سلامتی و پزشکی

نکات طلایی در مورد تزریق ژل گونه

اسید هیالورونیک مهمترین گلیکوزآمینوگلیکان (نوعی قند طبیعی) در پوست است که باعث صاف و حجیم شدن پوست می شود. اسید هیالورونیک دارای قابلیت چسبندگی نهفته و اتصال به آب است و در صورت تزریق زیر جلدی باعث ایجاد پری در پوست ، انعطاف پذیری و هیدراتاسیون بافت مورد نظر می شود. با افزایش سن ، اسید هیالورونیک در بدن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و باعث افتادگی صورت و چین و چروک روی پوست می شود.
فیلرهای هیالورونیک اسید به دلیل داشتن بهترین عملکرد زیبایی در افزایش حجم بافت ها و اندام های صورت و بدن ، بهترین پرکننده ها برای پوست محسوب می شوند و مورد توجه زیادی قرار گرفته اند. اگر می خواهید در مورد بهترین ژل لب بیشتر بدانید ، این مقاله نیز مفید خواهد بود.

ژل گونه بخرید و ژل گونه بفروشید
ژل گونه باید از مرکز معتبری خریداری شود. خرید ژل گونه از مرکز خروجی آدامس با اعتبار و تأییدیه کافی شانس تزریق ژل های غیر استاندارد را به صفر می رساند. شما می توانید فروش ژل گونه با مارک های معروف و متنوع را از گروه بازرگانی نیک دریافت کنید. ژل گونه با مشاوره فروش به پزشکان فروخته می شود. مارک ژل الیاکسین یکی از معتبرترین برندها با برچسب وزارت بهداشت است.
چقدر به پرکننده گونه نیاز دارید؟
برخی از افراد ممکن است فقط به 0.5 سی سی در هر طرف در گونه ها نیاز داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر به 2 سی سی در هر طرف نیاز دارند. همین امر در مورد گونه ها نیز صادق است که عموماً از 1 تا 3 سی سی در هر طرف متغیر هستند (بله ، این بدان معناست که شما ممکن است فقط تا 6 سی سی برای بیرون آوردن گونه های نرم خود نیاز داشته باشید).
آیا 1 میلی لیتر پرکننده برای گونه کافی است؟
به طور سنتی ، پزشکان زیبایی 1 میلی لیتر فیلر پوست را به یک ناحیه از صورت تزریق می کنند. به عنوان مثال ، 1 میلی لیتر برای لب ها و 1 میلی لیتر تا 2 میلی لیتر برای گونه ها. مت با آب متصل می شود و حجم بیشتری دارد ، بنابراین 1 میلی لیتر پرکننده برای پوست واقعاً بسیار طولانی است.
چه کسی به ژل گونه نیاز دارد؟
اگر متوجه شدید که استخوان های برجسته گونه شما همیشه برجسته هستند ، به ویژه وقتی به صورت خود زاویه ای نگاه می کنید ، ژل گونه می تواند کمک کننده باشد. داشتن انحنای تعریف شده در این زمینه از نظر زیبایی خوشایند است. هنگامی که انحنا شروع به صاف شدن می کند ، می توان از بهترین پرکننده گونه برای بازگرداندن شکل در این ناحیه استفاده کرد.
ماندگاری ژل هیالورونیک اسید
این ژلها تقریباً 6 ماه تا 18 ماه در بافت مورد نظر دوام می آورند و پس از آن به تدریج جذب شده و به طور معمول ناپدید می شوند و تزریق باید تکرار شود. مدت زمان تمدید تزریق این ژل ها به عوامل مانند سن فرد ، غلظت و مقدار ژل تزریق شده ، روال معمول و شیوه زندگی و اندام مورد نظر در فرد تحت درمان وابسته است و متغیر است. میزان مزوژلها با ژلهای هیالورونیک اسید متفاوت است. عمر مفید پروفیل 12 ماه است.
خطرات استفاده از ژل هیالورونیک اسید
به طور کلی ، ژل هیالورونیک اسید عوارض جانبی جدی یا جدی ندارد ، اما درد ، تورم ، تیرگی ، خارش و قرمزی ممکن است در برخی افراد تحت درمان پس از تزریق ظاهر شود ، که اغلب پس از چند روز ناپدید می شوند.تزریق بهترین ژل گونه چه مزایایی دارد؟
بهترین پرکننده ها برای گونه ها ، تاول هایی هستند که حجم ناحیه بالا و اطراف استخوان گونه را افزایش می دهند. این ژل ساختار استخوانی خاصی را ارائه می دهد. با تزریق حجم زیر لایه پوست ، پرکننده های گونه نیز می توانند چین و چروک ها و خطوط ریز را صاف کنند.
آیا بهترین پرکننده گونه حرکت می کند؟
ژل گونه می تواند بعد از تزریق حرکت کند ، اما این امکان پذیر نیست. این امر به ویژه هنگام استفاده از پرکننده های اسید هیالورونیک صادق است ، زیرا مولکول های آن در محل تزریق به کلاژن و الاستین در پوست متصل می شوند و پرکننده را در محل خود نگه می دارد.
آیا درد بعد از تزریق ژل روی گونه ها طبیعی است؟
عوارض جانبی بهترین ژل صورت ممکن: کبودی و تورم ، معمولاً بسیار آسان است. سردرد یا درد: سردرد یا درد در محل تزریق نیز ممکن است بعد از تزریق ژل گونه ایجاد شود. این معمولاً بسیار خفیف است و به سرعت از بین می رود. برخی از ژلها ، مانند Jalpro ، درد کمتری دارند اما برای چاق شدن مناسب نیستند و فقط هیدراته می شوند.
آیا تزریق ژل گونه باعث کشیدگی پوست می شود؟
با تجزیه طبیعی پرکننده ، پوست کشیده یا افتاده نمی شود. … در مثال یک پرکننده پوست که برای زیبایی استفاده می شود – بیماران جوان که سن ندارند ، اما فقط لب های پرتر یا استخوان گونه بیشتر می خواهند ، مقدار استفاده شده باعث کشیدگی پوست نمی شود.
آیا با پرکننده گونه جوانتر می شوید؟
چگونه می توانند با تزریق بهترین ژل گونه جوانتر به نظر برسند؟ با افزایش سن ، چربی صورت ما از بین می رود و وقتی این گونه ها را تحت تأثیر قرار می دهد ، صورت ما به طور فزاینده ای نازک می شود. وقتی فیلر به نواحی مشکل دار تزریق می شود ، به نظر می رسد صورت پر از چین و چروک و خم است و باعث می شود سالم تر ، جوان تر و خسته تر به نظر برسیم.
یکی دیگر از روش های جوانسازی استفاده از محصول فرانسوی MesoRutaker است.

تمام مطالب موجود در سایت به عهده منابع اولیه است و بانک مشاغل Infojab هیچ مسئولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا