عمومی

مشهورترین وبلاگ نویسان ایرانی در زمینه مد و زیبایی


سلام دوستان ، در اولین مقاله خود در وب سایت الاقصی قصد داریم مشهورترین وبلاگ نویسان ایرانی را در زمینه مد و زیبایی ارائه دهیم.

همانطور که می دانید ، وبلاگ نویسی به یکی از محبوب ترین و سودآورترین مشاغل در زمینه های مختلف تبدیل شده است. افرادی که محصولات را بین مارک های مختلف تهیه ، بررسی و مقایسه می کنند ، وبلاگ نویسان نامیده می شوند.

وبلاگ نویسان متخصص فقط با یک زمینه خاص مانند مد ، زیبایی ، غذا و غیره سر و کار دارند و وارد مناطق دیگر نمی شوند ، اما وبلاگ نویسان عمومی یا غیر متخصص هر بار با یک زمینه متفاوت برخورد می کنند. به عنوان مثال در یکی از مشاغل خود محصولات زیبایی ارائه می دهند و در شغل دیگری زمینه دیگری مانند غذا را ارائه می دهند.

اکنون که تا حدودی با وبلاگ نویسی در فضای مجازی آشنا هستید ، با ما همراه باشید تا با برخی از تأثیر گذاران حوزه پوشاک و آرایشی در کشور ما آشنا شوید.

ناز گروچ:

الناز گلروخ یکی از وبلاگ نویسان در زمینه آرایشی و بهداشتی در کشور ما است که در سالهای اخیر شهرت خوبی کسب کرده است و البته انتشار فیلم “فقط پاییز ماه مه” در به دست آوردن این شهرت مؤثر نبود.

در حال حاضر ، نذر گلروخ در خارج از کشور زندگی می کند و با حمید فدایی ، مدل و وبلاگ نویس ازدواج کرده است.

وقتی گلرخ در ایران بود ، در یک محله تهران یک سالن زیبایی زنانه داشت و در صفحه اینستاگرام خود در این مورد نوشت. او دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کند و از آن زمان کار خود را دنبال کرده است.

جذابیت و سبک صورت وی در جذب پیروان اینستاگرامش بی تأثیر نبوده است و در حال حاضر صفحه اینستاگرام وی بیش از 2.8 میلیون دنبال کننده دارد.

با Gloruch نازی آشنا شوید
با Gloruch نازی آشنا شوید

آشنایی با زیبایی صدف:

Sadaf Beauty را می توان مشهورترین وبلاگ ایرانی در زمینه لوازم آرایشی نامید ، زیرا به طور رسمی با مارک های مهم در این زمینه همکاری کرده و در موارد بزرگ به عنوان میهمان رسمی خود دعوت شده است.

زیبایی ساداف و فعالیت های آن در این زمینه توسط بسیاری از مارک های معتبر بین المللی تأیید شده است. یک نمونه جالب از اعلامیه وی در هواپیمایی امارات این است که وی به درخواست این شرکت ، او می تواند آرایش سریع و روزانه خود را در هنگام پرواز به مسافران هواپیما آموزش دهد.

Oyster Beauty در حال حاضر در ایالات متحده است و بیش از 2.7 میلیون دنبال کننده در صفحه وب خود دارد.

ساداف زیبایی در صفحه خود رابطه خوبی با طرفداران خود دارد و هر از گاهی فیلم هایی درباره خودش و خانواده اش منتشر می کند. مدتی را صرف محصولات تبلیغ شده کنید و قبل از تبلیغات محصول را با دقت مرور کنید.

لیلا قلیشی:

یکی دیگر از مشهورترین وبلاگ نویس آرایشی و بهداشتی ایران ، لیلا قلیشی است که از ابتدا متولد و در آمریکا زندگی می کرد. Laila Galliche در تولید محتوای صفحه خود حساس تر است و معمولاً از کیفیت بالاتری برخوردار است.

لیلا قلیشی آموزشهای بسیار خوبی را برای علاقه مندان به این زمینه در صفحه خود منتشر می کند.

با لیلا قلیشی آشنا شوید
با لیلا قلیشی آشنا شوید

شیوا صفایی:

البته می توان شیوا صفایی را از لیست وبلاگ نویسان در حوزه زیبایی و مد غافل کرد زیرا صفحه وی شخصی تر است اما هر از گاهی به دلیل تعداد طرفدارانش برندهای فعال در این زمینه را اعلام می کند. .

یکی از مهمترین وقایع در زندگی شیوا صفایی ازدواج او با محمد حدید (پدر مشهور جی جی حدید) بود. به دلیل سنین مختلف ، ازدواج بعد از مدتی تقسیم می شود و گفته می شود که ازدواج آنها با طلاق به پایان رسید.

من با شیوا صفایی می خوانم
من با شیوا صفایی می خوانم

منبع: Charisma Color Online

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: مشهورترین وبلاگ نویسان ایرانی در زمینه مد و زیبایی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا