عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

کرک نرم افزار انی دسک

در این مقاله چه خواهیم خواند؟

بله تا به حال با استفاده از انی دسک به راحتی میتوانستیم از راه دور به صورت رایگان به سیستم دیگری متصل شوید، اما با توجه به ارور جدید انی دسک که با آن رو  به رو شدیم متاسفانه در نسخه جدید انی دسک کاربران را مجبور به خرید لایسنس کرده که پس ازخرید لایسنس انی دسک و ثبت نام در سایت انی دسک میتوانید از راه دور به سیستم دیگری متصل شوید و آن را کنترل کنید.

مشکل انی دسک ( قطعی انی دسک )

حتما تا با حال با ارور your windows license will expire soon  مواجه شده اید و نمیدانید چگونه آنرا برطرف کنید به همین دلیل کارشناسان رایانه کمک داخل مقاله توضیحات کامل رو بهتون گفتیم پس همراه ما باشید.

خدمات رایانه کمک : شرکت رایانه کمک یک شرکت خدمات کامپیوتری از راه دور و به صورت حضوری است، در صورتی که با مشکلات کامپیوتری و شبکه ای رو به رو شدین میتوانید از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور از طریق شماره و با موبایل از طریق شماره با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانیم: میدونیچه کاربردی داره؟ چطور میشه ازش استفاده کرد؟

حذف نرم افزار انی دسک و حل مشکل free license

ابتدا وارد کنترل پنل ویندوز خود شوید.

پس از انجام مراحل بالا از آنجایی که برخی از تنظیمات این نرم افزار قبل از ورود به ویندوز انجام میشود و در بخش استارت آپ ویندوز نیز قرار میگیرد حتما سیستم را ری استارت کنید و ادامه مراحل را انجام دهید.

می دونستی نرم افزار انی دسک بسیار کم حجم و قابل حمل و به راحتی به وسیله اون می تونید از راه دور به کامپیوتر دوستانتون وصل شید  رو از دست ندید.

.برای دور زدن محدودیت انی دسک و یا رفع مشکل کرک انی دسک میتوان از مراحل زیر استفاده کرد:

4- انی دسک را دانلود کنید و بدون اینکه نصب کنید اجرا کنید و استفاده کنید.

پس از حذف نسخه قبلی لازم است نسخه ای که در وجود دارد را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید ، البته که شما به صورت پورتابل نیز میتوانید از انی دسک استفاده کنید اما برای اینکه دسترسی کامل بر روی سیستم دیگر از راه دور داشته باشید لازم است آن را کامل نصب کنید، برای انجام اینکار مراحل زیر را طی میکنیم :

1-وارد صفحه سایت رایانه کمک شوید.

2-مطابق تصویر زیر ورژن 6 انی دسک را که ورژن قدیمی این نرم افزار است را دانلود کنید.

با این روش مجدد میتوانید از این بر روی سیستم های دیگر استفاده کنید.

روش اول کرک انی دسک

با سلام خدمت دوستان عزیز ،انی دسک برای محدودیت هایی گذاشته، مثلا باید چند دقیقه قبل از وصل شدن منتظر بمانید . برای رفع این مشکل کارهایی که میگم رو به ترتیب انجام بدید .

رفع مشکل محدودیت انی دسک :

1- وارد فولدر %appdata% و سپس Roaming شوید. و نام فولدر Anydesk را به Anydesk1 تغییر دهید.

2- انی دسک رو uninstall را با زدن دکمه Remove cofiguration files حذف کنید. نکته: حتما دقت کنید که تیک را زده باشید.

3- وارد فولدر %appdata% و سپس Roaming شوید. و نام فولدر Anydesk1 را به Anydesk تغییر دهید. (این مرحله صرفا برای این است که آدرس های ذخیره شده و Favorites را داشته باشید).

4- انی دسک را دانلود کنید و بدون اینکه نصب کنید اجرا کنید و استفاده کنید.

روش دوم رفع مشکل لایسنس انی دسک

برای کرک انی دسک می توانید به روش زیر نیز تغییرات را اعمال کرده و با انی دسک را کرک کنید .

1 – فولدر زیر رو پاک کنید (یا تغییر نام دهید) تا شمارشگر انی دسک از بین بره

%programdata%\AnyDesk\

توجه کنید که کد انی دسکتان عوض خواهد شد!!!

به همین راحتی انی دسک کرک شده و می تونید به رایگان ازش استفاده کنید .

حذف نرم افزار انی دسک و حل مشکل free license

ابتدا وارد کنترل پنل ویندوز خود شوید

حالا گزینه program and features یعنی برنامه ها و ویژگی ها را باز کنید

سپس به دنبال anydesk بگردین و بر روی آن کلیک راست کنید

حالا گزینه unistall را بزنید تا این ورژن پولی انی دسک از روی سیستم شما حذف شود

پس از انجام مراحل بالا از آنجایی که برخی از تنظیمات این نرم افزار قبل از ورود به ویندوز انجام میشود و در بخش استارت آپ ویندوز نیز قرار میگیرد حتما سیستم را ری استارت کنید و ادامه مراحل را انجام دهید

ارور free license ( non -professional use)  در anydesk

این روزها بسیاری کاربرها نمیتوانند از انی دسک استفاده کنند و با خطای free license ( non -professional use)   رو به رو میشوند، پس از اینکه بر روی گزینه start trial license کلیک میکنید صفحه ای مطابق عکس زیر برای شما باز میشود که لازم است مراحل رجیستری و یا ثبت نام داخل انی دسک را انجام دهید تا بتوانید از نسخه رایگان استفاده کنید که آن هم مدت کوتاهی عمل میکند و باز بعد از گذشت سی روز انی دسک شما متصل نمیشود ، راه حل این موضوع حذف این نسخه ای است که آپدیت شده و استفاده از ورژن 6 انی دسک برای حل مشکل لایسنس انی دسک است بنابراین مراحل زیر را طی میکنید .

حذف نرم افزار انی دسک و حل مشکل free license

ابتدا وارد کنترل پنل ویندوز خود شوید

حالا گزینه program and features یعنی برنامه ها و ویژگی ها را باز کنید

سپس به دنبال anydesk بگردین و بر روی آن کلیک راست کنید

حالا گزینه unistall را بزنید تا این ورژن پولی انی دسک از روی سیستم شما حذف شود

پس از انجام مراحل بالا از آنجایی که برخی از تنظیمات این نرم افزار قبل از ورود به ویندوز انجام میشود و در بخش استارت آپ ویندوز نیز قرار میگیرد حتما سیستم را ری استارت کنید و ادامه مراحل را انجام دهید. درخواست کرک نرم افزار را میتوانید از وب سایت زیر اقدام نمایید

docrack.me

نصب انی دسک ورژن 6 و رفع خطای لایسنس anydesk

پس از حذف نسخه قبلی لازم است نسخه ای که در سایت  وجود دارد را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید ، البته که شما به صورت پورتابل نیز میتوانید از انی دسک استفاده کنید اما برای اینکه دسترسی کامل بر روی سیستم دیگر از راه دور داشته باشید لازم است آن را کامل نصب کنید .

نتیجه گیری

بخش دیدگاه ها متعلق به شماست در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید میتوانید در بخش دیدگاه ها مطرح کنید کارشناسان رایانه کمک در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ شما را ارسال خواهند کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا