سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

چیکار کنم دور چشمم چروک نشه

دلیل اصلی ایجاد چین و چروک دور چشم

در اکثر مواقع چین و چروک دور چشم به دلیل پیشرفت روند پیری پوست ایجاد می شود. زمانی که تولید کلاژن و الاستین کاهش پیدا می کند، روی پوست چین و چروک ایجاد می شود. کلاژن و الاستین از جمله پروتئین های بسیار مهم هستند که تاثیر بسیار زیادی در جوانی و زیبایی پوست دارند و کاهش آن ها در بدن می تواند موجب پیری پوست شود. این چین و چروک ها معمولا زمانی که فرد می خندند و یا عضلات صورت او منقبض می شود، بیشتر خود را نشان می دهند.

پیشگیری از چین و چروک دور چشم

تزریق فیلر زیر چشم موضوعی است که شاید شما برای انجام آن تمایلی نداشته باشید، به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکل چین و چروک دور چشم از ابتدا به فکر باشید تا در آینده برای تزریق ژل زیر چشم مجبور به اقدام برای خود نشوید. به طور کلی می توان گفت که بروز چین و چروک دور چشم اجتناب ناپذیر است، حتی خیلی از افراد به صورت ژنتیکی با این مشکل مواجه هستند، ولی با رعایت برخی نکات ممکن است شما بتوانید از بروز چین و چروک دور چشم جلوگیری نمایید. این اقدامات عبارتند از:

  • ورزش و ماساژ صورت
  • استفاده از  کرم پودر لاکچری کوین
  • استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین
  • پاکسازی پوست (فیشیال)
  • مرطوب نگه داشتن پوست صورت
  • تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن
  • عدم حرکت دادن بیش از اندازه اعضای صورت به خصوص چشم و ابروها
  • استفاده نمودن از روغن های گیاهی موثر در کاهش چین و چروک های دور چشم

بر اساس مطالعات تیم تحقیقات کلینیک دکتر نیلفروش زاده که در سال 1398 انجام شد، متد جدید دکتر نیلفروش زاده در خصوص رفع چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی در سال گذشته (1398) بسیار مورد استقبال قرار گرفت. شما می توانید برای گرفتن وقت مشاوره از متخصصان پوست و مو در با شماره های درج شده در انتهای این صفحه تماس بگیرید.

 چروک دور چشم در چه سنی ایجاد می شود؟

از آنجایی که چین و چروک دور چشم نشان دهنده افزایش سن است، بسیاری از آقایان و بانوان به دنبال روشی قطعی برای برطرف نمودن این چین و چروک ها می باشند. چین و چروک دور چشم معمولا در سنین 20 تا 30 سالگی ایجاد شده و پس از 30 سالگی عمیق تر می شوند. به همین دلیل بهترین زمان برای درمان و رفع چین و چروک دور چشم، سن 20 تا 30 سالگی می باشد.برای اطلاع از قیمت کرم دور چشم لاکچری کوین لطفا کلیک کنید.

دیگر دلایل ایجاد چروک دور چشم و احساس نیاز به درمان

زمانی که پوست خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد، چین و چروک هایی روی پوست ایجاد می شوند که بیش ترین آن ها در ناحیه اطراف چشم قابل مشاهده می باشند. به گفته ، از مهم ترین و شایع ترین دلایل ایجاد چین و چروک دور چشم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پلک زدن های مداوم و حرکت دادن بیش از اندازه پوست اطراف چشم از اصلی ترین دلایل شل شدن پوست و ایجاد چین و چروک اطراف چشم در سنین جوانی می باشد.
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید نیز موجب می شود تا فرد به صورت ناخودآگاه چشم های خود را جمع نماید. این فرایند در طولانی مدت موجب بروز چین و چروک اطراف چشم می شود. به همین دلیل در صورتی که مدت زمان زیادی را بیرون از خانه و در معرض نور خورشید قرار دارید، بهتر است استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید.
  • استعمال دخانیات و مصرف الکل نیز موجب کاهش گردش خون در اطراف چشم شده و در نهایت میزان پروتئین های مورد نیاز در این ناحیه را کاهش می دهد. این موضوع منجر به بروز خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم و گود افتادن ناحیه زیر چشم می شود.
  • استرس و اضطراب شدید نیز از دیگر دلایل بروز چین و چروک های پوستی در اطراف چشم می باشد.
  • از دیگر دلایل ایجاد چین و چروک دور چشم می توان به افزایش سن، مشکلات ژنتیکی، مشکلات خواب، آلرژی و … اشاره نمود.

تزریق فیلر؛ بهترین روش درمان چین و چروک دور چشم

بهترین و موثر ترین روش موجود برای کاهش چین و چروک های پوستی در این ناحیه، است که برای پر کردن تمامی خطوط ریز روی صورت نیز می توان از آن استفاده نمود. از طرفی تزریق فیلر موجب افزایش رطوبت زیر پوست شده و انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد. این روش ماندگاری 6 تا 12 ماهه دارد و پس از آن نیاز به تزریق مجدد می باشد. البته تزریق ژل در کلینیک پروفسور نیلفروش زاده به گونه ای است که به طور تخصصی و با انجام اقدامات تمدیدی در دوره های کوتاه مدت باعث افزایش طول ماندگاری و حتی دائمی شدن نتیجه این اقدام می شود.

 دیگر راه های درمان چین و چروک دور چشم

وجود چین و چروک دور چشم موجب کاهش زیبایی صورت و کاهش اعتماد به نفس فرد می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال روشی برای درمان چین و چروک دور چشم می باشند. از جمله روش های درمان این مشکل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تزریق بوتاکس

بوتاکس نوعی سم بوتولینوم می باشد که به منظور برطرف نمودن چین و چروک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. برای برطرف نمودن خطوط پنجه کلاغی روشی بی خطر، سریع و غیر تهاجمی می باشد. اما اثر آن کوتاه مدت (3 تا 6 ماه) بوده و پس از مدتی نیاز به تمدید تزریق می باشد. از طرفی استفاده مداوم از آن می تواند موجب ناراحتی عضلات صورت شود.

میکرودرم ابریژن

در روش با لایه برداری پوست ناحیه مورد نظر، میزان چروک های ایجاد شده اطراف چشم کاهش می یابند. البته برای دستیابی به نتیجه مورد نظر ممکن است نیاز باشد تا لایه برداری تکرار شود.

اندولیفت

در روش با استفاده از اشعه نوری پوست اضافی قسمت مورد نظر برداشته می شود و علاوه بر کشیدگی پوست، رنگ آن نیز روشن تر می شود.

هایفوتراپی

امواج اولتراسوند مورد استفاده در می توانند به صورت مستقیم روی پوست تاثیر گذاشته و حرارت را به بافت های زیرین پوست نیز منتقل نمایند. این حرارت دهی موجب تحریک پوست و تولید کلاژن می گردد. از طرفی استفاده نمودن از این روش احتمال افتادگی و پیری پوست را نیز کاهش می دهد. همچنین از روش هایفوتراپی می توان برای برطرف نمودن چین و چروک دور چشم در تمامی طیف رنگی پوست استفاده نمود.

لیفت با نخ

پوست صورت و دور چشم علاوه بر اینکه به رفع چین و چروک های پوستی کمک می نماید، موجب جوانسازی و پر شدن صورت نیز می شود. البته این روش نتیجه ای موقتی داشته و پس از مدتی نیاز به تمدید دارد.

دکمه بازگشت به بالا