بازاریابیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

قیمت انواع توری پرسی، توری حصاری، گابیون، مرغی و… در حصار آنلاین

یکی از چندین محصول مجموعه حصار آنلاین انواع توری های فلزی می باشد که دارای پرسی، گابیون و توری مرغی و … می باشد. انواع توری فلزی اعم از توری فرنگی، توری حصاری، توری سرندی و… را می توانید از مرکز تولید انواع محصولات مفتولی مجموعه حصار آنلاین خریداری نمایید. توری ها عنوان شده با توجه به ویژگی هایی که دارند، در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه میخواهیم در خصوص قیمت توری پرسی، گابیون و مرغی در مجموعه حصار آنلاین صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا با مشخصات و قیمت این سه توری آشنا شوید.

قیمت انواع توری فلزی

شکل ظاهری توری فلزی به صورت شبکه فولادی می باشد. ساختار کلی این شبکه به صورت سیم هایی می باشد که بر روی هم قرار گرفته و با کشش ورق فولادی ساخته می شود. سیم مفتول های تشکیل دهنده توری فلزی ممکن است از نوع ساده و آجدار تشکیل شده باشد. واما در خصوص انواع توری فلزی لازم به ذکر است که در انواع ورقه ای و رولی وارد بازار می شود که نوع ورقه ای آن انعطاف ندارد. تفاوتی در ساخت توری های فلزی وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. به طور مثال اندازه چشمه و ضخامت سیم مفتول ها در ساخت توری متفاوت می باشد و هر کدام برای موارد خاصی استفاده می شود . توری فلزی، در برابر سایش دارای مقاومت بسیار خوبی است. این مسئله نیز به درصد کربن استفاده شده در آن بستگی دارد.

قیمت توری گابیون

یکی از انواع توری های موجود در حصار آنلاین، توری گابیون می باشد. به توری هایی با حالت ظاهری شش ضلعی توری گابیون گفته می شود. که ساختار توری گابیون از فولاد ضد زنگ و گالوانیزه تشکیل شده است. این توری معمولا در جاده ها و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ از ساختمان های نیمه کاره و یا کوه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. نام دیگر توری گابیون، توری سنگی می باشد. چرا که شبیه به قفس بوده و داخل آن با سنگ ریزه، بتن، ماسه و یا خاک پر می شود. در ساخت و ساز نیز از این توری برای پایداری شیب و محافظت در برابر فرسایش مورد استفاده قرار می گیرد. جهت استعلام قیمت توری گابیون از طریق حصار آنلاین با ما در ارتباط باشید.

و اما از ویژگی های توری گابیون می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. دیافراگم در بخش پایه به عنوان مقاومت در برابر تغییر سازه و تقویت مضاعف
  2. نقاط تقاطع در شش گوشه سیم مش
  3. پیچ و تاب دوگانه برای ایجاد مقاومت بهتر
  4. سیم های تقویت کننده
  5.  برخی از کاربرد های توری گابیون به شرح ذیل آمده است:
  6. قابل استفاده در مسیر سد و رودخانه به منظور جلوگیری از طغیان آب
  7. کاربرد تزئینی در نمای منازل و ویلاها
  8. قابل استفاده در کنار جاده ها برای جلوگیری از ریزش کوه و سنگ

قیمت توری مرغی

ساختار توری مرغی به شکل سوراخ های شش ضلعی است که از مفتول هایی با ضخامت 0.4 تا 0.7 ساخته می شود. شباهت بسیاری بین توری مرغی و توری فرنگی وجوددارد. معمولا توری مرغی هایی که در ایران تولید می شود و ارائه می شود دارای کیفیت محصول بسیار بالاتری از توری های خارجی است. بنابراین قیمت توری مرغی ایرانی از محصولات خارجی به دلیل روش تولید آن بیشتر است. یعنی در توری مرغی ایرانی به صورت روش تولیدبه صورت گالوانیزه گرم می باشد ولیکن در نوع خارجی آن گالوانیزه سرد است.

روش تولید توری مرغی در ایران

توری مرغی درایران به دو روش تولید می شود که به شرح ذیل می باشد:

 روش دستی

همانگونه که از اسم این روش مشخص است در روش دستی توری ها به صورت دستی به یکدیگر بافته می شو.ند. که در آن مفتول های گالوانیزه به دور قالب پیچیده و فرم می گیرند. در نتیجه این مفتول ها بهم بافته می شوند. ودر نهایت هر دو طرف توری توسط پیچ گوشتی محکم و به صورت رول جهت استفاده مشتری در می آید.

 روش خودکار

در این روش توری مرغی به صورت اتوماتیک مفتول ها وارد دستگاه شده و بافته می شود و سپس بر روی آن روکش قرار می گیرد. که در پایان به صورت شبکه های شش ضلعی در می آیند.

 کاربردهای استفاده از توری مرغی

یکی از کاربردهای این محصول جهت ایجاد استحکام در سقف می باشد. همچنین در صنعت ساخت و ساز برای زیر سازی کاشی، سرامیک و موزاییک و در جهت ایجاد استحکام در گچ کاری دیوار نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا از ترک خوردن دیوار جلوگیری شود.

از دیگر کاربردهای زیاد این محصول استفاده از آن در جهت حصارکشی اطراف پرنده ها توری مرغی به کار می رود.

در مجموع این محصول کاربردهای بسیاری در فضاهای صنعتی و عمرانی دارد.

قیمت توری پرسی یا توری مشبک

از دیگر محصولات مجموعه حصار آنلاین می توان به توری های پرسی اشاره کرد که با قیمت مناسب مس توانید از این مجموعه تهیه بفرمایید. در واقع توری پرسی نوعی سیم مفتول است که تار و پود های این توری به صورت عمودی و افقی در هم بافته می شوند. در محل اتصال این توری ها بهم نیز از هیچ نوع جوشی استفاده نمی شود. در توری های پرسی ممکن است چشمه ها به دو صورت مربع و یا مستطیل بافته شود. و سایز سیم مفتول هایی که برای ساخت این توری استفاده می شود معمولا 2 تا 6 میلی متر ضخامت دارد.

کاربردهای توری پرسی

با توجه به اینکه از این توری به طور گسترده در صنعت و همچنین ساختمان سازی استفاده می شود این توری مقاومت بسیار خوبی در برابر خراش دارد.

از دیگر کاربردهای توری پرسی به موارد زیر نیز می توان اشاره کرد:

  • ساخت قفس حیوانات،
  • مش بندی،
  • ساختمان سازی،
  • حفاظ بندی درب و پنجره،
  • فوندانسیون کف ساختمانها و …..

همچنین این توری همانند  دارای استحکام زیادی بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. از این رو به صورت ورق هایی در داخل قالب های پروفیلی مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه قصد خرید انواع محصولات مفتولی و یا  استعلام قیمت توری حصاری و دیگر انواع توری ها دارید، مجموعه حصار آنلاین با ارائه مشاوره رایگان می تواند شما را در خرید بهترین محصول متناسب با نیاز شما راهنمایی نماید. برای دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس 55449400-021 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا