عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

چرا برای کودک تبلت جادویی بخریم؟

تبلت جادویی یک اسباب بازی دیجیتال جدید که برای همه رده های سنی مناسب است و همه می توانند از آن استفاده کنند. این اسباب بازی جذاب یک هدیه زیبا و مناسب برای تمام کسانی است که دوستشان داریم.

تبلت جادویی چیست؟

حتما به خاطر دارید که در گذشته یک خیلی جذاب بود که اغلب بچه ها آن را داشتند که تخته جادویی نام داشت. تخته جادویی یک وسیله برای تمرین نوشتن و یا نقاشی کشیدن بود که با حرکت دادن شاسی انتهای آن تمام مواردی که روی تخته بود پاک میشد. اساس کار این تخته با آهنربا و براده آهن بود. بعد از مدتی استفاده از این تخته، شاسی آن دیگر به خوبی روز اول کار نمیکرد و به خوبی نقاشی ها را پاک نمی کرد.

تبلت جادویی یک اسباب بازی مدرن است که شبیه به تخته جادویی عمل می کند با این تفاوت که با زدن یک دکمه تمام اطلاعات ثب شده روی آن پاک می شود.

تبلت جادویی نقاشی چند رنگ 8.5 اینچ به وسیله با یک باتری سکه ای کار می کند که قابل تعویض است.

چرا تبلت جادویی بخریم ؟

تبلت جادویی نقاشی چند رنگ 8.5 اینچ یک اسباب بازی بسیار جذاب است که برای تمام سنین مناسب است و شما به راحتی می توانید آن را به عزیزانتان هدیه دهید و آنها را خوشحال کنید .

تبلت جادویی نقاشی چند رنگ 8.5 اینچ مناسب یادداشت، نقاشی و طراحی برای کودکان و بزرگسالان است. این تخته جادویی نیاز به کاغذ ندارد.

این تبلت یک صفحه LCD حساس به فشار است که یک قلم به همراه دارد. در پایین تبلت یک دکمه هم وجود دارد که مخصوص پاک کردن است .

خرید تبلت جادویی نقاشی چند رنگ 8.5 اینچ

تکنولوژی به طور مداوم در حال پیشرفت است و هر روزه محصولات جدید و مبتکرانه تری را به بازار عرضه می کند. در این دوران پر از نوآوری ها، تبلت جادویی نقاشی برای علاقه مندان به هنر و خلاقیت بسیار جذاب و مفید است. این تبلت ، امکاناتی را در اختیار هنرمندان و طراحان قرار می دهد که قبلاً غیر قابل تصور است.

تبلت جادویی پاک شونده با ترکیبی از صفحه نمایش لمسی و قلم های حساس، به شما اجازه می دهد تا به راحتی و با دقت بالا نقاشی کنید و خطوط، رنگ ها و جزئیات را به طور واقعی به تصویر بکشید. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، هنرمندان می توانند با احساس نیمه نهفته و با قلم های خاص، اثری طبیعی و جذاب را روی صفحه تبلت ترسیم کنند.

یکی از مزیت های برجسته تبلت جادویی نقاشی، قابلیت حذف ویرایش است. با استفاده از ابزارهای مختلف روی صفحه تبلت، می توانید خطاها را به راحتی پاک کرده و تصاویر خود را به روزرسانی کنید استفاده از کاغذ دیجیتال برای طراحی و ایجاد طرح های گرافیکی، ایجاد کارتون و کاراکترهای انیمیشنی و همچنین تولید نقاشی ها و نمودارها، بسیار راحت و مؤثر است.

چرا لازم است برای کودک تبلت جادویی پاک شونده بخریم؟

تبلت جادویی پاک شونده به نوعی بازی آموزشی کشیدن نقاشی است و کودک امکان اشتباه کردن دارد چرا که به راحتی می تواند هر چه را کشیده است پاک کند و مجدد امتحان نماید و بدین طریق معنای صبوری و سعی و تلاش را درک خواهد کرد.
این بازی آموزشی فعالیت های ذهنی کودک را بهبود می بخشد و ارتباطات او را تقویت خواهد نمود. با استفاده از تبلت جادویی، کودک مهارت های حرکتی خود را بهبود می بخشد و یاد می گیرد چطور نقاشی بکشد.

از طرفی دیگر با داشتن این تبلت نقاشی کودکان دیگر نیازی به دفتر و قلم برای نقاشی یا یادداشت های روزانه ندارید. پس به محافظت از محیط زیست نیز کمک بیشتری خواهید کرد. این تبلت با طراحی خاص خود و بدون داشتن پس زمینه روشن از چشمان کودک دلبند شما محافظت خواهد کرد.
تبلت نقاشی کودکان خلاقیت کودک را پرورش می دهد و باعث می گردد کودک دلبندتان انسانی خلاق باشد و از ذهن و تفکر قدرتمندتری بهره مند گردد. این بازی قوه بینایی کودک را نیز تحریک و درنتیجه تقویت می نماید.

این کاغ دیجیتال مخصوص نقاشی و نوشتن با توجه به کارکردی که دارد برای کودک بسیار جذاب بوده و برای کودکان 3 به بالا که قدرت تشخیص دارند، بسیار مناسب و سرگرم کننده است. به دلیل داشتن بسته بندی این اسباب بازی بهترین گزینه برای دادن هدیه نیز است.

تبلت نقاشی  جادویی انواع مختلفی در بازار دارد و در کیفیت های مختلفی ارائه می شود. ما در  فروشگاه لوازم التحریر خورشید شاپ سعی کردیم تا بهترین کیفیت آن را موجود کنیم تا رضایت شما همراهان گرامی را فراهم خرید و قیمت کاغذ دیجیتال 8.5 اینج مخصوص طراحی، نقاشی و یاداشت برداری

فواید و اهداف آموزشی کاغذ دیجیتال مدل تبلت جادویی برای کودکان:

  • افزایش تمرکز کودک
  • بهبود مهارت های حرکتی
  • شکوفایی استعدادهای کودک
  • رشد هنر در کودک
  • افزایش هنر و خلاقیت کودک
  • هماهنگی دست و چشم
  • بهبود فعالیت های ذهنی
  • تقویت بینایی کودک

مشخصات تبلت نقاشی کودکان:

این کاغذ دیجیتال دارای یک صفحه نمایش بزرگ 8.5 اینچی است که کاملاً لمسی بوده (طول 14.5 ارتفاع 22.5 سانتی متر) است و انرژی خود را از یک عدد باتری سکه تأمین می کند و بسیار کم مصرف می باشد.

صفحه LCD تبلت جادویی پاک شونده به صورت چند رنگ با رنگ های آبی، سبز و نارنجی بوده که هر قسمت صفحه رنگی متفاوت دارد. به این صورت با کشیدن خط و نقاشی روی صفحه طرح شما به شکلی زیبا نمایش داده می شود و حتی با کمی خلاقیت می توان از این ترکیب رنگ برای نقاشی های جذاب استفاده کرد.

روی تبلت نقاشی کودکان یک دکمه لمسی برای پاک شدن تمام صفحه وجود دارد که با فشردن آن تمام صفحه پاک شده و می توانید دوباره نقاشی یا چرک نویس های خود را انجام دهید. در صورتی که بخواهید برای مدت طولانی تری اطلاعات را روی صفحه نگه دارید و کلید پاک کردن صفحه را غیر فعال کنید تا به اشتباه تصویر پاک نشود می توانید کلید پشت تبلت را که برای همین منظور ایجاد شده را روی حالت فعال قرار دهید.

قلم مخصوص این کاغذ دیجیتال همراه آن بوده و همرنگ با تبلت ساخته شده است؛ بنابراین اگر چند تبلت برای چند کودک یا فرزند خود خریداری کنید با رعایت کردن تفاوت رنگی می توانید از اشتباه شدن آنها در کنار هم جلوگیری کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت ترب مراجعه کنید

 

دکمه بازگشت به بالا