عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

کتاب حقوق جزای عمومی 3 دکتر اردبیلی pdf

کتاب حقوق جزای عمومی 3 دکتر اردبیلی pdf

دانلود پی دی اف کتاب جزای عمومی اردبیلی  ، کتاب حقوق جزای عمومی جلد سوم محمد علی اردبیلی 274 صفحه PDF برای شما دانشجویان آماده شده است. کتاب پیش رو جلد نخست از این سری کتاب است که مطابق سرفصل های تدوینی دانشگاهی به تحلیل دقیق و حقوقی بحث مجازات ها در حقوق جزای عمومی پرداخته است که موضوع درسی با همین عنوان یعنی حقوق جزای عمومی 3 با ضریب 2 واحد در مقطع کارشناسی است.

pdf کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش علی تقی پور ظهیر ، پی دی اف کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش دکتر علی تقی پور 219 صفحه PDF برای شما دوستان عزیز آماده شده است. هدف از نگارش این کتاب بررسی دیدگاه محققین و مکاتب کلیدی یا مترقی نیست، بلکه دستیابی به دو هدف است. یا به طور غیرمستقیم و نظریات مربوط به ماهیت انسان، زندگی اجتماعی، معنا و عمل آنها را در تعلیم و تربیت، به ویژه برای تعیین اهداف و مکان های تعلیم و تربیت در چهارچوب نظام ها و قراردادهای اجتماعی و نیز درک تأثیر و نقش ارزش ها در نظر بگیریم. الگوهای رفتاری و رشد دانش آموزان در مراحل مختلف رشد. این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای معلمان در تصمیم گیری در مورد شیوه تدریس و همچنین راهنمای عالی برای والدین در برقراری ارتباط با فرزندان است.

pdf کلیات روشها و فنون تدریس امان الله صفوی ، کتاب روش ها و فنون تدریس امان اله صفوی 250 صفحه PDF برای شما علاقه مندان آماده شده است. مبحث کلیات روش ها و فنون تدریس یکی از مباحث اساسی و بنیادی تعلیم و تربیت است و به همین دلیل جز درس های عمومی و مشترک کلیه رشته های علوم تربیتی محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا