سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

مزایای استفاده از اتوکلاو یوروندا

اتوکلاو یوروندا به عنوان تجهیزات دندان پزشکی شناخته می شود که در مطب های زیادی نیز قابل رویت است، این محصول دارای ویژگی های منحصر به فرد کمپانی خود می باشد که درانواع لیتر ها نیز قابل خریداری است. نمونه های 24 لیتری E9 Med که دارای کارایی ساده و مفید، استریل کردن را برای کاربر راحت می کند. در حال حاضر مراکز زیادی انواع تجهیزات حرفه ای را ارائه می کنند. رادیوگرافی کداک نمونه ای از ان می باشد در این مراکز می توانید ضمن دریافت قیمت یونیت دندانپزشکی را نیز خریداری کنید. توصیه می شود قبل از خرید اطلاعات جامعی برای تجهیزات کسب کند. اتوکلاو یوروندا از پنج سیکل متفاوت برخوردار است که اجرا و به طور خودکار تمام داده‌ ها از هر سیکل را ردیابی می نماید و ضمن آنکه می ‌تواند به پرینتر حرارتی داخلی نیز متصل شود.

ساختار مدولار اتوکلاو یوروندا

اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا محصول تولیدی در کشور ایتالیا می باشد و راحتی و کارآمدی بالایی دارد. اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی به شکل مستقیم به وسیله کاربر بدون نیاز به کمک متخصص می ‌تواند بررسی و تمیز شود. مخازن آب در این دستگاه ها کاملاً باز و بازرسی می شود. پانل های جانبی از مواد سبک و یک قفل جداگانه برخوردار می باشد و پنل عقب مستقل می شود . پایه ها برای بازرسی ژنراتور بخار، دسترسی آسان و سریع با یک درب جداگانه را برای عملیات تعمیر و نگهداری تضمین می کند.

کاربرد رادیوگرافی کداک

استفاده از دستگاه‌ ها و دوربین ‌های رادیوگرافی  به عنوان یکی از روش های کاربردی در از اشخیص سریع و دقیق آبسه دندان، پوسیدگی دندان، نقایص فک و دندان و انواع ناهنجاری‌ها و آسیب‌های دیگر می باشد. دستگاه‌ های رادیوگرافی در حیطه دندانپزشکی انواع مختلفی را در بر می گیرند که در این میان رادیوگرافی کداک نیز قرار می گیرد . در مجموع رادیوگرافی ‌ها به دو دسته اصلی داخل دهانی و خارج دهانی تقسیم می گردند. در رادیوگرافی داخل دهانی، نوار اشعه X درون دهان قرار دارد و در رادیوگرافی خارج دهانی، نوار اشعه ایکس در خارج از دهان قرار می گیرد.

رادیوگرافی دندانپزشکی

دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی با دستگاه رادیوگرافی دندان جزییات زیادی را به دندانپزشکان در رابطه با سلامت دندان و ریشه، استخوان های اطراف دندان، وضعیت رشد دندان‌ ها و سلامت لثه در اختیار آن ها قرار خواهد داد . به طور کلی می توان چنین گفت که رادیوگرافی تک دندان اطلاعات کاملی از سلامت عمومی دندان ‌ها و فک را در اختیار دندانپزشک قرار خواهد داد. رادیو گرافی دندانپزشکی برای دندانپزشک مهم و کاربردی خواهد بود به گونه ای که در تشخیص صحیح و سریع دندانپزشک بسیار تاثیرگذار باشد. امروزه این دسگاه با برند های مختلفی ارائه می شود.

یونیت دندانپزشکی

یونیت دندان پزشکی به عنوان وسیله ای مهم و کاربردی برای دندان پزشک و مراجعه کننده شناخته می شود که وجود کوچکترین اختلال در عملکرد ، کل مجموعه را با مشکل مواجه خواهد ساخت . یونیت های دندانپزشکی در انواع مختلفی از جمله تابلت، باکس اصلی و یک صندلی موجود ارائه می گردد. از ویژگی هایی همچون آرامش و راحتی بیمار، تسلط پزشک در زمان معاینه، دسترسی آسان دندانپزشک به وسایل و ابزارها، حفظ استریلیزاسیون مواد مصرفی از ویژگی های اولیه و مهم یک یونیت محسوب می شود. اصل راحتی بیمار و سلامت دندانپزشک برای انتخاب یونیت دندانپزشکی  را مهم ترین موضوع مورد توجه می دانند. به طور کلی فشار ناشی از وزن روی گردن و کمر دندانپزشک حین کار بر روی دندان بیماران باعث آزردگی و ضعف عضلانی در دندانپزشکان می گردد .

جهت خرید یونیت دندانپزشکی  راحتی بیمار و سلامت دندانپزشک به عنوان یکی از مهمترین بخش خواهد بود.اغلب در زمان کار فشار ناشی از وزن روی گردن و کمر دندانپزشک بر روی دندان بیماران منجر به آزردگی و ضعف عضلانی در دندانپزشکان می گردد. یونیت صندلی ها در انواع ایرانی و خارجی جهت جلوگیری از عارضه های جسمانی دندانپزشک و آرامش و راحتی بیماران یونیت ها را به گونه ای طراحی و تولید می گردد که کمترین آسیب را به دندانپزشک وارد کند و باعث خستگی زود هنگام نیز نشود.

قیمت یونیت دندان پزشکی

یونیت برای ارائه بهترین تجربه درمانی ممکن برای بیماران و دندانپزشکان به صورت یکسان برای بیمار و هم دندانپزشک طراحی شده است. این محصول به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی و ضروری در صنعت پزشکی به شمار می رود که در حال حاضر به عنوان اصلی مهم و کاربردی در مطب دیده می شود. هر صندلی دندانپزشکی از بالاترین سطح تکنولوژی برخوردار هستند که امکانات ویژه‌ای را در جهت پاسخگویی به نیازهای مطب و کلینیک های دندانپزشکی در هر اندازه ارائه می کند. به طور کلی این تجهیزات همانند سایر نیز از پشتیبانی و گارانتی برخوردار خواهند بود. قیمت یونیت با توجه به برند آن متغیر خواهد بود.

 

دنتی شاین Denty Shine به عنوان یکی از مراکز تجارت دندان پزشکی ایران شناخته می شود که در گرایش فروش تجهیزات دندان پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده بوده که انواع تجهیزات دندان پزشکی را ارائه می دهد. به طور کلی این محصولات ضمن کیفیت و برخورداری از گارانتی های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. شایان ذکر است که می توانید از طرق وب سایت این مجموعه به نشانی dentyshine.com اقدام به خرید غیر حضوری نموده و اطلاعات جامعی از این تجهیزات کسب نمایید. شایان ذکر است این مجموعه دارای سابقه بالایی در ارائه انواع محصولات و تجهیزات دندان پزشکی بوده و طی این سال ها ثمر و بازخورد تمامی سخت کوشی ها باعث فروش تجهیزات دندان پزشکی در همه ی مراکز استان ها و شهرستان ها شده است. شما می توانید انواع تجهیزات اعم از یونیت وصال گستر و یونیت ارزان را از این مرکز تهیه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا