عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

گانودرما برای پسوریازیس

قهوه گانودرما و پسوریازیس

 

محصولات دکتر بیز پسوریازیس در هر رده سنی ممکن است رشد کند، و دلیل اصلی این بیماری اختلالات پوستی و گلبول های سفید است.

قارچ گانودرما اسم یک نوع قارچ درمانی است که بیش از 4 هزار سال است که در تمام دنیا به عنوان یک قارچ درمانی استفاده میشود و تحقیقات بسیار خوبی بر روی ان انجام شده است و نتجیه تماما مثبت بوده است.

جالب است بدانیم که گانودرما باعث جلوگیری بیشتر 30 نوع بیماری میشود که واقعا شگفت انگیز است!

خرید محصولات گانودرما: ترکیبات اصلی قهوه های گانودرما پودر قارچ گانودرما است که با ترکیبات دیگری مثل جنسینگ، خرنوب و  قهوه فوری سوپریم ترکیب شده است و به راحتی قابل تهیه و مصرف است.

مختلفی دارد که باید با انها اشنا شویم، قهوه های گانودرما شامل: قهوه سوپریم گانودرما، قهوه موکا گانودرما و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز است که هر کدام خاصیت های بسیار مفیدی را دارد.

خاصیت اصلی گانودرما سم زدایی بدن است و مبارزه با انواع بیماری ها به خصوص پسوریازیس، ولی حالا میخواهیم بدانیم که

چه نوع قهوه گانودرما برای پسوریازیس خوب است؟ کدام قهوه گانودرما را برای پسوریازیس مصرف کنیم؟

قهوه موکا گانودرما برای پسوریازیس

 

خواص بسیار زیادی برای بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس دارد، قهوه موکا گانودرما برای بیماری های پوستی معجزه میکند و این خاصیت ها ثابت شده است.

قهوه موکا گانودرما که ترکیب اصلی ان قارچ گانودرما است برای پسوریازیس بسیار مناسب است ولی یک سری نکات است که باید بدانید!

برای دوره درمان پسوریازیس حداقل باید 6 تا 8 ماه مصرف کنید تا نتایج مثبتی بگیرید، با شروع دوره درمان پسوریازیس در همان ماه های اول ( ماه اول یا ماه دوم ) نتایج مثبت را بر روی بدن خود مشاهده میکنید.

برای دوره درمان پسوریازیس بهتر است 3 ماه اول را قهوه موکا گانودرما مصرف کنید و از ان به بعد مصرف کنید.

پس این سوال مهم است که چه نوع قهوه گانودرما برای پسوریازیس خوب است، چرا که اکثرا نمیدانند کدام قهوه گانودرما را برای پسوریازیس مصرف کنند تا نتایج مثبت و خوبی بگیرند.

قهوه سوپریم و پسوریازیس

 

در ادامه پاسخ به سوال چه نوع قهوه گانودرما برای پسوریازیس خوب است باید بگوییم که بعد از مصرف 3 ماه قهوه موکا گانودرما باید قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز مصرف کنید و از خواص این قهوه شگفت انگیز که ترکیب اصلی ان قارچ گانودرما و جنسینگ و همینطور خرنوب است نهایت استفاده را بکنید.

شده از گیاهانه جاودانه جنسینگ و خرنوب و مثل همیشه قارچ گانودرما میباشد که بسیار خواص خوبی برای پسوریازیس دارد و میتوانید نتایج مثبتی بگیرید از این قهوه گانودرما.

مصرف گانودرما میتواند بیماری پسوریازیس را کنترل کند و در طول زمان از رشد این بیماری جلوگیری کند که موجب خوشحالی فرد میشود، به همین خاطر برای درمان پسوریازیس بهتر است سمت طب سنتی بروید و در طب سنتی قارچ گانودرما بیش از 4 هزار سال است که حرف اول را میزند برای همه بیماری ها در تمام جهان به خصوص در چین این قارچ بسیار زیاد استفاده میشود.

تاثیر گانودرما بر پسوریازیس

 

گانودرما به سیستم ایمنی بدن شما کمک میکند تا قوی تر شود و باعث کاهش زخم های پسوریازیس ناشی از حمله پسوریازیس میشود. و به سلول ها کمک بسیار زیادی میکند و در نهایت باعث کاهش زخم ها میشود جلوی پیشرفت این بیماری را میگیرد.

تحقیقات زیادی انجام شده است درباره تاثیرات گانودرما و پسوریازیس، لینک یکی از تحقیقات انجام شده را اینجا میزاریم برای مشاهده

دلایل پسوریازیس

در علم نوین گفته شده است که دلیل اصلی بیماری پسوریازیس به وراثت باز می گردد. به این معنا که از بدو تولد در ژن فرد وجود دارد، ولی بروز آن قطعی نیست. برخی از عوامل مانند عفونت، تحریکات موضعی، داروهای خاص، آسیب پوست، آب و هوا، سیگار، الکل و استرس می تواند این بیماری را نمایان کند. علائم شایع  اغلب در ناحیه آرنج، زانو و سر دیده می شود.

علت اصلی پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس، حداقل تا حدی، ناشی از حمله اشتباه سیستم ایمنی به سلول های سالم پوست است . اگر بیمار هستید یا با عفونت مبارزه می کنید، سیستم ایمنی بدن شما برای مبارزه با عفونت بیش از حد کار می کند.

آیا پسوریازیس ناشی از استرس است؟

خیر. استرس فقط یک محرک رایج برای شعله ور شدن پسوریازیس است. استرس همچنین می تواند خارش ناشی از پسوریازیس را بدتر کند.

علت پسوریازیس از نظر طب سنتی شرقی

از نگاه طب سنتی شرقی ریشه بیماری پسوریازیس در کبد است. باید مستقیماً از ریشه بیماری شروع کنیم و با تغذیه یین (YIN) و تغذیه خون سموم بد بدن را از بین ببریم. با تجویز گانودرما و تقویت گردش خون و رفع رکود خون و همزمان درمان تقویت طحال برای مرطوب کردن ریه ها و مرطوب کردن ریه ها برای تنظیم کبد می تواند محیط داخلی بدن انسان را بهبود بخشد و پسوریازیس را عمیقاً از بین ببرد.

علائم بیماری پسوریازیس

علائم در افراد مختلف متفاوت است، ولی نشانه های رایج آن را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • خارش، سوزش و درد
  • مفاصل متورم و سفت
  • پوست خشک و ترک خورده با احتمال خونریزی
  • لکه های قرمز پوستی با فلس های ضخیم نقره ای رنگ
  • نقاط کوچک پوسته پوسته (عموماً در کودکان)
  • ناخن های ضخیم، حفره دار یا شکسته شده

با توجه به محل بروز علائم و درصد شیوع آن، در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود که در این مقاله به ذکر نام دسته ها بسنده می کنیم :

انواع پسوریازیس

  • پسوریازیس ولگاریس یا پلاکی
  • پسوریازیس خالدار یا قطره ای
  • پسوریازیس ناخن
  • پسوریازیس معکوس (صدف پوستی)
  • پسوریازیس پوست سر
  •  پوسته ای
  •  اریترودرمیک
  • مفصلی یا آرتریت پسوریاتیک

درمان پسوریازیس با گانودرما

پسوریازیس پلاکی یا ولگاریس

پسوریازیس پلاکی، شایع ترین نوع پسوریازیس است و نام خود را از پلاک هایی که بر روی پوست ایجاد می شود، گرفته است. این پلاک ها عموما روی زانوها، آرنج ها، پوست سر و ناخن ها ایجاد می شوند.  علائم احتمالی پسوریازیس پلاک شامل درد پوست، خارش و ترک است. علاوه بر تاثیر قارچ گانودرما روی پسوریازیس پلاکی بسیاری از محصولات بدون نسخه وجود دارد که در درمان پسوریازیس پلاک ( موقت) موثر هستند. کرم 1٪ هیدروکورتیزون یک استروئید موضعی است که می تواند بیماری خفیف را به صورت موقت سرکوب کند.

پسوریازیس پوست سر

پسوریازیس پوست سر یک اختلال شایع پوستی است که باعث ایجاد لکه های برجسته، مایل به قرمز و اغلب پوسته پوسته می شود. پسوریازیس پوست سر می تواند کل پوست سر شما را تحت تاثیر قرار دهد یا فقط به عنوان یک تکه ظاهر شود. این نوع پسوریازیس حتی می تواند به پیشانی، پشت گردن یا پشت گوش نیز سرایت کند. علائم پسوریازیس پوست سر ممکن است شامل پوسته پوسته شدن جزئی و ظریف باشد. علائم پسوریازیس پوست سر متوسط ​​تا شدید ممکن است شامل پوسته پوسته شدن شبیه شوره، خشکی پوست سر و ریزش مو باشد. پسوریازیس پوست سر مستقیماً باعث ریزش مو نمی شود، اما استرس و خاراندن بیش از حد پوست سر ممکن است منجر به ریزش مو شود.

پسوریازیس ناخن

بسیاری از بیماران مبتلا به پسوریازیس، ناخن های غیر طبیعی دارند. ناخن های پسوریازیس اغلب دارای یک حاشیه افقی سفید یا زرد در نوک ناخن هستند که آنیکولیز دیستال نامیده می شود. زیرا ناخن از روی پوست برداشته می شود.  همان درمان پسوریازیس پوستی برای پسوریازیس ناخن مفید است. با این حال، از آنجا که ناخن ها به آرامی رشد می کنند، ممکن است زمان بیشتری لازم باشدتا  بهبودی دیده شود. اگر داروها وضعیت پسوریازیس ناخن را بهبود نبخشند، پزشک ممکن است ناخن را با جراحی خارج کند.

پسوریازیس مفصلی یا آرتریت پسوریاتیک

پسوریازیس می تواند با آرتریت مخربی به نام آرتریت پسوریاتیک همراه باشد. آسیب می تواند آنقدر جدی باشد که به طور دائم به مفاصل آسیب برساند. درمان پسوریازیس مفصلی و پیشگیری از آسیب مفصل در چنین مواردی بسیار مهم است.

یکی از ساده ترین راه های درمان بیماری پسوریازیس استفاده از کرم های مرطوب کننده است. البته که در موارد حاد این محصولات تأثیری ندارند ولی در پسوریازیس خفیف می تواند از خشکی، فلسی شدن و ترک پوست جلوگیری کند. در موارد شدیدتر برای درمان های موضعی از کرم و پمادهای حاوی ترکیبات نفتی از جمله دیررانول، تزارتون و ترکیبات ویتامین دی مانند کلسپتریول، کلسیتریول یا تاکالسیتول استفاده می شود. همچنین پماد حاوی ترکیب کورتیکواستروئید نیز در برنامه درمانی قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که با مصرف این پمادها پسوریازیس فقط تا حدی کنترل شده و درمان نمی شود و باید به دنبال راهکار اساسی تر بود.

بهبود و درمان پسوریازیس با گانودرما امکان پذیر است؟

بله. گانودرما بخاطر داشتن ترکیبات منحصر بفرد و همچنین تاثیرات مثبتی که بر روی بدن میگذارد میتواند در درمان و کنترل بیماری پسوریازیس نقش مهمی داشته باشد. علائم بیماری پسوریازیس با تجویز مقدار موثر قارچ گانودرما به بیمار کاهش می یابد و این مقدار با افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 همراه بوده که موجب بهبود بیماری گردیده است.

همچنین مطالعات متعدد نشان داده است که لنفوسیت های T و سیتوکین ها نفش مهمی در بیماری زایی آن ایفا می کنند.

مطالعه حاضر نقش عصاره گانودرما لوسیدوم را در درمان بیماری پسوریازیس مورد بررسی قرار داده است. مشاهده شده است که عصاره قارچ موجب افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 شده است. افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 نقش مهمی در درمان پسوریازیس دارد که بیشتر مربوط به ویژگی های ضد التهابی می شود.
علائم التهابی می تواند با کاهش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 همراه باشد که ممکن است با عصاره گانودرما لوسیدوم درمان شود. این اتفاق ممکن است در بیماری های دیگری همچون بیماری های التهابی روده، ام اس و التهاب ناشی از پیوند عضو و عفونت های ویروسی هم دیده شود.

 

آیا قهوه گانودرما برای پسوریازیس خوب است؟

به هیچ وجه! کافئین قهوه ممکن است باعث تشدید پسوریازیس در برخی افراد شود. بنابراین ما برای درمان پسوریازیس، قهوه ی گانودرما را توصیه نمیکنیم. گانودرما خالص برای درمان پسوریازیس مطمئن تر و موثرتر است.

سایر راه حل های درمانی پسوریازیس

در کنار گانودرما به عنوان راه حل درمانی، می توان با رعایت برخی نکات ساده درمان را تسریع بخشید. البته این موارد به تنهایی باعث درمان نمی شوند ولی می توانند کمک کننده باشند. این نکات عبارتند از:

نور طبیعی خورشید

قرار گرفتن زیر نور آفتاب به میزان کم، می تواند باعث تسکین پوست شود اما استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

حمام کردن روزانه

دوش گرفتن به آرامش پوست ملتهب کمک می کند و سلول های خشک شده روی سطح پوست را می شوید. از صابون های خشک و عطری که چربی پوست را از بین می برند، استفاده نکنید. توصیه می شود در استحمام از آب ولرم به جای آب داغ استفاده کنید. همچنین می توانید از خواص روغن های گیاهی طبیعی برای نرم کردن و رطوبت رسانی به پوست بهره مند شوید.

کاهش وزن

رسیدن به وزن متناسب می تواند باعث بهبود در تاثیرگذاری روش های درمان شود.

استفاده از مکمل های غذایی

ویتامین ها در روند بهبود تأثیرگذار هستند. روغن ماهی، امگا 3، ویتامین دی، شیر سویا و آلوئه ورا نیز باعث بهبود بروز علائم می شوند.

رژیم غذایی سالم

از فست فود،  مواد غذایی فرآوری شده، گوشت قرمز و چربی های اشباع شده دوری کنید و به دنبال تغذیه سالم باشید. پروتئین های خالصی مانند مواد غذایی حاوی اسید چرب امگا 3 مانند ماهی سالمون، میگو، تخم کتان و سویا مفید هستند

 

دکمه بازگشت به بالا