بازاریابیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

میکرو صنعت هامون با تولیدات جدید میز صلیبی

برای کارآفرینی و ایجاد یک کسب و کار، هم می‌توانید از ایده‌های موجود در بازار که بارها اجرا شده‌اند – و به نتیجه رسیده‌اند

میکرو صنعت هامون با تولیدات جدید میز صلیبی

میز صلیبی یکی از انواع میزهای صنعتی پر کاربرد است که نقش پررنگی در تولید تجهیزات و قطعات دارد. استفاده از این میز باعث آسان‌تر شدن کار تولید تجهیزات می‌ شود و کمکی زیادی به تولیدکنندگان می‌ کند. بدون استفاده از میزهای صنعتی، روند تولید قطعات و تجهیزات در کارگاه‌های تولیدی به سختی قابل اجراست. به همین دلیل در همۀ کارگاه‌ های تولیدی از میزهای صنعتی استفاده می‌ شود.

میزهای صنعتی به دو دستۀ میزهای صلیبی و میزهای کشویی تقسیم می‌شوند که هرکدام از آن‌ها در سایزها و ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند. به دلیل کاربرد خوب این میزها، تقاضا برای خرید آن‌ها بسیار زیاد شده‌است. در گذشته بیشتر میزهای صنعتی توسط برندهای خارجی تولید می‌شدند. با افزایش نیاز مشتریان به این میزها، تولیدکنندگان داخلی نیز اقدام به تولید میزهای صلیبی و کشویی کردند. در حال حاضر مجموعۀ میکرو صنعت هامون یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان میزهای صنعتی در ایران است. محصولات این مجموعه از قیمت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل توانسته‌اند رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. در ادامۀ این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با میزهای صلیبی آشنا کنیم.

کاربرد میزهای صنعتی چیست؟

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، برای تولید قطعات و تجهیزات در کارگاه‌های تولیدی به میزهای صنعتی نیاز است. تراشکاری و فرزکاری دو حرفۀ رایج در تولید قطعات مختلف در کارگاه‌های تولید هستند. برای انجام این دو حرفه، نیاز به ابزارها و تجهیزات صنعتی ازجمله میز صلیبی و میز کشویی است. در فرآیند تراشکاری، قطعات مختلف چوبی، فلزی، پلاستیکی و… به کمک ابزارهای مناسب شیار زده می‌شوند. در هنگام کار با دستگاه‌های تراشکاری و فرزکاری، مهم است که قطعات به‌طور ثابت و محکم نگه داشته شوند. برای این کار نیاز به تجهیزات مناسبی ازجمله میزهای صلیبی است. به کمک میزهای صلیبی می‌توان قطعات را در هنگام تراشکاری یا فرزکاری ثابت نگه داشت و از لغزش آن‌ها جلوگیری کرد.

شایان ذکر است که میزهای صلیبی در جهت‌های افقی، عمودی و عمقی حرکت می‌کنند تا صنعت‌کاران بتوانند به تمام قسمت‌های قطعه دسترسی داشته باشند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید میز صلیبی باید به آن توجه شود، همین حرکات آن در جهت‌های مختلف است. این حرکات کار را برای فنی‌کاران بسیار آسان‌تر می‌کند و بر کیفیت کار آن‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که در همۀ کارگاه‌های تولیدی، برای انجام فعالیت‌هایی مانند برش‌کاری، سوراخ‌کاری، فرزکاری و… به میزهای صلیبی نیاز است. بدون استفاده از این میزها کیفیت و سرعت انجام کارها بسیار پایین می‌آید. به همین دلیل خرید میزهای صنعتی جزو یکی از ابزارهای ضروری کار کارگاه‌های تولیدی محسوب می‌شود. میزهای صلیبی و کشویی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و از هرکدام از آن‌ها برای انجام کاری استفاده می‌شود.

خرید میز صلیبی

در کارگاه‌های تولید مانند نجاری، آهنگری و… برای ساخت قطعات مختلف از دستگاه‌ها و ابزارهای صنعتی مختلفی استفاده می‌شود. یکی از این ابزارها و تجهیزات موردنیاز در کارگاه‌های تولید، میز صلیبی است. خرید میز صلیبی برای افزایش کیفیت و سرعت عمل فنی‌کاران لازم است. به همین دلیل همۀ افرادی که قصد راه‌اندازی کارگاه تولید قطعات را دارند، یکی از ابزارهای مهمی که در لیست خریدهای خود قرار می‌دهند، میزهای صنعتی هستند. با توجه به اندازه و نوع کاری که قرار است بر روی قطعات انجام شود، از میز صلیبی با اندازه‌های مختلفی استفاده می‌شود.

در هنگام خرید میز صلیبی باید به نکات مهمی درمورد آن توجه شود. کیفیت و جنس میزهای صنعتی تأثیر بسیار زیادی بر روی کار صنعتگران دارد و به همین دلیل هنگام خرید این وسیله باید به کیفیت آن توجه ویژه‌ای شود. برای خرید این محصول می‌توان به سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراجعه کرد. مجموعۀ میکرو صنعت هامون یکی از تولیدکنندگان بزرگ و معتبر میزهای صلیبی است. این مجموعه توانسته است بخش زیادی از نیازهای داخلی کشور به میزهای صنعتی را برطرف کند. محصولات شرکت میکرو صنعت هامون یکی از باکیفیت‌ترین میزهای تولیدشده در داخل ایران است. برای خرید محصولات این شرکت می‌توانید به نمایندگی‌های آن در شهرهای مختلف مراجعه کنید.

قیمت میز صلیبی

یکی از سوالات متداولی که در خصوص میزهای صلیبی پرسیده می‌شود، این است که قیمت آن‌ها چقدر است؟ در جواب این سؤال باید به شما به گوییم که در کارگاه‌های تولیدی برای انجام کارهای مختلفی از میزهای صلیبی استفاده می‌شود. به همین دلیل نیز این میزها را در انواع سایزها و اندازه‌ها می‌سازند. قیمت میز صلیبی به ابعاد، اندازه، جنس و… بستگی دارد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت میز صلیبی ابتدا باید نوع و ابعاد آن را مشخص کنید. گفتنی است که میزهای صلیبی‌ای که در داخل ایران استفاده می‌شوند، به‌صورت تولیدات داخلی و واردات خارجی تأمین می‌شوند، به همین دلیل قیمت آن‌ها یکسان نیست و با توجه به برند تولیدکننده، قیمت آن‌ها نیز تغییر می‌کند. میزهایی که تولید داخلی هستند، از قیمت پایین‌تری نسبت به تولیدات خارجی برخوردارند. قیمت میزهای تولیدشده در مجموعۀ میکرو صنعت هامون بسیار مناسب است. میزهای صلیبی‌ای که این شرکت تولید می‌کند، از کیفیت بسیار خوبی برخورددار هستند و با توجه به قیمت مناسبی که دارند مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

سخن پایانی

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که برای تولید قطعات مختلف در کارگاه‌های تولیدی نیاز به ابزارها و تجهیزات صنعتی متفاوتی است. یکی از این ابزارها، میزهای صنعتی است که میزهای صلیبی نوع از آن‌ها هستند. بدون استفاده از میزهای صنعتی، کیفیت و سرعت کار صنعتگران به‌شدت پایین می‌آید. کاربرد اصلی این میزها نگه‌داری قطعات مختلف در هنگام تراشکاری، فرزکاری، سوراخ‌کاری و… است. ثابت نگه داشتن قطعات هنگام کار بر روی آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و کیفیت قطعۀ خروجی را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

میزهای صلیبی با توجه به کارایی‌ای که دارند، در انواع مختلفی تولید می‌شوند. قیمت میز صلیبی بسته به عوامل مختلفی مانند جنس، ابعاد، اندازه، شرکت تولیدکننده و… می‌تواند متفاوت باشد. گفتنی است که قیمت میزهای تولیدشده در داخل ایران، از میزهای خارجی ارزان‌تر است. مجموعۀ میکرو صنعت هامون یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان میز صلیبی و گیره زیر فرز و صفحه تراش در ایران است.

دکمه بازگشت به بالا