سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

پرطرفدارترین طعم جویس

انتخاب بهترین طعم جویس ویپ با وجود تنوع زیادی که دارد می تواند بسیار دشوار باشد. مخصوصا که امروزه ویپر ها روز به روز در حال افزایش است و همه به دنبال بهترین طعم جویس ویپ هستند تا بتوانند ویپینگ را به تجربه ای لذت بخش تبدیل کنند. در این مقاله قرار است به معرفی بهترین طعم های جویس ویپ و بهترین برند های جویس موجود در بازار بپردازیم.

برای انتخاب بهترین جویس باید به چه نکاتی دقت داشت؟

شاید باور این موضوع سخت باشد، اما انبوهی از جویس های مرغوب با طعم های متنوع وجود دارد که انتخاب را برایمان سخت می کند. ما در این مقاله سعی کرده ایم که کمی دقیق تر و سختگیرانه تر به بررسی طعم ها بپردازیم. اما برای اینکه خودتان هم بتوانید جویس مد نظرتان را انتخاب کنید، دو فاکتوری که هنگام انتخاب باید بدان توجه داشته باشید را ذکر می کنیم.

1. مشخصات طعم مورد علاقه خود را بشناسید

در انتخاب بهترین جویس باید در نظر داشته باشید که کدام یک از طعم ها با ذائقه شما مطابقت دارد. درست است که طعم هایی که قرار است در ادامه معرفی کنیم بهترین هستند، اما تاثیر آنها بر روی تمامی افراد به یک شکل نیست. اما نگران نباشید. شما نیز همانند بسیاری افراد دیگر، طعم مورد علاقه خود را از میان بهترین طعم جویس ویپ پیدا خواهید کرد.

2. قدرت نیکوتین را در نظر بگیرید

این فاکتور نیز به ترجیح خودتان بستگی دارد. معمولا ویپر های تازه کار 1.2 درصد نیکوتین را ترجیح می دهند و کسانی که به درصد نیکوتین زیاد عادت دارند، نیکوتین با 3.6 درصد غلظت را ترجیح می دهند. بهتر است ویپ را در سطح تعدیل شده قرار دهید تا به بهترین قدرت نیکوتین مورد نظر برسید.

3. مواد تشکیل دهنده را در نظر بگیرید

برخی افراد به یکسری مواد و طعم ها حساسیت دارند. برای همین توصیه می کنیم حتما هنگام خرید بهترین طعم جویس ویپ، مواد تشکیل دهنده آن را مطالعه کنید. البته لازم است همینجا ذکر کنیم که جویس های ترکیبی از مواد خوراکی گیاهی و بدون ضرر هستند و برخلاف سیگار و قلیان موجب بیماری های متعدد نمی شوند.

بهترین برند های ویپ جویس در بازار

قبل از اینکه بهترین طعم های جویس ویپ را بشناسید، باید با بهترین برند های ویپ آشنا شوید. در ادامه فهرستی از بهترین برند های جویس ویپ ارائه شده است که بر اساس بازخورد مشتریان در بازار های آنلاین و فروشگاه  های اینترنتی بوده است.این برند ها عبارتند از:

  • ·         Dinner Lady
  • ·         Nasty Juice
  • ·         IVG
  • ·         Just Juice
  • ·         Riot Squad

اختلاف سلیقه در طعم جویس ها

سلیقه هر فرد برای انتخاب بهترین جویس، متفاوت است. اختلاف سلیقه در این زمینه، پیش از هر موضوع دیگری خود را نشان می دهد. گفتن اینکه فلان ترکیب خاصی بهترین جویس است، کمی شبیه این است که بگوییم فلان غذا، بهترین وعده غذایی است. ممکن است با امتحان کردن یک جویس فکر کنید که طعمی بهتر از این را نخواهید چشید. اما امکان دارد شخص دیگری به محض مزه کردن همان جویس، آن را دور بیندازد. اما برای کاهش تأثیر سلیقه، ما لیستی جامع را از بهترین طعم های جویس موجود در بازار از نظر ویپرهای معمولی، تهیه کردیم.

سپس از ویپرهای حرفه ای خواستیم تا آن ها را بررسی کرده، نظر خود را درباره هر مورد بیان کنند و بهترین جویس را معرفی کنند. بعد از آن، با استفاده از نتایج به دست آمده، جویس هایی را انتخاب کردیم که اغلب به عنوان بهترین، شناخته شده بودند. در ادامه هرکدام از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

بهترین طعم های جویس های ویپ

پس کدام جویس ها نسبت بقیه متمایز هستند؟ محبوب ترین طعم جویس هایی که به بازار عرضه می شود چیست؟ در نظرسنجی انجام شده تقریباً 5000 رأی از ویپرها جمع آوری شده که به بهترین آن­ها در ادامه پرداخته­ ایم.

Dragon Banana Berry

Dragon Banana Berry به عنوان بهترین جویس شناخته شده است. این جویس محبوب ترین محصول تولید شده  است. این ترکیب منحصر به فرد و خوش طعم مخلوطی از طعم های میوه را در درون خود دارد. این جویس بسیار شیرین است اما هنگام کشیدن آن می توانید مزه های تندی را نیز احساس کنید. همان طور که از نام آن مشخص است، این مایع ترکیبی فوق العاده از میوه دراگون، موز و انواع توت ها است. موز سبب می شود تا تیزی طعم توت ها متعادل شود و میوه اژدها به کلِ ترکیب، ویژگی منحصربه فردی را می بخشد. این مایع را به عنوان بهترین جویس، در یک بطری 60 میلی لیتری، به قیمت 17 دلار به فروش می رسانند. در هر میلی لیتر از این محصول 3 یا 6 میلی گرم نیکوتین وجود دارد. همچنین، می توانید آن را در یک بطری 30 میلی لیتری با سالت نیکوتین به قیمت 18 دلار خریداری کنید. هر میلی لیتر از نوع دوم با مقادیر متفاوتی از نیکوتین همچون 18، 36 یا 48 میلی گرم نیکوتین به بازار عرضه می شود.

جهت خرید کویل با ما تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا