سلامتی و پزشکی

مراقبت های دوران بارداری در زمان سفر به شمال و جنوب ایران

مراقبت های بارداری در سفر به شمال و جنوب ایران

بارداری یکی از سخت ترین دوران زندگی یک مادر است، بنابراین او باید تمام تلاش خود را بکند تا با خیال راحت از آن عبور کند. اگرچه بیشتر مادران باردار در این دوران نگران سفرهای طولانی مدت هستند، اما سفر برای زنان باردار بسیار مهم است.

راهنمای سفر به شمال و جنوب ایران در دوران بارداری

بارداری دوران سخت و البته شیرینی است که مادر می تواند ابتدا با جنین در تماس باشد. اکثر مادران فکر می کنند که ماندن در خانه و استراحت بهترین کاری است که می توانند در دوران بارداری انجام دهند. اما اگر جنین در شرایط خاص و خطرناکی قرار نگرفت، مادر می تواند با نظر پزشک مراجعه کند و به بهبود خلق و خوی او کمک کند.

پیاده روی در دوران بارداری نیازمند در نظر گرفتن این نکات است که در ادامه این مقاله برخی از آنها را با شما در میان می گذاریم.

بهتر است قبل از رفتن در دوران بارداری نکته را بدانید

به متخصص مراجعه کنید

اگر تصمیم به حرکت در دوران بارداری دارید، مراجعه به پزشک متخصص اولین قدمی است که باید بردارید. اگر پزشک پس از معاینه شما و جنینتان نگرانی خاصی در مورد سفر شما ندارد، می توانید سفر خود را برنامه ریزی کنید و مناسب ترین مکان را انتخاب کنید. فراموش نکنید که توصیه های پزشک خود را در مورد انتخاب خودرو دنبال کنید.

اطلاعات آب و هوا در مقصد

تغییر آب و هوا در مقصد می تواند مشکلاتی را برای زنان باردار ایجاد کند که البته برای مادر و جنین خطرناک نیست. با این حال، بهتر است مکانی را برای سفر انتخاب کنید که در طول روز تغییر آب و هوا را احساس نکنید.

تنقلات سالم و مناسب برای خوردن در دوران بارداری تهیه کنید

غذا یکی از مواردی است که در دوران بارداری باید به آن دقت کرد. در روزهای پیاده روی، مطمئن شوید که تنقلات سالم و نوشیدنی های طبیعی به همراه داشته باشید تا انرژی لازم برای فعالیت هایتان را به شما بدهد. برای رژیم غذایی خود بهتر است آجیل و میوه ها را در نظر بگیرید. در طول سفر آب فراوان بنوشید.

داروها و مدارک لازم را داشته باشید

قبل از شروع به جمع آوری وسایل سفر، حتما مدارک لازم را بردارید و در کیف مخصوص قرار دهید. علاوه بر سوابق پزشکی، حتما مدارک پزشکی خود را نیز به همراه داشته باشید. اگر در دوران بارداری دارو مصرف می کنید، حتماً آن را مصرف کنید و اگر به دارو حساسیت دارید، فهرستی از آن تهیه کنید و در کیف خود قرار دهید. مصرف داروهایی مانند تهوع درد، تورم و اسهال توصیه می شود. بهتر است قبل از مراجعه به پزشک به آنفولانزا مبتلا شوید تا از این ویروس در امان بمانید.

رزرو خانه با تجهیزات مناسب برای بارداری

انتخاب هتل و محل اقامت مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که در سفر در دوران بارداری باید به آن توجه کرد. مناطق شمالی و جنوبی ایران از جمله مناطقی هستند که امکانات اقامتی و هتلداری مناسبی دارند. با مراجعه به وب سایت جاباما می توانید هتل یا آپارتمان مورد علاقه خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. یکی از مواردی که هنگام انتخاب مسکن در دوران بارداری باید به آن توجه کنید، فاصله مسکن تا درمانگاه یا بیمارستان است. اگر به هر دلیلی نیاز به مراقبت های ویژه دارید، باید سریعا به مرکز بهداشت مراجعه کنید. شما می توانید جزئیات اقامتگاه را در سایت جاباما مشاهده کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. خانه شما باید از سلامت خوبی برخوردار باشد. با مطالعه نظرات کاربران در مورد مسکن های مختلف، بهتر با کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی هر گزینه آشنا می شوید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع ارائه شده است: این هتل ها در شهرهای محبوب واقع شده اند و جزئیات این هتل ها را می توانید در وب سایت جاباما بیابید و به صورت آنلاین درج کنید.

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش یکی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش است. فاصله هتل تا بیمارستان 5 دقیقه است که باعث می شود در دوران بارداری در سفر راحت باشید. برخی از امکانات و خدمات هتل بین المللی کیش عبارتند از: استخر روباز، سالن زیبایی، سالن ماساژ، رستوران ایرانی و فرنگی، کافه تریا، اتاق بازی کودکان، کافی شاپ مخصوص بانوان، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، کنترل دمای مناسب، یخچال در اتاق، مغازه، لباسشویی، اعلام حریق، آسانسور و…

این هتل به بسیاری از جاذبه های کیش مانند ورزش های آبی، زمین والیبال ساحلی، اجاره دوچرخه، سالن نمایش، مرکز خرید و دریا بسیار نزدیک است و می توانید به راحتی در جزیره قدم بزنید. البته اگر به دنبال زندگی خصوصی هستید کیسی به شما توصیه می کنیم گزینه های اقامتی مانند ویلا و سوئیت در کیش را در نظر بگیرید.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم یک هتل چهار ستاره زیبا در قشم است. فاصله این هتل تا بیمارستان حدود 5 دقیقه است. همچنین هتل ارم به سواحل و جاذبه های گردشگری قشم مانند قلعه پرتغالی ها، مراکز خرید، باغ های گیاه شناسی و … بسیار نزدیک است. رستوران این هتل منظره زیبایی از خلیج فارس دارد و می توانید هنگام صرف غذا از زیبایی منظره آن لذت ببرید. از امکانات هتل ارم قشم می توان به تاکسی سرویس، سرویس روزانه، سیستم صوتی عالی، لاندری، سالن بدنسازی، آسانسور و … اشاره کرد. ساختار داخلی این هتل به زیبایی نمای بیرونی است و اتاق ها از تمیزی بالایی برخوردار هستند. جزیره قشم با توجه به موقعیت و فرهنگ آن، اقامتگاه های بوم گردی زیادی وجود دارد که تجربه اقامتی دلپذیری را ارائه می دهند، اگرچه گزینه های اقامتی دیگری مانند سوئیت و هتل در جزیره وجود دارد.

هتل پارسیان آزادی رامسر

مراقبت های بارداری در سفر به شمال و جنوب ایران

هتل پارسیان آزادی یکی از قدیمی ترین هتل های رامسر است که معماری خاص خود را دارد. طراحی هتل نیز بسیار جذاب است. خدمات اسپا در این هتل یک مزیت بسیار ضروری برای مادران باردار است که می توانند تا آخر عمر از آن لذت ببرند. استخر روباز، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، سینمای بزرگ، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با کیفیت، خدمات روزانه، گاوصندوق، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه، پارکینگ، خشکشویی، سالن اجتماعات، آسانسور و 2 اتاق در هتل پارسیان آزادی . او یک رامسر است فاصله این هتل تا بیمارستان امام سجاد رامسر 1 دقیقه می باشد. شهر البته رامسر این شهر به خاطر ویلاهای خیره کننده و سایر اقامتگاه هایش مشهور است.

قوانین سفر هوایی در دوران بارداری

مراقبت های بارداری در سفر به شمال و جنوب ایران

پرواز در دوران بارداری خطرناک تلقی نمی شود مگر اینکه در موقعیت حساس و خطرناکی برای بدن و جنین خود قرار داشته باشید. با این حال، هر شرکت هواپیمایی قوانین خاص خود را در مورد سفر در دوران بارداری دارد. پس بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما قوانین مربوط به بارداری را از ایرلاین جویا شوید. اکثر شرکت‌ها به زنان باردار اجازه نمی‌دهند بعد از هفته 36 مراجعه کنند، با این حال، این قوانین متفاوت است.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا