سلامتی و پزشکی

چرا برای زیبایی و جوانسازی از دستگاه های مدرن استفاده کنیم؟

خشک کن پوست

برای داشتن ظاهری جذاب و زیبا باید معیارهای مختلفی را رعایت کنید که هر کدام ارزش خاص خود را دارند. یکی از این موارد مهم جوان نگه داشتن پوست است زیرا بیشترین تاثیر را بر زیبایی شخصی شما خواهد داشت. امروز برای جوان سازی پوست ابزارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. با این حال، همیشه باید سعی کنید از بهترین مواد استفاده کنید تا محصول مورد رضایت مردم قرار گیرد. اگر می خواهید در مورد ابزارهای جدید و استاندارد بیشتر بدانید، ادامه این مقاله را با دقت دنبال کنید.

چرا از ابزارهای مدرن برای زیبایی و نوسازی استفاده کنیم؟

انواع دستگاه های پاک کننده پوست

با پیشرفت تکنولوژی هر روز دستگاه های جدید زیادی وارد عرصه پزشکی می شوند. با گذشت زمان، کارایی این ابزارها بهبود می یابد و نتایج شگفت انگیز خواهد بود. در ادامه به مهمترین ابزارهای ترمیم مو اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با آگاهی کامل آنها را انتخاب کنید.

تجهیزات میکرودرم ابریژن

یکی از رایج ترین روش های بهبود پوست استفاده از تجهیزات میکرودرم ابریژن است. این ابزار از کریستال ها برای برداشتن لایه های اضافی پوست و تراشیدن آنها استفاده می کند. این کار باعث نرم شدن پوست و از بین بردن سلول های مرده می شود. در نهایت با استفاده از ساکشن ناخالصی ها و پوست مرده از بین رفته و پوست شما ترمیم می شود. کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند به مرور زمان پوستشان حالت ارتجاعی بیشتری پیدا می کند. در نتیجه خطوط و خطوط ناشی از افزایش سن کاهش می یابد و چهره فرد جوان تر و زیباتر می شود. استفاده از این ابزار برای انواع پوست رایگان است و می تواند تاثیر مثبتی روی انواع پوست داشته باشد. این فرآیند کاملاً بدون خطر است و به دلیل عدم وجود عوارض مختلف شهرت زیادی به دست آورده است.

امروزه از این روش در زیبایی و جوانسازی بسیار استفاده می شود. هنگامی که نوسازی پوست با این ابزار انجام شد، باید مدتی مراقبت از پوست را انجام دهید. در همین حال، پوست برای قوی نگه داشتن محصول نیاز به مرطوب شدن دارد. همچنین استفاده از کرم ضد آفتاب در روز اول بسیار مهم است، زیرا در این فرآیند پوست به راحتی در معرض نور خورشید قرار می گیرد. تعداد جلسات مورد نیاز برای این کار توسط پزشک معالج تعیین و در پایان به شما اعلام خواهد شد. تا 48 ساعت پس از انجام این کار نباید داروی ضد آکنه مصرف کنید. با در نظر گرفتن تمامی این نکات می توانید پوستی سالم، زیبا و شفاف داشته باشید.

تجهیزات فتوتراپی

یکی دیگر از دستگاه های پرکاربرد دستگاه فتوتراپی است. این ابزار به دلیل کاربردهای فراوان بسیار محبوب شده است. عملکرد این ابزار افزایش تولید سلول ها در پوست و در نتیجه افزایش نوسازی و بازسازی پوست شما می باشد. طول موج های مختلفی توسط این دستگاه تولید می شود که هر کدام اثرات متفاوتی دارند. در واقع رنگ هایی مانند آبی و قرمز با افزایش سرعت جریان خون در پوست، احساس شادابی و طراوت را در آن ایجاد می کنند. همچنین می تواند میزان کلاژن پوست را افزایش دهد که خاصیت ارتجاعی آن را تقویت می کند. با توجه به مزایای فراوان این ابزار، است که در سال های اخیر بیشترین استفاده را داشته است.

پس از استفاده از این ابزار هیچ اثری روی صورت شما باقی نمی ماند. بنابراین می توانید فوراً به زندگی عادی خود بازگردید و هیچ مشکل خاصی روی شما تأثیر نخواهد گذاشت. فتوتراپی به دستور پزشک انجام می شود و تعداد جلسات بر اساس آن تعیین می شود. با گذراندن اولین جلسه، اثرات آن بر روی پوست شما به تدریج آشکار می شود. البته این تغییر در یک جلسه زیاد نیست و برای نتایج بهتر باید به یادگیری ادامه دهید. در برخی موارد تعداد جلساتی که باید در درمان کامل کنار گذاشته شوند تا ده برابر می باشد.

چرا از ابزارهای مدرن برای زیبایی و نوسازی استفاده کنیم؟

دستگاه اندازه گیری رادیویی

همانطور که از نام آن پیداست، انرژی مورد نیاز برای التیام پوست از امواج رادیویی به دست می آید. این طول موج ها به مرور زمان پوست صورت را گرم کرده و باعث تغییر مثبت در ساختار آن می شود. هنگامی که امواج به پوست برخورد می کنند، بدن تحریک می شود و شبیه کبودی یا زخم است. به همین دلیل عوامل مختلف ترمیم کننده مانند کلاژن به سرعت تولید شده و در پوست رسوب می کنند. در واقع به این ترتیب بدن خود را مجبور به ساخت کلاژن و سایر عوامل رشد می کنید و پوست خود را به درستی ترمیم می کنید.

در صورت استفاده از این روش، آثار چین و چروک به تدریج از بین می رود و جوان سازی پوست نمایان می شود. اگر اولین جلسه رادیو را رد کنید، اولین نتیجه به وضوح ظاهر می شود. خوشبختانه این روش نیازی به بیهوشی ندارد و آسان و بدون دردسر خواهد بود. بعد از حدود 4 ماه، نتایج استفاده از دستگاه رادیو اندازه گیری را روی چشمان خود خواهید دید. یکی از مزایای مهم این روش پاسخ سریع است. اگر از سلامت کامل برخوردار هستید، امکان تکمیل درمان حتی در یک جلسه وجود دارد.

چرا از ابزارهای مدرن برای زیبایی و نوسازی استفاده کنیم؟

اخرین حرف

برای سفت کردن پوست به دنبال بهترین کار باشید کلینیک زیبایی ایرانیان چون بیشترین تجهیزات دنیا را دارد. این مرکز با بیست سال سابقه و دارای چهار شعبه در تهران می باشد. اگر می خواهید جوانسازی پوست را به صورت حرفه ای انجام دهید، این روش درمانی بهترین انتخاب برای شماست.

شماره پشتیبانی: 02175900

شماره کلینیک سعادت آباد: 02126765431

شماره کلینیک زعفران: 2002122176013

شماره کلینیک تهرانپارس: 02177297979

شماره کلینیک دولتی: 02126651363

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا