دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

نحوه ثبت نام در ویندزور

نحوه ثبت نام در ویندزور

بروکر ویندزور (Windsor) از قدیمی ترین بروکرها در جهان است که از زمان تاسیس تا به امروز برای کاربران ایرانی تحریم نبوده است و بسیاری از ایرانیان برای فعالیت در بازار فارکس، از این کارگزاری خدمات دریافت می کنند. به طوری که پس از تحریم بروکرهایی از جمله هات فارکس، فارکس تایم و … این بروکر بیش از گذشته در ایران محبوب شده است. اگر معتبر و باسابقه بودن یک بروکر برای شما اهمیت دارد، بروکر ویندزور می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. با افتتاح حساب در بروکر ویندزور شما می توانید به 70 ابزار معاملاتی دسترسی داشته باشید و معاملات خود را آغاز نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه ثبت نام در کارگزاری ویندزور آشنا شویم.

آشنایی با بروکر ویندزور  Windsor

بروکر ویندزور در سال 1988 تاسیس شده است و جزو باسابقه ترین کارگزاری های فارکس به شمار می رود. این بروکر بسیار معتبر است و از سوی نهادهای نظارتی معتبری همچون CySEC و FCA مورد تائید می باشد.

دفترمرکزی این کارگزاری محبوب در ایران در لیماسول قبرس قرار دارد اما در خاورمیانه و در کشور اردن نیز نمایندگی دارد و توانسته است مجوز کمیسیون اوراق بهادار اردن (JSC) را نیز کسب نماید.

در بروکر ویندزور نمادهای معاملاتی متفاوتی شامل جفت ارزها، CFD و قراردادهای آتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ضمن اینکه دارای پشتیبانی به زبان فارسی نیز می باشد.

درصورتی که انتخاب شما برای معامله در بازار فارکس، بروکر ویندزور است، در ادامه این مقاله قصد داریم به نحوه ثبت نام در این کارگزاری باسابقه بپردازیم. می توانید مطابق با راهنمای تصویری ارائه شده در این مقاله، فرآیند ثبت نام در بروکر ویندزور پشت سر بگذارید.

نحوه ثبت نام در ویندزور

نحوه ثبت نام در ویندزور را به صورت گام به گام و با راهنمای تصویری آورده ایم. مطابق با این مراحل پیش بروید و ثبت نام خود را در این بروکر تکمیل کنید.

مرحله اول : ورود به سایت

  • ابتدا وارد وبسایت بروکر ویندزور شوید. برای تکمیل نحوه ثبت نام در ویندزور نیاز است فیلترشکن خود را روشن نمایید.
  • در صفحه اصلی وبسایت ویندزور، بر روی گزینه “حساب معاملاتی باز کنید” کلیک کنید.
  • در صفحه جدیدی که باز می شود، اطلاعات خواسته شده شامل “نام و نام خانوادگی”، “شماره تلفن”، “ایمیل” و “نوع حساب خود” را وارد کنید.

مرحله دوم : انتخاب حساب

  • برای افتتاح حساب، به شما دو حق انتخاب داده می شود، به طوری که می توانید اقدام به ” افتتاح حساب دمو” یا ” افتتاح حساب واقعی” نمایید.
  • پس از اینکه حساب مورد نظرتان را انتخاب نمودید و فرم را تکمیل کردید، حال بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.
  • یک ایمیل برای شما ارسال می گردد که لازم است پس از ورود به پست الکترونیکی خود، آن را تائید نمایید. برای تائید آن، در ایمیل ارسال شده از سوی بروکر ویندزور، از طریق قسمت ” Verify ” و آبی رنگ، وارد حسابتان شوید و یا لاگین کنید.

مرحله سوم : تکمیل اطلاعات حساب

  • پس از اینکه ایمیل خود را تائید کردید، حال باید اطلاعات پروفایل خود را تکمیل نمایید. برای این مرحله لازم است بر روی گزینه ” Complete Profile ” کلیک کنید.
  • تکمیل اطلاعات پروفایل در چهار مرحله تکمیل اطلاعات شخصی، تائید آدرس محل تماس و سکونت، تکمیل اطلاعات شغلی و مالی و اطلاعات معاملاتی انجام می شود.

تکمیل اطلاعات شخصی

در ادامه نحوه ثبت نام در ویندزور ، در این صفحه اطلاعات شخصی خود را شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولید و تابعیت وارد نمایید. در نهایت بر روی گزینه “بعدی” کلیک کنید.

تائید آدرس محل تماس و سکونت

اطلاعات تماس و آدرس خود را به صورت دقیق وارد کنید. این اطلاعات شامل تلفن تماس منزل، کد پستی، کشور، استان، شهرستان و … است. در نهایت بر روی گزینه “بعدی” کلیک کنید.

تکمیل اطلاعات شغلی و مالی

در این مرحله اطلاعات مرتبط با سرمایه گذاری را وارد نمایید و فیلدها را با اطلاعات خواسته شده شامل شغل، منبع درآمد، سطح تحصیلات، درآمد سالیانه و … تکمیل نمایید.  در نهایت بر روی گزینه “بعدی” کلیک کنید.

اطلاعات معاملاتی

طی این مرحله، لازم است اطلاعات معاملاتی را تکمیل نمایید. اینکه حجم معاملات در ماه، تعداد معاملات و هدف معاملات شما چیست.

  • در این قسمت سوالی تحت عنوان آیا تجربه معاملاتی داشته اید یا خیر، از شما پرسیده می شود. در صورتی که در این زمینه تجربه دارید، بر روی گزینه بله و در صورتی که ندارید بر روی گزینه خیر کلیک کنید. به طوری که باید تیک قسمت همه موارد بالا و یا هیچ کدام از موارد بالا را فعال نمایید.
  • در این مرحله شما باید لوریج (اهرم) حساب خود را تعیین نمایید. اهرم در حقیقت قابلیتی است که این امکان را به شما می دهد تا چندین برابر سرمایه خود معامله کنید. استفاده از این قابلیت دارای ریسک بسیار بالایی است و در صورت اشتباه منجر به از دست دادن کل سرمایه می شود. حداقل و حداکثر میزان لوریج در ویندزور، 1:50 و1:500 است. اهرم خود را انتخاب نمایید و سپس وارد قسمت بعدی شوید.
  • در این مرحله، لازم است توافقنامه ها را مطالعه کنید و در صورت تائید، تیک آن را فعال کنید و سپس وارد مراحل بعد شوید.
  • حال جزئیات معاملات خود را شامل ارز مورد نظر، نوع حساب، تائید رمز عبور، و … را تکمیل نمایید. پس از تکمیل این قسمت، رمزی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید را وارد نمایید و بر روی گزینه پایان کلیک کنید. حال باید مدارک مورد نیاز را به بروکر ویندزور ارسال کنید تا ارزیابی شود.

مرحله چهارم : تکمیل احراز هویت

در ادامه نحوه ثبت نام در ویندزور ، در این مرحله با هدف تکمیل احراز هویت، لازم است تصویر مدارک شناسایی خود را بارگذاری کنید. پس از انتخاب نوع مدرک، باید تصویر مدارک را نیز آپلود نمایید.

در صورتی که برای تائید آدرس محل سکونت، باید قبوض خدمات همگانی، گواهی مالیات، اجازه خانه و … را بارگذاری نمایید، توجه داشته باشید که تاریخ این مدارک حتما مرتبط با 6 ماه گذشته باشد.

برای بارگذاری کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه و … نیاز به کپی رنگی است. به طوری که باید کپی هر دو طرف مدرک مورد نظر را تهیه و در سایت بارگذاری نمایید.

 

پس از بارگذاری صحیح مدارک خواسته شده، بر روی گزینه “ارسال” کلیک کنید.

در صورتی که مدارک با موفقیت آپلود شوند، یک پیغام سبز رنگ به نمایش درمی آید که حساب شما ایجاد شد. در طی یک الی دو روز کاری از قبرس با شما تماس می  گیرند و یکسری سوالات از شما می پرسند تا احراز هویت شوید. با توجه به پشتیبانی فارسی این بروکر، این تماس به زبان فارسی است. در صورت تائید احراز هویت و تائید مدارک، حسابتان فعال می شود و می توانید در این بروکر معاملات خود را آغاز نمایید.

مرحله پنجم : انتخاب نوع حساب

پس از طی مراحل قبلی، در این مرحله لازم است که واریز وجه انجام شود و معامله گری آغاز گردد. برای اینکار حتما یک حساب معاملاتی انتخاب کنید. ویندزور دو نوع حساب پرایم (Prime) و زیرو (Zero) را به کاربران ارائه می دهد.

اغلب افرادی که قصد دارند در این بروکر فعالیت کنند، حساب پرایم را انتخاب می کنند چراکه دارای حداقل مقدار برای افتتاح حساب در بروکر ویندزور با 50 دلار می باشد. در حالی که برای افتتاح حساب زیرو به 1000 دلار سرمایه اولیه نیاز است.

لازم به ذکر است، حساب پرایم دارای میزان اسپرد شناور از یک پیپ، با برخورداری از حساب اسلامی و پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 می باشد. درحالی که در حساب زیرو، حساب معاملاتی اسلامی وجود ندارد و ضمن ارائه متاتریدر 4، میزان اسپرد نیز از صفر یپپ شناور است.

مرحله پنجم : انتقال وجه

حال باید در ادامه نحوه ثبت نام در ویندزور ، وجه موردنظرتان را به حساب خود انتفال دهید. با توجه به اینکه ایران تحریم است، کاربران در این مورد نگرانی هایی دارند. اما برای انتقال وجه شما می توانید از سیستم های الکترونیک پرداخت وبمانی، تاپچنچ و … استفاده نمایید و حساب خود را شارژ کنید.

افتتاح حساب دمو بروکر ویندزور

در صورتی که به تازگی معاملات در بازار فارکس را آغاز کرده اید، توصیه می کنیم معاملات خود را با حساب دمو آغاز کنید تا بتوانید به تجربه کافی در این زمینه برسید. اینگونه می توانید به طور کامل با پلتفرم ارائه شده در بروکر ویندزور آشنا شوید و سپس در بازار واقعی فعالیت خود را آغاز کنید.

توجه داشته باشید که در حساب دمو نیز دقیقا با همان مبالغی که قصد دارید در دنیای واقعی فعالیت کنید، کار خود را آغاز نمایید. با انتخاب مبالغ بزرگ، سود و زیان بزرگ تری نیز خواهید داشت و این می تواند منجر به دلسردی شود.

سخن آخر

با گسترش تکنولوژی افراد در سراسر جهان به بازارهای مالی دسترسی دارند. بنابراین شما می توانید به راحتی فعالیت خود را در بازار فارکس آغاز کنید. توصیه می کنیم پیش از فعالیت در این بازار، آموزش ببینید و تجربه کسب کنید. بدون داشتن تجربه ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید و متحمل ضرر و زیان شوید.

اگر زمان کافی برای تحلیل بازار فارکس را ندارید، از کانال سیگنال فارکس مستراسکلپر (https://mrscalpr.com/) برای کسب درآمد دلاری استفاده نمایید. با دریافت سیگنال  فارکس با وین ریت بالای 90 درصد، روزانه می توانید 100 الی 700 پیپ سود داشته باشید.

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا