایید. سپس مطابق با الگوریتم اینستاگرام پیشرفت کرده و پست های خود را به اکسپلور برسانید.

فالوور فیک چیست؟

فالوور فیک نوع دیگری از فالوور است که توسط هیچ شخصی مدیریت نمی گردد. در واقع فالوور فیک به پیج هایی گفته می شود که آیدی و عکس پروفایل مشخص و روشنی ندارند. این پیج ها معمولا دارای تعداد فالووینگ های بسیاری هستند و دنبال کننده کمی دارند. در این بین پیج هایی دیده می شوند که هزاران پیج را دنبال می کنند و دارای هیچ فالووری نمی باشند. از آنجایی که این پیج ها توسط هیچ شخصی مدیریت نمی شوند پس بر تعداد لایک و کامنت پیج شما هیچ اثر مستقیمی ندارند.

تفاوت خرید فالوور ارزان و فالوور فیک چیست؟

همانطور که گفتیم فالوور ارزان نسبت به فالوور فیک برتری هایی دارد. برای اینکه این ویژگی های برتر را به خوبی متوجه شوید، تفاوت های این دو نوع فالوور را مورد بررسی قرار می دهیم. فالوور فیک هیچ آیدی و عکس پروفایل مشخصی ندارد. این پیج ها ظاهر عادی ندارند و هویت آنها قابل شناسایی نمی باشد. فالوورهای ارزان چنین وضعیتی ندارند بلکه می توانند از هر نوع فالوور واقعی، ایرانی و یا حتی خارجی باشند. ارزان بودن این فالوورها به معنای نامناسب بودن آنها نیست‌.

فالوورهای فیک تنها عدد دنبال کنندگان را افزایش می دهند اما به طور مستقیم بر تعداد لایک ها و کامنت ها تاثیری ندارند. فالوورهای ارزان با توجه به تعداد خود می توانند به طور مستقیم لایک و کامنت پست ها را دستخوش تغییر کنند. با افزودن هر دو نوع فالوور، اعتبار پیج بیشتر می شود اما خرید فالوور ارزان سبب بهینه سازی بیشتر و بهتر پیج می شود. این موضوع به این دلیل است که با خرید فالوور ارزان، آمار کلی پیج افزایش پیدا می کند.

آیا خرید فالوور ارزان باعث دیده شدن بهتر پیج می شود؟

خرید فالوور ارزان باعث بهتر دیده شدن پیج می شود زیرا بدین شکل محتوا از سوی افراد بیشتری دیده می شود. می توان اینطور گفت که هر چه تعداد فالوور ارزان پیج بیشتر باشد، پست ها راحت تر به اکسپلور رفته و بازدیدها به تدریج افزایش خواهد یافت. این موضوع در طول زمان سبب بهتر دیده شدن پیج شده و طیف گسترده تری از کاربران محتوای پیج را مشاهده خواهند کرد.

خرید فالوور ارزان و رفع محدودیت های اینستاگرام

اینستاگرام برای انواع پیج ها و به خصوص پیج های نوپا، محدودیت هایی را در نظر دارد. اگر این محدودیت ها بر روی یک پیج اعمال شوند، نتایج خوبی را به دنبال ندارند. محدودیت ها باعث عدم رشد پیج شده و جلوی پیشرفت و دیده شدن آن را می گیرند. بسیاری از محدودیت های اینستاگرام موقتی هستند اما در صورت تکرار مجدد، مدت زمان آنها افزایش خواهد یافت.

با خرید فالوور ارزان، اینستاگرام پیج شما را به عنوان یک پیج بزرگ و پرطرفدار شناسایی کرده و از شدت محدودیت های خود می کاهد. به مرور زمان این محدودیت ها تا حدی کاهش می یابد که پیج بدون هیچ محدودیتی به ارائه محصولات و خدمات خود بپردازد.

بهترین روش خرید فالوور ارزان

فالوور ارزان باید در کوتاه ترین زمان ممکن به پیج اضافه گردد. افزودن فالوور به صورت ناگهانی و یکجا، به ضرر پیج می باشد و تبعات منفی گوناگونی دارد. پس بهتر است فالوورهای ارزان مورد نظر خود را از سایت معتبری تهیه نمایید تا فالوورها به صورت تدریجی به پیج اضافه شوند. بدین شکل کیفیت فالوورها نیز مورد تایید خواهد بود و بدون هیچ نگرانی برای تولید محتوای پیج خود تلاش خواهید کرد.

دکمه بازگشت به بالا